Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Tinc un problema: Ens estimem molt però no ens podem veure...

Una adolescent ens explica la seva història d'amor. Se sent trista i sola perquè no pot veure el seu xicot. Li donem un cop de mà entre tots? La millor ajuda és la de tots i totes vosaltres!

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:10h

Tinc un greu problema, i m'agradaria compartir-lo entre vosaltres ja que crec que necessito ajuda. 

Resulta que estic de "lio" amb un amic meu, però els dos ens estimem moltíssim mútuament; ens diem coses molt boniques pel Whatsapp, intentem quedar per veure’ns i cara a cara em diu moltes paraules boniques, en resum em tracta com una princesa. El problema és que vivim en diferents pobles, ens separa 19,1 quilòmetres (20 minuts de cotxe) i quasi mai ens podem veure! Sempre intentem convèncer els pares per a que ens portin al poble de l'altre per estar junts, però quasi mai poden portants... o un dia la seva mare marxa, o un dia la meva mare no es troba bé, o un dia no tenen ganes de portar-nos, o treballen...

L'altre dia ell estava apunt d'agafar l'autobús per venir a veure'm, pero vam tenir mala sort, no hi havia autobús de tornada; així que no ens vam poder veure. Ell fa el possible per venir al meu poble, ja que jo sóc més petita i els meus pares no em deixen sortir tant de casa.

Ja fa una setmana que no ens veiem, i sento un buit molt gran dins meu, em sento sola i molt deprimida. He perdut les ganes de quedar amb les meves amigues, em sento estranya. Jo, que sóc molt sensible, a les nits acabo plorant com una magdalena perquè no el veig!

Necessito que em doneu consells per poder veure’ns més, també consells per no sentir-me tan malament...

 

COMENTARIS

Interessant
+57
-2
ojoijoñmlm
anonimato, 27/07/2013 a les 09:50
lo que teniu que fer és que quan no esteu junts intentar divertir-vos amb els amics o per vosaltres sols perquè sinó cada cop us anireu deprimin més. O això és el que jo penso. Molts anims, espero que dureu!!
Molt interessant
+156
-21
asdfasdf
Anònimasdfasdf, 27/07/2013 a les 10:02
JAJAAJJAAJAJAJAJAAJAJAJAJA, tranquila, podria ser pitjor... El meu nòvio i jo vivim a 7h en cotxe. JAAJAJAJAJAJAJA
+18
-6
hgfdtyu
Anònimmmmmmmmnma, 27/07/2013 a les 10:15
Podries quedar amb les vostres families d'anar-lo a veure (per exemple) cada disabte o un cop al mes...


http://madeinmyhouse13.blogspot.com.es/
+24
-1
janasNZHbcdhfnbvsnxZJNJInxfz
Anònimhhhheh, 27/07/2013 a les 10:39
ami em pasa el mateix es complicattt pro mira et donc un conçell feuuu cammm!!!! i aprofiteu el maxim el temps q estu junts!
+26
-1
joo
mii, 27/07/2013 a les 10:56
Noia, el meu novio també viu a 20 minuts en cotxe de casa meva. El que fem és intentar quedar el máxim d'estona quan podem. És a dir, de 4 a 9 per exemple o aixis. Així el veus més estona i com que arribes tard a casa, et sents bé d'haber passat tota la tarda amb ell. I no el trobes tant a faltar.

Nosaltres no tenim busos que van d'un poble a l'altre. Però ja ens ho arreglem per anar-hi, els pares ens porten o amb moto.

Nosaltres portem 1 any i 9 mesos junts, això de la distància també era un problema per nosaltres al principi. Però veuràs que amb el temps, això de la distància no és un problema tan gan com sembla al principi :)
+26
-1
asfghj
consell, 27/07/2013 a les 11:18
La distancia no significa res... El meu novio i jo vivim a illes diferents ens separa un avio de distancia, ja portem mes d'un any i ens veiem 1 cop al mes

Si l'estimes no ho deixis perdre per la distancia
+28
-10
kgl
Anònimhgkm, 27/07/2013 a les 12:11
Maree mevaa!! quan he lleguit els "20 minuts de cotxe" no he pogut evitar riure!! jo tinc una amiga que te al seu novio a "4 hores de cotxe" y moltees parelles lo mateeiix! per l'amor de deeu! no et queixis nenaaa!! jajaja y ara es normal, si encara sou petits..pero quan tingeu el carnet de conduir no tindreu cap problemaa! o...esque nose..no hi han autobusus ni trens?? espavileu-vos mees homee!!
+27
-3
dfd
Anònimfdsf, 27/07/2013 a les 12:28
El meu pitjor... S'en anirà a viure a Africa ._.
+1
-9
hkkjhfgffgds
ajuuudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, 27/07/2013 a les 12:47
si t eniu algún problema no dubteu en escriurens:

http://ask.fm/NosaltresAjudem
+4
-27
asfvbhfuo
robanovis, 27/07/2013 a les 12:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-1
fjdaha
jasjkhfsas, 27/07/2013 a les 13:02
traaaanqui! estic iguaal que tu jo... estem de "lio" i vivim a pobles diferents :( pero nosaltres tenim el treeen tot i que em sap greu perque sempre es ell qui acaba venin al meu poblee pero wenu...millor que res!
+15
-5
apa!
AnònimAAAAAA, 27/07/2013 a les 13:05
el meu viu a 600km, 5 h de tren i no faig tan aldarull
+9
-13
...
ahdehdiuhsyuhg, 27/07/2013 a les 13:08
Nenaa, no et queixiis que hi ha gent k sta piitjoor eeh!!
El meu novio i jo vivim al mateiix poble pero saps kee? ke els dos treballem i no tenim temps x veuree'ns pk kuan ell plega jo comensu! Avera si madures una micaa;)

PD: i si tens tant temps lliure i t'aburreixes et poses a treballar ke potser aixi s'et passa la tonteria xd
+11
-1
dmfs nzjk nxkf
........., 27/07/2013 a les 13:19
Pos jo visc a 101km de la tia qestimo.. la vaig coneixer en un capus de basqet, jo soc de solsona i ella de Vila... Qe son 20 minuts joder! Jo estic a 2 hores!!
+7
-2
(:
Lídiiiia!, 27/07/2013 a les 13:22
Tranqui dona, amb el meu novio tenim a 15 minuts, pro per culpa del treball no ens veiem gaire, i no per això hem d'estar malament,de fet ja portem 1 any i 8 mesos... ara que son vacances ens hem vist molt més, moltes vegades ha vingut ell amb un bus o hi he anat jo, sino ens hi han portat els pares o els seus germans... Crec que heu de posar-hi més empeny, i buscar-vos alguna estratègia per veureus més. Res és impossible. I si no hi ha busos de tornada tranhis, que tan els teus pares o els seus ja us trobaran a faltar cuan sigui tard i ja vindran a buscar-vos jajaj (:
+7
-1
fjdaha
jasjkhfsas, 27/07/2013 a les 13:27
traaaanqui! estic iguaal que tu jo... estem de "lio" i vivim a pobles diferents :( pero nosaltres tenim el treeen tot i que em sap greu perque sempre es ell qui acaba venin al meu poblee pero wenu...millor que res!
+8
-0
----
fr9r32orfioed, 27/07/2013 a les 13:43
Tranquil·la, una setmana no és res, amb el nen que estic fa 24 dies que no ens veiem i possiblement una mes per endavant sense veu-rens pq ens anem de vacances i no coincidim.. MOLTA SORT!
+17
-0
20 minuts en cotxe no es tan...
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaa, 27/07/2013 a les 13:44
el meu novio viu a roma!!! no et queixis q jo donaria el q fos x q ell visques a 20 minuts!
+15
-0
no saps la sort k tens
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaa, 27/07/2013 a les 13:58
el meu novio viu a 1140 quilometres, o sigui 2 hores i 5 minuts en avio, nomes ens veiem 3 o 4 cops a l'any quan ell ve de londres, a l'estiu ve 1 mes, x nadal, x setmana santa i x setmana blanca, pero x la setmana blanca jo tinc cole u sigui q tampoc ens veiem molt, x nadal hem d'estar amb la familia, i x setmana santa jo sempre marxo de dijous a dilluns al poble de me avia, u sigui q practicament ens veiem a l'estiu i ja esta!!!! es dur pero si estimes a una persona la distancia nomes us allunya, no us separa! he plorat moltissimes vegades, sobretot quan em va dir q marxava a viure a londres x la feina del seu pare i quan portava alla com 2 mesos, pero amb el temps t'acostumes, i encara q trobis a faltar liar-te amb ell, poder-lo acariciar... et conformes amb parlar amb la cam cada dia. u sigui q no has d'estar trista xq faci una setmana q no el veus, jo no vec al meu novio des del nadal, pero en lloc d'estar depre x aixo estic feliç xq d'aqui 8 dies vindra i el podre veure cada dia excepte una setmana q me'n vaig de vacanses.
+6
-0
no saps la sort k tens
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaa, 27/07/2013 a les 14:02
el meu novio viu a 1140 quilometres, o sigui 2 hores i 5 minuts en avio, nomes ens veiem 3 o 4 cops a l'any quan ell ve de londres, a l'estiu ve 1 mes, x nadal, x setmana santa i x setmana blanca, pero x la setmana blanca jo tinc cole u sigui q tampoc ens veiem molt, x nadal hem d'estar amb la familia, i x setmana santa jo sempre marxo de dijous a dilluns al poble de me avia, u sigui q practicament ens veiem a l'estiu i ja esta!!!! es dur pero si estimes a una persona la distancia nomes us allunya, no us separa! he plorat moltissimes vegades, sobretot quan em va dir q marxava a viure a londres x la feina del seu pare i quan portava alla com 2 mesos, pero amb el temps t'acostumes, i encara q trobis a faltar liar-te amb ell, poder-lo acariciar... et conformes amb parlar amb la cam cada dia. u sigui q no has d'estar trista xq faci una setmana q no el veus, jo no vec al meu novio des del nadal, pero en lloc d'estar depre x aixo estic feliç xq d'aqui 8 dies vindra i el podre veure cada dia excepte una setmana q me'n vaig de vacanses.
+8
-0
ioo9yh
nosaltres, 27/07/2013 a les 14:26
jo tb estic dde lio amb un nen que he conegut i viu a 2 hores 30 minuts de casa, tb estic trista pero es la vida i no si pot fer res l´ amor es aixi de complicat, tb parelem i ens diem coses maques i no ens podem quasi veure.

em sap greu noia !!
+11
-0
Apuf.
Anònimmmmauu., 27/07/2013 a les 14:29
El noi que estimu viu a 2h de mi en cotxe, fa casi dues setmanes que no ens veiem, el que fem es trucar-nos i parlar per WA, vale que no es el mateix, pero algu es algu i es pot sobreviure aixi.. Jo l'estimu molt, i ell diu que a mi tambe, de moment les coses van.. Be, aixi que tranquila, si tant enamorats esteu.. La distancia (i menys 20 min) no separara res! Anims:)
+5
-3
ajasdjksa
@ConstaBelieber, 27/07/2013 a les 14:50
JAJAJAJAJAJAJAJAJ ¿TE QUEJAS DE 20 MINUTOS EN COCHE? POR DIOS ,YO LO TENGO A 12 HORAS Y ENCIMA EN AVION, EL ESTA EN ARGENTINA Y YO AQUI EN ESPAÑA SIN PODER VERNOS NI NADA,ASI QUE NO SE QUE TE QUEJAS DE 20 MINUTOS EN COCHE, AL MENOS OS HABEIS VISTO.
+6
-0
20min no es res
Anònim9183, 27/07/2013 a les 15:36
Tranquila aixo es pot solucuionar quan jo tenia 15 anys ell vivia a 1:30 del meu poble que 20min no es res jo en canvi tenia q anar amb bus,teisa o demananar-hi a una amiga que vingues pq aixi els seus pares em portaven .Jo ara timc 18 anys i s'ha solucionat tot treien-me al carnet de moto als 16.Tranquila i viu la vida :)
PD:que la vida son dos dies i els tens q aprofitar i no deprimir-te
+9
-2
aixo no es re
20minuts!?, 27/07/2013 a les 16:23
Mira bonika, jo vaig coneixe a un noi gracies a una amiga, MALL ens em vist en persona, fem cam i aixis.. ploro moltisim xk el trobo a faltar i ke!? estem a 900km -.- ja m'agradaria a mi tenirlo a 20minuts bonika...

P.D. ditet amunt si L'amor a distancia es el q mes dificil es, pero despres cuan el veus es u millor d la vida

P.D2: Independencia jaa!! //*//
+4
-2
mentidera
xicoteeeet, 27/07/2013 a les 16:24
19 km no són 20 minuts en cotxe ni de conya, nose a quina velocitat deu conduir qui et porti d'un poble a l'altre, es molt lamentable. 19 km en 10 minuts com a molt ja hi ets
+7
-1
Distància?
Anònim58, 27/07/2013 a les 16:25
19 km? Vosaltres no sabeu el que és la distància...
+6
-0
aixo en ius distancia?
Anònimaaaaa, 27/07/2013 a les 17:06
jo i el meu novio estem a 560km de distancia. . . o tenim mes fomut. . . enserio 19km no son res
+5
-1
això no és res..
Anònimmmmm, 27/07/2013 a les 17:29
d'això en dius distància?per favor...imagina't que us heu enamorat amb uhn tio que no viu ni al mateix país que tu....eso si es distancia.
+2
-0
klasnfbs
lalii, 27/07/2013 a les 19:16
si voleu veureus quedeu per vacances i vas a passar o ell ve una setmana a casa teva, podeu fer videotrucades hi ha moltes coses pero veure-us ara

la meva germana gran (me l'estimo MOLTISSIM) se n'ha anat a viure a Galicia, i jo visc a Girona...se que no es com una parella, però suposo que no poder veure a la persona que t'estimes et sents igual. la veig 2 dies a l'estiu de cada any i en realitat no vull que arribin, perque despedir-me d'ella es massa dur, dir-li adeu, sense saber si la podre veure per nadal o se n'haura anat a Mexic (per feina) es molt dur. crec que per 20-10 minuts en cotxe no t'has de deprimir
+4
-0
Sort:)
ahdjeiofksfirhgidr, 27/07/2013 a les 19:34
Tu no t'has de deprimir per no poder veure'l, clar que es dificil pero has de pensar que si us podeu veure un cop a la setmana o jo que se cada dos o tres setmanes heu de intentar portar-ho. T'ho dic perque jo estic en una situacio pitjor, tinc 16 anys i la meva novia 18 (recents cumplerts les dues) i estem no a 19 kilometres estem a 600, 6hores amb autobus. Portem 1 any juntes i tota la seva familia en contra nostre. Per poder veureus pots demostrar als teus pares que ets responsable per aconseguir que et deixin anar i si tens 16 com jo doncs potser buscar alguna cosa de feina per exemple de profe o coses aixi que segurament no treuras una millonada pero tindras independencia en es diners per pagar un billet de bus si cal i que no es facin carrec els teus pares :) jo ho faig i es dur pero es pot pasar. Per animarte pensa en el que et dic que us veieu pensa en els bons moments i sempre anima, no ploris per aixo que no val la pena es millor que el temps que plores l'utilizis per trobar idees. Molta Sort!
+4
-0
NO ET PREOCUPIIS!
Anònimoni, 27/07/2013 a les 20:31
Mira, jo estic a florida i el meu novio a barcelona. Portem un mes sense veure'ns i seguim estimant-nos igual o més que avans. Ens estimem moltissim i la distancia no pot amb l'amor. T'entenc perquè es molt dur no poder-lo tocar, abraçar, olorarlo... enyores el seu tacte, la seva veu... i no es que tu siguis sensible, l'amor ens fa sensibles a tots. Jo tambe he plorat molt durant aquest mes però ara sé que em queda poc per veure'l i això em fa feliç. Tu has de pensar que una setmana no és res comparat amb un mes i que 19 km no és res comparat amb 7000 km. Pensa que si os estimeu res de res podrà amb vosaltres.
Anims
+2
-0
et queixes per res..
AnònimAA*, 27/07/2013 a les 21:28
Et queixes per res carinyo, jo i un noi ens estimem molt, i vivim a 45 minuts o aixi.. i ell haça perdut totes les ganes. Per culpa de la puta distancia no podem veure'ns i s'acabarà tot.. jo si que em sento buida. Porto unes rallades al cap que no t'imagines.. ja que s'acabarà tot em toca passar-ho malament a mi.. faria el que sigui per a que continuessim com estem ara.. pero no el puc fer-hi res ja, encara que lluitare tot el que pugui.

MOLTA SORT A VOSALTRES DOS, QUE SEGUR QUE VALS MOLT REINA, T'ENTENC PERFECTAMENT!

PETOOOOOONS!♥
+1
-0
tranquila!
Cèlia;), 27/07/2013 a les 23:14
dona no et preocupis encara sou joves!més endevant estic seguríssima que us trobareu i podreu refer el temps!ara mira de no estar trista i passa el major temps amb les amigues i la familia que són les persones que més t'estimen i et faràn feliç!estigues amb compañía i segur que t'ajudará MOLT dona!!!
MOLTIIIIIISSSIMA SORT ;)
+0
-2
maramevaaixonoesningunproblemanena
etqueixesdecosesquenosonunproblemanoia, 28/07/2013 a les 00:43
existeixen els autobusos pero bueno...
+0
-0
Enfi
Hola?, 28/07/2013 a les 13:39
20 minuts._. hija... tampoc és per tant... vale que el trobes a faltar però son 20 minuts eh... madremia i la gent que estan a 7000 km? bah, lo teu no és distància. A xapar..
+0
-0
Tía...
Helena Soler Orihuela, 28/07/2013 a les 13:40
19,1 km no es gairebé res... Es el que tardo jo en anar a l'escola en cotxe i puc anar-hi caminant perfectament...
La meva situació si que es complicada, estic a 150km del meu amor i no el puc veure casi mai... Això si que es terrible.
+2
-0
asdfgh
MDA, 28/07/2013 a les 14:42
Visc a 1000km de la meva parella i només ens veiem un cap de setmana al mes.. No sé tu pero jo crec que quan s'estima a algú no importa on sigui
+3
-0
No llancis la tovallola!
06!, 28/07/2013 a les 14:59
Hola! Em passa quasi el mateix que a tu... Estic a 600 km de la persona que més estimo i només ens podem veure 1 cop cada 3 o 4 mesos... Tens sort de tenir-lo més prop teu, ho pots veure mes sovint. El que et puc dir es que les relacions a distancia son molt dures, però són POSSIBLES, això ho tinc molt segur, el que has de fer es aguantar parlant per WhatsApp, trucant per telèfon i així fins que ho puguis veure. T'ho dic de debò, si us estimeu molt podreu estar junts sempre, la distancia no trenca relacions. I, per no sentir-te sola, encara que no tinguis ganes de sortir, surt amb les amigues, de veritat, jo tampoc tenia ganes i ho faig i desconnectes molt!
Espero que t'hagi servit els meus consells!
+1
-0
No llancis la tovallola!
06!, 28/07/2013 a les 16:02
Hola! Em passa quasi el mateix que a tu... Estic a 600 km de la persona que més estimo i només ens podem veure 1 cop cada 3 o 4 mesos... Tens sort de tenir-lo més prop teu, ho pots veure mes sovint. El que et puc dir es que les relacions a distancia son molt dures, però són POSSIBLES, això ho tinc molt segur, el que has de fer es aguantar parlant per WhatsApp, trucant per telèfon i així fins que ho puguis veure. T'ho dic de debò, si us estimeu molt podreu estar junts sempre, la distancia no trenca relacions. I, per no sentir-te sola, encara que no tinguis ganes de sortir, surt amb les amigues, de veritat, jo tampoc tenia ganes i ho faig i desconnectes molt!
Espero que t'hagi servit els meus consells!
+1
-0
no pateixis
xeniajoan02, 28/07/2013 a les 18:36
Estigues trankila noia, 19kms no son res, trobareu sempre alguna manera de veure-hos.
Jo fa mesos vaig coneixer a un noi a traves d'una amiga i fins fa una setmana no l'he conegut, tampoc ens podem queixar tant com altres parelles, estem a 47 minuts; el que passa es que es molt dificil de ke algun dels nostres pares ens vulgui portar a veurens, i em van deixar anar amb tren, pero em van dir que seria l'ultima vegada que pugues anar en un any, perque diuen que 15 anys son pocs per anar amb tren i mea si hem de fer transbord. Tot i aixi ens estimem molt i d'aqui a un any quan em deixin anar mes sobint espero que continuem junts. Jo amb veure'l una vegada al mes soc la noia mes feliç del mon. T'estimo02
+0
-0
a47 kms
xeniajoan02, 28/07/2013 a les 18:37
Estem a 47kms, no a 47 minuts
+0
-0
xenia tonti
jonxenia02, 28/07/2013 a les 18:44
tttttttttttttttttttt'estimo carinyo
+0
-0
kkykyk
Anònimhjk, 28/07/2013 a les 22:15
Ami em passa exactament el mateix! Vivim a 3h!!
+0
-0
tranquila
Anònimaaaaa, 28/07/2013 a les 22:24
Mira, si no us veieu no et preocupis, podeu tenir la relació pel watsapp. Jo tinc un novio que viu a colombia i ja portem bastant temps i ens va molt be.
Petons
+0
-0
Oli
Anònim22222222, 28/07/2013 a les 23:53
Abeure, aixo no et tindria que afectar tant, jo tinc una relacio a distancia, i estem a 2 hores en cotxe, bui dir que putser ens veiem un cop cada 3 mesos, i si, es una merda, pero es el que hi ha, i si l'estimes podras suportarho..
LA'
+0
-0
:D
Rous, 30/07/2013 a les 11:29

http://ask.fm/RoserChE

si teniu algun dubte o pregunta podeu ferho aki i intentare respondre:)
+0
-0
pobreta
Anònimmm, 30/07/2013 a les 11:29
Jo estic igual que tu i des de que els vaig presentar el noi a casa, casi cada dia quedem junts, només cal que conguin amb qui vas i la confiansa ho es tot, creume explicalsi perque en tens tantes ganes de anar al seu poble i presentals el noviet, 2 dies i el tindràs cada dia al teu canto!
+0
-0
ANIMS!:)
Anònima neus(16anys), 30/07/2013 a les 15:18
hola bunica! :)
jo crec que no passa res si no us veieu, que podeu parlar pel whatssapp o el face o algo, o fer cam! fins que us torneu a veure i quan us torneu a veure, aprofita aquelles horetes que podras estar amb ell. una opcio seria uns dies anar un a casa de l'altre de visita o anar de colonies o d'xtraescolars en algun lloc, aixi estarieu junts durant uns dies. l'altra opcio es anar caminant amb un amic o amiga fins alli, si tant l'estimes ho podras fer:) ANIMS! estic amb tu! jo, i molta gent!!!! :D INTENTA DIVERTIR-TE AMB LES AMIGUES DEIXANT DE PENSAR AMB ELL, FES COSES QUE ET FAN SENTIR COMODA AMB LES TEVES AMIGUES O AMICS:)
+0
-0
amooor a distancia
nena enamorada, 31/07/2013 a les 15:06
Nena, jo t'entenc pero tambe et dic que podria ser pitjor, jo visc a Barcelona y el meu novio viu a l'Ecuador no pateixis tant que la distancia que teniu la puc fer jo en bici!
+0
-0
tja...
Anònim!!!!!, 14/08/2013 a les 14:03
Mira noia, jo estic sortint amb la meua parella desde fa 4 mesos, i abans viviem 10 km de distancia, pero ell tenia moto i venia tots els dies, pero esque per sort tambeanavem al mateix cole. Pero per desgracia ell ja sa graduat aquest any i jo he tingut que mudarme a viure amb la meva mare i amb el meu padrastre a 60 km. ( 1 hora en cotxe ) i esque pfua.. ell treballa tots els dies ara i sols ens veiem en findes quan els nostres pares ens porten, llavors es queda ell tot el finde aqui o jo alli. Pero hihan cops que algun finde no el poden portar, o a mi tampoc i llavors son 2 semanes sense veure'l, i doncs saps, se que es dificil per tu, per mi ho es més ja que estem a mes distancia i tal... pero si de veritat li moles seguira fent el possible per vindre a veure't. que si de vritat us moleu tot aixo es superara, les primeres setmanes, o mesos son els mes durs cuan no hos podeu veure, pero alfinal t'acabes acostumbrant i ja no es tant dur...
+0
-0
A mi hem passa el mateix
osdkvneorvnkdm, 24/11/2013 a les 09:46
Hola! Mira, a mi hem passa el mateix. La meva novia viu a Tenerife, i jo sóc de Barcelona :/
No ens hem vist ningun cop i sortim des de fa mesos...
Et dono forces per seguir endavant. Pensa que cada cop que us veieu teniu més forces que una parella que es veu cada dia...
Es molt dur, pero ho podeu aconseguir!
Petons!