Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Niall Horan necessita desconnectar de One Direction?

El cantant irlandès està mostrant el seu esgotament mitjançant el seu compte de Twitter. Els nois de la 'boy band' porten un munt de temps viatjant per tot el món i encara els queda tot l'estiu per fer un munt de feina! Esperem que no es cremin i acabin dissolent la banda.

| Actualitzat el 18/06/2013 a les 18:23h

Els nois de One Direction estan vivint un moment del tot esgotador amb la seva gira mundial Take Me Home Tour, que acaba el 3 de novembre al Japó. A més, també estan acabant la seva pel·lícula This Is Us. Aquest estiu, els nois tenen concert pràcticament cada dia i estan fent diverses col·laboracions. Alguns dels membres de la banda comencen a mostrar el seu cansament a través de les xarxes socials. 

Fixeu-vos amb els tuits que ha escrit Niall Horan a través del seu compte. Creieu que el noi només està cansat, o necessita fer un break més a llarg termini. Deixeu-nos els vostres comentaris.


COMENTARIS

Interessant
+62
-6
hhd
65ru, 18/06/2013 a les 19:07
Ja van intentar separar una vegada al Niall i sense ell 1D no seria res! Perdoneu, però algú ho havia de dir. Directioner Forever
+18
-6
grhgw
grthret, 18/06/2013 a les 19:08
no crec que o digui perque a de desconnectar de one direction.
Molt interessant
+127
-7
Noooo
Maruxii, 18/06/2013 a les 19:08
Jo no soc dictioner, pero jo crec que deu serrr una mica agobiant aquesta fama que duu al damunt, pero crec que a totes les fans no els fara gracia... Aixi que ell decidira i com a bones fans ho tindran que acceptarr



Ditet amunt per l independencia i I love BAC UPP!!!
+18
-4
noo nialler tu noo
directioner4ever, 18/06/2013 a les 19:09
niall carinyo no t'envagis de 1D t'estimem. pro fagi lo fagi el seguiré estimant jijiji però noo t'envagis
+11
-1
xdfgdx
Anònimgchggf, 18/06/2013 a les 19:11
creieu k per que estan cansats ja volen desfer la "boy band" enseriu....?¿?
+8
-7
knfewp
Anònimjw, 18/06/2013 a les 19:12
Primer Harry, despres Niall, pero que pasa!?
+2
-31
SDFGHJ
AnònimAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 18/06/2013 a les 19:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-1
Niaaaaall!
Directioner230710, 18/06/2013 a les 19:23
En Niall no es vol anar, i les Directioners tampoc volem que s'en vagi! Sense ell One Direction mai podria ser el mateix. Només les directionators volen que s'en vagi, però a mi aquestes ties no m'importen. El que importa es que el Niall estima molt a One Direction i nosaltres l'estimem a ell.
PETONS!
DIDET AMUNT DIRECTIONEEEER!
+9
-1
niall *_*
juliettttaapooooouu, 18/06/2013 a les 19:25
Pubrett es mareixen descansar!! Però tot l'esforç te recomensa ....
+10
-1
Eix
Anònima1D miri, 18/06/2013 a les 19:28
El nialler no se n'anirà!!!!!
A veure, ki després de estar fent una gira mundial no està cansat??

+9
-1
//*//
directioner2000, 18/06/2013 a les 19:29
lo que nesseciten no es anar-se de la banda sino que nesseciten unes bacanses no numes en Naill sino tota la banda tindrian que fer bacanses i axis tenen temps lliure i tenmps per DESCANSAR k les directioners com nusaltres donem molt treball :PPP
un petonas a tots els adolascents //*//
+9
-1
...
Directioner**!!!, 18/06/2013 a les 19:33
Cal insultar? que no t'agradin no vol dir que hagis de faltar el respecte...

One Direction i Catalunya independent!!
+11
-1
Yuuupi:)
s,dzkl, 18/06/2013 a les 19:33
A ver, soc directioner, i m'encanta en Niall, però entenc perfectament que estigui taaaaant esgotat, es normal, fer cumplir els somnis de tants fans és esgotador.

Tot i així One Direction MAI seria el mateix sense ell...
L'estimem, no?

INDEPENDENCIA!
+1
-5
wtf????????¿?
trolorolorolololo, 18/06/2013 a les 19:37
no vol deixar 1D..
PERDONEU PERO DUBTO K ALGU JOVE ES PUGUI CANSAR DE LA FAMA I DELS DINERS!!!!!!!!!
+1
-4
wtf????????¿?
trolorolorolololo, 18/06/2013 a les 19:39
no vol deixar 1D..
PERDONEU PERO DUBTO K ALGU JOVE ES PUGUI CANSAR DE LA FAMA I DELS DINERS!!!!!!!!!
+1
-13
PESADES LES DIRECTIONERS
..............:))), 18/06/2013 a les 19:45
normal, amb les fans que té que son unes pesades i mojabragas... son unes histériques totes!
+3
-5
NIAL HORAN PER LA INDEPENDENCIA
ANGEL GUIMERA ET FICA MÀ, 18/06/2013 a les 19:48
DONCS JO CREC QUE FA MOLT ES TOT UN EXEMPLE DE INDEPENDENCIA I TINDRIEM QUE IMITAR LA SEVA ACTITUD CONTRA L'ESTAT OPRESOR ESPAÑOL I ONE DIRECTION CONY ESTIC FART!
ES CREUN MILLORS PER INVENTAR ''PAQUITO EL CHOCOLATERO'' I ''EL SOL SOLET'' ES MOLT MILLOR! VISCA EL BORBONS! PERDO...EL BOMBONS DE CREMA CATALANA!
BUENO US DEIXO QUE TINC CLASSE DE SARDANES I DESPRES CASTELLERS!
PETONS INDEPENDENTS!
+10
-1
wefd34
Anònim2131, 18/06/2013 a les 20:17
Tu, la de "PESADES LES DIRECTIONERS" maca, no totes som unes mojabragas, algunes estem aquí principalment per la seva música, i perquè ells ens han ajudat a tirar endavant d'una manera que clarament tu no saps veure. Una mica de respecte, si us plau. I de pesades, algunes potser una mica, però, PER QUÈ SEMPRE NOMBREU A TOTES LES FANS DE 1D MOJABRAGAS, PESADES O IMMADURES SI NO TOTES SOM IGUALS? Digo yo, no? Tothom és diferent.. així que si tens que comentar aquesta tonteria estalvia't-ho, que ja n'estem una mica fartes les Directioners d'aquests que sempre critiqueu de la mateixa manera tan el fandom com els nois, una mica d'originalitat no us aniria malament si us avorriu i voleu insultar, o bàsicament calleu-vos la boca ja que no sabeu ni de què esteu parlant, si no sabeu res d'ells ni de perquè som com som les fans. Fi.

I això d'en Nialler que s'està cansant de One Direction què és?! No s'està cansant, digo yo que si estigues cansat no s'hauria fet expressament una brusa on posés: "Crazy Mofos" per nosaltres, no? Bàsicament hagués passat de tot el xou que es va muntar. Però no, ho va fer, és amor, i jo opino que no s'ha cansat ni de One Direction ni de les Directioner, el contrari, penso que (i els estimo a tots 5, eh) però penso que és el que està més pendent de nosaltres en aquests dies, encara que tots sempre ho estan :)!

Ale.
+2
-0
bv
bv, 18/06/2013 a les 23:10
Mentre les peraones k no saven com insultar-los busken personalitat per ferlos patir ells treballen pk les seves vertaderes fans estiguin contentes i conectades en el seu mon musical k moltes de les seves can¢ons per no dir totes ,sentiments k no es poden a
mb una sola paraula, i tb algunes k son per fernos veure a nosaltres les nostres virtuds, i k el k conta no es l'exterior.
Si tots/es els/les k no son directioners si o siguessin els canviaria la vida a millor.
Z+L+N+L+H= 1D
+4
-0
bv
bv, 18/06/2013 a les 23:13
Mentre les peraones k no saven com insultar-los busken personalitat per ferlos patir ells treballen pk les seves vertaderes fans estiguin contentes i conectades en el seu mon musical k moltes de les seves can¢ons per no dir totes ,sentiments k no es poden a
mb una sola paraula, i tb algunes k son per fernos veure a nosaltres les nostres virtuds, i k el k conta no es l'exterior.
Si tots/es els/les k no son directioners si o siguessin els canviaria la vida a millor.
Z+L+N+L+H= 1D
+2
-0
...
Directioner., 18/06/2013 a les 23:38
En Niall no deixará 1D, ni en broma, l'únic que vol es descansar una mica de la rutina, vol passar temps amb la seva familia, tindre temps per ell mateix, però, ell ens aprecia i ens estima, és el que es preucupa més per nosaltres, fiqeuem, com exemple lo de "crazy mofos", que em va encantar.

PD: Els que us dediqueu a criticar als grups i a les seves fans (ara ja no parlo de 1D parlo en general), tinc una pregunta per vosaltres, ¿hos han fet algu?¿han fet alguna cosa que hagi fet que la vostra vida sigui més miserable ho algu? Jo crec que no, aixi que no entenc per que heu de estar dia, rere dia, rere dia, insultan. Només un dic una cosa, mastegueu be aqueste enveja no sigui cas que us atraganteu.

Ale.
+1
-0
dfkjs
Anna&Mariia, 19/06/2013 a les 00:00
no soc directioner pero realment ha de ser molt estressant la vida que porten: agafa l'avio, concerts, canvis d'hotels, ara aqu, ara alla... tot aixo es molt pesat i segur que els hi fa falta un break:S



http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+1
-0
FHRWFH
AnònimGEN,RB, 19/06/2013 a les 09:13
1D US ESTIMEM, HO SOU TOT PER A NOSALTRES!
DIRECTIONER FOREVER ♥
+0
-0
wtf?
joana directioneer, 19/06/2013 a les 12:32
Però què us inventeu? Els de la redacció pernseu bé el que poseu abans de publicar-ho... Normal que estigui cansat no? Això no dir que vulgui deixar la banda ¬¬'
+0
-0
descans
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 19/06/2013 a les 15:41
SOC DIRECTIONER I HE DE DIR QUE NO ES QUE CAP D'ELLS NECESSITI DESCANSAR DE ONE DIRECTION! ES QUE NECESSITEN DESCANSAR I NO NOMES EL NIALL, SINO TOOOOTS! ELS 5 ESTAN REBENTATS, ELS TENEN SOBREEXPLOTATS










LOVE 1Daa
+2
-0
One Direction
I'm Directioner∞ , 19/06/2013 a les 15:43
NIALL QUIERO UN HIJO TUYO!! :$
+0
-0
pobret
Anònimxdd, 26/06/2013 a les 16:35
sincerament crec que estan treballant massa i que necessiten un descans
+2
-0
Nialler and Directioner forever
Os estimo one direction!!!, 15/07/2013 a les 13:39
Os entenc perfectament!!! Normal que estiguin cansats pobres nois, tot el dia fent concerts, entrevistes, sesions de fotos, preperant el vidioclip de la nova canço, preperant la pel·licula, etc.... Os estimoo noiss!!!!

Petons Adolescents!!!:)
+1
-0
Directioner!
Nialller! , 21/07/2013 a les 11:38
Amb tota la raó del món que està cansat.... aixx pobret! Me'ls estimo MOLT a tots!!!! Os estimooo 1D!