Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TEST: Què en saps dels "One Direction"?????

És la boyband de moda a mig planeta terra i a Catalunya ja hi ha un grapat de fans que embogeixen amb la seva música i presència, però ho saben tot sobre ells? Aquest és el test que et posa a lloc en quant a coneixements sobre els "1D".

| Actualitzat el 21/02/2012 a les 13:36h
Què en saps dels "One Direction?"
De quines nacionalitats són els membres de la banda?
Com es diuen els components de ONE DIRECTION?
On es van conèixer els One Direction?
És veritat que els "One Direction" han editat algun llibre?
Com es diu el seu tema de debut?
Els fans de "One Direction" es fan dir...
En quin estil es classifica la seva música?
Quin és el membre de més edat de la banda?
Quin és el nom del seu primer àlbum?
Quin és l'únic membre ros de la banda?
0 a 4 punts: No en tens ni idea de la banda. No en saps gaire res, però has fet el test per mirar d'aprovar de xiripa! Això no vol dir que no t'agradi la seva música, però no ets un fan que s'hagi estudiat la seva biografia! Si vols aprovar futurs testos d'adolescents.cat sobre la banda afanya't a llegir sobre One Direction.

5 a 7 punts: Ep! Felicitats! Has aprovat el test! Ara bé, no ho saps TOT sobre la banda, hi ha algunes coses que se t'escapen, però la seva música t'agrada i probablement t'agradaria assistir a algun dels seus concerts!

8 a 10 punts: Excel·lent! ho saps tot dels One Direction! Esperem que no hagis fet trampes i ho hagis contestat tot sense consultar res! Portes tot el dia la seva música al teu iPoD! I tens moltíssimes ganes de veure'ls en acció a dalt de l'escenari! En el teu cercle d'amistats us passeu el dia parlant sobre la banda i mireu d'aconseguir tot el marxandatge associat als "1D".

COMENTARIS

Molt interessant
+171
-11
bua..
gemmiii, 21/02/2012 a les 13:42
10 de 10! I avui als BRIT AWARDS, molta sort guapos!
+32
-19
vub
Anòniminjoklmñ,, 21/02/2012 a les 13:43
10!!!
vull que vinguin els OD a barna!!!
+25
-6
uoooo:$
kjfdgn, 21/02/2012 a les 13:44
10!! fila tulipaa am lo k magraden akets noiets..:$
+30
-10
sdrftgyhujihugyftrdeyrtuygiugiuvtrtttt
Anònimrfgyhujihugfytrdet, 21/02/2012 a les 13:44
Ho se tot de one direction,qui no..els millors,crec que estan superan a justin bieber i mira que soc belieber!
+18
-4
uee
anna escolapies, 21/02/2012 a les 13:44
10!!
i'm directioner,BITCH
+9
-14
vub
Anòniminjoklmñ,, 21/02/2012 a les 13:45
10!!!
vull que vinguin els OD a barna!!!
+2
-10
as3we45vty7
cec5r67ubnimo, 21/02/2012 a les 13:47
8 de 10!


I
+16
-4
-.
caaaaaaarla, 21/02/2012 a les 13:47
he obtingut 10 punts i em sé apenas 4 cançons hahaha! :') eren molt bàsiques les preguntes, però està moltbé! Penso que és un grup que val bastant la pena
+6
-17
un 9:$
Lorenaa, 21/02/2012 a les 13:47
Buaa que graaans sooon*.* Però no els cambiaria per res del món, per els Vuit i pel Mikel:$
+10
-10
meme
Miriiam, 21/02/2012 a les 13:47
8 i no soc ''directioner'' jajajajajaj :))
+39
-2
per la de adalt
Antonia, 21/02/2012 a les 13:48
Com pots aver tret un 10 si els hi dius OD! Es diuen 1D DIRECTIONAAATOR QUE ETS!

Pd: UN 10! No era d'extranyar, son els millor, ARA ELS BRITS! Ja heu votat?
+10
-54
dfghjuik
lkjhgfdsa, 21/02/2012 a les 13:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-1
10
Miriamtodaay, 21/02/2012 a les 13:51
Un 10, he de dir que això està chupat per a una directioner
+17
-3
:)
anònima Irene directioner, 21/02/2012 a les 13:55
10 de 10! tot i que la majoria de preguntes es poden contestar sense tenir-ne ni idea...
+8
-17
FFaan
Mireiaa, 21/02/2012 a les 14:00
Esticc boja per TOTS tot hi k el zayn es el millor el mes boo i el q canta millor! 10 de 10 !!! :) m'encanten directoners fins la moort!!;)
+5
-8
:D
julia:), 21/02/2012 a les 14:00
menncanntenn, one directioonn HARRY
+6
-1
1DUsEstimo
NiallsWife, 21/02/2012 a les 14:03
PER SUPOSAT TINC UN 10
+8
-3
:D
Ari^^, 21/02/2012 a les 14:03
Tinc un 10, com no, quan no eren famosos a espanya ja els coneixia, la meva amiga m'els va ensenyarm som de les primeres directioners espanyoles^^
+14
-1
@BlueStrawberry6
:D, 21/02/2012 a les 14:05
10/10.
Era molt facil,son la meva vida,ho se tot d'ells jaja
Estic desitjant que es passin per Catalunya i que fagin un concert.Els vull conèixer!
Aquests 5 nois han canviat la meva vida
Visca les Directioners i visca One Direction!
+13
-0
directioner fins al moll de l'òs
mary1D, 21/02/2012 a les 14:08
un 10 per suposat l'he trobat massa fàcil per a una directioner fins al moll de l'òs

els conec des de les audicions de The X Factor i m'encanten són part de la meva vida i vull que vinguin a bcn.

liamlouisharryniallzayn
+7
-0
Directioner!
Martha, 21/02/2012 a les 14:12
10 10 10 10!!!!!!!!!!! i aquesta nit els Brit Awards ueueeee #1DtoWinABrit
+6
-0
@andrea1D_97
Directioner sempre!, 21/02/2012 a les 14:12
Oh yeeeees! 10/10! Encara que em sembla molt fácil. Si venen a BCN crec que moriré :|

Directioners rules! i Adolescents.cat també :)!!
+2
-0
:)
Directioner and Belieber ♥, 21/02/2012 a les 14:13
Un 10 :D son molt grans aquestos nanos ♥ m'encanten
+7
-6
veritathjafnhkjdfhahfjkdhakjdf
Belieberahkjahsdjkfhakhdjkshakj, 21/02/2012 a les 14:15
la veritat es que jo sense ser directoner he tret un 7 no esta malamen... no es gaire complicat el test... vv' I apart delss comentaris de que superen en justin Bieber , rei em sembla que ja no ets verdaderament una verdadera belieber ;)
+12
-4
Directioneeers :)
OneDirectionInfection, 21/02/2012 a les 14:15
Una cosa en Niall Horan en veritat no és ros sinó pel-roig .
I gent que us feu dir Directioners i escribiu OD en contes de 1D o només sou "fans" perquè son guapos o perquè només us agrada 1 de la banda dir-hos que no us haurieu de dir DIRECTIONERS sinó DIRECTIONATORS.
xx.
+4
-7
1D
Anna, 21/02/2012 a les 14:16
no és 0D és 1D! el millor Harry sense dubteeeee (baba)
+6
-3
*__*
aww, 21/02/2012 a les 14:19
osshii 10 de 10! i si una persona que es fa dir Directioner no sap aquestes preguntes basiques... no es Directioner es una Directionator! i per les que diuen OD!! es 1D(One Direction)!!! i a avui els BRIT AWARDS seeei *_*
+5
-1
10!
Heeeelena:), 21/02/2012 a les 14:24
10! *______________________________________________________*
+4
-2
10! :D
Albiiiiiiiiiii!, 21/02/2012 a les 14:35
Són perfectes bf, espero que vinguin molt aviat. Aquesta nit es mereixen tota la sort del món encara que amb la nostra ajuda i el seu talent crec que el premi serà seu!
+5
-2
sfdklfhjdfgkjk
Carme, 21/02/2012 a les 14:35
ojala vinguin a Barcelona a fer un concert!
+4
-4
10
@Paulalalemon, 21/02/2012 a les 14:38
He tret un deu, tot i que penso, que l'última pregunta està malament, per què Niall es pelroig, no és ros...!
+5
-3
10
Stypayhorlikson, 21/02/2012 a les 14:50
un 10! EM sento una directionre 100%
aiai quins nervis! aquesta nit els brit awards... vinga que segur que els meus nens guanyaran :$
"Excel·lent! ho saps tot dels One Direction!..."
COMPLETEMANET D'ACORD! ES EL QUE EM PASSA AJAJAJAJ

pd. El niall si que es ros, i la fans ens fem directIoners no directoners ajajaja
+5
-1
10/10 Uee!
CARLA_DIRECTIONER, 21/02/2012 a les 15:12
Era superfacil!! :)
10/10! I avui... BRIT AWARDS! asdfghjkl qins nerviis!
@Stypayhorlikson El Niall no es ros, es tenyeix! :D
DIRECTIONEERS :)

Pd: no es OD!! Es 1D! Directionators... Hahahah :) xx
+2
-2
8/10, no està malament
Nuria, 21/02/2012 a les 15:20
Heu clavat el resultat. Em passo tot el dia escoltant el CD i tinc moltíssimes ganes de veure'ls en directe i és cert que amb les amigues no parlem d'una altre cosa.
+4
-1
BRITS A ON?
Anònim0001, 21/02/2012 a les 15:31
coseta coseta com podem veure nosaltres els brits soc una gran fan i no m'ho vull perde siusplau digeume merci
+10
-31
!
ligando con el camara, 21/02/2012 a les 15:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-1
uaajajaja
Anònima, 21/02/2012 a les 15:53
aaaishhh casi, 9!!!
Per cert estan super bons!
+4
-2
I love One Direction
unanoia, 21/02/2012 a les 16:13
Hello everyone I love are the best one direction I love you
+4
-1
1D*-*
Paaula, 21/02/2012 a les 16:25
10 punts! M'encanten!
+4
-1
uoooo :O
lajdk, 21/02/2012 a les 17:14
6... no en tinc ni idea la veritat! xD
+4
-3
Directioner!
Bruna Capdevila, 21/02/2012 a les 17:17
10/10 era molt fàcil!
Són els millors, tan de bo vinguin a Barna!!♥
+1
-1
tssè
claudiereta, 21/02/2012 a les 17:47
jo ho he fet a xiripa i m'ha donat 8 :L
+2
-0
d
AnònimS, 21/02/2012 a les 18:23
obviament 10. AVUI ELS BRITS, espero que guanyin, ells y el meu eddie. Y adele.
+3
-0
puf.
Lauraaaa, 21/02/2012 a les 18:25
no podrieu ficar una foto més nova ,no... vv' adoelscents.cat voleu fer que sabeu coses de 1d i no sabeu res!
i pel de dalt que ha dit OD, sillazo en su puta cara.
+8
-7
Opinió Personal
Laureta:), 21/02/2012 a les 18:28
A veure, siguem francs. Aquests nois fan exactament que en Justin Bieber, agafen a un noi o a un grupet que cantin mínimament bé i que siguin guapos. Després, els foten a fer discos com salsitxes perquè la discogràfica es forri. Ho sento si he ofès a algú, jo només dono la meva opinió.

:)
+6
-4
...:(....
Anònimbbvb, 21/02/2012 a les 18:58
el que diu GAIS GAIS GAIS GAIS...
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
+2
-4
tyythyy6
Maar! :), 21/02/2012 a les 19:16
10 de 10...i això que no m'agraden...
Visca el rock i el metal!! |m|
+7
-1
ROBFOREVERANDEVER!
El rio... una mierda!, 21/02/2012 a les 19:33
guaper? es pot saber que vol dir això? Gais té un significat però guaper no.
+0
-1
:)
Lluïsa :), 21/02/2012 a les 19:41
10 hhahahahhahah :) u se TOT sobre els ONE DIRECTION!!!
+1
-5
...
Anònim., 21/02/2012 a les 19:55
F-L-I-P-A! ._. no m'agran els de one direction,no escoltu la seva musica no tinc ni P*** idea de les seves vides ,i el meu resultat es un 8?._. flipa tulipes
+1
-0
ueeeee
Anònima(:, 21/02/2012 a les 20:06
10/10!!
+2
-3
Flipant.
Anònimaa, 21/02/2012 a les 20:13
No m'agraden, amb prou feines diferencio quin és cada, i el meu resultat és de 9... Suposaré que les preguntes eren massa fàcils.
+1
-0
Siii:)
Joo(:, 21/02/2012 a les 20:26
UN 10! :3
+1
-0
:)
Directioner!:), 21/02/2012 a les 20:41
10 punts! hahaha m'encanten... ! Avui als Brit segur que guanyen jasdfjaksdf o tandebó,S'ho mareixen!
+2
-2
ahà
.e, 21/02/2012 a les 21:58
el riure den naill..so sexy
+0
-1
Pffff!!!!
Fanboy de 1D, 21/02/2012 a les 22:27
10!!!!!

No poden ser millor, pfffff!!! Visca als d'1D sou el millors nois!!!
+2
-0
okay
aleeeeeeeeeeeeeeix, 21/02/2012 a les 22:29
molt bé, he tret uns valiosos 3 punts
it's something
+1
-1
1D
LaiaMarch, 22/02/2012 a les 15:04
No m'ho puc creuuureee! Han guanyat el brit!! estic molt irgullosa d'eellls y tinc ganes de que vinguin a catalunyaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+1
-1
One direction
Juuuuu, 22/02/2012 a les 15:53
Toma ya 10 de 10.Zasca!!! Sòc una autentica directioner i tinc el seu new disc.Harry ets el millor!

One Direction al poderrrr!!!
+0
-0
No sóc Directioner...
Claudia, 22/02/2012 a les 15:57
però he tret un 9 primer y desprès un 10, sense mirar a la wikipedia :D
+2
-0
Yujuuuu
Mònika, 22/02/2012 a les 16:09
Toma un 9 es k u se tot dels One Direction!!!!!! I sense fer trampes eee...
+2
-0
asdfghjklñññ.
bertha., 22/02/2012 a les 19:46
Per el comentari de 'el riure den naill..so sexy': No és naill, és NIALL, molt que t'agrada el seu riure però no saps ni com s'escriu el seu nom, VERGONYA.
+0
-3
DIRECTONER
I'VE DIRECTIONER FEVER, 25/02/2012 a les 00:20
Són els meus marits, he tret un 10, ehé.
+0
-2
DIRECTONER
I'VE DIRECTIONER FEVER, 25/02/2012 a les 00:22
Eh noia del principi, gay tun pare!
+1
-1
Mencantaaah
*___* oooh siiiiiih, 04/03/2012 a les 23:43
PPPFFFFFFFF SON LA RE OSTIA MENCANTA EN LIAAAAAAAAAM:) BNU TOOOOOOOOOOOOOTS US ESTIMUUUU
+1
-1
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER, 08/03/2012 a les 22:16
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPERGUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER GUAPER
+0
-0
1D*-*
La futura nòvia del Niall*-*, 10/03/2012 a les 16:58
Són la canya, són tots preciosos, sobretot el Niall, és guapíssim*-*
10 de 10, completament Directioner!
+2
-3
directioneeer
Anònimwefrgthy, 10/03/2012 a les 17:37
No es OD és 1D,en Niall no és ni ros ni pel-roig, és moreno i si, Són gays.. Bromance! ahhahaha
+1
-1
super fan de 1D jo molo
llegueix el titol, 28/03/2012 a les 17:35
un 10!! soc un geni :D estic molt contentaa
+1
-4
NO
Robsessed, 31/03/2012 a les 16:57
NO soc Directioner ni molt menys pero per sort o per desgracia tinc una millor amiga que ho sap tot sobre els seues marits i em maxaca cada dia amb això i tinc resultat 10
+0
-3
jeje
ruth bieber, 07/04/2012 a les 14:58
Ala, he tret un 8 i no soc directioner
+6
-1
One direction
1D foreveR, 09/04/2012 a les 12:08
he tret 9 no esta mal!! pro One direction a topeeeeeeee!!! Són the Bests. Són el espai vuit que abans tenies en el teu cor i ara tel han ocupat tot sencer!
+2
-0
I LOVE ONE DIRECTION
MARIA CASILLAS , 09/04/2012 a les 16:15
un 10!!!!! totes les directioners ho haurien de treure!!!
+0
-1
direction4EVER and ever
Directioneer, 09/04/2012 a les 17:38
10*______* como no, mencanten!!! les preguntes eren xupades:D

P.D: Harry*_____* (B-A-B-A)
+0
-0
@larrystyleslove
Alba Segovia, 09/04/2012 a les 19:19
Un 10 yeeahh ! i love 1D
+1
-0
10
10, 09/04/2012 a les 22:26
1D em moleeu a saacoo :) les preguntes ereeen basiques pero em seveeiiix perk vol diir k se el suuuficciiieeent :) Uss esstiimuuu pekeeees :) 1direectioner 4ever :)
+1
-0
*-*
Mariaa, 14/04/2012 a les 15:24
Bff... que grans son tio :$ Liam i Zayn els més guapos.. bfff.. avera si venen a barcelona a fer un concert *-* Directioner sempreeee
+1
-0
Waaa!!
laieta00, 23/04/2012 a les 18:22
Directioners, es que existeix algo millor a mon??
+2
-0
1D
1D, 26/04/2012 a les 21:16
la pregunta que diu quin dels nois del grup es ros, tots han posat en Niall, pro no! ell es moreno en realitat!
+0
-0
1D
M. Mercè , 28/04/2012 a les 13:55
Un 10!!!! M'encanten :D
Espero que vinguin a Barcelonona, I LOVE YOU!!!
+3
-1
Un 10!!
directioner♥, 30/04/2012 a les 17:48
Era mooooooolt fàcil...
Pero Niall no és ros, ni pelroig...es moreno!!
I no es 0D, es 1D!!!
+3
-0
Aclaracions
DJ MALIK IS IN THE HOUSEEE!! , 14/05/2012 a les 19:55
A veure: no és OD, és 1D. EL Niall ( no naill) és moreno i es tenyeix. No és Directoner sinó DIRECTIONER. No és One direction fever ( DIOOOOSSSS això és caure molt baix) sinó One Direction INFECTION!!
One Band, One Dream, One Direction. ♥
+0
-0
Ole jo!
Cinta, 03/07/2012 a les 18:00
Un 10! Sóc Directioner de per vida♥! Encara que esperava preguntes més dificils hfajkfhasjk♥ ONE DIRECTIOOOOOOOOOOOOON
+0
-0
FACILISSIM
Gina!!!, 03/07/2012 a les 23:49
soc directioner i he tret un 10, peroigualment son preguntes facils homee!!
+0
-0
I love 1D
laia11, 14/07/2012 a les 22:37
10/10 sense fer trampes!!! :)
+0
-1
..
DIRECTIONER 100%, 14/07/2012 a les 22:57
OD? JAJAJAJAJAJAJA DIRECTIONATORS! Sou simplement fans,hos deu semblar guapo un dels cinc i com a maxim heu escoltat tres cançons dios si es que alguna gent fa pena,neu a escoltar el justin biberón de merda i pareu de fotre el pena fenvos dir directioners,vale DIRECTIONATORS? ;) a cascarlaaaaaaaaaa
+0
-0
nekfbef
ddddddirectioner, 16/07/2012 a les 17:12
amors si no heu tret 10 no podeu dir-vos directioners! les de veritat hem tret 10 i treuriam molt més si puguessim!
sou les millors directioners! #1Dfamily daleeeeeeeeeeee♥
+0
-0
kakllk
456, 28/07/2012 a les 12:10
10!!!!¡¡¡¡
soc directioner a morir
os estimo nois
i avera quan venen ja a barcelona que ja els vull veure
+0
-0
1D
laia11, 23/08/2012 a les 15:05
10 de 10, en realitat no hi ha cap ros a la banda el niall es moreno.
directioner per sempre
+1
-0
NINGÚ ÉS ROS!
Directioner!, 11/09/2012 a les 13:50
EL NIALL NO ÉS ROS EN REALITAT, ÉS TENYIT!!
+0
-0
10!!
Directioner x sempre!!, 20/10/2012 a les 15:54
Com no??? M'encanten, son els millors i, com a bona directioner, he tret un 10!!! Encara que hi habia preguntes que eren un poc fácils. Sobretot la nombre 2 "Com es diuen els components de ONE DIRECTION? Per favor!! La única resposta que té cinc membres es la primera, les altres només tenen quatre noms i... a la foto es veune cinc persones ;)
+1
-0
1O
Angi Directioner, 07/11/2012 a les 22:59
Directioner per sempre i fins sempre.

Per començar, en Nialler no és ros, sino tenyit, i és moreno! :) haha
Com no treuria un deu? Sóc amb ells des que es va formar la banda, gràcies a una amiga anglesa! I quines preguntes, per favor, això es podria deduir encara que no t'agradessin (algunes preguntes, no totes)!

DIRECTIONERS FAMILY PER SEMPRE! Us estimoo! ♥
+2
-0
1D1D1D1D1D1D1D1D
aveure..., 16/11/2012 a les 20:24
A veure el Niall no es ros sino castany, jo he posat el Harry, perque de ptit era ros i tenia el cabell arrisat.
Aveure si ens ho aprenem. Els meus amors.

Visca Catalunya lliure!!
+1
-0
Un 10!!!!!!!♥♥
AndreaHoran♥, 13/12/2012 a les 20:48
Ooooish*-* com estimo als meus nens*-*♥ he tret un 10, jajaja normal ho se TOT♥ d'ells!!:) Directioner Forever*-*♥
+0
-0
khgb
Anònimhjk, 12/01/2013 a les 23:15
10!I NO SÓC DIRECTIONER!
+0
-0
mmm...
LMTDirectioner, 13/01/2013 a les 18:27
10 DE 10 !!!!! Si esk tenen una calitat insuperable, més guapos impossible DIRECTIONER FOREVER AND TILL THE END
+0
-0
khsdkhylashlo
DIRECTIONEER♥, 11/02/2013 a les 23:38
Buaaah! No m'estranya! 10 DE 10!
M'els estimo taaaant!
Vull que vinguin a Barcelona a firmar!♥
+0
-0
10
Anònimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, 02/03/2013 a les 13:51
Directioner!!!
+0
-0
OH YES!
cristinaaa, 06/03/2013 a les 21:39
Ooooooooooooh yes, un 10 nooooooois! Sóc un directioner de cap a peus:) Com m'agraden aquests noooooooooooooooooooooois!
+0
-1
jajajajajaja
ja ho sabia, 17/03/2013 a les 23:50
Se moltes + coses k això, he tret un 10 sóc el/a millor toma yaa, pringaos kuedaos ahí.
Directioner total, i he fet akest test per gust.
+2
-0
Onneedirection!♥
laiaa♥♥, 30/03/2013 a les 16:59
quee maacus qeeson
+0
-0
sdfghjkl
Anònim220513, 03/04/2013 a les 16:38
10!jepjep i'm really Directioner
my live
+0
-0
lelelele
Directionerforeveer, 03/04/2013 a les 23:36
He tret un 10!!!! Els adoro, son la meva vidaaa:) ZAAYN ♥
+1
-1
Buuuua
Directioner forever, 11/05/2013 a les 19:51
He tret un 10, com no? Sóc la fan número 1 de aquests noiis. M'encanten enseriiiiiio ppppff... he viiist tots els videos que han feet. AHHHHH HOS ESTIMO ONE DIRECTION!!


NIALL HORAN
+1
-0
Em...Hi ha mes...
AnònimaDirectioner:3, 23/05/2013 a les 18:17
Vale, només dir que si saps aixo no ets DIRECTIONER, res més:3
+1
-2
10!!
Mustache, 19/06/2013 a les 19:08
Wow no sabia que era tan bona Directioner!!
+1
-0
Un 10!!!
AnònimaaPrimeraa! , 28/06/2013 a les 17:14
Sooc una crack! Soc una directioner!!!!!!! Un 10 !!!! Uaaau! Sabia que era una gran fan, però tant?
I Lovee Me and One direction!
+0
-0
one direction a tope!!!
Anònimet!!, 14/12/2013 a les 22:05
ola k ase!!!
+0
-0
10