Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

La meva habitació, el meu santuari!

L'habitació és el nostre petit racó al món. Sovint els pares ens envaeixen l'espai i pretenen que l'ordenem. Tot i així, continua sent el nostre santuari, on somiem, on pensem, on plorem o on vivim grans moments amb amics o germans.

| Actualitzat el 26/07/2013 a les 18:10h
Arxivat a: Opinió, Pòsters


A tots ens agrada sentir que l'habitació és NOSTRA! Per això pengem pòsters, fotografies, entrades de concerts que hem anat o coses que tenen valor sentimental per nosaltres. La "tunegem" a la nostra manera!

Quins pòsters teniu a l'habitació? La teniu atapeïda o sou més minimalistes? Quins famosos predominen a la vostra habitació? Teniu pòsters al sostre? 

Digueu la vostra ;)

COMENTARIS

+20
-9
*__*
Andreaa!!, 26/07/2013 a les 18:27
Amelie!!
+30
-3
ho millor
AnònimaaaWIDRLGH, 26/07/2013 a les 18:27
la meva habitació es el millor lloc del mon, on millor m'ho passo, on tinc aquells moments tant especials.....
sembla que no tingui parets, per ferla meva esta embolicada de posters de animalets k m'agraden, catnants actors series. GRACIES HABITACIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Interessant
+111
-16
Habitació
Anònima!a!a!a!, 26/07/2013 a les 18:28
Jo a la meva habitació i tinc penjades varies coses però quan me mare m'ho veu m'ho fa treure tot... :(

Independència! //*//
+28
-2
Testimo moltíssim, Roger Carandell Viñals *-*
AnònimA:$$, 26/07/2013 a les 18:29
Jo abans la tenia plena de pòsters, però ara cap jajajaja No sé, no m'agraden perquè s'estripen i a més no tinc lloc per posar-los :(
+22
-3
Avia del Roger carandell
Anònimaaa!wtf!!, 26/07/2013 a les 18:37
Jo tink posters de one piece i fotos dels meus amics
||*|| i tambe l'estelada
+15
-2
Avia del Roger carandell
Anònimaaa!wtf!!, 26/07/2013 a les 18:38
Jo tink posters de one piece i fotos dels meus amics
||*|| i tambe l'estelada
+24
-3
Tecnologia, son i records!
penrosa, 26/07/2013 a les 19:08
La meva habitació és el lloc on puc ser jo, fugir del món exterior. Sona tòpic però allí soc feliç i hi estic tranquila.
La meva habitació hi ha la tecnologia ( ordinador, altaveus, tlf i cascos. Detalls, records, fcb i dos posters de Neymar. Lo de sempre l'armari i els mobles. I sense oblidar el meu llitet on tantes nits perfectes hi he passat.

PD: NO A LA ESPANYOLITZACIÓ DELS CATALANS!!!
+4
-7
:P
wqerther, 26/07/2013 a les 19:09
Jo principalment tinc els meus millors records..!!!! *__*
SI alguna persona necesita algu, ja sigui xk te un problema o algun dubte aqui us podre ajudar:

http://ask.fm/AndreaTabuenaPuente
+3
-6
:P
wqerther, 26/07/2013 a les 19:12
Jo principalment tinc els meus millors records..!!!! *__*
SI alguna persona necesita algu, ja sigui xk te un problema o algun dubte aqui us podre ajudar:

http://ask.fm/AndreaTabuenaPuente
+30
-3
habitacio.cat
NimyGA, 26/07/2013 a les 19:13
la meva habitaciooo esta plena de posters de One Direction pero no falta la Estalada al Sostre de la habitacio!!!!!!!

P.D.: Visca la independencia!!!!!!
+17
-2
atapeïda!
mireietta, 26/07/2013 a les 19:22
la meva habitació no està atapeïda, sinó lo seguent! es tot Bojan Krkic i Justin Bieber, també hi tinc molt del Barça i de la Demi i en Cody!


PD: Belieber i Bojanera per sempre
+13
-0
ugfsdjsgyf
Anònimaaaaaaaaa, 26/07/2013 a les 19:49
Jo tinc dos suros a una paret i un el tinc ple d'entrades del cine amb amigues! L'altre el tinc ple de fotos de quan era peque :)
+5
-5
bfcjgbfdjrihgrie
Anònimkjshfsieg, 26/07/2013 a les 20:03
Tinc un problemaaa no ve al temaaa pero em farieu un favor si mel reponguessiuu:

Tin 13 anys i encara no m'ha baixat la regla que et faci mal de panxa cada diaa pot ser un sintoma de que m'estigui apunt de vindre??
+16
-5
Shastem *.*
the belieber, 26/07/2013 a les 20:17
Jo crec que tinc més de 50 posters de'n Justin :)
INDEPENDENCIA
+2
-59
Mi habitacion
Pederasta123, 26/07/2013 a les 20:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-1
uihoiu
iuyfgiuy, 26/07/2013 a les 20:55
Jo tinc fotos, 2 posters de Little Mix i l'estalada al sostre, sobre el llit.
+9
-0
AJAJAJA
Anònimgfdgfdg, 26/07/2013 a les 21:03
Doncs jo sóc simple. Quatre cuadres i ja està. Si total, quan la meva mare m'ho veu ha d'anar tot fora:'(

Enfí, que no, que jo sóc minimalista. Tinc quatre records, i poques coses...
+4
-3
33333333333333333333333
MILEY CYRUS, 26/07/2013 a les 21:53
miley cyrus!
+10
-7
habitacio
m'encantaa, 26/07/2013 a les 21:57
La meva habitacio es com un atic! el sostre es de fustaaa i tinc una fotoo gegaantt k me la vaig fer espres dels meus amics i jo!

No falteen el munt de carteells de les meves actuacions teatralss un muunt de fotooss meves i dels friendss!!! Entrades de extremoduro marea i fito i poster de fito i extremoduro! Com no la meva medalla en gimnastica ritmica 1ra de EUROPA !! Tmbee tinc emmarcades les baketes del bateria de metallicaa!!! (les vaig guanyar al concert) Tinc un parelll de fotos de interneet k em moleen! tinc un tauleell de suro amb fotos i la meva "coleccio" de pins guays jajajja no esk la faci expresament pero ni tinc molts!! Al meu miraall tinc una foto de jo una mica destapadetaa per no deprimirme al mirall i veurem tal i com sóc!! tinc rallotes firmess per les pareetss!! no se com es diu pero al llit tinc un d'aixo de tapa moskits i la part de dal le decorat amb llumetes de color blau de nadal!!
+11
-0
^^/
Anònima^^/, 26/07/2013 a les 22:33
A mi magradaria q passes com a 3MSC que H li penga un potser d'ells en moto al sostre...
+11
-4
:$$
M.thebest, 26/07/2013 a les 23:20
Jo tinc tot de posters de One Direction
+5
-1
44554
4, 26/07/2013 a les 23:33
jo posters no nen tinc cap ara. pro tinc samarretas penjades entrades fotos i coses sentimentals
+1
-33
españa
Francisco Franco, 26/07/2013 a les 23:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-1
1D i jo
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 26/07/2013 a les 23:34
Tinc absolutament tota la porta de la meva habitacio coberta amb posters de 1D
Tambe tinc algunes fotos meves amb amics i amigues o amb familiars o meves de mes petita en marcs
+1
-3
Molts!!!
Auryner, 26/07/2013 a les 23:35
Dir que tinc molts posters a l'habitació es poc!!! N'hi tinc 24 contats i evidentmen tots son de Auryn!! A, i també n'hi tinc dos al sostre...
+4
-1
Polseres vermelles
Andrea Martínez González, 26/07/2013 a les 23:36
Jo tinc pósters dels polseres, del Mikel i del ÀLEX MONNER *_*
+4
-1
Heavy
Maria Amaro, 26/07/2013 a les 23:37
Rock i heavy metal a tot arreu: banderes de ac/dc i The Ramones, posters i 'letreros' de iron maiden, a7x, bfmv, bvb, deep purple etc. Vinils de rock+ tocadiscos, col.lecció de música, piano bateria guitarres i molts dibuixos.
+1
-1
woooooow
AnònimHsjbskdbskdndbdnd, 26/07/2013 a les 23:40
Per laque te els posters del Neymar deeeeee on els treus que jo en vull!
+0
-0
woooooow
AnònimHsjbskdbskdndbdnd, 26/07/2013 a les 23:40
Per laque te els posters del Neymar deeeeee on els treus que jo en vull!
+3
-2
gghjkjtfuyi
es5xr6ctyv7uyibunjomkp, 26/07/2013 a les 23:41
L'estelada, un pòster de guns n roses, un de pink floyd, un d'en Kurt cobain, un de l'Elvis i un dels amics de les arts. Després tinc un collage de fotos dels meus amics, de llocs on m'agradaria anar i de les meves pelis preferides (pulp fiction, pretty woman, los chicos del coro...)A part, tinc un retrat fet a París i unes màscares de Venècia. També tinc barrets de palla penjats.

CATALUNYA INDEPENDENT!
+1
-1
Habitació monstruosa!
SakuRedfieldCullen, 26/07/2013 a les 23:42
la meva habitació esta plena de monstres, tinc coses del Resident Evil, videojocs, películes, posters, mangas, comics, etc xD
ah! que no falti en Justin ni la Milla Jovovich, sobre tot la Milla esta per tots llocs xDD
també timc figuretes, cosplays i les nines Monster High *¬*
a part tinc llibres y música, i sobre tot coses per dibuixar ^0^
+0
-2
gghjkjtfuyi
es5xr6ctyv7uyibunjomkp, 26/07/2013 a les 23:44
L'estelada, un pòster de guns n roses, un de pink floyd, un d'en Kurt cobain, un de l'Elvis i un dels amics de les arts. Després tinc un collage de fotos dels meus amics, de llocs on m'agradaria anar i de les meves pelis preferides (pulp fiction, pretty woman, los chicos del coro...)A part, tinc un retrat fet a París i unes màscares de Venècia. També tinc barrets de palla penjats.

CATALUNYA INDEPENDENT!
+2
-2
jo tinc...
Anònimaaa:)!, 27/07/2013 a les 00:03
Jo tinc pòsters de Harry Potter, 1 de Bola de Drac, 1 de Ranma 1/2, 1 de Pesadilla antes de Navidad a la porta, 1 del Luis Fernández, alguns mini-dibuixos meus, entrades de cinema, de futbol i volei... I a les prestatgeries buf! Fotos, joies, pedres i petxines, ninotets, alguns peluixos, pots amb llapis i colors, llibres, alguna màscara de Venècia, carpetes amb dibuixos... Enfii m'encanta:)
+2
-0
huum..
Anònimasdfgbnmfdwertyhwsb, 27/07/2013 a les 00:04
Anbaans la teniia plena de posters, pero ara els he tret tots, m'enys el meu colage de l'Igor Szpakowski:$ I també hi tinc penjades les firmes...*-*
+0
-3
Habitació
Anònimaaaaaaaaaaaaaa, 27/07/2013 a les 00:14
Jo a la meva habitació tinc fotos amb les amigues, del equip, i fotos meves jugan a hockey i d'idols de hockey, i tambe una estalada.
+4
-0
Hola :)
Anònimioooooooooooooooohujiwhhhhhh, 27/07/2013 a les 00:22
Jo la tenia plena de pòsters de la Demi Lovato... I un calendari. Però els meus pares es van enfadar amb mi i ho vaig haver de treure (ara està ple de marques o trossos blancs on la pintura està arrancadaa! jijiji u.u) en el sostre, just a sobre meu tenia cinquanta estrelles comptades q x la nit brillaven. Just sobre el meu cap x dormir.
Ara no tinc re d'aixos. EL QUE SI QUE TINC SON DOS FOTOS DE LA MEVA HABITACIÓ X SABER COM HA D'ESTAR QUAN HA DE QUEDAR ENDREÇADA... VV' penós oi?
+0
-2
Habitació
Anònimaaaaaaaaaaaaaa, 27/07/2013 a les 00:25
Jo a la meva habitació tinc fotos amb les amigues, del equip, i fotos meves jugan a hockey i d'idols de hockey, i tambe una estalada.
+1
-1
ignorants.
mes val ue em prengui una pastilla abans de vindre, 27/07/2013 a les 00:26
impressionant que ningu digui res sobre els posters de blur i gorillaz.
+0
-3
hjsbhdal
Anònimjaha12, 27/07/2013 a les 00:31
al sostre la bandera repúblicana. A una paret, tota la paret plena de caratules de pelicula. Al tros de paret de dalt del meu llit dues granotes que vaig dibuixar jo. La paret de davant del llits tota plena de estanterias amb llibres, i al costat un pòster de un festival de música folk de Tarifa (el poble de la meva mare), qe em va enviar el meu cosí.
LA MEVA HABITACIÓ NO LA CAMBIO PER RES!
+0
-1
Auryn
Auryner, 27/07/2013 a les 01:55
Posters d'Auryn
+0
-1
AAAAAASDFFASDF
AnònimASDFFFFFFF, 27/07/2013 a les 10:12
Uooooooooooooo GORILLAZ AYYYY AHYYYYY!
+0
-2
auryn
auryner, 27/07/2013 a les 11:19
la meva habitació, hi predomina els posters d'Auryn i d'amics
+2
-3
MarioCasas:)
OTRADELMONTON:), 27/07/2013 a les 11:34
Jo tinc la majoria de posters de Mario Casas, alguns de Taylor Lautner, altres de 1D, de Wanted, Rihanna...
També tinc almenys 50 fotos penjades de les meves amigues, família, amics, la meva gossa...tinc petiits objectes penjats també:')


Sou molt grans ADOLESCENTS.CAT!(L
+5
-2
DJLSKDL
DDSLJ, 27/07/2013 a les 11:50
Doncs jo no la tinc ni amb One Directions ni amb Justins Biebers, ni amb Taylors Lauters ni amb Mario Casas. La meva es plena de Oasis, The Smiths i The Beatles. I plena de dibuixos fets per mi, i de Audrey Hepburn, Marilyn Monoroe...
+2
-1
la meva
Anònimndfgb, 27/07/2013 a les 12:04
La meva té posters de Bring me the horizon, Pierce the veil, sleeping with sirens, AA, muse etc..
+1
-1
SCANB
AnònimBNDSA, 27/07/2013 a les 12:07
ELS POLSERES!! JAJAJAJ
AMUNT CATALUNYA I AMUNT POLSERES VERMELLES
+2
-1
tfdc
trfgdcr, 27/07/2013 a les 12:11
18 posters nil cardoner,36 de one direction,i un muralde fotos meve si amics meus,soc mot infantil i tinc 17 anys jejejejje:D
+3
-0
Hola.
bertiii:D, 27/07/2013 a les 12:16
Jo tinc la meva habitacio amb tres posters del nil cardoner a l'armari,i un coliax fer per mi d'ell de moltes fotos tambe al'armari.Després en una paret milions de posters de 1D,i fotos seves i de tot i els netrades del conecert,vamos,un santuari d'ells..*-*I n un mural fotos de la meva millor amiga i jo que desde fa quatre anys(ara tinc 16) cada divendres ens fem una foto i la neganxem alli,peor les fotos petites,m'encanta*-*Ah,i una foto de les colonies d'aquest any que vin dies que han sigut euiwjsfndc jwkdmxmjck!!
+2
-0
Posters
Q, 27/07/2013 a les 12:24
Principalment els meus pares no em deixen penjar posters/fotos/entrades a les parets de la meva habitació peró si en els armaris/porta/prestatges.
Demoment predomina el FCBarcelona, està plé de posters d'en Piqué
+1
-0
habitació
Anònimaaahhhhhh, 27/07/2013 a les 12:37
A la meva habitacio totes les parets son de color rosa i la
paret que dona al llit hi ha el meu nom que travessa tota la
paret escrit en purpurina, despres hi ha una estanteria plena
de barbies i monster high, el sostre esta ple d'estrelles que brillen a la nit. tinc un tocador amb maquillatge, perfum.. on hi ha un gran mirall que al voltant te tot de bombetes(com a les pelicules) i tambe tinc fotos amb amigues,familia i gossa a les portes dels armaris i aixo es tot..

petons a tots
+2
-2
yeeeep
directionertributocatalana, 27/07/2013 a les 13:12
Jo no tinc parets, tot esta cobert de posters de one direction, dels jocs de la fam i algun del Mario Casas.
A mes tinc un poster de mida de cartellera de cine de THG i un de gegant de 1D. Ah la porta hi han posyers tmb.
Es veritat que es com un santuari. Ara he de penjar una estelada al sostre ||*||
Visca 1D , THG i Catalunya !!!!!
:-$
+0
-2
||*||
Nelliel_30, 27/07/2013 a les 14:31
Doncs jo a l'habitació tinc dos posters de One Piece, dibuixos meus d'anime, una estelada i una senyera, una bandera republicana, un sinsajo (the hunger games), fotos amb les amigues i aviat posaré la piràmide de 30 Seconds to Mars (gegant)^^
A més del meus llibres, els meus mangues i els meus CDs. Tot un santuari^^
+2
-0
visca el barça
fhg,mhjhj, 27/07/2013 a les 14:38
la meva habitació esta plena de coses del barça: calendari, entrades del partits als k he anat, peluches i poster dels jugadors(el meu preferit puyol). :)
+0
-0
bsbsna
lzlnhamcl, 27/07/2013 a les 14:49
Tinc tota una paret,un tall de sostre i una columna amb posters i fotos de one direction ,un altre tall amb talls de lletres de one direction tambe ,una altre paret amb un llençol que vam fer pel concert de one direction amb tots els records d'ells i una altre columna amb fotos de 5 seconds of summer :)))
+0
-0
heakj
nehgiemgh, 27/07/2013 a les 15:30
Tinc posters de One Direction i la entrada per el seu concert *_* i tambe fotos amb els meus amics i mascotes ♥
+0
-0
la meva habitaació
Anònim0000000001, 27/07/2013 a les 15:36
la meva habitació esta plena de dibuixos fets per mi i hi tinc un suro on tinc fotos amb els amics i records .

//*//
+1
-0
Infantil y Friki ..
Rainbow Dash, 27/07/2013 a les 16:30
Doncs yo soc tan infantil y friki que tinc Dibuixos fets per mi de Hora de aventuras, My Little Pony, La trifuerza de Zelda, posters de pokemon,dibuixos de Skrillex,coses molt Cuquis,3 espades del Minecraft,de Hora de Aventuras y una del Zelda, y un baix en forma de "hacha" Pobre friki
PD: El Meu Twitter: @victoriasantor faig Follow Back!
+2
-0
kdnhasfr
Anònimaaaaaaqa13, 27/07/2013 a les 16:33
Jo de la Demii Lovato :$ Adoro la eva historia i la seva veu *-*
+2
-0
santuari
Anònim336, 27/07/2013 a les 16:38
la meva habitació és el meu santuari de les palles...
+0
-0
:))
dkfkfsks, 27/07/2013 a les 16:43
Jo tinc dos posters de Tom Cruise, dos de Harry Potter, un d'Ian Somerhalder, fotos firmades dels Amelie, varies fotos del Baute i l'entrada al concert de Bon Jovi
+1
-1
jbbb
Anònima bbbbbelieve, 27/07/2013 a les 16:58
tooooot Justin Bieber
+2
-0
rsjdtyjdthn
belieber/directioner, 27/07/2013 a les 17:18
només hi ha el ustin i els One Direction!! està plena, no hi ha ni un edspai buit. també tinc les entrades dels concerts quan van vindre a Barcelona, van ser les millors nits!!
+1
-1
djgkdbns fg
Directioner ! forever ! , 27/07/2013 a les 18:57
ONe DireCtiOn !
+1
-0
Maikel iglesias
Anònimament!! ;)), 27/07/2013 a les 19:58
Jo a la meva habitació només hi tinc pòsters del Maikel iglesiaas.
PD: no m'agrada, m'encanta!!...
+0
-1
FJVNFKVB
DAMON ALBARN, 27/07/2013 a les 20:02
JA ERA HORA DE VEURE ALGO MACO PER AQUÍ. BLUR I GORILLAZZZZZZZZZZ
+1
-0
Habitació
63Mm3tta BIEBER, 27/07/2013 a les 20:34
Donc jo sóc belieber i la tinc tota plena de posters del Justin i com no mi caben a la pared al sostre que estan després del sostre nose on aniran pr tinc alguns posters que no són del Justin algun del Piqué, els Auryn tinc algun meu, tinc moltes fotos també i alguna cosa mes :)
+1
-0
Visca la terra!!!!!!!!!!!!!!!!
Anims galicia, 27/07/2013 a les 21:27
Prou de mariconades!!! a una bona habitaci'o sn de tindre posters de Kortatu i Obrint Pas
+0
-0
CATALUNYAAA
SHINee, 27/07/2013 a les 21:40
Insultant creieu que ens veu mal? no això es una demostració més de com gent com vosaltres no te cap. Per que no us hi estalvieu els comentaris fora de tema.
Si som uns "putos" per que no ens deixeu en pau (?)

Ah i aquest article és per parlar de l'habitació de cada persona.
Tingueu una mica de respecte.
+1
-0
qwdwrtfw
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 28/07/2013 a les 00:45
Pleena d'entrades de musicals qe he vist... algun que he fet.. . i un poster qe em van fer les amigues quan vaig estar malalta^^
+1
-0
afgaege