Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

Fliparàs massa quan vegis aquest tattoo! [FOTO]

Cada dia flipem més amb els tatuatges! La veritat es que ens hem hagut de mirar fins tres vegades aquesta foto per veure que era real i no hi havia photoshop. Ara bé, tot i ser guapíssim, no hem trobat ningú de la redacció que sigui capaç de fer-se'l.

| Actualitzat el 18/06/2013 a les 19:30h
Arxivat a: fotos, flipa, tatuatges, tattoo

COMENTARIS

+25
-19
Flipaa
Anònim6788, 18/06/2013 a les 19:53
Està tope de ben fet! Olee per ell:)
Molt interessant
+231
-21
flipant
nara45, 18/06/2013 a les 19:54
Flipant, però deu meu enserio com és pot desgraciar aixì la gent. I sobretot enorme.
+35
-8
vfbjknm
Anògfhij, 18/06/2013 a les 19:56
guauu està molt ben fet pro sincerament és horrible, no entenc com la gent és capaç de fer-se aquestes coses gegants al cos, perquè queden com el cul

Petons adolescents ;)
+13
-6
:):):)
bertaaa, 18/06/2013 a les 19:56
No crec que la gent s' hagi de destrosar la pell així però si a ell li agrada ja m' agradarà veure'l amb aquest tatuatge quan sigui vell :)
+12
-4
xuloo!!
Anònim2222, 18/06/2013 a les 19:58
uauu sembla 3D! pero jo mai a la vida em faria un tatto ! no els suportoo!! però algún de petit encara!! i a més aquest ulll no es molt gros?? per ser a un braç??



ditet amuntt independencia!
+7
-5
sdfghjkl
Anònimsfghjk, 18/06/2013 a les 20:07
aixo es a l'ombro
+6
-6
sdfghjkl
Anònimsfghjk, 18/06/2013 a les 20:07
aixo es a l'ombro
+7
-2
TATUATGES
Anònim.3, 18/06/2013 a les 20:15
A mi mai m'han agradat els tatuatges tan grans i encara menys aquest que sembla de veritat
+5
-11
ewgsd
la vane la xunga del varrio, 18/06/2013 a les 20:58
yo tengo una amiga que se llama laura que se va a aser un tatu en la cara que ponga FOREBER i tiene uno en la espalda ke pone ''orgullo de ser de pueblo y vivir entre cabras''
esta too lokaaa la pava jajaja

VIVA ESPAÑA!
+13
-0
"EWGSD"
la vane la puta del varrio (honor a la d'abans), 18/06/2013 a les 21:01
FOREBER? Sera forever analfabeta... y "VARRIO" se escribe con B. Visca Catalunya! :)
+3
-2
Madrid ink
Anònimfregthy6juh, 18/06/2013 a les 21:02
Avui tots a les 22:30 a mirar la merda de Madrid ink, semblen 2 xonis fen tatuatjes! Quina imatge que donen...
+8
-1
Lauraaa!
Es el meu amic adri!, 18/06/2013 a les 21:03
Perdoneu adolescents yo sóc aquesta Laura, i es un amic facha asqueros que tinc. No tinc cap tatto i de moment no em faré cap.
Em critica per ser independent, no el feu cas.

Catalunya independent //*//
+0
-10
fergd
la vane la xunga del varrio, 18/06/2013 a les 21:03
pa la de arriva. io escrivo como kiero q pa eso estamos en mi pais. i si te cres qe esto es una paghina de independites estas ekivocada tia. porq aki hay gente de españaa>!!!!

viva el rey!
+5
-1
fghjkh
Anònimftgyjhkj, 18/06/2013 a les 21:03
que se ponga forever, qe foreber esta mal escrito! ;)
+0
-11
fejry
la vane la xunga del varrio, 18/06/2013 a les 21:04
la laurita se cre guay por ser independiente.

viva españa!
+9
-1
mkmkmkmkm
Anòjjjj, 18/06/2013 a les 21:21
braç defo, o soc jo?
+6
-1
catalunya
Anònim22, 18/06/2013 a les 21:26
per el de fejry o como et diguis aquí estem a Catalunya val? i si no t'esta bé pots marxar! perqué es parla CATALÀ NO CASTELLA! VAL¿¿


I SI NO U ENTENS VES EL TRADUCTOR!

VISCA CATALUNYA I LA INDEPENDENCIA!
+10
-2
Per tothom de la pàgina
AdriàL, 18/06/2013 a les 22:03
Per tota la gent que insulta a les persones que no volem la independència,teniu una mania de que, a la gent que no opina el mateix que vosaltres, matarla a negatius, mirarla malament i insultar

Alomillor us equivoqueu tots. Tu t'has informat de per què la independència, i de les desvantatjes que tendria Catalunya de separar-se d'Espanya?
Et poso un exemple molt clar: La Caixa
Té la central a Catalunya. Però té molt clients a la resta d'Espanya.

Tu creus que si ens independitzem i sóm un país més els espanyols depositaran els diners en un banc estranger? Per què? Perquè els diners s'envagin del seu país? Doncs no. Aleshores el que acabarà passant es que la Caixa s'anirà amb la seva central a Espanya. I Catalunya perdrà un banc molt important. I així amb un munt d'empreses, amb el fàstic que ens tenen els espanyols ningú importaria productes catalans, només per tal de no enviar diners a Catalunya.

Jo no vull la independència, però tampoc estic d'acord amb que paguem més diners a Espanya que la resta de comunitats.

En conclusió, hi ha 1000 raons per la independència però també hi ha 1000 més per NO a la independència. Per això jo el que prefereixo es que ens quedem tal i com estem i ja esta.

I molta gent no enten això i només d'escoltar que no vols la independència ja t'estan dient facha de merda i insultant-te. Cadascú té la seva pròpia opinió i ja esta. Respeteu-la.
+2
-2
aaah horrooor
Anna&Mariia, 18/06/2013 a les 23:57
es enorme i es lletgiisim, pero com es pot destrossar el braç d'aquesta maneera?



http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+5
-0
Ole tú AdriàL
dubbydí, 19/06/2013 a les 09:04
Per fi una persona que parla amb el cap i no amb els sentiments! Jo no crec que sigui dolent tenir sentiments per la teva terra i més encara quan veus que hi han injusticies que t'agradaria acabar amb elles, però la independencia no és la solució i a molta gent ens están fent creure que si per tal de deixar de banda altres problemes. Actualment al nostre DNI posa Nacionalidad Española i amb això no podem fer-hi res, podrem dir que som catalans però no ens equivoquem, som Espanyols però amb sentiment Català. No crec que marcar amb una creu a la gent que es conforma en ser català i a la vegada Espanyol sigui el correcte, qui sap si Catalunya es fa independent els teus pares no hauràn de marxar cap a Madrid per poguer donar-te de menjar? No parlem ni despreciem a coses que poder el dia de demà estem vivint gracies a elles. Salut i a disfrutar les vacances!
+4
-0
la vane la idiota del barrio
la vane la idiota del barrio, 19/06/2013 a les 10:04
aver no se si te avias enterado pero este blog esta todo en catalan, por eso se llama adolescents.CAT
+1
-0
UALAA
mariaiasdfadf, 19/06/2013 a les 14:33
em sentiria intiidada tota la vida U.u....

pro reconeixo que esta molt ben fet!

LL*LL
+0
-0
fixeu-vos
Anna Viscaelblau, 19/06/2013 a les 15:28
adolescents, fixeu-vos que en la imatge es veu com l'home te el bíceps molt gran i caigut, perquè sinó no hi cabria el tatuatge.
Segur que si ho toquessis seria com gelatina XD.