Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

Aquesta és la carta d'una filla a la seva mare després de patir un accident i pocs minuts abans de morir [CARTA]

Segurament alguna ja l'haureu llegit perquè s'està compartint moltíssim a través de Facebook aquests últims dies. És la carta d'una noia a la seva mare just després de patir un accident de cotxe. Aquesta és la transcripció que va ver un periodista que va presenciar l'accident i va estar al costar de la víctima fins l'últim moment.

| Actualitzat el 09/04/2013 a les 18:23h
Arxivat a: actualitat, carta, filla, mare

"Vaig anar a la festa i vaig recordar el què em vas dir. Em vas demanar que no prengués alcohol. Per això, vaig prendre'm una Sprite. Vaig sentir-me orgullosa de mi mateixa, tal com em vas dir que em sentiria. Em vas dir que no havia de beure i conduir, al contrari del que em van dir alguns amics. Vaig fer una elecció saludable i el teu consell va ser correcta, com tots els que em dónes sempre. 
 
Quan la festa finalment es va acabar, la gent va començar a conduir sense estar-ne en condicions. Vaig anar cap al meu cotxe amb la certesa que tornaria tranquil·la. Mai no em vaig imaginar què m'esperava, mama. Ara estic estirada al carrer i sento un policia que diu "El noi que va provocar aquest accident anava borratxo". Mama, la seva veu sembla tan distant. La meva sang està escampada per tot arreu i estic intentant amb totes les meves forces no posar-me a plorar. Puc sentir com els metges diuen "Aquesta noia s'ha de morir". 
 
Estic convençuda que el noi que conduïa a tota velocitat va decidir beure i conduir i ara m'haig de morir. Per què hi ha persones que fan això, mama. Sabent que això arruïnarà moltes vides. El dolor em talla com cent ganivets afilats. 
 
Digues a la meva germana que no plori, digues al papa que sigui fort. I quan vagi al cel, vetllaré per tots vosaltres. Algú li hauria d'haver ensenyat al noi aquell que conduir i beure està mal fet. Potser si els seus pares li ho haguessin dit, jo ara no m'estaria morint. La meva respiració cada vegada s'afebleix més. 
 
Mama, aquests són els meus darrers moments i em trobo tan desesperada. M'agradaria que poguessis abraçar-me mama mentre estic ací a terra morint-me. M'agradaria poder dir-te que t'estimo molt. 
Per això, t'estimo ... i adéu
 
Aquestes paraules les va escriure un reporter que presencià l'accident. La noia, mentre s'anava morint, anava dient aquestes paraules i el periodista les apuntava, molt aclaparat.

Aquest periodista va començar aquesta campanya; si llegeixes aquesta nota, si-us-plau, fes clic a "compartir"; així podrem conscienciar més persones. Per això, et demano un petit gest, envia'l als teus amics, familiars i éssers estimats.

COMENTARIS

Molt interessant
+502
-9
sfadf
Anònimaaa, 09/04/2013 a les 18:31
Aver si se'n enteren ja d'una vegada siguem consients podem estar jugant amb les vides d'altres persones no sols les nostres! SIUSPLAU PRECAUCIÓ!
Molt interessant
+153
-2
Pfff
Laura Cruz, 09/04/2013 a les 18:32
Pfff quins desgraciats, quan ho vaig llegir casi ploro.. es massa maca...
Interessant
+82
-9
Pobretaa!
*||M.a.r.i.n.a||*, 09/04/2013 a les 18:32
Això ja fa dies que ronda pel facebook, però tot i així molts ànims a la seva familiaa!


Independencia ||*||
Interessant
+83
-4
jud
Anònimaaaafh, 09/04/2013 a les 18:32
l'he llegit moltes vegades però cada vegada que ho faig se'm posa la pell de gallina..
+48
-4
ppprimera
lele, 09/04/2013 a les 18:32
DIOOS KE BUNIC TIO!
+51
-4
NO BEGUEU
Déu meu senyor., 09/04/2013 a les 18:33
Pobra noia, quin trauma el de la familia... El noi aquell, a la presó per imbècil i irresponsable.
+19
-5
precioos:(
Anònim*---*, 09/04/2013 a les 18:34
*----*
+38
-2
Pfff
Laura Cruz, 09/04/2013 a les 18:35
Pfff quins desgraciats, quan ho vaig llegir casi ploro.. es massa maca...
+36
-1
.
@MeritxellOneD, 09/04/2013 a les 18:35
Pobre noia, molts anims a la família, i espero que aixo serveixi per molta gent. A ningú li agrada patir per culpa d'una altre persona.

Anims.
+18
-1
dfetry
Anònimghutiy, 09/04/2013 a les 18:35
Dios tio...:( res a dir.
+22
-1
ole
Anònimdcsxz, 09/04/2013 a les 18:36
k makuu axii auria de ser totom !
+17
-10
molt macu
Anònimaaaaa, 09/04/2013 a les 18:36
s'ha de dir que es molt maca pero aixo es d'una canço que es diu "adios mama" i ja fa temps que esta feta, aixi qe nose si es veritat o no!
+14
-1
LLEIDA
Anònimasa, 09/04/2013 a les 18:36
A veure, això és molt antic... i molt tris que hi hagi gent que vulgui morir, i passar-s'ho bé i els altres que es fotin! odio aquest tipo de persones, en serio! que ells s'ho vulguin passar bé, no te perquè pagar altra gent!
+24
-1
DIOOOOOOOOOS
Anònima87643234567, 09/04/2013 a les 18:40
perdoneu, pero aixo es la lletra d'aquesta cançó
http://www.youtube.com/watch?v=KLJQFwQVWbU
una mica cambiada...
+15
-0
tutututututubndgsjkvmsdtgnr
dfhnjkbh, 09/04/2013 a les 18:41
És quasi igual que la lletra d'una cançó: Adiós mamá. Casualitat? No crec...
+14
-0
ploro.....
Anònim ploran..., 09/04/2013 a les 18:42
m'ha fet plorar... perquè jo soc d'aquells qe bebia (poc) i despres agafava el cotxe... per sort nomes era una copa i mai ha passat res...

dono la meva paraula davant de adolescents.cat que deixare de beure quan hagi d'agafar el cotxe. PARAULA!

petons adolescents...
+13
-1
TT
hbternvfj, 09/04/2013 a les 18:43
He plorat com una magdalena..
+16
-0
asdfghj
Anònimeeeeee, 09/04/2013 a les 18:43
Canço de She-Adiós Mama sols que l'han traduit al català!
+8
-0
holaa!
Beure, 09/04/2013 a les 18:43
Tenim que esta conscients de que apart de portar-nos nosaltres mateixos portem altres persones!

Aixi que no jugem amb la vida d'altres persones,per un imbecil que vagi borratxo!
+5
-0
Accident de transit
Anònimato, 09/04/2013 a les 18:43
Aquesta es una gran tragedia, cosa k passa moltes vegades actualment, k per cula de gent borratxa agui de morir gent inocent, sense culpa i k no an fet res, k aixo es lo pitjor. O sento molt per akesta familia, per la seva mare, per la seva germana i per el seu pare. Es una cosa k ningu desitja, i per aixo els i desitjo k no haguin de patir aixi mai mes i k o sento molt. Anims!
+7
-2
VAYA TROLA
TROLAKA, 09/04/2013 a les 18:49
ahahahah ES LA LLETRA D'UNA CANÇO, PERO VALE XDDDDDDDDDDDD
SHE- ADIOS MAMA, BUSCA BUSCA.
+5
-0
:'(
Anònimeta, 09/04/2013 a les 18:51
No m'ho crec, m'estic posant a plorar! Que gran aquesta noia.
+8
-0
Molt trists:'(
Mikelera100%, 09/04/2013 a les 18:53
M'ho van llegir a l'institut i tota la classe es va quedar callada. Ens van explicar que es una carta d'un periodista que va veure tot el que estava passant. Això fa molta por, la gent ha de tenir precaució perque no nomes es juguen la seva vida si no de les altres persones també... :'( Molt trist...
+1
-11
qwertyuio
chipiron, 09/04/2013 a les 18:56
es mentida, com a escrit la carta si l'estava palman? pero bueno inocentsss crieuvosu

http://www.youtube.com/watch?v=y0bx_PVZA8Y
+10
-3
ESTAFA!
Anònim546489, 09/04/2013 a les 19:09
Adiós mamá - Shé Traduida al català.... vv'
+2
-2
fgfgfgfgsj
Anònimhtjdshe, 09/04/2013 a les 19:12
:'( simplement...
+4
-1
Pobra noia...
Molts Ànims!, 09/04/2013 a les 19:18
Jo no entenc perquè hi ha gent tan malparida que agafa el cotxe després de fer una festa amb alcohol. La noia va fer una cosa que fa molt poca gent: no beure en una festa com aquestes. Es va beure una Sprite, i va conduir en condicions. Ara, per culpa de gentassa com aquesta hagi de morir, segurament, una molt bona persona.
CATALUNYA INDEPENDENT //*//
+7
-3
Quina casualitat que la historia sigui la mateixa no???¿
AnònimmmmmmaaXD, 09/04/2013 a les 19:30
Biiiiiiiiiinga, però si es igual que aquesta cançó:S
http://www.youtube.com/watch?v=K5ttB5aITgc
+4
-0
farahsevilla
farahsevilla, 09/04/2013 a les 19:30
D'aixo en fa temps i es una canço!

http://www.youtube.com/watch?v=KLJQFwQVWbU
Escolteu-la explica el mateix que aixo!
+5
-0
és una cançó
Maaaar ;), 09/04/2013 a les 19:41
això fa temps que és una cançó. pero si es veritat u sentu molt per la familia, hi ha gent que es aixi per mala sort :(
+2
-0
pobretaa
Anna&Mariia, 09/04/2013 a les 19:55
espero que estigui bé sigui on sigui! ja està bé de tan poca precaució! estic segura que el tio que la va atropellar no li va passar res! sigueu prudents!
xx


http://soyfeliz99.blogspot.com.es/
+5
-0
vhbuv
Anònimadkas, 09/04/2013 a les 20:01
emmmm, això és la cançó Adios Mamá de SHÉ (rap). Sisi està molt malament sí, i aquesta cançó m'ha fet plorar més d'un cop. Bé, ja sabeu, és antiga i com he dit, és de SHÉ:)
Però odio ho injust que és tot, i sobretot, si ens estem jugant una vida. A veure si ho entenem que no hem de conduir quan estem en un estat no gaire bo.

PETONS!
+6
-0
Cançó
Anònima97, 09/04/2013 a les 20:07
Pels que dieu que és una cançó:

Es veritat que és una cançó de fa molt temps, però la lletra de la cançó la van fer a partir de la carta que va dir la noia quan estava a punt de morir.
+2
-0
sadf
Anònisdf, 09/04/2013 a les 20:12
PEELL DE GALLINA, res mes a dir.
+2
-0
kahdfof
siescert, 09/04/2013 a les 20:15
ës cert, molts cops pateixen accidents les persones que menys s'ho mereixen. Jo aquest estiu en vaig tenir un (no va morir ningu) per culpa d'un yayo que anava a tota hostia i ves a saber que fent, pq se'ns vei aperfectament des del seu punt de vista. A sobre ens va cuklpar a nosaltres... sort que els mossos ho van analitzar tot i ho van solucionar :)
+1
-0
adios mama?
Anònimillaaa, 09/04/2013 a les 20:28
Es la mateixa historia que la cançó de "Adios mama" no? Esque em sona!

petons adoleccents!! ||*||
+1
-0
Pobretaaaa
Mmmm, 09/04/2013 a les 20:33
Crec que aixo no pot ser........
Pobre noiaaaaa
+4
-0
sdfgh
Aanòònimm,,, 09/04/2013 a les 20:46
que mes dona que sigui la lletra d'una cançó, si serveix per conscienciar a la gent de que no s'ha de conduir després de beure, que el text estigui agafat d'una cançó no té cap importància, a més de casos com aquest n'hi ha moltíssims, i cada cop més
+1
-0
Pobreta:(
lady:D, 09/04/2013 a les 20:53
Joder quanta gent estúpida hi ha ara en el món, em dona igual que apreciin la seva vida tan poc com per posar-se a beure d'una manera desmesurada, però siusplau, que apreciin les vides dels demès com la d'aquesta pobra noia que ara ha mort i la de tota la seva familia que ja lis han marcat la vida per sempre.
Ànims a tots els que hagin viscut una situació així, sé com se sent. I per favor als burros que beguin i desprès condueixin, two fingers tio!
Petons
+1
-0
.....
Directiones for ever, 09/04/2013 a les 21:32
Pobreta quina desgracia... Tot es culpa d'aquell noi i la pagat la pobre noia... Pubreta...
Anims a la familia.
+2
-0
tfcxfrdx
Anònimrced, 09/04/2013 a les 22:14
Perdoneu, però tot això és d'una canço de Porta.. La mateixa lletra
+2
-0
....
Júliiiiiia, 09/04/2013 a les 22:29
Aquesta notícia porta molt temps rondant per facebook jo fa més d'un any que ho vaig llegir, apart no se si és veritat ja que diu el mateix que la cançó de Shé Adiós Mamá com molts ja heu dit, la diferència és que aquí està traduït al català, jo no crec que sigui veritat aquesta noticia de la noia encara que aquestes coses passin..

Petons adolescents
+1
-0
gfsjymm,
gj,lru,yure,lu, 09/04/2013 a les 22:31
MACAGOENLAPUTA. Joder, la pobre tia que esta morint quan no s'ho mereix, INJUST, INDIGNANT!
+1
-0
JHDSGJY
Anònim!!!!, 09/04/2013 a les 22:48
poder si que aquesta carta és falsa pro es per la imprudència de la gent, encara que això sigui falç tothom sap que es totalment real, cada dia passen accidents per culpa de gent que no te dos dits de coneixement, per gent que beu sense control.
Això és INJUST.
+1
-0
aixo es una canço
ghjk, 09/04/2013 a les 22:51
aixo es una canso es diu adios mama qi la vulgi escoltar es veu el diveoclip TOT el qe passa i es un rap on ho diu tot, escolteula VAL LA PENA!
+0
-0
njghyujh
bvhjgbn hkjun, 09/04/2013 a les 22:59
an tot lu que heu escrit des ke sok fan de la pagina m'ha agradat i he truubat una part positiva ii fins i tot hu e cregut pero ariban aket pun ja no! a mes a mes jo ave llagit acesta carata me enncrecordat de que hhi ha una cannço al youtube de fa añys i parla de lu mateix osigui ke-......
+1
-0
mmaria*
mmmmaria!, 09/04/2013 a les 23:02
mmmmmmmmmmmm. perdoneu pero aixo es la lletra duna canço xd. informeubus companys.
+1
-0
fghjkl
Anyuiopoiuy, 09/04/2013 a les 23:03
aixo es UNA CANÇO DE SHÉ, cantant
outube sisplauu
+2
-1
Em sap greu pero algu ho havia de dir!
LindaMelindaOMG, 09/04/2013 a les 23:06
Haviam una carta emotiva que posen per que pensem una mica i nomes seus acudeix anar posant es d'una canço es d'una canço i que si es d'una canço? Algun problema? T'han us importa? vv' Em sap greu mateu-me a negatius si voleu pero algu ho havia de dir! TT

Visca Catalunya!
+0
-0
pobreta
djalfjañ, 10/04/2013 a les 08:31
pobreta, i ha gent que....
+0
-0
Blog
mvm23, 10/04/2013 a les 09:43

http://joves.flog.cat/
és un blog, agrairia k li donéssiu un cop d'ull i hi comentéssiu, moltes gràcies!!!!
+0
-0
Impacte total
Anònim :-3, 10/04/2013 a les 10:50
pobra noia ella es inusent no a fet res de malament i a fet cas a la seva mare.
bona sort !!!!
bisca el barça i visca catalunya!!!!



+1
-0
impacte total
asdfñlkj, 10/04/2013 a les 10:53
Pobra noia ella es inusent va fer cas a la seva mare.
bona sort .
bisca el barça i visca catalunya!!!
+1
-1
gvbhj
Juliiiia, 10/04/2013 a les 12:43
No només diem que sigui d'una cançó, sino que no diguin que aquesta carta es veritat quan es mentida. Si, aquestes coses passen peró aquesta carta d'aquest periodista es mentida. Nosaltres també podriem agafar una cançó que parles d'alguna tragèdia traduirla al català i fer-la noticia..
+1
-0
Pobra nena!!!!
aaannnooonnniiimmmaaa!!!, 10/04/2013 a les 14:21
Ha mort per culpa d'altres persones, hem de vigilar i fer cas als pares i ells ens han de educar be per molt que costi.
M'he posat molt trista quan l'he llegit però es pot evitar situacions com aquestes, així que precausiò.
+1
-0
Pobra nena!!!!
aaannnooonnniiimmmaaa!!!, 10/04/2013 a les 14:32
Ha mort per culpa d'altres persones, hem de vigilar i fer cas als pares i ells ens han de educar be per molt que costi.
M'he posat molt trista quan l'he llegit però es pot evitar situacions com aquestes, així que precausiò.
+1
-1
no es veritat!
exfcgjvhbjnk, 10/04/2013 a les 15:35
Aquesta carta es mentira
hi ha una cançó de shé es que es diu Adios mama, i explica tota la història.

https://www.youtube.com/watch?v=KLJQFwQVWbU
+3
-1
fhnjdhfrdigm
esther, 10/04/2013 a les 17:55
Si "aquesta carta" es la lletra de una canço!


CATALUNYA INDEPENDENT
+1
-1
kjhygt
iuyt, 10/04/2013 a les 18:42

http://www.youtube.com/watch?v=KLJQFwQVWbU

Una mica mes original perfavoor:') jajajajajaja és penós tio.. nova passar en realitat.. Vv a més..com escrius una carta quan testas moriint? -.- madafakas
+1
-0
Malaits borratxos
Anmar, 10/04/2013 a les 19:04
Veritat o mentida, carta o canço,sigui com sigui es molt trist i fa molta rabia que hi hagi gent tan malparida,malaits borratxos els haurien de treure el carnet a tots
+0
-0
AMOR DE MARE
illmo, 10/04/2013 a les 20:33
ufff...quina historia mes bonica,pobra noia i pobra familia ,sol perque la gent es inconcient ! Peró com la va escriure si s'estava morint i no tenia forces ??
+0
-0
Injust...
....1, 10/04/2013 a les 20:51
Jo trobo molt injust que una noia aigui de morir per culpa d'una altra persona. Per la meva opinió crec que per disfrutar quan vas de festa no es necessari veure alchol. També m'agradaria sabes que va passar amb el noi ?
+0
-0
jolin...
juliettttttttaaaaaa, 10/04/2013 a les 21:17
s'ha de ser més conscient, a vegades tu ets responsable i l'altre persona no... per això s'ha de ser prudent i respectar les normes, si ningú les respecta potser algú que no te la culpa paga les conseqüències....
+0
-0
SHÉ
Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 10/04/2013 a les 22:17
Vale aquesta és una cançó d'en SHÉ, alumillor ha agafat aquesta carta com a referéncia per la cançó, però es totalment igual, això és el resum-cançó de la carta
http://www.youtube.com/watch?v=KLJQFwQVWbU
+0
-0
PUFF..
Anònim170612, 11/04/2013 a les 09:54
Molt fort que hagués sigut tant forta d'haber dit tot això, no em vull ni imaginar la reacció de la mare al llegir la carta.. Molt emotiu!
Ànims a la familia de tot cor.
+0
-0
puf..
nomanonimax, 14/04/2013 a les 14:51
Mare meve cada cop que la llegeixo, cada cop, ploro!! Es increible!! A veure si ja d'un cop la gent comença a entendre que l'alacohol és una dorga, i com a tal... Mata, a primeres persones i a terceres!!!
+0
-0
Hosti
Anònimaqwerty, 02/03/2014 a les 17:32
Deu meu... De veritat que s'ha de fer alguna cosa...