Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

"Crec que li molo però té nòvia"

Es pot estar enamorat/da de dues persones a la vegada? Pots tenir nòvio/a i voler-ne un altre? Aquesta adolescent creu que el noi que li mola també va per ella.... Només hi ha un problema: Té nòvia!

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:17h
 
Hola!
Ja fa temps que m'agrada un noi... crec que jo tmb li agrado el que passa esq ja té novia.. Últimament ens fem mirades especials i m'obre molt per fb.. SIUSPLAU consell!


En aquest cas és ell qui té un problema i ha de decidir... No tu. Deixa-li les coses clares i quan abans se n'adoni que a tu et mola millor. Bàsicament perquè estàs jugant també amb una tercera persona que la pobra no sap res de res. Cal que ell decideixi sobre què vol per la seva vida. De vegades aquestes situacions passen perquè en aquest cas el noi ho vol tot. Et vol tenir-te a tu esperant però també a la seva nòvia al teu costat. Creus que és just que et tingui com a 2n plat? O et mereixes ser considerada com a plat únic? ;) Passa d'ell i ell ja veurà què és el que més li convé! 

COMENTARIS

+21
-43
fcgnm,.gb
Anònimtgjhnm,, 27/07/2013 a les 10:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-6
resdf
Anònimmmmmmmmnma, 27/07/2013 a les 10:22
Espero que l'aconsegueixis ^-^


http://madeinmyhouse13.blogspot.com.es/
+42
-7
kldsgh
anoooooonimeta!!, 27/07/2013 a les 10:25
tu deixa'l fer!! algún dia suposo que et dira que li moles.. no se però jo pensó que si!
espera i veuras!
sort

+11
-1
Hei
Anòniiiiiiiim, 27/07/2013 a les 10:52
Passa dell. Se que et sera difcil segons el temps que porteu parlan i segons el que tagradi a tu pero de debo fesme cas passa dell. Crec que hauries de pensar una mica i veure que aquest noi no es mereix cap confiansa i es molt facil de que ho vegis: imaginat que algun dia tu i ell sou parella, estas completamen segura que no et faria a tu el mateix que li esta fen a sa novia ara? i crec que tindria motius pq les ex..."donde hubo fuego...". Apart, es el que than dit en un comentari anterior, no crec que hagis de ser segon plat de ningu. I sincerament, opino que sesta rien de tu i k testa prenen el pel.
+11
-2
hei
lokendo, 27/07/2013 a les 11:04
hola! soc un noi pero vaig estar al mateix cas que tu i crec que realment li moles perque jo vaig dejar-li les coses clares a la novia que estimava i ara porto 2 anys amb ella bueno molta sort!;)
+2
-1
hei
lokendo, 27/07/2013 a les 11:05
hola! soc un noi pero vaig estar al mateix cas que tu i crec que realment li moles perque jo vaig dejar-li les coses clares a la novia que estimava i ara porto 2 anys amb ella bueno molta sort!;)
+6
-3
ADTR
Anònima SLIPKNOT, 27/07/2013 a les 11:15
Holas! Mira el k jo faria es: li as de dir k ket mola, pq el no sempre el tens.
Si et diu k si li as de deixar ven clar k tu no et la segona opció d ningu
aixi k l'has de er triar; o la novia, o tu.
I recorda...to val en la guerra per l'amor!;)
Sort!
+1
-2
Dili el k sents i despres passa d'ell
pafj, 27/07/2013 a les 12:12
Mira primer de tot li confecees el k sents encara k et resulti dificil un cop li as diit paseess de ell!! Ell saap el k sents tu!! Ara es hora k decideixii pel seu conte!!!


Espero k t'hagudii!!
+2
-3
Així és la meva vida
andreavill, 27/07/2013 a les 13:32
Porto enamorada dos anys d'un noi, em vaig enamorar d'ell quan encara estava disponible. Però fa uns mesos, durant el curs, li vaig enviar una carta anònima explicant-li el que sentia i, a través de tuenti, li vaig demanar sortir. Ell encara no m'ha contestat. I fa uns dies vaig descobrir el motiu. Té núvia. Quan em vaig assabentar es va trencar el cor a mil trossos i ara només tinc ganes de plorar. Ja no visc, moro per dentro.Ya no com, vòmit. I cada dia que passa, la meva vida és una agonia. Ja no tinc ganes de tornar a ser feliç, i que la gent i els meus amics intentin donar-me ànims, no és suficient. Ara si sé, que no val la pena creure en l'amor.
+0
-4
http://ask.fm/preguntesanonimes
http://ask.fm/preguntesanonimes, 27/07/2013 a les 14:26
Pregunta tot el que vulguis! de forma anonima, o no, i t'ajudare o et donare consells lo mes rapid possible :)



http://ask.fm/preguntesanonimes
+0
-4
jbwidvwi 18w727748493
Laia 16 anys, 27/07/2013 a les 15:26
Principalment a la seva novia no l'estima tant perquè si li agradés no hi hauria pas una segona noia. Parla amb ell i que decideixi que vol fer, en canvi d'estar "jugant" amb dos persones amb sentiments. Recorda que si de veritat et vol a tu també, lo que li està fent a la noia també t'ho pot fer a tu, i fica't al lloc d'aquesta noia. ( Qui fa alguna cosa un cop sempre ho fa un més )
+0
-1
lalala
Anònimuuusssssss, 27/07/2013 a les 17:00
Digali saps ke?? Fa temps ke et vaig detras o sigui ke em moles i cla tens novia i aixo i tontegem molt magrda pri si tens noviaa... No puc estar esperant totta la vidaa algun dia hauras se dexidirte fes el ke creguis adient. :))
+0
-1
lalala
Anònimuuusssssss, 27/07/2013 a les 17:00
Digali saps ke?? Fa temps ke et vaig detras o sigui ke em moles i cla tens novia i aixo i tontegem molt magrda pri si tens noviaa... No puc estar esperant totta la vidaa algun dia hauras se dexidirte fes el ke creguis adient. :))
+1
-1
holis
Anònimaaalelele, 27/07/2013 a les 17:04

http://todasomosguapas.blogspot.com.es/



mireu aquest blog! es super chulo per a qui li interessi la moda!!
+0
-0
ASDFGH
Anònimous1234567890', 27/07/2013 a les 19:08
Aquest cor sembla un penis... Perdoneu, però algú ho havia de dir!
+0
-0
elsamicsvenenivannofafaltabuscarlos
malditanereasiempre, 28/07/2013 a les 00:48
son ilusions que et fas tu mateixa, a mi m'ha passat, el que has de fer es passar d'ell y si et va radera es donara compte de que pases d'ell y deixara a la novia, o potser nomes vol amistat, o ho fa per riure amb amics... sincerament, no et deixis manipular, es un noi, aixi q si l'intereses y tu pases d'ell t'anira al radera. petoons i sooort
+0
-0
elsamicsvenenivannofafaltabuscarlos
malditanereasiempre, 28/07/2013 a les 01:04
son ilusions que et fas tu mateixa, a mi m'ha passat, el que has de fer es passar d'ell y si et va radera es donara compte de que pases d'ell y deixara a la novia, o potser nomes vol amistat, o ho fa per riure amb amics... sincerament, no et deixis manipular, es un noi, aixi q si l'intereses y tu pases d'ell t'anira al radera. petoons i sooort
+2
-0
no tens vergonya
Anònimfdsdf, 28/07/2013 a les 14:22
busca't unaltre xiquet que no tingui novia, quina poca vergonya! Segur que no t'agradaria estar al lloc de l'altra noia!
+2
-0
retrodawn
Anònim010, 29/07/2013 a les 22:49
No tens vergonya o que noia? Si te novia, deixal anar ek, m'agradaria veure't si estiguesis al lloc de la novia, ja m'agradaria, patiries més que una gallina parint, POCA VERGONYA. .l.
+0
-0
:D
adfrgthyjuio, 30/07/2013 a les 10:10

http://ask.fm/RoserChE

qualsevol pregunta intentare ajudar ^^
+0
-0
qe fots?
Anònimmmm, 30/07/2013 a les 11:08
Pot ser que tu no en tinguis nidea de que es estimar algú però ells si estan junts es perquè s'estimen sino ja faria temps que hages deixat a la novia i estaria amb tu, miraten de solterets que nomès falta que volti una marrana més pel món. ALERTA NOIES, NO PODEM ESTAR TRANQUILES, LES MARRANES PERSEGUEIXEN ELS VOSTRES NOVIOS! perfavor..

INDEPENDENCIA!
+1
-0
Bale oc pos oc
Anselmo, 30/07/2013 a les 15:37
Hols com em cost parl el cat avlare en casteyano oc? pues oc. Mhe justaria halludarte pero es qyu e estoll henpesando una relasion con Mario Casas y ensima hel hesta con hotra i tontea muxo con la hotra jente. Asi k hiré ha pedir consego y lla esta oc? pues oc. Hasí que hadios. k tenjo k yamar a unos amijos de la jalaxia estínter besinos de my planeta Nyordor.
Vesitos de mariposas de mi besinos k hestan a 1800 Nachos Vidales de aki bale oc, pues oc. Pues adios
+0
-0
savees ?
Me llamo ralph 2, 01/08/2013 a les 12:54
Pues si te novia et fots fins que la deixi i aprofitas saps?