Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Selena Makeover, maquilla com tu vulguis a Selena Gómez

Ja pots jugar a maquillar Selena Gómez! Li pots fer el pentinat que meés t'agradi, decidir el coloret, el color dels ulls, pestanyes i tot el que vulguis!

| Actualitzat el 09/07/2011 a les 16:53h

COMENTARIS

+7
-18
joc
mar_ana, 24/09/2011 a les 20:40
mola molt
Interessant
+82
-3
No em va
sigue_adelante_y_no_te_rindas_!!!, 04/10/2011 a les 18:37
aQUEST JOC TAMBÉ NO SE COM VA EM POSA "CLIC HERE TO PLAY" I MAI EM SURT!!!!!!!!!!
+20
-1
.
Anònim, 10/10/2011 a les 10:58
a mi tmbe em pasa!!
+8
-9
??
Anònim, 11/10/2011 a les 02:20
quants anys teniu?? primer n'hi ha una que diu que posen notícies per nenes de 10 anys i ara vosaltres aki amb el joc de maquillaar!!

ironies de la vida!!

(admeto que algun com també hi he jugatm però no ho dic a ninu homeeeee...) un petoooo!
:)
+12
-2
jajaja
Anònim, 14/10/2011 a les 16:37
es veritat que no funciona i per la de dalt soc fan de ado. i tinc 10 anys
+10
-1
no vaaaaaa
Anònim, 26/11/2011 a les 19:53
a mi no em vaaa!! ara em kedare amb les ganes... XD parida mol gran. jo no tinc 10 anys però a vegades m'agrada jugar a akestes coses...
+5
-3
escolteu
Anònim, 06/12/2011 a les 22:08
fiqueu el nom del joc a google o a lu que tingeu i us surtira!! us quieru!! un patunet wapes!!! a hi jo tampoc tinc 10 añs!
+1
-6
mersi
Anònim, 06/12/2011 a les 22:18
gracies!! per el consell ara ja eh pugut jugar i mola molt!! hi jo tinc 9 anys!! hi parque em de dir els anys?
i la de ?? la que a pusat allo de que numes poden jugar les de 10!! ets una mica antipatica no nena!! adeu!!
+4
-2
Putilla
Anònim, 31/12/2011 a les 21:13
jajjajajajaj la he maquilllat com un PUTONN JAJJAJJA
+3
-0
Aki teniu
Anònim, 01/01/2012 a les 12:29
Aki us deixu el link d'una pagina web qe trobareu molts jocs de parides com aqestes!


http://www.bunnygames.com/play-game/Selena-Gomez-Makeover.html


Feliç 2012 i a cascarla ;) !
+1
-0
no funciona
Anònim, 30/01/2012 a les 18:36
eeeeh! aixo a mi no em rutlla, NO FUNCIONA!!!
+3
-0
jajajajja
TrollGod, 20/02/2012 a les 22:18
Ens han trolejat amb aixo xd
+0
-0
mmmmmmm...
chica 17, 21/04/2012 a les 12:23
quina merda aixo no va ens han engañat {:(
+0
-0
grrrr!!!!
anonimatoxD, 20/05/2012 a les 12:35
vayaaa mierdaaa de uegoo no se puede jugar pongo play i no sale estoy asta el conyo de intentarlo q le den a este juego hi a quien a puesto ese boton de las narices q no vaaa!!!!
+0
-0
noo...
no..., 28/06/2012 a les 15:23
aixo no funciona ! tanta ilu q em feia...