Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

Un adolescent aprofita la web per felicitar la seva nòvia davant de tot Catalunya

En Sergi és un noi molt romàntic i el tio s'ho ha currat! Ens ha demanat si podem publicar un missatge molt especial per la seva nòvia. I com que a Adolescents.cat som uns romàntics, li hem dit que si! Loffff issss innn diii errr!

| Actualitzat el 07/03/2013 a les 12:24h


"Maria, ja son 13 anys, et vas fen gran i cada dia que passo amb tu em dono compte que ets la persona que vull al meu costat tota la vida. Ja se que falten uns dies però et vull dir que gracies per aquests 6 mesos que estem a punt de fer i que seguiré al teu costat mols i mols anys, FELICITATS carinyo! <3"

Sergi.

COMENTARIS

Molt interessant
+368
-15
gfkccdhjbnkc
Annnnònimaa:), 07/03/2013 a les 12:37
vinga! aquesta nena va al meu insti, si senyor Sergi, si senyor, això amor i lo demes són tonteries!
MARIA GUAPA:)
Interessant
+107
-10
FAR4ZFRRWAESZ
IOJANIEONJXO, 07/03/2013 a les 12:47
OH QUE MACO!*__* Jo vull un amor així!
Molt interessant
+227
-14
*--*
Soprenent!! , 07/03/2013 a les 13:26
Mare meva!!! *--* no mu esperava amor me kedat sense paraules ... T'estimo moltissim sergi
Interessant
+82
-8
^^
wow!, 07/03/2013 a les 14:03
tota la humanitat, un cop a la vida es pregunta: "fins a qins limits la gent pot fer coses per amor?" la resposta mai es clara i per axo es diu qe l'amor es infinit
+51
-5
maquisiim*-*
AnnnaaMiikeleeeraaaaa!!:3, 07/03/2013 a les 15:08
MAKIISIIM*--* Quina sort noia jajajajjajajajja petons adolescents!!:3
+24
-2
Això es amor
Anònim12, 07/03/2013 a les 15:37
Tots ens preguntem que podem fer per amor.. doncs la resposta no es gens clara.. podem fer varbaritats.. i en aquest cas en sergi ho demostra així.. això si que es amor.. enhorabona parelleta! i felicitats!

una abraçada adolescents!
+29
-8
Tuuu!
Testimo, 07/03/2013 a les 15:47
Oiix amoret*-* Ets fantàstic, testimo tantissim
+14
-4
ralph
Jauminho, 07/03/2013 a les 15:58
Ooh noxerino toh enamorah hahaha a durar parella:)
+9
-5
ralph
Jauminho, 07/03/2013 a les 16:00
Ooh noxerino toh enamorah hahaha a durar parella:)
+11
-3
ooooh:)
Anònimsdfghjkll$k, 07/03/2013 a les 16:02
Diooooos:D quebniiiiiic!! Aixo es un tio com deu mana!!
+60
-58
hola?
es una puta conya?, 07/03/2013 a les 16:04
Holaaa?? Enserio?? Acaba de fer 13 anys y mirau quines pintes de puta ! I amb 13 anys I ja amb 6 mesos de novios? Sembla conya tio, la genta jaa no sap que fer per cridar l'atenció.
+11
-3
sorprenentt
nataliiyy la tatii de la maria, 07/03/2013 a les 16:08
mariaa tia aixo si ke es un novioo soi la millor parella kje e vistt buenoo... aparete de la maiaa jajaj mariaa y sergii sou precioosooss! un petonett per el meu cuñat y per la meva tatii sus estimaaa precioosooss
+44
-8
uhfkushfkjfhekwe
Millor calledeta..., 07/03/2013 a les 16:14
Per la del comentari hola?

Tu no saps ki es ella ni com pot tindre un cor com el que té, ella és una que s'ho mareix molt i la conec desde la infancia , penso que avans d'anar critican a les persones tu miris mes... Ja t'agraderia tindra un novio com el que té ella , que sempre esta amb ella per lo bo i lo dolent

Aixins que vesten reservan les paraules...
+13
-4
uhfkushfkjfhekwe
Millor calledeta..., 07/03/2013 a les 16:15
Per la del comentari hola?

Tu no saps ki es ella ni com pot tindre un cor com el que té, ella és una que s'ho mareix molt i la conec desde la infancia , penso que avans d'anar critican a les persones tu miris mes... Ja t'agraderia tindra un novio com el que té ella , que sempre esta amb ella per lo bo i lo dolent

Aixins que vesten reservan les paraules...
+13
-5
millor calladeta nena!
la tatiii de la mariaa, 07/03/2013 a les 16:36
Millor calledeta..., 07/03/2013 a les 16:15
Per la del comentari hola?

Tu no saps ki es ella ni com pot tindre un cor com el que té, ella és una que s'ho mareix molt i la conec desde la infancia , penso que avans d'anar critican a les persones tu miris mes... Ja t'agraderia tindra un novio com el que té ella , que sempre esta amb ella per lo bo i lo dolent

Aixins que vesten reservan les paraules... m'a agradat molt akest comentarii enserio no se ki ets pero molt ven dit es l'amor yo tmb tinc parella y acabem de fer 3 mesos aixin ke mes val ke la gent es callai es l'amor!!! no es desideix cuan be! ve sol!
+24
-4
per la de hola?
el que ha enviat el missatge , 07/03/2013 a les 16:52
de k vas tu si tens collons dona la cara i aixo mu dius a mi i no a la meva novia i si tens enveja donç et fots po aki puta tu eee
+4
-8
per la de hola?
el que ha enviat el missatge , 07/03/2013 a les 16:56
de k vas tu si tens collons dona la cara i aixo mu dius a mi i no a la meva novia i si tens enveja donç et fots po aki puta tu eee
+32
-0
caram
Assuncio, 07/03/2013 a les 17:03
Deunido com va aquet jovent d'avui en dia. A la meva epoca ens escalfavem amb pedres en canvi vosaltres us escalfeu en poca cosa si no hi ha malindro nois feu cas a l'assuncio que ja he viscut prou i en toca el retiro. Nose molt de tecnologia pero aixo que has fet noi esta molt be com en diu la meva conpanya la Remei ets un noi tot enamorat que duri i m'agradaria ser la que purtes els anells al casament un peto macos.
Assuncio /../
+11
-2
Oish
Laaura!, 07/03/2013 a les 17:13
Oiiiish!
Que romantic! Es preeciooos!!
MG Si t'agradaria que t'ho fessin!!
+4
-6
caram
Assuncio, 07/03/2013 a les 17:19
Deunido com va aquet jovent d'avui en dia. A la meva epoca ens escalfavem amb pedres en canvi vosaltres us escalfeu en poca cosa si no hi ha malindro nois feu cas a l'assuncio que ja he viscut prou i en toca el retiro. Nose molt de tecnologia pero aixo que has fet noi esta molt be com en diu la meva conpanya la Remei ets un noi tot enamorat que duri i m'agradaria ser la que purtes els anells al casament un peto macos.
Assuncio /../
+30
-11
JAJAJAJAJAJAJ(:
LIIIIIIIIIDIIIIIIIIIIIIA, 07/03/2013 a les 17:46

PERO SI SON UNS ÑAJOS! com pot dir que ja sap a qui vol tindre al seu costat dorant tota la vida ! ajajajajaj dwdwdwdwdwdwdwdwdw

Res, deixemblo amb les seves ilusions:')



#Ho sento ho tenia que dir!



#2 Sinceritat sisplau!(:


PETONNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ADOLESCENTS//*// :)


+9
-4
UHHH
Anònimaaa, 07/03/2013 a les 18:37
UUUHHHH! PIQEEEEEEE!
+25
-13
ola k ase?¿
SARASSSSS, 07/03/2013 a les 18:37
vas començar a sortir amb ell als 12 anys¿¿vas a1ºd'eso i ja tens novio???WTF!!! JO TINC 17 I NO he tingut MAI novio ni em fa falta!!!


PD: ets una mica putilla no creus?¿, si començes tan jove acabaras malament,amb tot el respecte pro vaja, jo conec una k va començar a surtir am un tiu als 12 i ara k te 17 anys te un fill de 1any i mig, nomes es un conselll VIGILA AMB EL QUE FAS!!!
+18
-7
ENSERIO?
LOL?, 07/03/2013 a les 18:51
LOL? 13 años y ya tiene novio? enserio? ajajaja madremia así esta el mundo gente hoy en dia las niñatas tienen que salir con un tio para sentirse bien... 8(
+8
-3
que si que si
hola?, 07/03/2013 a les 18:54
no soc la unica que pensa aixo, estic d'acord amb la del comentaari "ola ke ase" i no es enveja, es que la gent va molt de guay per la vida sense pensar el que fa, quan aquests dos ja no estiguin junts la em direu que tal eh macos?
+8
-4
que monuu'
Anna&Mariia, 07/03/2013 a les 19:42
doncs jo trobu que son molt kukiis, espero que estiguin junts molt de temps!


http://soyfeliz99.blogspot.com.es/
+15
-5
la iaia fuumaaa
la abuela fuumaaa, 07/03/2013 a les 20:10
aqesta sagala es mes lletja qe picar a un pare! te un ull a la virule i l'atre miran cap a la meca...
+6
-1
oww
Adorable:3, 07/03/2013 a les 20:23
OHHH es preciós!! La Maria deu estar super contenta amb el seu nóvio!! Felicitats als dos!
+6
-1

Anònimasdf, 07/03/2013 a les 20:45
No el deixis escapar, Maria! ;)
+11
-3
tu fots pena.
olakace, 07/03/2013 a les 20:57
Al que diu que te pintes de puta! Jo no la conec però pintes de puta nose on li veus? A casa esta fent algu? esta somriguent senyal de que és feliç i amb un novio aixi qui no! Mira nomes et dire una cosa , sóc noia si , però fins i tot la meva parella que esta aqui amb mi , m'ha dit que el teu comentari fot puta pena. Pintes de puta no en te , porta una samarreta normal i corrent d'aquestes modernes qe porta tothom. Nose que collons cardeu en aquest món que a tot i tothom li dieu puta.

Mireu més per vosaltres , i no us precupeu tant per els altres macus i maques , PERQUE QUI PENSEU QUE ÉS BONA NENA ÉS LA MÉS PUTA I A L'INVERSA TAMBÉ ;)

PD : OLA K ACE?
PD2 : PETONETS ADOLESCENTS :)
+5
-1
..
VV', 07/03/2013 a les 21:10
Tots els qe feu estos comentaris de puta..domes teniu enveja, per l'amor no hi ha edat, i ja os agradaria tenir un novio aixi!
FOTEU PENA..vv'
Mariiia no el deixis perdre!
+5
-0
tu fots pena.
olakace, 07/03/2013 a les 21:26
Al que diu que te pintes de puta! Jo no la conec però pintes de puta nose on li veus? A casa esta fent algu? esta somriguent senyal de que és feliç i amb un novio aixi qui no! Mira nomes et dire una cosa , sóc noia si , però fins i tot la meva parella que esta aqui amb mi , m'ha dit que el teu comentari fot puta pena. Pintes de puta no en te , porta una samarreta normal i corrent d'aquestes modernes qe porta tothom. Nose que collons cardeu en aquest món que a tot i tothom li dieu puta.

Mireu més per vosaltres , i no us precupeu tant per els altres macus i maques , PERQUE QUI PENSEU QUE ÉS BONA NENA ÉS LA MÉS PUTA I A L'INVERSA TAMBÉ ;)

PD : OLA K ACE?
PD2 : PETONETS ADOLESCENTS :)
+3
-4
MMM
per la de dalt, 07/03/2013 a les 22:34
Sescriu "ola k ase" RETRESSADA

PD:MARIA PUTILLAA :S COM VA EL MON I VAYA PARES + INRRESPONSABLES
+3
-0
sembleu invecils tots insultan...
hola., 07/03/2013 a les 23:00
Per começar aquí ningu té que insultar a una tia que ni quneixeu de res!!!! Si el seu novio li ha fet aquest regal és perquè l'estima i molt!! Per no veureu... Desprès totes o tots... les que l'aneu insultan millor que hos miresiu a vosaltres avans d'anar diguen coses! Perquè tingui un novio , no vol dir ni que sigui una puta ni res... aquí tothom es lliure de fer lo que vulgui, i per els que aneu insultan millor que hos precupesiu mes per les vostres coses, i avans d'anar comentat hos o penseu 2 vegades;)

PD: Maria Guapa! Ni cas de lo que et diguin (L)
+4
-0
jeje
Anònimmm, 07/03/2013 a les 23:02
PAZ Y AMOR PEOPLE!

+4
-0
sembleu invecils tots insultan...
hola., 07/03/2013 a les 23:06
Per começar aquí ningu té que insultar a una tia que ni quneixeu de res!!!! Si el seu novio li ha fet aquest regal és perquè l'estima i molt!! Per no veureu... Desprès totes o tots... les que l'aneu insultan millor que hos miresiu a vosaltres avans d'anar diguen coses! Perquè tingui un novio , no vol dir ni que sigui una puta ni res... aquí tothom es lliure de fer lo que vulgui, i per els que aneu insultan millor que hos precupesiu mes per les vostres coses, i avans d'anar comentat hos o penseu 2 vegades;)

PD: Maria Guapa! Ni cas de lo que et diguin (L)
+4
-3
Jo també vull un novio així
Forever along, 08/03/2013 a les 14:45
Jo també vull tenir un novio aixi crec que tota la meva vida estare sola quin pal :(.
+1
-0
paz i amor ;)
mel_99, 08/03/2013 a les 16:24
tranki penyaa REEELAAAXXXX!!!!!!!!! si ni la coneixeu no comenteu, fijo k a molta gent k diu aixo es perk te enveja cochinacochinaaa. personalmen potse la maria akesta no es la persona més guapa, pero ningu es perfecte!!! i sort k te de tenir un novio k se l'estimi d'akesta manera: MARIA PUTU CAAS!!! K LA GENTE TA MU LOCAAA !!! petons parella espero k dureu moolt

pd: ja m'agradaria teni un xicot aixiinss;);)
pd2: catalunya independeeent i visca polseresss
+1
-0
Sinserament.
Visca catalunya, 08/03/2013 a les 17:09
Sembla molt mes gran a la fot:S Un detall molt bonic crec jo em sembla que el seu novio se l’estima molt, però siguem realistes tenen 13 anys, poden passar moltes coses...sempre creiem que es per sempre però després et fots una ostia que ti cagues! Sempre passa el mateix. Tot i així espero que dureu molt:)
+1
-0
Sinserament.
Visca catalunya, 08/03/2013 a les 17:11
Sembla molt mes gran a la fot:S Un detall molt bonic crec jo em sembla que el seu novio se l’estima molt, però siguem realistes tenen 13 anys, poden passar moltes coses...sempre creiem que es per sempre però després et fots una ostia que ti cagues! Sempre passa el mateix. Tot i així espero que dureu molt:)
+2
-0
aikmonu
Anònimassssssa, 08/03/2013 a les 17:29
oooooo que macu!!!!!
jo bull un novio així
aikmaonuuu!!!
+5
-0
prou
IGNORANTS!, 08/03/2013 a les 19:16
siusplau... acàs us afecta la seva edat?... va home va! si vosaltres amb 15, 16 o la edat que tingueu no trobeu a algu com aquest noi no vol dir que amb 13 anys no es pogui fer... i si per portar una samarreta de tirants és una puta... tothom ho es ... i si ell vol estar amb ella durant tota la seva vida deixeu-lo fer! NO US MOLESTA! desprès sou vatres qui es dedica a quixar-se de la gent que es fot en las vostres vides apalé i que viva el amour!
ERA NECESSARI. !#algúhoavia de dir.
+2
-1
jeje sóc de berga
sóccc de Berga, 08/03/2013 a les 21:17
hola, perdoneu pero aqet nen es un PUTON BERBENERO jajajajajaajajaja:') jajajaajaj estava amb una amiga meva i li tirava la caña a 5 més va siusplau.. puton que ets sergi i ets feo joder FEO! i amb la novia no es de el seu poble ni molt menys es veuen cada 1 mes o algu aixi:S nose com pots estimar a una persona q la veus un cop al mes i li tires la caña a 5.00 mes xddddddddddd em carda gracia, i sergi controla aqets tics q tens al nas siusplau.
+2
-0
eh?
Anny MAPS, 08/03/2013 a les 21:42
MARIA!! tu i jo som beffas!!! FELICITATS WAPI!!
em vull casar amb tu!!!
+0
-1
Per a.. jeje sóc de berga
si senyor, 08/03/2013 a les 21:48
Per a: jeje sóc de berga