Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

American Dad vs Padre de Familia

Quina de les dues sèries americanes prefereixes?

| Actualitzat el 27/07/2013 a les 09:00h
Arxivat a: Opinió


American Dad i Padre de Família són dues sèries americanes de dibuixos animats que també s'emeten al nostre país. Fan una crítica social als Estats Units des de l'humor i la burla. 

Quina us agrada més? American Dad o Padre de Familia? Quina de les dues trames us enganxa més? Trobeu que alguna de les dues és massa exagerada en termes d'estupidesa? Quin personatge us agrada més?

Opineu Adolescents! ;)

COMENTARIS

+30
-15
*-*
Noelia ❤, 27/07/2013 a les 09:40
Jo crec que amerincan dad ajajaja es boniiissim encanvi latree o veig nose.... No fa tan de riure :)
Uuus folllooo.|.
+11
-27
Me too
Beeernaaat, 27/07/2013 a les 09:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-15
Oh yeeeaah
Oriol S, 27/07/2013 a les 09:50
Aaaaameeeriiiiicaaaan daaaad!! Pleeeaaser yeeess!!
Te follloooo noeliiaa
+4
-39
Priiimerraaaa
Diiiiireeeectioooneeer, 27/07/2013 a les 09:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+71
-21
yeeee
Anònim1365479899, 27/07/2013 a les 10:01
American Dad
+12
-6
American DaD
Carlishhiiiiiiii, 27/07/2013 a les 11:03
American dad es millor, fa molt de riure :')
+27
-9
tyjtyjty
ghdgjy, 27/07/2013 a les 11:04
padre de familia però de lluny jajajajajja




petons!
+21
-6
sdfjoufje
Anònim324, 27/07/2013 a les 12:04
Padre de Familia! Te el triple d'humor absurd i tambe estan el triple de bojos k els de American Dad. Pero tot s'ha de dir les dos series son la hostia:)
+23
-2
tènies :3
tènies :3, 27/07/2013 a les 12:05
Simpsons :3
+8
-4
padre de familia!
Anònim78909876, 27/07/2013 a les 12:08
padre de familia es l'ostia !
+5
-7
american dad VS Padre de familia
ag, 27/07/2013 a les 12:19
Crec k padre de familia es mes com diruu estaan mes surtiiits i penseen mes en sexeee!! i estaan molt mees bojooss i el humor es mes absurd k el de American Dad!

En canvii american dad es mes macabre amb el tema de la mort i la saang i taaal!! tambe te humor absurd! i taal!!

Com dir-ho! Padre de familia es per a majors de 16 i American Dad per a majors de 13 anys!! depen de la edaatt!! agradaa mees amb unaa!! Jo veia padre de familia amb 8 anys i flipava clarament ajajaj!! Si esk no estaas acostumat amb un nen petit li pots deixaar un traumaa de per vida
+4
-3
perdoni pero algu ho devia de dir..........
anonima@, 27/07/2013 a les 12:42
American Dad!!!
+4
-3
American Dad
Anònimvfdsv, 27/07/2013 a les 12:50
American Dad el millor!!
+7
-2
hwoñ
mdt,, 27/07/2013 a les 13:10
Padre de família clarissim!!

Amb el seu humor absurd i grotesc donen mil voltes a American Dad!! A més, en Peter Griffin fa pixar de riure cagumtot!!
+4
-5
okkkkdwee
Anònimbuenuuu, 27/07/2013 a les 13:21
No en veig cap de les duees. Molt frikii..nusee ehh aixo es el q pensuu:$
+3
-1
Kr
Anònimdjg, 27/07/2013 a les 13:34
Americn dad
+2
-3
ok
Anònimator, 27/07/2013 a les 13:45
American dad
Tambe us follo a tots
+3
-9
AAAAAAAAA
Anònimaiurndsha, 27/07/2013 a les 14:40
NINGUNA DE LES DOSS, AIXI DE CLAR, SON UNES SERIES SUPER ABSURDES, VIOLENTES, GUARRES..... NO APRENS RES MES QUE A MATAR I A DIR ESTUPIDECESS. LES ODIO!!
+4
-2
.....
fdgfg, 27/07/2013 a les 14:43
No m'agraden cap de les dues
+2
-2
padre de familia
arch20, 27/07/2013 a les 14:58
american dad mencanta igual ke la majoria de la gent.
pero padre de familia es molt millor, ya molta gent ke diu ke no fa gracia pero es perke son una mica tontos y no entenen les gracies.
+1
-1
^^
Anònim4554, 27/07/2013 a les 15:24
PADRE DE FAMILIA. JAJAJAJAJA MENCANTA MÉS.
+1
-1
AD o PDF
Anònimbf, 27/07/2013 a les 15:59
Padre de familia ja que fa mes riure :') American dad repeteixen taan i taan que acaba rallant
+2
-1
AD o PDF
Anònimbf, 27/07/2013 a les 16:04
Padre de familia ja que fa mes riure :') American dad repeteixen taan i taan que acaba rallant
+1
-2
Padre de familia
Directionerrr, 27/07/2013 a les 16:14
Sòc l'única que creu que a american dad es passen de masclistes?? allà hi ha un poc respecte a la dona que cada cop que veig que començar tanco la tele

Padre de familia molt millor
+2
-2
Padre de familia
Directionerrr, 27/07/2013 a les 16:14
Sòc l'única que creu que a american dad es passen de masclistes?? allà hi ha un poc respecte a la dona que cada cop que veig que començar tanco la tele

Padre de familia molt millor
+2
-2
Originalitat
Anònim221, 27/07/2013 a les 17:12
Aquesta pàgina no fa cap notícia pròpia. Moltes, o casi totes, les he vist tretes de pàgines com CC, CR, etc. Sigueu més original. ##Crítica constructiva
+2
-2
Total
asdfewsadw, 27/07/2013 a les 19:25
Els dos m'agraden :')
In-inde-independència! ll*ll
+1
-1
American Dad *-*
Anònimerighrtigh5r, 27/07/2013 a les 20:54
American Dad sempre*-* Ni punt de comparació!
+1
-1
yhtrgfdd
regyhtrg, 27/07/2013 a les 21:46
padre de familia sjsjjs
+1
-1
wsecfvgyb
Anònimfvgbhjnmk, 27/07/2013 a les 23:24
American Dad!
+2
-1
...
Anònimaaa:)!, 28/07/2013 a les 00:16
Doncs... Los Simpson._.
+1
-1
american dad
Anònimeta, 28/07/2013 a les 00:43
american dad pero amb diferencia ajjaja
+1
-1
AMERICAN DAD
Xenietaa247, 28/07/2013 a les 16:54
JO pensu k AMERICAN DAD li dona un bilio de voltees a Padre De Familia PERO cadascu te la seva opinio i akesta es la mevaa! I a PDF jo crec k hi ha una miketa mes destupidesa.. pero k no fa tanta gracia, en canvi a AD si!!
Us estimuu adolescents un peto!
+0
-0
:)
Anònim@1213434678856, 28/07/2013 a les 22:29
Padre de Família a fullllllllll!!!! ;)
+0
-0
=D
spartac56, 29/07/2013 a les 11:54
Jo crec que american dad ja que te moltes mes armes al menys jo penso aixi pr la gent pot pensar el que vulgui.