Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

Molt aviat, la segona temporada de "Pulseras Rojas" a Antena 3

Aquest estiu, tot l'estat espanyol podrà gaudir de la segona temporada de Polseres Vermelles! Antena 3 té els drets per emetre la totalitat dels 28 capítols de la sèrie que, de ben segur, emocionaran a tots els espectadors. Tornareu a mirar la 2a temporada a través d'Antena 3?

| Actualitzat el 18/06/2013 a les 14:23h


 

Així sonen "Els Polseres" en castellà: 



TOT sobre Polseres Vermelles

COMENTARIS

+16
-7
Catalana
Anònimenfj, 18/06/2013 a les 14:46
hahahahah! pringis! naltres ho tenim primer!!

VISCA CATALUNYA LLIURE! I POLSERES VERMELLES!
+31
-33
Polseres
aftsu0laie, 18/06/2013 a les 14:48
Soc la única a la que polseres li està començant a fartar?



La segona temporada bastant penosa, els actors uns prepotents que van de superiors, i molts enxufats que no han fet res per merèixer sortir a la sèrie.


Enfi, és el que penso. Haurien de crear una sèrie nova sobre adolescents amb nous actors, que aquests ja rallen.
+49
-22
independenica!!
Anònim22, 18/06/2013 a les 14:48
els polseres son catalans!! i nomes ho tindrien que fer a Catalunya! però com que som amables els catalans els i deixem mirar! ajjaja petons!


ditet amunt independencia!
+13
-9
fgfcred
Berta:)))), 18/06/2013 a les 14:54
Vaia p**a merda en castellla!Visca el barça,els polseres i catalunyaa!Coony!La veu del Roc,com serà..
+6
-10
...
julssss98, 18/06/2013 a les 15:01
A MI TAMPOC MAGRADA POLSERES, ELS ACTORS ESTAN MOLT BONS, PERO I QUE?






SINCERAMENT, HA PERDUT LA MAGIA...:S
+12
-3
afasfd
ffas, 18/06/2013 a les 15:04
Jo ho veuré, però ho canviaré i ho posaré en versió original. No m'agraden gens les veus en castellà.
+9
-4
JAJA
LAAAAAIA, 18/06/2013 a les 15:38
Mare meva.... heu escoltat la veu d'en LLeó amb castellà? jajjajajaj sembla una altre persona completament!! no que queda gens be
+6
-6
jkhkjh
deu meu, 18/06/2013 a les 15:56
Perque heu de dir q polseres vermelles es una merda? Esq no ho entenc, perq no és una merda. I q si estàn enxufats? A valtres q hos importe, es la seva vida i punto. I que van de prepotents? JAJAJA hola? CAP SIUSPLAU.
+5
-3
jkfkfdfk
Anònima., 18/06/2013 a les 16:16
JO tambè posaré la versió en català.
+5
-4
detu
rt, 18/06/2013 a les 16:28
ODIO aixo!!!
odio "pulseras rojas", perquè ara totes les revistas espanyoles están enamoradas dels actors y son super fans cuan després son les primeres que critiquen catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!
+2
-4
polseres
Anònimerprgirndxmwsxmdfoi3mwqmdorfg, 18/06/2013 a les 17:05
a mi aquests de polseres ja em comencen a cansar, hi ha algun actor en concret que ho fa FATAL, sincerament, tots són uns enxufats dels seus papis, i la serie s'ha tornat un rollo... i aquells moments tan tendres de la primera temporada ara son cursis... potser soc jo que he crescut, pero coincideixo amb molta gent en opinió...aqui ho deixo
+3
-2
igor
Anònimaaaaaaa, 18/06/2013 a les 17:10
Unaltre cop veure a l' Igor *-*

pd. mola mes en català!!
+6
-0
xd.
S.P.M, 18/06/2013 a les 17:29
Mare meva... Jo no penso veure-ho en castellà.
Per culpa d'aixó ara hi han 'mojabragas' i els Polseres no es prenen de debó les fandoms... A sobre, la malloria va de guay insultant als catalans però després menjen el cul als Polseres. QUE SÓN CATALANS, HOSTIA. Per què tenen que treure-la en castellà? Hi han més series catalanes que també són molt bones però no les treuen en castellà.
A sobre, es creuen que les veus que surten són d'ells... :') I ara els preguntes 'Qui és l'Olga?' i no et sabrien ni respondre.
A mi en castellà, em fot fàstic i ni veure l'anunci.
Mateu-me a negatius, però jo he dit la meva opinió. xD
+3
-5
PER A LA DE DEU MEU
tsuflgi, 18/06/2013 a les 18:16
En cap moment ningú ba dit que polseres sigui una merda, simplement que ja no és el mateix per diferents factors.

Si estan enxufats importa, i tant. Per què? Doncs perquè no es mereixen tenir tant d'èxit quan només estan allà per "enxufe". i no és la seva vida. És la nostra que veiem que estan tenint èxit per ser familiars de... coneguts de... amics de... etc.

NO SÓN PREPOTENTS? SEGUR? Noi/a, no els has vist en directe ni en entrevistes? Bé, no cal anar tant lluny: mira les fotos del instagram, o el twitter, o envia'ls un missatge al Facebook a veure si tens sort i no et bloqueigen. Aquests tenen una xuleria que no se l'aguanten. I això en part és culpa vostra per llepar el cul d'aquests """""actors"""" i fer que se'ls pugi la fama al cap i qque es creguin els putos amos, quan no ho són.


Deixant a part això, està CLARÍSSIM que l'Albert Espinosa s'ha quedat sense imaginació, arribant fins i tot a copiar escenes de pel·lícules americanes portant-les a polseres. A això se li diu plagi, no se com ho veieu. Les actuacions molt fluixes: El Monner no actua, només crida i plora d'una manera molt exagerada, el Nil no aporta res en aquesta temporada, el Marc està molt i molt bé (DELS ÚNICS QUE SE SALVEN, PERÒ COM QUE NO ÉS UN TIO BUENORRO NO LI VEIEU EL MÈRIT), la Joana sembla que no se sàpiga el guió, l'Igor no sé ni com el van escollir per la primera temporada (d'actor no té RES) i el Mikel fa de Mikel, no d'Ignasi (només cal fixar-se en les formes de caminar i els aires de CANI en les escenes que surt.
Cal dir que la Laia Costa (Rym), ha aportat MOLT en aquesta temporada, l'ha fet més interessant. Perquè els arguments fan pena.


Fins aquí la meva opinió. SI TAAAAN FANS SOU, LLEGIU-HO I RESPONEU, ENCARA QUE ESTIGUEU ENAMORATS DELS "POLSERES" HEU DE RECONÈIXER QUE EL QUE HE ESCRIT ÉS CERT.

Vagi bé.
+9
-1
Que?(súper text)
PolseresAnònim, 18/06/2013 a les 19:30
Mare meva, jo m'imaginava uns comentaris plens d'entusiasme per tornar a veure Polseres i veig això...

Es pot saber que passa?
Aqui la gent parla de que els 'castellans' com aqui dieu, idolatren a Polseres, però despres insulten als catalans... Bueno pareu el carro. Potser si, te una mica de relació , però es que barrejeu política amb una sèrie basada en nens amb càncer! Que els hi agradi la sèrie no te tanta relació, vaja així ho veig jo...
Clar que els actors son catalans, i això s'ha de valorar, (és veritat que molta gent no ho fa).De perqué la sèrie també està en castella i altres també molt bones no? Doncs imagino que ha tingut molta més fama que qualsevol altre,jo també crec que hi han moltes més sèries però així funciona la cosa. I que només ho tindrien qeu fer aqui?? Ostres alegreu-vos! Que també li ha agradat al Spielberg! Quin orgull:D És que si ens posem així les series d'anglaterra serien en anglés, i només les farien allà...
També he vist que comentaveu que, són uns xulos, no actuen bé...
A veure, poseu-vos en la seva pell, són joves i no tan joves)pq crec que parleu dels protagonistes principals, que han treballat per ser actors, s'han presentat als càstings, i per alguna raó els han agafat.
Clar, a tu et pot agradar més o menys,pots pensar que en aquesta temporada no t'ha semblat gaire bó (l'actor,actriu o guionista), però alguna cosa ha de tenir per estar en la sèrie, i per haver triunfat tant, a la primera i a la segona temporada, (que no es per a res, però ha tingut molt més éxit)...
S'han preparat el guió i bé, segur que han repetit moles escenes.Per a que? Imagino que per fer-ho bé, guanyar calerons, i per agradar a un públic, que va enamorar-se d'aquells nens a la primera temporada...
Sí, potser a tu Polseres no agrada tant com la primera, però es que primer de tot, aquest nens tenen més o menys la vostra edat, tu podries memoritzar-te tot el guió? Si algun actor no ho hagues fet, no sortiria pas a la tv... Sabries actuar, perque l'actor es cregui el que dius? Jo crec que ho han aconseguit, encara els hi falta un llarg camí per anar millorant en la seva carrera artistica però, ho han fer molt bé.
Això a molt públic també ha agradat, la audiencia s'ha duplicat, i , com t'agafa això? Desprevingut, sorprés, flipant en colors, vaja... Ells sempre han agrait al públic, però es que són adolescents com nosaltres! Tampoc contestaran els milers de missatges al facebook i al twitter, si agrairan a tots els fans en un acte públic per la tv, però posa't en la seves pells. Seria xunguillo assimilar tanta fama i portar-la tan bé quan la meitat de la seva intimitat la comparteixen amb tots nosaltres...
I és que torno un altre cop amb, l'Albert Espinosa s'ha quedat sense imaginaciói les actuacions fluixes.
A veure, no se vosaltres pero jo em vaig emocionar quan la rym (una pasada d'actriu) es desfeia de la seva melenassa. vaig plorar quan en Lleó i en Benito (un altre súper actor), s'acomiadaven, vaig somnriure quan els peques menjaven un pastís de marihuana o com s'escrigui haha...
Aquesta segona temporada a mi m'ha aportat molt , això del Albert de que no te imaginació em sembla una bestiesa, ja que esta basada en la seva propia experiencia en el hospital, en la segona temporada creixia, madurava i aprenia molt. L'han fet (ell i en Pau) des del seu punt de vista, de la manera que ho va viure ell i que va pensar que seria una bona manera de projectar-ho... Aquest nois ho han aconseguit, siguent millors acotrs o no, han aconseguit animar a molts nens amb càncer, a les seves families, a gent que n'ha patit un i a gent que no en te en entendre-ho, ha fet creure en esperança, llum al final del camí, en que l'esforç i la valentia si valen la pena... Això gent amb poca imaginaciò, gent que no fa res, i no tan bons actors, no ho fan...
Aqui ho deixo, un super textas, però bé, és el que penso. Respeteu la meva opinió com jo respeto la vostra. Tothom té la seva opinió, i mereix ser respetada.
Un petó adolescents, I POLSERES AMUNT!
+4
-0
rojo es el color del equipo español
EL RECTOR DE VALLFOGONA, 18/06/2013 a les 19:40
Bé doncs jo crec que com la serie és catalana i els actor INDEPENDEEEENTS! tindrien que posarla en català al public de l'estat espanyol y subtiturla en castella! SI LA VOLEN EN CASTELLA QUE ENS DONIN LA INDEPENDENCIAA!
VISCA JOAN MARAGALL I CATALUNYA LLIURE ADOLESCENTS! ||*||
+3
-1
Ni de conyaaaa
Anònimjxkla, 18/06/2013 a les 19:59
Jo no penso mirar-la!!!! Amb castella es una merda! No m'agrada gens sentir-lo en catellà!!! NO ho puc suportar, em fa una ràbia!!!
+1
-1
polseres
lhhibvyhuyvb, 18/06/2013 a les 20:04
pues vaya merda, creguts de merda invecils puta merda polseres
+3
-1
jkhkjh
deu meu, 18/06/2013 a les 21:03
Mira, potser que els actors siguin creguts o no ho fassin bé, però el que conta es la història d'aquella sèrie.
M'alegro molt de que tu puguis tindre una opinió, però a les fans (polseraadictes) ens fas mal, o almenys a mi. No soporto que els insulteu, no els coneixeu en realitat, no sabeu com son, la apariencia enganye. Aixins que si els coneixeu en persona i sou amics seus, m'aviseu i em dieu com son, llavors m'ho creué, però de mentres, no.



Mateu-me a negatius, però és el que penso.
+0
-1
polseres*-*
Anna&Mariia, 19/06/2013 a les 00:16
m'encanta polseres, pero ho prefereixo en catala! encara que esta be que ho retransmetin per antena3, aixi els catalans arribem mes lluny:3




http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+1
-0
Posleres
Polseres, 19/06/2013 a les 13:44
A mi m'encanta polseres vermelles!!
+1
-0
Polseres amuuuunt!!!!
Polsera per sempre, 19/06/2013 a les 14:29
Per mi polseres es la millor serie que he vist mai, m ha fet entendre que es estar a un hospital amb una malaltia i superarla. Polseres es molt gran per mi sense ells no seria la mateixa persona que ara. Per aquells que dieu que no us agradat entenc la vostra opinio pero no cal dir que sigui una MERDA. He de dir que es moltt millor en catala que en castella perque no son les mateixes veus i ALBERT moltisiimes gracies per fer aquesta serie que per mi es la millor i he dir-te que ets una gran persona per haver superat el cancer.





PD: Gracies per aquells actor que han canviat la vida de moltes persones i moltes gracies per tenir tanta paciencia quan os e vist en persona de veritat sou molt GRANS *--*

PD2: Sou els millor polseres amunt!! haveure si feu 3 temporada, estic desitjant de veura-la.
+0
-0
dsjkf
Anònimkfnaskd, 20/06/2013 a les 18:45
Per cert, algú sap quan comença la tercera temporada a TV3??
+0
-0
doncs..
anoniiiimaa, 25/06/2013 a les 18:34
començara d'aqui a 3 anys:'(