Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

OMG! Aquest joc és molt addictiu, vigileu!

Us recomanem que abans de començar a jugar a aquest joc us ho penseu dues vegades! Un dels redactors d'Adolescents.cat no ha pogut parar de jugar-hi fins que se l'ha passat tot! Quedeu avisats...

| Actualitzat el 10/02/2012 a les 19:40h
Arxivat a: jocs, joc, cotxe

COMENTARIS

+62
-21
;)
Anònim, 10/02/2012 a les 19:42
joder! mai m'havia viciat tant en un joc i a mes a mes de cotxess!! hahaha no sta da' mal ;)
+78
-77
sd
Anònim, 10/02/2012 a les 19:43
Addictiu?
aquest joc es ABURRIDISSIM, perdoneu pero algú ho havia de dir:)
+38
-16
...
Anònim, 10/02/2012 a les 19:44
es una mica xungu :$
+20
-14
clarita*
Anònim, 10/02/2012 a les 19:44
Molaaaaa!
Molt interessant
+148
-21
jajajja
asdasdas:), 10/02/2012 a les 19:45
jo hi jugava de petita, però en un joc de taula! i si que vicia..! jajjajaj
+16
-12
jajajja
asdasdas:), 10/02/2012 a les 19:47
jo hi jugava de petita, però en un joc de taula! i si que vicia..! jajjajaj
+12
-5
:)
Anònim, 10/02/2012 a les 19:50
Jo el tinc per el mòvil, vicia i bastant :$
+10
-10
no em fa el pes$:
lololo, 10/02/2012 a les 19:54
doncs que vols q et digi,al nivell tres ya me cansat..
+7
-7
fghj
Anònim, 10/02/2012 a les 19:55
no passo del 4 com es fa el 4?:/ jajaja:$
+14
-12
2012
Anònim, 10/02/2012 a les 19:59
SUCS DE TARONJA :)
+8
-7
jfcddcjka<3
Anònima, 10/02/2012 a les 20:01
Ja estic viciada!!jaja!us estimuu a totts<3
+9
-6
fgvbdf
Annannna, 10/02/2012 a les 20:14
no passo del nivel 1! u.u'
+7
-7
?
Anònim, 10/02/2012 a les 20:15
No l'entenc
+8
-4
jjbs
Anònim, 10/02/2012 a les 20:18
pos io e arribat al 11 (:
+10
-3
.......
Lluïsa, 10/02/2012 a les 20:23
e arribat fins al nivell 15 i ho he deixat perque me acabat cansan.. pero esta be el joc :)
+4
-3
(:.
Anònim, 10/02/2012 a les 20:26
jo em quedo al 12! El joc de taula vicia més eh per això! Petons!
+4
-5
Emm:/
Anònim, 10/02/2012 a les 20:27
Es una merda..
+4
-4
;)
Anònim, 10/02/2012 a les 20:30
com es fa el nivell 4?
+3
-3
vivia poco
Anònim16, 10/02/2012 a les 20:32
no ees que vicie mucho pero me enganxe un poco por el momento paso por el nivel 9!! ;)
+3
-2
yfebg
Maar! :), 10/02/2012 a les 20:34
dios! quin vici!! no puc parar! :S
+10
-3
VA POR EL Q NO SEPA PASAR EL NIVEL 4
Anònim16, 10/02/2012 a les 20:41
1. has de tirar el camió blau el de l'esquerra avall de tot
2. el cotxe groc las de tirar cap enrera
3. després puja el cotxe lila el de l'esquerra adalt.
4. As de passar el cotxe groc un altre cop on estava.
5. el camió que vas baixar las de toranar a pujar adalt.
6. després els caminos o lo que siguin, que son blancs i negres els dos tirals cap a l'esquerra
7. i finalment el camió blau de la dreta baixal de tot i veuras com podras passar el cotxe groc
+2
-2
NIVELL 10.
*, 10/02/2012 a les 20:55
NO PUC PASAR DEL 10!
+3
-3
bbbb
Anònim, 10/02/2012 a les 21:06
el 10 es impossibleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
+3
-3
.....
Lluïsa, 10/02/2012 a les 21:12
NIVELL 19!! ( i no menteixo )
+1
-1
(:
Anònim, 10/02/2012 a les 21:16
eii! me quedat al nivell 10! ajjajaja no sé passar d'aquest:( algú sap?
+1
-1
he arribat al 13 i me rallat.. jajajjaa:)
Anònim, 10/02/2012 a les 21:25
+2
-1
Nivell 15?
Anònim, 10/02/2012 a les 21:26
algu podria dirme kom pasarme el nivell kuatre sisplau? merci
+1
-1
Ei!
Anònim, 10/02/2012 a les 21:26
de moment xl 15, i segueixo viciada!
+1
-1
he arribat al 13 i me rallat.. jajajjaa:)
Anònim, 10/02/2012 a les 21:27
+1
-1
15
Laiaaaa!*, 10/02/2012 a les 21:33
bff a partir del 10 es complica moltissim! me quedat al 15 jo.
+12
-2
PELS QUE DEMANEN AJUDA XL 10
Lulú, 10/02/2012 a les 21:41
1. Mous el cotxe lila del mig amunt
2. el muntacarregues de dalt cap a la dreta
3. Pujes el lila de la punta esquerra a dalt de tot
4. Poseu els dos muntacarregues tocant a la paret esquerra
5. Baixeu el cotxe lila del mig a baix de tot
6. Moveu el cotxe lila de dalt a l'esquerra i desplaçeu els tres cotxes vermells de dalt cap a l'esquerra
7. Pujeu els dos cotxes liles que us barren el pas i ja podeu sortir amb el cotxe groc :)
+2
-7
zorra
Anònzorrim, 10/02/2012 a les 21:42
vala pt aaaa merda de joc'cc!!!!!! quin pttuuu ascoo hodr en seriu dieu que aixo vicia?
+1
-2
WEHE!!
Claudia, 10/02/2012 a les 21:50
Wehe!! Jo no passo del 15 :S!
+1
-2
wdefr
Anònim, 10/02/2012 a les 21:54
Un moment.... algu sap com es juga??
+1
-2
ni p*** idea
Anònim, 10/02/2012 a les 22:03
com es juga?

mmm.ok
+1
-1
7
Anònim, 10/02/2012 a les 22:43
qe algu em digui com es fa el 7 poooorfaaaa !!1
+1
-1
Júlia!!!
Anònim, 10/02/2012 a les 22:46
us asseguru qe aqet joc es supeer adictiu!!! mel va "cagar al tio" i vaig esta totes les vacances de nadal enganxadaa!!! us recumanu qe sel cumpreu!! jo ja me passat tots els niveells :)

+1
-1
Está guapo!
Julia, 10/02/2012 a les 22:48
Dios quina viciada! Pero s'ha de reconèixer que alguns costen bastant!
+1
-1
Júlia!!!
Anònim, 10/02/2012 a les 22:58
us asseguru qe aqet joc es supeer adictiu!!! mel va "cagar al tio" i vaig esta totes les vacances de nadal enganxadaa!!! us recumanu qe sel cumpreu!! jo ja me passat tots els niveells :)

+2
-1
.
Anònim, 11/02/2012 a les 00:22
No puc fer ni l'1... Algú em diu els passos que he de fer?
+2
-2
*_*
Anònim, 11/02/2012 a les 09:52
he arribat fins el 14 jaja
+3
-2
:S
Sara, 11/02/2012 a les 11:14
M'he quedat a l'11.. hem fa molta rabia pq no se como es fa!!!!! Ajuda plis:D
+0
-1
!
Anònim, 11/02/2012 a les 11:32
argg! me qedat al 19! heelp! mencante aqet joc!
+1
-1
12
Anònim, 11/02/2012 a les 12:22
algu em pot dir com es passa el 12 siusplau? merci
+2
-1
adspoklc com es fa el 14!?
Anònim, 11/02/2012 a les 13:06
com cooi es faa el 14??? m'està ratllant! al prinicipi quan veus que te'n surts dius, vale, molaa:) pero pfpfpffp quan t'encalles t'estresses moolt vv'
+0
-1
NO VICIA
Paula Fanals, 11/02/2012 a les 13:59
A mi no m'ha viciat gens!
+1
-1
ola
Anònim, 11/02/2012 a les 14:30
ALGU SAP COM ES FA L'11
SI US OLAU, AJUDEUME
+2
-1
:S
Elda, 11/02/2012 a les 14:35
M'he quedat encallada al 15!
Digueu-me boja, però m'he posat a fer el joc escoltant el nyan cat:')jajaja estresa moooooolt
+1
-0
20
Anònim, 11/02/2012 a les 15:45
Algu sap com es fa el 20? Gràciies
+0
-1
:)
Anònim, 11/02/2012 a les 18:05
Molta gent s'ha quedat al nivell 15, me incluio(;
+1
-1
Encallada al 47...
Anònim, 11/02/2012 a les 18:25
Sóc l'única que he arribat tan lluny... jajajaj tinc masses poques ganes de fer deures...
+1
-1
TT:...
Anònim, 12/02/2012 a les 12:23
No puc passar-me el 14..TT
+1
-1
15!!!
jj, 12/02/2012 a les 16:01
me quedat al 15 no el puc pasar pudeu dir les pasos k san de fer. plissss ;)
+1
-0
dfdfs
Anònim, 12/02/2012 a les 16:02
Uala!! tota la veritat es un vici jo fins que no em surt bé no paro de jugar!! Un dels millors jocs que he jugat mai :D
+26
-5
anonim
Anònim, 12/02/2012 a les 16:25
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████ PLS IKE xD.
+0
-0
Viciada
JO, 21/02/2012 a les 13:49
Com es passa el 16???????
+0
-0
ke guayy
onita, 24/02/2012 a les 17:21
d'això sen diu raghauer (o vom s'escrigui) peró amb xupat amb 1h i mitja me'l he passat ^___^(seguida no heee) hahahha :) :) :) :) :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
+1
-0
nom
miiriam, 28/02/2012 a les 08:42
Com és diu aquet joc?
+1
-0
pff..
Júliia, 03/03/2012 a les 18:39
sisplauu algu em pot dir coom es da el 11? I el joc com es diiu? :S Pliiiis
+0
-0
15!!
Julietta, (@@sergiferr)04/03/2012 a les 22:19
Uff m'he quedat al quinze!!
+3
-0
...
a.f.b., 20/03/2012 a les 21:26
a mi no se'm obre res, algú pot deixar el link del jooc?:))
gràciies!
+9
-0
Link
Vuuuuuiiiiit!, 25/03/2012 a les 16:09
El link de el joc!
http://juegos.ozu.es/juego_estrategia/384/parking/



PD: A mi tampoc se m'obre!
+0
-0
TT
aaaaaaah, 25/03/2012 a les 21:07
putuu 15 com cony es fa!!
+0
-1
TT:(
aaaaaaaah, 25/03/2012 a les 21:37
putuu 20 com cony es fa!!
+0
-0
cdddddddddddddddd
Anònimddddddd, 30/03/2012 a les 18:56
52?¿ MERRRCIII
+0
-0
no puc
dificcil, 15/04/2012 a les 02:18
Pensava que em quedaria al 14...pero he arribat al 15..pero mes lluny si k no passo de moment .. si algu pot ajudar-me li agraire , gracies^^
+0
-0
No puc jugar
Anònimus, 18/04/2012 a les 15:13
No se per que no puc jugar en aquest joc. Em sembla que no tinc la versió prou nova del Adobe Flash Player, hi ha algú que li hagi passat? Algú sap quina versió es necessita per jugar?
+1
-0
27
27, 24/04/2012 a les 16:04
M'he quedat al 27 amb 207 moviments i no puc seguir de moment..quina rabia xD
+5
-0
!!!!!!!!!
Anònim..., 24/04/2012 a les 22:32
on es el joc!!!!!!!!!!
+5
-0
JOGJERs
!!!!!!, 25/04/2012 a les 20:55
Vaia meeerda no hi puc jugar!
+6
-0
Ei!!!!
bkbjwnsljkbnslbwljsfbnndflj, 27/04/2012 a les 20:01
no me funciona,se queda tot en blanc!!!
+3
-0
!!!!!!!!!!!!!!!!
Anònimus, 29/04/2012 a les 20:36
A mi també em passa el mateix està tot en blanc i no es veu el joc!!! :(
+3
-0
:S
Anònimjiodplkj, 07/06/2012 a les 14:26
per queee cony no es pot jugaaaaaaaaaaar?!!!!!!! :S
+3
-0
bdisunsogbvfis
No hem surt!, 11/06/2012 a les 18:00
No se que pasa que no hi puc jugar!! A algú li ha passat mai, aixo?
+0
-0
:(
Anònimaaaaa??!!!, 21/07/2012 a les 15:45
A mi no em surt re a la pantalla!!
+2
-0
no me surt
Alba, 02/08/2012 a les 11:10
jo o e intenta unes qantes vegades i no sem obra!
+1
-0
summer paradise! yyeeee!
Anònimuuus summer!, 03/08/2012 a les 16:36
Adolescents.cat sí que és adictiu!!!! :)
+2
-0
ala
Júlia, 25/08/2012 a les 20:13
no funciana m'ha passa aixo que dieu tots. Adolescents.cat avere si ho podeu arregler
+2
-0
sdgfg
esbgkudbslñ, 30/08/2012 a les 22:56
a mi tampoc se m'obra! pero que es aixo?!
+2
-0
,jasdhf
sdfgsdfgt, 01/09/2012 a les 22:56
algu em pot dir com es diu aquest joc siusplau?
+1
-0
iphipjipj
Anònimdscdipc, 11/09/2012 a les 16:02
car spacing
+4
-0
dd
Anònimgggggg, 11/09/2012 a les 19:48
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████
+0
-0
>.
Aina, 24/10/2012 a les 20:13
A mi no em deixa jugar! >.
+3
-0
Com es diu el nom del joc?
Anònim:), 25/10/2012 a les 10:00
Com es diu aquest joc?
esque no ens va :(
perfavor ens podeu dir el nom?
+0
-0
Com sa diu???
lelelelele , 01/11/2012 a les 13:51
NO EM DEIXA JUGAR!!! :(