Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Barbies calves per a nenes amb càncer

Existeixen Barbies sirenes, models, mestresses de casa, festivaleres, tatuades... però fins ara totes han lluït les seves espectaculars melenes. Arribarà aviat l'excepció?

| Actualitzat el 13/01/2012 a les 17:16h


Una campanya promoguda pel Facebook ja recull més de 90 mil persones que recolzen aquesta interessant proposta. El seu objectiu és que la companyia Mattel posi a la venda Barbies sense cabell. D'aquesta manera, les nenes amb càncer que hagin perdut el cabell es podran sentir identificades amb la nina amb la que juguen.

De moment només n'existeix una amb aquestes característiques: la que es va fabricar l'any passat per una nena de quatre anys que es va quedar sense cabell després d'una quimioteràpia. 

Vols afegir-te a la iniciativa? Copia i enganxa això al cercador de Facebook:

Beautiful and Bald Barbie! Let's see if we can get it made



Font: NetJoven

COMENTARIS

+11
-166
nnkuj
Anònim, 13/01/2012 a les 17:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-108
¿?
12star12, 13/01/2012 a les 17:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Molt interessant
+294
-4
M'agrada
Mir, 13/01/2012 a les 17:42
Elles també són princeses. Una idea molt molt bona.
+25
-116
della
Anònim, 13/01/2012 a les 17:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+83
-3
!
--Lilyy--, 13/01/2012 a les 17:42
JO HO TROBO UNA IDEA FANTÀSTICA.
+1
-60
woowww
Anònim, 13/01/2012 a les 17:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+62
-4
ghjn
Anònim, 13/01/2012 a les 17:44
kom ke quin mal rotllo tu ets gilipollas o algo? tu no saps el que sufren les nenes aquestes y sentirse identificada amb una nina seria el millor en el seu món..TT idiota!
+10
-57
xcrygvjhkb
Anònim, 13/01/2012 a les 17:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-31
2ddddddddd
Anònim, 13/01/2012 a les 17:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-11
enllaç
Anònim, 13/01/2012 a les 17:46
+31
-5
jajajja
Anònim, 13/01/2012 a les 17:47
Això no fa faltaa! qui no ha deixat mai calva a la seva barbie!! jajjajaja
Un gest mol maco tot i axo!
+41
-1
ghj bnm
Anònim, 13/01/2012 a les 17:47
pero que falta de respecte ni que cony! es una idea fantàstica perquè les nenes d'avui en dia només es fixen en la merda roba de marca que si els cabells llargs o rossos!!! prou! per això la barbie segueix amb un gran somriure aixó fa que les nenes s'animin i vegin que es pot ser feliç i que poden surtir del cànceer.
+16
-1
ho veig bé
Natalia, 13/01/2012 a les 17:56
està qué facin això pero les persones que tenes cancerr :)
anims a tothom <3
+32
-2
...sdrtyju
Anònim, 13/01/2012 a les 18:03
Ja q hi ha aixo pq no fan Baribies gordes? (no va am coña, hi ha gent q tambe pateix altres amlalties...)
+24
-1
Molt bé
Anònim, 13/01/2012 a les 18:05
Em sembla que és l'única realitat que representa la barbie, molt bona iniciativa. Ara només falta que les proporcions siguins una mica reals.
Això també ho hauria de fer Disney amb les seves princeses.
+17
-2
Està GENIAL!
Anònima, 13/01/2012 a les 18:05
Claar que sii!! Em sembla GENIAL aquesta idea!! Elles també es mereixen una nina com elles!!! :D
+4
-12
jhwajksd
Anònim, 13/01/2012 a les 18:20
pero no cal posar-se aixis elles son persones normals com tothom no cal que els hi facin coses diferents, perque son com tothom nomes que amb un malaltia que la superaran i tornaran a tenir cabells, i ames aixis les fan sentir diferents que les altres.
+12
-2
Per la de dalt
Anònim, 13/01/2012 a les 18:38
La superaran?, ho has pensat bé?
Crec que és molt bona idea, és una manera de animar-les a seguir endavant. Estic d'acord amb el comentari de les barbies més proporcionades, perquè ens hem creat una vista del món molt diferent. Només són guapes les rosses, melena llarga i bon cos.
+12
-1
tu♥
buniques, 13/01/2012 a les 18:46
Les barbies son nines. Les nenes amb càncer son les verdaderes estrelles. Les princeses de veritat. Em sembla una idea fantastica!
+8
-1
Joooo?
Anònim, 13/01/2012 a les 19:12
Ja era hora! Que pensin per tothom! : P
+2
-7
.
Anònim, 13/01/2012 a les 19:19
Pues a mi no em sembla bé, sembla que volen que els nens amb cancer es sentin diferents, perque ella també han tingut cabell i la majoria en tornarà a tenir. Em sembla una falta de respecte. Infleu-me a negatius si voleu.
+8
-13
jo crecc....
JÚLIA, 13/01/2012 a les 19:22
JO CREC QUE AIXÒ ÉS DONAR IMPORTÀNICA AL FET DE QUE PERDEN EL CABELL, ELS ESTÀS DIENT, QUE ABANS DE QUE SORTIS AQUESTA NINA SER CALVO O QUEDAR-S'HI ERA HORROROS, PERÒ APAREIXENT LA NINA HO SOLUCIONA TOT, DONCS NO, NO SE'LS HA D'APARTAR PERQUÈ SIGUIN CALVES I DIFERENCIARLES DE LES ALTRES, FER-LOS-HI UNA NINA ESPECIAL DIFERENT A LES ALTRES, JO CREC QUE ELLES VOLEN SER I SÓN NENES NORMALS, I QUE QUANTA MÉS IMPORTÀNICA LI DONGUIS A LA CALVÍCIE, PITJOR SERÀ, PERQUÈ S'HI MIRANRÀN MÉS, AMÉS QUE DE PERSONES N'HI HAN DE TOTS TIPUS GORDOS, PRIMS DE TOOT! IMAGINEU-VOS, ARA FAREM NINES GORDES PER LES NENES GRASSONETES... LLAVORS ESTARÍEM CREANT GRUPS, POTSER SOCIALS,... NO HO SÉ CADASCÚ TÉ LA SEVA OPINIÓ, SI VOLEU, OMPLIUME DE NEGATIUS QUE LA MEVA OPINIÓ NO CANVIA.
+6
-2
M'encanta!
Mariaa!!, 13/01/2012 a les 19:38
U trobo genial !! Es super bona idea pk kuan jugen am una nina k te cabell pues es deuen sentir com tristes :( !
K es recuperin totes i tots.
+9
-2
:D
Anònim, 13/01/2012 a les 19:42
a veure aquesta barbie no es sol per a nenes amb cancer ovbiament! sino perque elles vegin que tambe hi han nines com elles
+9
-2
Ola?
Anònim, 13/01/2012 a les 20:03
He vist per aqui comentaris que diuen que no esta be diferenciarlos, pero mirant'ho millor, NO ENS ESTAN IMPOSANT UN CANON I ES CENTREN NOMES AMB UNA PART DE LA SOCIATAT, "la part perfecta" ? Si no voleu tanta discriminació , perque esteu en contra de les nines calves? per mi genial, ya en poden fer de gordes, amb curbes, negres, xines etc...
+3
-9
enfi ...
Anònim, 13/01/2012 a les 20:16
Ho trobo molt molt cruel ... vv'
+5
-1
!
Anònim, 13/01/2012 a les 20:16
No son calves!!! Tenen càncer i els hi donen medicina per això pero la paraula "calves" no qeeda bé per aquesta idea. Es genial la idea!!! Sempre estarem disposats a gent amb dificultats siguin com siguin;)
+3
-1
sóc "ghj bnm" per "Per la de dalt"
Anònim, 13/01/2012 a les 20:24
també es veritat que no es tenen que diferenciar de les altres pero a veure ...es qe es com una manera de sentir-se identificades, per pensar que no estan soles hi ha gent que pensa en elles i ja sé que potser algunes no es recuperarán.
+6
-1
:)
Anònim, 13/01/2012 a les 20:38
quan l'he vist..... que cuco enserio. Una gran idea
+3
-1
:'')
El millor que podien fer, 13/01/2012 a les 20:59
Crec que això està bé, per què totes les nenes/noies són maques, amb o sense cabell. Jo crec que gràcies a això moltes nenes/noies que per desgràcia pateixen aquesta enfermetat, es podràn sentir millor i maques, que és el que realment són.
+1
-1
...
Anònim, 13/01/2012 a les 22:22
Que macu, esta bé! Elles, també són nenes, i és mereixen tot això!
+1
-1
PRECIÓS
Anònim, 13/01/2012 a les 22:44
Ami em sembla preciós per les nenes que tenen càncer es fantástic
+1
-1
D
Anònim, 13/01/2012 a les 23:40
JA TOCAVA:)
+0
-1
.
Anònim, 14/01/2012 a les 00:21
m'agrada la idea. sobretot per les pobres nenes.
+7
-2
A més...
Carla, 14/01/2012 a les 10:41
Està molt bé aquesta campanya, mateume a negatius peró també estaria bé fer barbies amb una mica més de pes... (hi ha nenes que també es poden sentir identificades) més que res perquè si han de jugar amb nines amb un cos (apart de despropocionat)tan prim.... nose ehh,....

;)
+2
-1
:)
aanaa, 14/01/2012 a les 12:11
Doncs ami em sembla be, ja qye les nenes amb cancer no es sebten identificades amb les altres i aixi es una manera de qe tinguin mes autoestima, em sembla una bona iniciativa, pero creec que a les barbies les haurien de psar altrss cossos perque aixi no nomes les nenes amb cancer no se sentirien identificades sino que tothom perque no tothom pot tenir tan bon cos!! Qe passeeeu un bon dia o mercii per llegir^^
+1
-3
malament
Anònima, 14/01/2012 a les 12:15
Doncs no trobo correcte que posin en venda barbies calves, per els que tenen càncer. Què passa, que s'han de sentir identificats? No ho estan passant prou malament com per veure nines calves? Ho trobo molt tonteria.
+1
-1
resposat a: malament
Anònim, 14/01/2012 a les 14:27
Ho fan per que elles també se sentin princeses;)
+0
-1
això és de mal gust!
Anònim, 14/01/2012 a les 16:32
sincerament ho trobo molt malament! què passa? que són diferents a nosaltres? Són persones que estàn lluitant per ensortir-se'n i que no els hi cal una nina que només els hi faci recordar que són diferents PERQUÈ NO HO SÓN!
+0
-1
arribo tard :(
anna, 29/01/2012 a les 19:15
Se que d'aquesta noticia fa molt, però em sembla genial que faguin unes nines aixi, totes les nenes que n'han tingut son unes veritables princeses em sembla genial.
i el idiota aquell que ha fikat quin mal rotllo que s'ho faci mirar que mira que es imbecil i ni el cunec ni ganes :')
petonets a tothom!!
+1
-0
ole las barbies
TYRETYURDI, 28/02/2012 a les 19:39
Pos esta molt bé tio
a sobre que no tenen cabell
jo em passo hores pentinantme,no sabria k fe sense ell!!!!
+1
-0
S'HO MEREIXEN!
ànims:), 02/03/2012 a les 11:10
LA GENT AMB CÀNCER ES MEREIX TOT EL MILLOR! S'HAN DE SENTIR RECOLZATS I S'HA DE DONAR ÀNIMS, SEMPRE! NO SÓN RES EXTRANY,SÓN PERSONES NORMALS AMB UNA MALALTIA, AIXÍ QUE QUAN ALGUN FAMILIAR O AMIC O PATEIX, EL MILLOR QUE POTS FER ES ESTAR AL SEU CANTÓ EN TOT MOMENT I NO DEIXAR-LO PER RES! ELLES TAMBÉ SÓN PRINCESES:)
+1
-0
laaaaaaa
qui jo¿?¿? ¬¬, 16/05/2012 a les 15:56
a mi no m'assembla be aixo perque es una manera d'interpretar de que elles son diferent i que no poden utilitzar les mateixes coses y aixo no es veritat elles tenen tot el dret d'utilitzar les mateixes coses que nosaltres osigui que si pensen de que fent aquestes nines es poden sentir millos esk que no pensen en elles..
+2
-0
:)