Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TOP 5: els millors jocs de taula!!!

Aquest cap de setmana pinta que farà moooooooolt fred!!! us proposem els 5 millors jocs perquè convideu els amics a casa i no us congeleu al carrer!

| Actualitzat el 03/02/2012 a les 18:02h
1. Per començar un clàssic que mai falla, El Monopoly. Aneu comprant carrers i feu-vos rics a costa dels vostres amics!!! Les partides solen durar força estona així que si teniu tota la tarda és ideal.




2. Tabú: Riureu de valent!!! es tracta d'endevinar paraules sense poder dir algunes paraules que trobareu en una targeta. Es juga per equips per tant podeu fer pinya i passar-ho super bé!!!




3. Party&Co. És sense cap mena de dubte el rei de les festes i les tardes de pluja!!! Es tracta d'un joc per equips on haureu de passar diferents proves: endevinar paraules, endevinar dibuixos, fer mímica, i demés ximpleries que us faran riure de valent.




4. Cluedo: teniu fusta de detectius? al Cluedo ho podreu demostrar!!! es tracta de resoldre un assassinat. Qui el resolgui guanya!!!






5. Twister: hem volgut deixar-lo pel final per ser el millor joc del món si sou un grup de nois i noies. És una estupenda manera de trencar el gel, ja ens enteneu... és força inevitable acabar caient a sobre del noi o la noia que t'agrada!!! sense voler eh!!!


COMENTARIS

+41
-17
---
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
Els tinc quasi tots, aixo si... e jugat a tots <3
+13
-18
dfxvfs
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
cadascú té el seu gust
+19
-12
;)
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
M'agrada el monopoli i el party jejejej com els classics cap! ;)
Molt interessant
+169
-19
eing?
Anònim, 03/02/2012 a les 18:34
Des de quan el Twister és joc de taula?
+5
-22
anna
Anònim, 03/02/2012 a les 18:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-25
Monopoly!
Carla, 03/02/2012 a les 18:35
El Monopoly! Un clàssic des de ben petitons!
Però el Party & Co també està molt bé!!!:D

PD: Primera!!
+6
-15
Anaa!(:
Anònim, 03/02/2012 a les 18:36
Jo tinc el party&co i m'agrada molt! em ric molt jugan aquest joc! (: I per aquesta tarda de fred, estaria bé jugar a un de jocs de taula! jo ara jugaré al MONOPOLY! jajajaja
+2
-9
.
Anònim, 03/02/2012 a les 18:38
el millor joc es el risc energetic
+5
-9
els tinc tots
Anònim, 03/02/2012 a les 18:44
lA VERITAT ESK ELS TINC TOTS KIN ABURRIMENT
+0
-21
fgdg
Anònim, 03/02/2012 a les 18:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-4
jajajajaja :)
jocs, 03/02/2012 a les 18:49
tot son genials! amb el twister em vaig riure tant que casi em pixu a sobreee! jjajaa
+0
-14
fgdg
Anònim, 03/02/2012 a les 18:49
jajjajajajajaja tontoooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
tots sou tontos estic molt boja jajajajjajajaa
jajjjajajajajajajajajajajeuiehroh`
fhrnutgbheiñp
m'agradaven tots els jocs ja no jajjajaajajajaj
+7
-3
Per la ''fgdg''
Anònim, 03/02/2012 a les 18:52
Si estas boja, veste'n a donar un passeig amb els teus amics, si es que tens i deixan's a tots en pau. Ah, i no se quants anys tindràs però pel teu comentari sembla que uns 6 o 7. ;)
+6
-5
Sin comentarios...
Anònim, 03/02/2012 a les 18:53
Aquests jocs, son de l'any de la Picoor!! La meva profe de 58 anys encara hi juga (apart del Twister, perque no es pot moure gaire hehehe) i un dia els va portar a classe! WTF! :p
+5
-3
;)
Anònim, 03/02/2012 a les 18:53
tota la meva vida jugant al ponopoly i encara ara em tenen qe esplicar ocm jugar pqe mai se'm quedaa ajajjaj TT

i tot un clàssic: el twister! xD
+4
-2
Per la ''fgdg''
Anònim, 03/02/2012 a les 18:54
Si estas boja, veste'n a donar un passeig amb els teus amics, si es que tens i deixan's a tots en pau. Ah, i no se quants anys tindràs però pel teu comentari sembla que uns 6 o 7. ;)
+2
-2
!!!!!!!
anònim, 03/02/2012 a les 18:57
la de sin comentarios... tu si que ets de l'any de la picor tiaa pero si tu en tens dos d'aquests jocss!!!
+4
-3
:D
qu..( noia ), 03/02/2012 a les 18:58
uoo uoo que mitos :D
+0
-2
Sin comentarios...
Anònim, 03/02/2012 a les 19:00
Tia,si Tu els tens TOOOOOTS! hahaha
+0
-3
¬¬
Anònim, 03/02/2012 a les 19:57
ODIO LA VIDA.
+1
-2
:)
Anònim, 03/02/2012 a les 21:12
Els tinc tots! Però la veritat, fa un segle q no hi jugu...
+3
-2
anonim
*:), 03/02/2012 a les 22:57
els tinc tots i el party & co i el tabu m'encanten, pero el cluedo le perdut... xDD
+0
-3
.,.,.,.,.
Anònim, 05/02/2012 a les 17:00
xdddddddddddddddddd tristisim fer un article sobre aixo
+1
-2
DUBYDUU!
Anònim, 05/02/2012 a les 17:06
MMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNCCCCCCCCCCAAAAAAAANNNNNNNNTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN !
MOLEN , MOLEN !
+3
-1
*__*
Anònim, 05/02/2012 a les 18:19
em mola la idea del Twister *_*
pero els altres tanmbe son molt divertits
+0
-0
joocs de tauleta