Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

Com t'agraden els petons?

Tothom té un estil diferent a l'hora de fer petons, però hem intentat fer una classificació dels diversos tipus que destaquen més. Quins preferiu vosaltres?

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:00h
Arxivat a: amor, Petons


Quan fem un petó a una altra persona posem en moviment 30 músculs de la cara, intercanviem unes 300 colònies de bacteris, alliberem una quantitat imprecisa d'hormones i augmentem el nostre ritme cardíac. 
 
Aquí us deixem 8 tipus diferents de petons:
 
Petó sec: és el petó simple, "el piquito", quan els llavis es toquen entre si, ràpid i suau. 
 
Petó Hollywood: al moment de fer-se el petó, un inclina a l'altre cap enrere, preparant-lo per el que l'espera. És típic de les pel·lícules dels anys 50 i es va convertir en un clàssic. 
Petó succionador:  la noia mossega el llavi inferior de la seva parella, mentre ell fa un moviment de succió. 
 
Petó francès: la noia  toca amb la seva llengua els llavis del noi per després introduir-la a la seva boca i viceversa. O sigui, "meter lengua"!
 
Petó de costat: passa quan els dos giren el cap en sentit oposat per poder-se petonejar millor. Normalment es gira cap a la dreta, però sempre hi ha excepcions.
 
Petó contundent: un dels dos apreta fortament els seus llavis contra el llavi inferior de la seva parella.
 
Petonarro: un dels dos es menja completament els llavis de l'altre. Vigileu que aquest tipus pot deixar molt rastre de babes a la vostra parella!
 
Petó apassionat: un dels dos agafa amb contundència a la seva parella i intercanvien un petó amb passió, amb força, amb les llengües movent-se per tot arreu. Un autèntic petó amb llengua!
 
Petó caçador: quan la parella juga a que cada un ha d'atrapar el llavi inferior de l'altre. A vegades s'acaba convertint en una competició que acaba amb un petó apassionat!

 

COMENTARIS

Molt interessant
+130
-29
:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 09:23
Per mi el prime pató q fas es el mes màgic...
+13
-13
:'*
Anònima:'*, 27/07/2013 a les 09:23
Per mi el prime pató q fas es el mes màgic...
+24
-4
petons
Anònim123654789, 27/07/2013 a les 10:00
Petó caçador, et pot arribar a portar a moltes situacions! a mi em passa i primer ens hi estem com uns 10 minuts jugant fins que uns dels dos es dona per vençut o bé que tanta competició porta a més el joc..jojojo
Ah, i el petonarro, suposo que per tothom, és bastant desagradable...
+13
-4
PETONS!
Carlishhiiiiii, 27/07/2013 a les 11:08
JO, quan m'agrada un noi sempre m'havia imaginat amb ell el meu primer petó. Una nit sense nuvols, a l'aire lliure, xerran, ens mirem, i a poc a poc, ens acostem cada més, i ens fem el petó.
+18
-0
ElsMeus:)
OTRADELMONTON:), 27/07/2013 a les 12:02
A mi em semblen igual si els fas amb la persona que estimes.
Pero si he d'elegir em quedaria amb el peto apassionat, contundent, caçador i frncés.(L'
+10
-0
Sffvfrwvwe
Anònimfwvwvrfvwf, 27/07/2013 a les 12:39
Per. Mi el millor es el apasionat!
+7
-0
BRRRRR
swaggiie♥, 27/07/2013 a les 12:50
PETO CAÇADOR I PEDO DE COSTAT! Els millorss seeeh!*-* (MireeDaviid)♥
+10
-0
suupeeer
mireee, 27/07/2013 a les 12:57
el peeto francès...petò de costat...petonarro...pettoo apassionat..tot el que sigui amb llengua i amb amor..s'agraeix!
+0
-13
http://ask.fm/preguntesanonimes
http://ask.fm/preguntesanonimes, 27/07/2013 a les 14:39
Pregunta tot el que vulguis! de forma anonima, o no, i t'ajudare o et donare consells lo mes rapid possible :)



http://ask.fm/preguntesanonimes
+3
-0
46849+849+4
vjyuvjnydnbth, 27/07/2013 a les 14:53
petoo apassionat el millorr
+10
-2
petonetssssssss yeeeaahhh
Anonimaaaloovee, 27/07/2013 a les 15:23
jo tin 13 i encara no he fet el meu primer petó :'( i a mi m'agradaria qe fos de costat o de d'aquells de pelicules de quan la noia s'agafa al coll del noi i el noi agafa la cinturaaa de la noia aixxxx
+3
-0
jajajajja
akudhieuwh, 27/07/2013 a les 15:49
El peto de costat amb el appassionat sense llengua, m'encanta!!!
+2
-0
jajajajja
akudhieuwh, 27/07/2013 a les 15:49
El peto de costat amb el appassionat sense llengua, m'encanta!!!
+8
-0
peto apassionat
andrea..., 27/07/2013 a les 15:54
El petó apasionat és el millor :))
CUAN NOTES QUE LA LLENGUA DEL ALTRE ESTÀ PER TOTS ELS TEUS LLABIS...
MENTRE QUE ELL T'AGAFA PER LA CINTURA I T'ATRAU AMB FORZA CAP A ELL....
BUUFFF :)
+5
-1
:s
proobleemaa :/ :*, 27/07/2013 a les 15:59
Com es fa el primer peto
Jo encara no he tingut el meu primer, pero hi han ganes
Hem podeu ajudar siusplaau??



Molts petons noies adolescnents!!! :)
+4
-0
peasasafasf
Anònim6+5, 27/07/2013 a les 20:27
Peto apassionat:$ sense dubte es tant tant guaaii no hi han paraules per descriure'l
+1
-4
53t35t
Anònimrgeg, 27/07/2013 a les 20:52
la primera vegdaa que em vaig liar va ser amb 14 anys i anava borratxa, no recordu molt. PEro recordu que m'agafava del cul i seria entre un apasionat i un dels que tinclines de costat
+0
-0
Petonarro... *-*
Camps de cotó, 27/07/2013 a les 23:43
Quan em van fer el primer petío no pensava en els tipus que hi havia... ara que ho veig, i recordant les babes que em va deixar per tota la cara... em van donar un petonarro del wapos... (no sé si jo li vaig deixar? :/? )

I pensar que a mi em feia fastic això de les babes de l'altre... vv' i ara qualsevol petó m'agrada >///< jajajaja
+0
-0
...:$
Adfghjk, 28/07/2013 a les 00:54
jo tinc 13 anys i només donat un pic!
Com es un peto amb llengua?:$
+2
-0
Llengua!
Anònim198, 28/07/2013 a les 01:56
A mi magraden el francès, l'apassionat i el petonarru son els millors sens dubte, a la noia d'adalt dir-li que un petó amb llengua ben fet es impressionant!
+2
-0
llengua
Anònim12356789, 28/07/2013 a les 13:29
Magrada el de la llengua
+0
-0
yeah beibi
Anònimaaaaaaaaaaaadfkjdfhgd, 29/07/2013 a les 11:46
peto contundent a mi em dona molt de morbo
+0
-0
petó jaaa
Anònimaaaa ^_^, 30/07/2013 a les 00:22
Jo mai m'he fet un petó amb ningú pero cuan he llegit aixó m'han entrat unes ganes impresionants d'agafar ara mateix al tio que em mola i ferli un petó ven fet!
+0
-1
apassionat
Anònimmm, 30/07/2013 a les 11:32
si no hi ha amor, no hi ha petó que valgui! voto per lapassionat! a petonejar;)
+1
-0
ekjdnlikcfnkvv
Anònimvsief, 05/08/2013 a les 20:38
Caçador, jo el vull *______________* jujuuju
+3
-0
asdfghjkl