Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies

TEST: A quina edat et casaràs?

Tots tenim curiositat per saber a quina edat passarem per l'altar! No ho heu pensat alguna vegada? Responent aquest test, en tindreu una orientació aproximada!

| Actualitzat el 22/01/2012 a les 20:08h
A quina edat et casaràs?
Tens parella estable?
D'aquestes, quina és la teva prioritat...
Et consideres una persona...
Vull tenir fills...
Quan veig un matrimoni pel carrer...
Quan miro una 'Peli' romàntica amb final feliç...
Tens ganes de casar-te algun dia?
Ets una persona impulsiva?
8 a 23 punts - Aviat trobaràs una parella estable i t'enamoraràs! Tens moltíssimes ganes de viure "enxoxat/da" i amb parella! Ets una persona tradicional, vols emancipar-te i construir un niuet! És probable que et casis pels volts dels 25 anys, segur que serà abans dels 30 anys! Ets una persona familiar, el principal projecte de la teva vida és viure dedicat/da a la parella i la família! Treballaràs per aportar qualitat de vida en aquest entorn familiar.


24 a 55 punts - No tens cap pressa! Estàs bé com estàs i no mires molt enllà en termes sentimentals! T'agradaria que un dia arribés l'amor de la teva vida i casar-t'hi, però ara mateix no consideres que això sigui una prioritat! Només un accident o casualitat faria que et caséssis  abans dels 30! Segurament t'estabilitzaràs tardet, cap als 32 o 33 anys! Podries casar-te pels volts d'aquesta edat! Et sembla bé?


56 a 80 punts - CASAR-ME, què? Ni parlar-ne! Això ho deixes per als romàntics de torn! A la vida hi ha coses més importants que firmar un contracte matrimonial! No t'agraden els lligams, ni els compromisos, probablement no et casaràs mai! Em desvisc per la feina, les aficions i altres somnis! Si et cases, ho faràs quan hagis aconseguit els teus propòsits prioritaris, entre els 45 i els 50 anys!

COMENTARIS

Molt interessant
+160
-19
ere
Anònim, 22/01/2012 a les 20:35
jaja no tinc cap pressa millor!! :$
+27
-10
e
Anònim, 22/01/2012 a les 20:35
Sense presa...
+44
-15
hgw
Anònim, 22/01/2012 a les 20:35
a viure la vidaaaaaaaaaaaa no magrada pensar en compromis a aquesta edat cony jajajjaja
+19
-11
.
Anònim, 22/01/2012 a les 20:37
pk pensar en casarme kuant tinc una vida llarga ?¿? ns pregunto jo xd
+19
-10
ssss
Anònim, 22/01/2012 a les 20:38
Cap pressa, això està bé. Això de pensar en casar-me... Sóc massa jove.
+6
-13
ruuth
Anònim, 22/01/2012 a les 20:39
No em sembla bé ¬¬
+17
-7
jknex
Anònim, 22/01/2012 a les 20:39
vive la vida a lo loco:D
aprofitem ara que podem(:
+29
-7
wedfg
Anònim, 22/01/2012 a les 20:40
ALBERT T'ESTIMO♥
+13
-4
Bueno...
Anònim, 22/01/2012 a les 20:42
un 38!
+6
-5
ssssssss
Anònim, 22/01/2012 a les 20:44
No tinc cap pressa!! a viure la vida cony que són 2 dies!!! passo de tenir compromissos ara! es com s'estar millor!! vivint la vida i disfturant-la al màxim! xD
+18
-2
rthjbxf
Anònim, 22/01/2012 a les 20:44
les preguntes o son molt exagerades, o no son res -.- no esteu d'acord amb mi?
+19
-3
bvcx
Anònim, 22/01/2012 a les 20:46
doncs a mi m'ha tocat 12, a mi m'encantaria tindre una historia de amor com les de les pelicules i formar la meva familia *.*
+7
-4
32.33
PEOPLE, 22/01/2012 a les 21:16
Jo pels boltants dels 32 o 33...no tinc massa presa pero qui sap si aixo es fara realitat...
+6
-4
TE CASASTE LA CAGASTE
Anònimaa, 22/01/2012 a les 21:21
jajajajjajajajjajajajajjaajajajajj:') te casate la cagaste! molt bona la frase!

a mi em posa qe no tnc pressa, millor pqe encara nose si em casare...
+7
-2
Weno
Emma, 22/01/2012 a les 21:24
Diu k no tinc pressa per trobar parella... weno, no n'he tingut mai... i encara em keda temps, tinc 13 anys. X)
+7
-2
estic dacor
Anònim, 22/01/2012 a les 21:41
A mi m'encantaria trobar parella casarma tenir fills l'amor... serà super bonic! i no soc cursi tinc ganes de sentir-me anamorada<3 A mi tamb m'agrada un Albert quina casualitat
+6
-1
cubana
,, 22/01/2012 a les 21:50
33.
No esta mal el resultado, pero sinceramente me gustaria casarme antes de los 30.
+4
-3
:D
Anònim, 22/01/2012 a les 21:59
21!! :D buscu el meu pricep blau.. encara no ha arribat! TT
+5
-2
uuooouuooo
Anònim, 23/01/2012 a les 07:14
12 <3 !!
+5
-2
a viure la vida
paula, 23/01/2012 a les 11:40
Pels voltants dels trentaa:) ja em va bé, la vida s'ha de viure sense preses!!! :)
+4
-3
:)
Martonaah, 23/01/2012 a les 12:32
jeje jo abans dels 30!! :)
+3
-3
tuu i joo :$
Anònim, 23/01/2012 a les 13:33
21 abans dels 30!! esta bee
+4
-3
uoo
Anònim, 23/01/2012 a les 14:10
A aquestes ecats només vull viure la vida: festa, quedar amb els amics, estudiar, liar-se :$. Però quan trobi la persona indicada ja en parlarem ;)
+2
-4
Tonteries
Anònim, 23/01/2012 a les 14:28
No té res a veure una cosa amb l'altre, poder un amb 70 punts, demà coneix el seu gran amor i es casa amb 2 anys!
+3
-9
.
., 23/01/2012 a les 18:39
JÚLIA TORRENTÓ SERRA T'ESTIMO MÀXIM*.*♥
+1
-3
oo
haha, 23/01/2012 a les 19:27
no m'importa esperar fins als 32 anys o aixins :)
+2
-8
.
Anònim, 24/01/2012 a les 18:53
Pues jo ho tinc claríssim. No em casaré mai i per això no em fa falta fer el test. Em sembla patètic haver de firmar un paper declarant el meu amor cap a una persona, si jo estimo a algú i equesta persona m'estima ja ens ho demostrarem mutuament. Au, vagi bé, a qui no li sembli bé que m'ompli a negatius.
+2
-3
No tinc pressa.
Anònim, 24/01/2012 a les 19:18
ia em casareee, no hi ha pressa homeeee
+1
-4
no
Anònim, 24/01/2012 a les 21:16
jo tinc molta presa, pero no entrobare cap mai.
+0
-4
gggg
Anònim, 24/01/2012 a les 22:17
m'encanta la cançó de te casaste la cagaste de los delinquentes! :DD
+1
-3
WTF
WTF, 25/01/2012 a les 14:11
K tart k em kasaare xdx dxdxd
+2
-2
:)
Anònim, 25/01/2012 a les 19:19
M'ha agradat molt la resposta :) Gràcies
+0
-4
29 ;)!
Moyma, 25/01/2012 a les 21:39
jo me casare als 32 34.. nosta mal !
+3
-1
gfufg
Anònim, 27/01/2012 a les 12:56
jojojojojooooo, te casastee, la cagasteee!!! (8)
+2
-1
21
Anònim, 27/01/2012 a les 23:20
Aviat trobaré una parella estable i m'enamoraré...! :$
+1
-2
<3 _ <3
afvsghcgsvhnsnzklvj, 28/01/2012 a les 15:22
avans dels 30 "pero no en qui dels dos" ¬¬ us astimo amorets!! :$
+3
-2
EM CASARÉ ALS 25 uee!xd
Belieber, 28/01/2012 a les 16:26
jo, que tinc catorze anys, si em caso als vinticinc, nomes tinc onze anys per trobar la persona amb qui vull pasar la meva vida. POL HO ETS TOT PER MI <3
+2
-2
jth
Anònim, 28/01/2012 a les 21:45
Jeje jo tindre fills als vols del 25 anys ja m'hagrada ja esta be per encara men falten 13 anys puc esperar
+5
-0
jiji
Anònim, 30/01/2012 a les 15:50
Doncs jo en tinc 16 i ja fa dos anys que estic amb un noi de 19 anys i es l'amor de la meva vida. Tenim un futur planejat junts, en uns mesets anem a viure junts al nostre niuet d'amor jijiji aixo si que es amor! T'estimo Vida<3
+3
-0
Bon resultat ma donat :)
Viciataradioflaixbac, 06/02/2012 a les 19:38
M'ha dona't 17 :P :) :D
I a vosaltres???
+3
-0
Bon resultat ma donat :)
Viciataradioflaixbac, 06/02/2012 a les 19:50
M'ha dona't 17 :P :) :D
I a vosaltres???
+3
-2
hduiafbgkla
choni de castefa, 08/02/2012 a les 20:12
casarme??? jajajaj ni boija, jo vull ser una gran empresaria, no una aburrida ama de casa... i fills? jajajaj uii noo q va, ni de coña... u.u jo ja adoptaré a alguna xina, i punto pelota!;)
+1
-1
la meva opinió
Anònim, 09/02/2012 a les 18:17
jo no tinc cap pressa per casar-me jo espero que el verdader amor aparegui no cal desesperar-se per això... treballaré amb èxit es el meu somni i els fills? pues esperaré la ocasió perfecta.:)
+1
-1
;P
Clàudia, 10/02/2012 a les 23:22
jejeje jo no tinc cap pressa xdd, tampoc se si em casaré. Estar amb alguna persona si, però casar-me no se encara. En aquesta vida hi ha coses més importants que casar-se. Jo crec que la parella no s'estimarà més o menys passant de relació a matrimoni.
+2
-1
;P
Clàudia, 10/02/2012 a les 23:33
A més, jo prefereixo viure amb l'amor de la meva vida (encara no l'he trobat, però, com tothom algun dia el trobaré)que no casar-me ni fer una família, perquè jo crec que el tema de les families i tal distancia molt les parelles.
+2
-1
;P
Clàudia, 10/02/2012 a les 23:35
I el més important amb les parelles: SER FELIÇ! :D
+1
-0
=)
mrc3!, 25/02/2012 a les 14:41
als 29 ! ta be ;) !
+1
-0
un 12
Enamorat de l'emma, 29/02/2012 a les 20:41
I LOVE EMMA
+1
-0
T'eestiimooo!:)
Rocio Ruiz Altadill, 06/03/2012 a les 18:01
Als 21!:)
+1
-0
shhhi
xde, 21/04/2012 a les 12:15
21 punts:) aaww*-* si, em casaré cap els 25
+0
-0
Tequieroo
Nohha♥Ayoub, 04/05/2012 a les 19:04
Em casaré els 25 anys... ♥
+0
-0
:D
LM, 12/05/2012 a les 12:47
abans dels 25 :D estic tan feliç això es el que vull desde petita
+1
-0
fdfd
joann, 17/07/2012 a les 16:08
aaa falta de amor fiesta rumba alchol i diversion :)
+0
-0
Ho saveva!
Anònimònim, 05/12/2012 a les 16:47
Visca l'amor. 21 puntets^^
+0
-0
Pregunteta!!
Una persona lliure, 05/12/2012 a les 16:52
Pol per que no te'm confesses ja, ens casem i formem una parella feliç molt, molt, molt lluny de aquí?! *-* T'estimo! Bojament enamorada i no acceptaré un no per a resposta!
+0
-0
hola jejej
***, 12/12/2012 a les 16:21
Qui es el del comentari de julia torrento????
+0
-2
gf
htgf, 01/04/2013 a les 16:25
vaia merda a test es mentida aixo!
+1
-0
MOLA
Anònim44, 21/05/2013 a les 20:21
Molt bé m'ha agradat el text.
Crec que em casare als 31.
Felicitats adolecents
+0
-0
Oks, com pensava
Albyy, 26/05/2013 a les 16:20
Fantàstic. No tenia intenció de casar-me mai, he tret un 71. perfecte :) Jo vull nòvio (i en tindré com que em dic Alba), no "marit". Quina mandra! Pagar una pasta ves a saber per què? Ni de conya, quita quita
+1
-1
uoooo
Anònimasdfg!, 25/06/2013 a les 16:42
12p i quina raó
IN-INDE-INDEPENDENCIA JA!!!
+2
-0
;)
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 25/06/2013 a les 21:05
56 punts, "T'has casat, l'has cagat"*

||*||
+1
-1
independencia
O.o, 29/06/2013 a les 13:14
jo,la veritat es que no penso gaire en casar-me.

PETONS ADOLASCENTS!!!!!!!!!
+4
-0
ara per ara jo estic bé
Roger, 05/07/2013 a les 23:13
Jo la veritat en casarme no hi penso molt, la cosa en la qual si qe penso es en tenir parella:)
+1
-1
la parella
andrea, 11/07/2013 a les 14:41
Jo ara nomes el ke vull es ke el noi ke m'agrada em demani que siguem alguna cosa + ke amics...
+1
-0
asdghgj
laraaaa!, 16/07/2013 a les 14:37
34! DON'T WORRY BE HAPPY! :))) tothom a la cadena humanaaa! ||*||
+0
-0
l'amor es vida
pepitalospalotes, 09/08/2013 a les 23:22
mencantaria formar la meva propia famila, es un dels meus somnis *-*
+3
-0
._.
Anònimus, 23/10/2013 a les 21:03
._.
+0
-0
be!
Anònimhjk, 05/12/2013 a les 19:10
16 yeah yeahh
+2
-0
CASARME?
Anònim22, 12/12/2013 a les 19:16
Bueno adolescents de veritat que mireu aquest test perque a sortit ben be la edat que jo volia i em recomenava.ANIMEU-VOS!!
+0
-0
hbdjdjd dbsh
unicornio azul!, 27/12/2013 a les 17:10
ojala aixo fos veritat!!!
PUNTUACIÓ 12!!!
vui al meu amoor jaaa! T
+0
-1
vaia chascu...
Anònimaajhdsj, 12/01/2014 a les 17:18
vaia merda de test... no té ni solta ni volta!!!!
PRIMERAAA
+2
-0
Lanoiaokaydiu:
bufvkuvyol, 01/02/2014 a les 13:53
He tret 30, però jo sempre he volgut casar-me i tenir fills, encara que no tinc ninguna parella ara mateix.


Pregntes:
http://ask.fm/LAnoiaokaydiu


Si us plau visita el meu blog:
http://Lanoiaokaydiu.blogspot.es
+1
-2
Primeer
Anònim12, 25/03/2014 a les 17:49
Primeeeer! eaeaeaeaeae
+4
-0
sdrgfdrgt
Anònimtgrdfg, 25/03/2014 a les 17:56
pel de dalt... Do you have a problem? Aaaa i si tinc moltes ganes de casar-me!!! Visca catalunya lliure i visca el 3-4 del barça i visca adolecents.cat i visca la meva avia i visca tots vosaltrees!! sou els millors.. gràcies adolecents per fer-me sentir feliç!!!

pd: Ditet amunt per la independència!!!
+1
-1
fcgvhbnjkmlhg
Anònimdfghjkjhgvfc, 14/04/2014 a les 01:41
ueueueueuue 16 punts
+1
-0
sacdfger
Anònimgcdccv, 14/04/2014 a les 14:58
ahhahhahah, em diu que em casare amb 40 anys!!! flipeu!