Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

5 coses del sexe saludables pel teu cos

El sexe -sempre segur, ja ho sabeu- a part de ser molt plaent, també és molt saludable! S'ha demostrat que practicar sexe segur pot ser més saludable del que pots imaginar. Aquí tens 5 coses del teu cos que milloren amb el sexe.

| Actualitzat el 07/03/2013 a les 13:53h
Arxivat a: consells, sexe, saludable, cos


1. El mal de cap
Els científics han descobert que el sexe fa que el cervell alliberi endorfines. Aquestes, a part de fer-te sentir feliç també combaten el dolor com el mal de cap.

2. Mal de la regla
Moltes noies pateixen força malestar durant el període menstrual. El sexe relaxa el cos i redueix significativament els dolors abdominals que poden aparèixer durant la regla.

3. Millora la circulació
L'exercici que fas mentre practiques sexe fa que la la sang circuli molt millor per tot el teu cos i el sistema circulatori en surti beneficiat. És més, després et sentiràs millor i tot!

4. Fas esport
Tot i que no es crema una gran quantitat de calories, durant el sexe el cor batega més ràpid i és una forma d'entrenament.

5. Més joventut i més defenses
S'ha comprovat que les persones que tenen com a mínim 2 orgasmes a la setmana viuen més que les que només en tenen 1 al mes. A més, el sexe també activa el sistema de defenses i repara el teixits corporal. Per tant, tindràs la pell més sana. Ah! I també posa de bon amor!

COMENTARIS

+9
-37
jhji
Anònimhngbn, 07/03/2013 a les 14:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-55
dioos...
Anònimsssss, 07/03/2013 a les 14:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+25
-6
hghgh
Anònimghffu, 07/03/2013 a les 14:06
Gràcies!
+30
-11
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anònimaaaaaw, 07/03/2013 a les 14:07
iaaa veuuus sexeeee per tothom!! jujujuju
+33
-11
hi!
la primera, 07/03/2013 a les 14:11
Sóc la d'abans, jo crec que practicar sexe és moolt saludable, encara no ho he provat però per els comentaris que els Aolescents heu fet en altres notícies m'imagino que és molt plaent.
Siusplau qui hagi practicat sexe que expliqui la seva experiència!
Ah una cosa, no estic gens sortida, només vull aprendre com fer-ho per a quan em toqui!
Molt interessant
+141
-8
asdAS
Anònimmmmmmmmmmmmmmm, 07/03/2013 a les 14:13
ja sabeu noies!!
Interessant
+64
-4
1D
@jenn_pocito, 07/03/2013 a les 14:26
TOTS A FOLLAR!
+29
-14
jajajjajajajjajajajajaajajajjajaajja
Anònimaaaaaaa, 07/03/2013 a les 14:27
averaa es REGLA no regala!!!! anda quee....
peroo esta be, nois joo vull esta sanaa, feu-me sentir sana!! noies tracteume de PUTA si voleu, me la suda. Un petonaas
+25
-10
Bons consells
Anònimuus, 07/03/2013 a les 15:33
Per això les putes estan tan primes? jajjaja, m'encanten els vostres consells!!


#Un petó adolescents:*
+16
-6
djasiodjadasiok
Anònimdkjaslkdaldks, 07/03/2013 a les 15:43
TOTS A FOLLAR!
+16
-3
Fuck fuck fuck
Anòniiiiiiiiiiiiiiiinmnmnm, 07/03/2013 a les 15:49
Osti tu, la noia aquesta que vol que li facin sentir sana, jo estic disposat jeje!
Agregueu-me al Facebook:Dani Hernandez!
+10
-4
Tia de la foto
Anòniméè, 07/03/2013 a les 16:01
Algú sap qui es la tia de la foto?

trobo que està molt bona!
+26
-3
azfghjk
MariiaAnddrea, 07/03/2013 a les 16:01
El Dani Hernandez aquest, posa anònim al títol i després deixa el seu nom, que llest ets noi!
+7
-2
La que no sap d'ortografia ets tu..
PericoElTuerto, 07/03/2013 a les 16:13
Noia lo de "saludables" és un complement de "5 coses". 5 COSES SALUDABLES (si no estiguessi sexe)

PD;
http://www.youtube.com/user/TheBentuXx
+10
-1
aaaaaaaaaa
Anònimus, 07/03/2013 a les 16:57
Jo el que faria es follar-me aquesta tia
+14
-0
ffff
Anònimfff, 07/03/2013 a les 17:03
m'ofereixo ajudat tota noia que necessiti estar millor i si puc ajudarles a treurelis el mal ed regle... quin remei ... ESTIC AQUI PER AJUDARVOS GUAPES I SI SOU LLEJETES TMBE , ENCRA Q NO HI HA CAP NOIA LLETJA EN AQUEST MON , VISIO SUBJECTIVA RES MES
+10
-0
Uff que pexotes
Anonimeta, 07/03/2013 a les 17:17
Joder, pos les putes deuen estar de perles!
+15
-0
JAJAJAJ
LAAIAAA, 07/03/2013 a les 17:38




TOTS A FOLLAR, per millorar la nostre circulació clar... :D
:$





PTONNNNSSS//*//
+7
-2
Tia de la fotooo
Anònimèó, 07/03/2013 a les 18:05
Qui es la tia de la foto? me la vull fullar!
+8
-5
f
Anònimrf, 07/03/2013 a les 19:45
Esclar,ara ens ficarem a practicar sexe. Aquets consells sobren,i si ho veuen uns de 12 anys?Enserio..que vols que faijin ells?(potser tenen la regla,i volen que pari el mal..)FLIPOOOO.
Pd; potser penso una mica massa jo..nose.
+4
-0
ola
Anònimedgv, 07/03/2013 a les 20:53
QUE BONA QUESTA LA TIA!
+3
-0
Jjajajaaja
Annittaa!, 07/03/2013 a les 21:39
Tots sou uns sortits!! jajajajj
Noies, no feu caas!
+2
-0
cojsadfs
Anna&Mariia, 07/03/2013 a les 21:52
esta molt be aquest post;) tiias ja sabeu!


http://soyfeliz99.blogspot.com.es/
+2
-0
igjfghfuy
garigarigaaaa, 07/03/2013 a les 23:25
hahaha esta be aixo de cremar calorias jajajajaja vavavaa tots aa fer sexee agregueume al facebook:Erick Villacampa:)

+1
-1
molt d'acord
frkmvir, 08/03/2013 a les 21:39
jo estic molt d'acord amb el/a noi/a que ha dit que hi ha algunes expressions s'haurien de treure del vocabulari dels adolescents.cat, jo tinc 12 anys i m'encanta aquesta pàgina i no deixaré de veure-la perquè diguin això però de vegades.....,sense comentaris...
+0
-0
ghlc
kh´g, 09/03/2013 a les 00:22
SEXO PARA TODOS!

jajaja :')
+0
-0
cvb
bv, 09/03/2013 a les 13:12
aixi q ja saveu tota a follar perque posa de bon "amor" o aixo diuen els redactors de adolescents.cat q es veu q dortografia no en tenen gaire idea perque no hi ha noticia on no hi haigi cap falta.... comenso a pensar q els redactors son 4 crios de 10 anys....
+2
-0
ewd
Anònimsad, 29/03/2013 a les 21:54
a follar se ha dicho!
+0
-0
nkjiojop
Anònimarytguiyu, 07/04/2013 a les 12:57
A follaa tots!!!!!!!
+1
-0
qqqqqqe
Anònimaaaaaaaa, 22/05/2013 a les 23:26
....seee