Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TEST: Quin és el teu nivell d'anglès?

L'idioma anglès s'està convertint en un dels principals en la vida quotidiana. Fins a tal punt, que és gairebé imprescindible dominar-lo per aconseguir una feina. Per això és molt important que, des de joves, es posi voluntat en el seu aprenentatge. Avui podràs comprovar, amb 30 frases que hauràs de completar correctament, quin és el teu nivell d'anglès.

| Actualitzat el 18/03/2012 a les 12:00h


TEST: Quin nivell d'anglès tens?
Where ___ he from?
She ___ a bath now.
___ the disc put into the disc-drive?
The train left ___ time.
Diana ___ to Italy a week ago.
We hate ___.
Ok, I think ___ come with you.
She types a lot ___ than you.
We have ___ milk, but we don't have ___ eggs.
___ he working yesterday?
I ___ a novel when he knocked at the door.
This isn't Laura's bag. ___ is ___
We've decided ___ married in the summer.
The burglar ___ her flat.
I only have ___ potatoes.
China has ___ biggest population in the world.
Last year there ___ people from all over the world.
After she ___ the coffee, she sat down.
I've ___ made some coffe. It's in the kitchen.
I think it would be a good idea ____ the conference in Spain this year.
That lovely old house ____ have been pulled down.
I'm very angry because _________ since 6.30
If ____ I will get wet.
My parents _____ meet us at the airport tonight.
____ the period of the guarantee all repairs to the system are free.
Which team ___ the game?
For a period of two years from installation, the control system ____ by a full guarantee.
We don't believe what Peter told us about Mary. We think ________.
This book is worth ___.
0 - 10 punts: Nivell A - Capacitat de comunicar-se amb conceptes senzills, per expressar-se amb continguts coneguts. És el nivell més baix, així que hauràs de posar-te les piles o recórrer a les classes extraescolars si vols arribar a tenir un bon anglès, factor gairebé imprescindible a l'hora de trobar feina o de viatjar.

11 - 20 punts: Nivell B - Capacitat de comunicar-se amb conceptes més complexos, de poder improvisar amb facilitat, de mantenir converses serioses de temes molt àmplis. Tens un bon nivell, així que si continues posan-t'hi ganes assoliràs un gran domini de l'anglès!

21 - 30 punts: Nivell C - Capacitat d'interactuar amb materials lingüístics de gran exigència acadèmica i d'utilitzar la llengua amb uns nivells de rendiment gairebé els d'un parlant natiu. Domines aquest idioma quasi a la perfecció!

Font: tododetests.com

COMENTARIS

Molt interessant
+367
-6
1?
caarolina!, 18/03/2012 a les 12:47
D'aquí 10 anys, haurem de comprovar el nostre nivell de Xinès...
Molt interessant
+264
-7
26de30!
Anoniumous.., 18/03/2012 a les 12:51
Molt bo el test, però una mica llarg, no?
+54
-23
Test
ahsjkddhsajd, 18/03/2012 a les 12:51
23 punts! :D
+50
-12
B
er4bjrtefenjkdfgnj,ndfgj, 18/03/2012 a les 12:53
Nivell B!
+46
-24
B
kdjgfns, 18/03/2012 a les 12:53
Nivell B espero que em serveixiper lany que be.. vaig a USA
+25
-10
klauiiiid
Anònim5, 18/03/2012 a les 12:53
19! hasta aqui hem de recordar anar a estudiar!TT ajaj
+21
-46
wrtfgsaed
regdfjkhf, 18/03/2012 a les 12:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-11
:)
P., 18/03/2012 a les 12:53
Ueee! 25, no està malament... jo crec que tothom que hagi fet anglés un cert temps pot fer bastamt!:) son futurs i algunes coses de logica:)
+17
-11
:DD
Nuriah97, 18/03/2012 a les 12:55
Està molt bé aquest test, axins saps kin es el teu nivell :)
+8
-14
2121212
Anònim2121212, 18/03/2012 a les 12:57
siii... 25 punts

ole joo!
+17
-11
.
Anna...., 18/03/2012 a les 12:58
27 *_*
+13
-8
uuue
bondiaaaaa, 18/03/2012 a les 12:59
18 punts! L'anglès ens servira de molt, pero el xino encara mes!
+18
-12
des de casa
:):), 18/03/2012 a les 13:02
NIVELL C! uau quin nivell...!
+11
-8
des de casa
:):), 18/03/2012 a les 13:04
NIVELL C! uau quin nivell...!
+10
-5
C
Anònim::, 18/03/2012 a les 13:05
hahah nivell C (H)
+9
-5
bastant be
yoyoyooyo, 18/03/2012 a les 13:09
26:)
+22
-4
kmfvlknfdlknbfdoln
lnk çlDn b.çb ndfçbpnkfb-çpÑN, 18/03/2012 a les 13:14
Nivell C demà tinc examen a l'academia d'angles..xd a ver si em surt bé! i doneu-me sort! espero aprobar i gracies per aquest petit repàs! :)
+12
-8
asdcfgvbhj
claau3, 18/03/2012 a les 13:15
Deu meu per fer aixo m'he estat un bon rato ehh 9 punts...
Ancara que si vols aprende ingles amb el del institut no en tens prou la veritat per aixo vaig a una academia...
+7
-6
poaidsfjkl
wwwii, 18/03/2012 a les 13:15
21! wiwii, m'esperava menys:$ nivell C *_*
+8
-9
23!!!
C!!!!, 18/03/2012 a les 13:19
Jajaja vaia parida 23, fent alemany, francés i no fet anglés desde primariaa...
+6
-2
:3
Teddy_thebear94, 18/03/2012 a les 13:32
21 punts, nivell C! :3
+11
-3
ammseenighxkldl :)
Hasmmmaaa!, 18/03/2012 a les 13:35
nivell B! it's something ._______.
+9
-11
asrydglyiot
afsjgkdasrgtk, 18/03/2012 a les 13:37
28! Gràcies Cambridge School:)
+4
-4
nfhgNS)) LQ
Anònim111.)/s, 18/03/2012 a les 13:52
26 poiintss!!!! bieeeen;)
+3
-5
TS
AnònimS, 18/03/2012 a les 13:55
20 xd
+4
-7
testttt
Sandra, 18/03/2012 a les 13:56
ole jo 28 punts jajajjajjaja soc una crak jajaja
+6
-3
B
jkahdfa *_* , 18/03/2012 a les 14:40
Buuenoo no sta mal! m'ha agradat aixoo heuu fet una cosa interessant! ;)
+7
-9
si!
adjsiafjp, 18/03/2012 a les 15:28
30 punts! Sii jajajaja amb el temps que estudio anglès si no trec això em suicido!:)
+5
-4
fdsfdsfs
barboka, 18/03/2012 a les 15:32
21 punts, nivell A peladet :D ajajajaj
+28
-1
:)
Anònim11, 18/03/2012 a les 15:55
m'agradaria saber els fallos xD
+7
-4
xd
jaja, 18/03/2012 a les 16:11
no he anat mai a una acadèmia i he fet 25 punts ^^ jajaja lanlges mola mooolt
+7
-1
:D
miireiia, 18/03/2012 a les 16:30
21 punts!! jajaja
aixo ja es un bon nivell :D
+14
-4
qrhvgqe
wartrhqrea, 18/03/2012 a les 16:43
sincerament... esta bastant tirat aquest test! si vols saber el teu nivell real d'angles s'ha de fer els examens de Cambridge... aqui si que saps el teu nivell real no aquesta tonteria
+3
-2
nnnnnnnnn
Anònimnnnnnnnnnnnnn, 18/03/2012 a les 16:50
un 28! bé bé!
+5
-1
wwiii
paxi, 18/03/2012 a les 17:29
nivell C wwiii
+3
-2
nivell c
yuhuuu, 18/03/2012 a les 18:44
biennnnn vamooos 23 puntooos!!!!!!!!!!
+6
-3
11
Anònima123, 18/03/2012 a les 18:56
tiio es llarguisim el test! per axo e fet uns quans sense pensar... :S
pro buenu igualmen stic al nivell B!♥
+5
-3
malament.
dw, 18/03/2012 a les 19:09
Aqui hi han frases sense sentit, mateu-me a negatius, però si això ho veiés un professor d'anglès es cagaria en tot de les xorrades que hi han aquí sense cap definició ni sentit prèvi!
+5
-2
bffff
Anònima 12346, 18/03/2012 a les 20:50
Bffff dintre de deu anys us aviso de la nota....
una mica llarg no?¿
+17
-9
hey
MIREIA!!, 18/03/2012 a les 20:57
fuck you all i have 30 points! i'm catalan but i live in usa so i'm the best!!!!!!!!
if you understud that means that you are good in english congrats!!!

i miss you catalonia :'(
+5
-12
17
Lauretttta*, 18/03/2012 a les 21:45
I go to a english academy... :S If my teacher see this, I'm dead:$ Although, I'm happy because 17 points are more than half of the possible! :D We have to be a positive jajajaja:$
pd; I'm 13 years old!
+4
-5
v.v
Mariiiiiiiina, 18/03/2012 a les 22:10
17 punts xD Aveure, esque faig 2n D'ESO i la majoria de les coses no les he fet :S
+3
-2
fhvnvtrym
*_____*, 18/03/2012 a les 22:26
28! no esta pas malament no? C:
+3
-2
dksjnl
dsjdncs, 18/03/2012 a les 22:34
ueueueueueue 30 soc una crack :))
+5
-1
Béee
Enzo, 19/03/2012 a les 01:01
27 punts!!! Guauuu que bée!! El cert es que m'encanta l'anglés!! :D
+2
-3
.....
Anònimhoweof, 19/03/2012 a les 11:43
hi ha faltes a les frases...
+2
-8
nivell B
Anisa, 19/03/2012 a les 15:48
Tinc 12 anys i tinc un resultat de 15 :D per la meva edat és un nivell alt no ?
+2
-1
23 :D
Bruna Capdevila, 19/03/2012 a les 16:45
23 punts, està bé no? Però no crec que pugui parlar gairebé com un natiu..
+2
-1
dsafasfaf
Anònimaaaa, 19/03/2012 a les 17:53
22 punts, bé no? Però crec que el xinès d'aquí un temps ho superarà tot: Creieu-me, els xinos fan por! jaja :P
+5
-6
No és per flipar-me...
N4♥, 19/03/2012 a les 18:18
No és per fer-me la llesta ni res, però tinc solament 14 anys i he fet 30 punts sense anar a acadèmies ni res per l'estil, simplement faig la feina a classe. Jo animo a la gent, i volia dir que no fa falta assistir a cap tipus de classes particulars per ser uns cracks en l'anglès!
+1
-2
Despres suspenc anglès xD
Nuuuria:D, 19/03/2012 a les 21:55
15 (:
+2
-1
:)
Carletta!, 19/03/2012 a les 22:10
23!:))))))))))
+1
-3
OLE
Anònima12, 20/03/2012 a les 16:41
20!punts: Nivell B - Capacitat de comunicar-se amb conceptes més complexos, de poder improvisar amb facilitat, de mantenir converses serioses de temes molt àmplis. Tens un bon nivell, així que si continues posan-t'hi ganes assoliràs un gran domini de l'anglès!

ESA MARIA COMO MOLA SE MERECE UNA OLA!
+1
-2
:)
densffas, 20/03/2012 a les 21:37
Biiiiien 21 punts, :D
+2
-3
Anglès
Anònim.., 22/03/2012 a les 20:17
Nivell B! És una mica llarg el test no?
+0
-3
Nivell b
hfgfgbtggggggggggggggggf, 30/03/2012 a les 15:52
;-) Algo es algo...
+4
-2
Ningún error!
Martaaaaa, 01/04/2012 a les 19:46
Haver estat vivint a California m'ha servit d'alguna cosa!
+1
-3
dfbg
CCA, 01/04/2012 a les 21:22
22!:D
pd: és bastant llarg el test ehh
+1
-3
26:)
SandraaTF99, 03/04/2012 a les 21:48
Aajajjaja, 26 puntacos!
+1
-2
siiiii
melina altes, 14/04/2012 a les 11:43
28 puntss"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+1
-4
kjhgfghj
nivell A, 17/04/2012 a les 00:13
vaig a sisé, la mitat d coses que surt no les e fet..-.-! i el test, una miqueta llarget, no?! jajajjaj:)!
+1
-3
Level C
I'm a catwoman, 18/04/2012 a les 19:42
Oh My god :) my puntuation i 21 :P Muahahahhahahahaha
+1
-5
no sta mal !!!!!!!
Maaaaaaaaaaaaarrrr, 26/04/2012 a les 18:33
He fet 22 punts!!!!!!!!!!! Nivell C, amb nomes 11 anyets k tinc.
+1
-2
A
M. Mercè , 28/04/2012 a les 13:46
Tinc 12 i he fet 27!! M'has sortit bastant bé crec :D
+1
-2
Nivell B
Anònim2012, 30/04/2012 a les 00:44
20 punts! Tinc un bon nivell d'anglès!(:
+0
-3
xD
anonimatoxD, 20/05/2012 a les 12:27
ya lo sabia soy malisima en ingles jajajaja + me canse de contestar a la decima pregunta i a partir de esa a boleoo jajaja
+14
-5
TESTT
anonimmxD, 01/06/2012 a les 17:19
aquest missatge es per una estupida nena que surt a dalt i que ha fet un comentari i es diu Mireia (igual que joo):
Mira nena, si siguesis una miqueta culta, sabries que si vius a USA, no pots entrar a aquesta web!!! i si no fossis tan idiota com aparentes; sabries que no es diu la bejanada que as posat tu : "undestud" es understoond so-idiota!!! i aixo que dius tu de que vius a USA no tu creus ni tu filla!! de veritat necessites que t'ho diguin o que ?? fots pena tia!!!la ultima cosa: no et creguis que ets la unica que a tret un 30, per que jo també!!! i ficaria la ma al foc a que tens nivell A, i tot allo que as escrit ho has fet amb el traductor!!! maduraa jaa ostiaa
+3
-13
Wooow
Anònimaaaaaaaoaaaaaaaaaaaaaaaaa, 10/06/2012 a les 22:35
24 punts, i faig sisè! :D
Bé, n'he vist una per dalt que n'ha tret 27! :d Molt bé gent! Per alguna cosa m'ha servit aquests anys de anglès i els que em queden !!!

24 points, and I'm in year 6!
Well, i've seen someone that got 27 points! Congratulations, people! for something have served that years practicing English... and lots that are comming! ( Sorry, em feia gràcia escriure-ho amb anglès, no em mateu a negatius! )
+2
-4
Odio el puto xino
Anònimhfafn, 25/06/2012 a les 16:39
English are the best language in the world!!!! Odio el xino i els xinos!!!
+1
-3
test
englishhh, 25/06/2012 a les 16:53
23 points!
+2
-4
xcjkvdks
uuuuhunjmk, 25/06/2012 a les 18:05
11 ¬¬
+1
-3
22!I'magenius
Anònimoustusabeehdaleepalamambooh, 25/06/2012 a les 18:19
22!
+2
-4
27 punts, 13 anys :)
Anònimkasdfasdjkfasdf, 26/06/2012 a les 19:56
el/la que ha posat "TESTT

anonimmxD" no es per res pero no es understoond, es understood...
#Fail.
+1
-2
aaa
Aina Tanner, 30/06/2012 a les 13:31
19 punts, només amb l'anglès del cole XD Crec que era bastant fácil, no crec que casi ningú tregui el nivell A
Petons a tots adolescents!!!
PD: l'any que ve vaig a 1er d'ESO ( tinc 11 casi 12 anys)
+2
-3
anonimmxD
TESTT, 03/07/2012 a les 21:08
mira per el/la persona que m'ha contestat; tinc 12 anys i vaig a una academia on tinc un nivell de 1r de batxillerat. o sigui que, si tens una mica de cervell, no t'arrisquis a quedar en ridicul per algú de 12 anys...

estic segur/a de que no tens ni la meitat de nivell que jo... vols un pin i calles???
+0
-2
oyi
Gina!!!, 05/07/2012 a les 13:35
Bahhh masses preguntes semba un examen dels de la meva academia! no em cal fer el tes,ja se que el meu nivell d'anglès es el suficient per sobreviure tot i que m'agradaria treure'm el first...
+1
-1
:)
sandra97, 16/07/2012 a les 16:57
24 punts, però crec que hauríeu de dir quines són les respostes que estan malament.
+2
-1
:-p
Anònima21, 19/07/2012 a les 13:26
27, nivell C crec que ja puc anar a Estats Units tranquila però crec que s'hauríen de dir les respostes que estàn malament.
+0
-1
Nivell B
Anònimus, 20/07/2012 a les 13:39
bueno no esta malament
+0
-2
shefwhfjergrjgerjg
Anònimmmmmmmm, 05/09/2012 a les 20:13
19! està bastant be, no? espero que em serveixi per anar a treballar a dublín l'estiu que be!
+1
-1
:P
sisi :) *_*, 08/09/2012 a les 15:41
He entrat al nivell B!! espero k em serveixi per anar l'any k ve a londres
+3
-1
WOOW
Anònim.....:P, 22/10/2012 a les 17:15
tinc 14 anyys i he tret 21 punts!! NIVELL c jejejje
+1
-1
WEEEE.
Guau., 24/10/2012 a les 18:00
25 puuuunts! Quin nivell hi ha per aquí!
+1
-4
egq
Anònimthtrh52, 26/10/2012 a les 18:25
Tinc 10 anys, no tinc parents ni familiars anglesos, i estudio angles a l'escola com a obligatori, i tinc nivell C amb 30 puntss!!!
+1
-1
!!!!!!
@Alejaandr0, 30/10/2012 a les 17:56
MES EXAMENS NOOOOO!
+0
-1
mee
arual, 30/10/2012 a les 18:00
22 jeje
+0
-2
A
Anònimiqwesd, 30/10/2012 a les 18:49
miira que be tindre que estudiar una mica més 9 punts i vaig a 3r eso :')
+1
-1
siiiii
Algu del mon mundial, 30/10/2012 a les 20:39
25 puntets!! No esta malament!!
+2
-0
engles!!!!
tyghbn mlk-enles, 31/10/2012 a les 22:39
hola jo vui apedre ingles. algu que sapigan engles parlar amb el xat el gu amb pot enviar el seu facebook!!
+1
-0
!
just me, 05/11/2012 a les 20:53
NIVELL C :D perfecte per estudiar traduccio i interpretacio d'anglès i francès! gooogogoggoo
+0
-1
siiii
nivell a, 22/11/2012 a les 19:08
ma tocat 30 punts ho se tot i mira k tinc 12 anys
( us juro que no he fet trampes)
+0
-1
JVNERIOLD
BFG, 06/12/2012 a les 20:05
fa pal fero ho sento.. JAJAJAJ
+1
-1
Uau!!
ll*ll, 13/12/2012 a les 20:18
Un 25!! jajaj només 14 anys :D
+1
-0
swagginess
Canadianswag, 17/01/2013 a les 15:50
Tinc 20 punts, un més i aconseguia el nivell C, llàstima. Creieu que esta bé per tenir 14 anys?

+0
-0
18!
MiguelTGN_00, 01/03/2013 a les 14:10
I go to first ESO grade and I have a puntuation of eighteen, for my grade, my english isn't very good but is corret

One salute teens!!!!
+0
-0
c
Anònimmmmmmmmmmmmmmm, 02/03/2013 a les 13:41
27,Well I've been studying English for 7 years.
+0
-0
No és fiable
Milloreueltest, 14/03/2013 a les 18:12
He fet 23 punts, però si jo parlo com una nadiua anglesa, parlen fatal...
+0
-0
em foteu ddels nervis
Anònimsggsjeugdgghsus, 17/03/2013 a les 16:53
Les nenes de 10 -12 que es flipen alla parlant ambangles del traductor sapigueu que foteu una pena impressnant.

I amb10 o 11anys no se que feu a aquesta pagina......
+1
-0
soletaa
Anònimaaaaa, 04/04/2013 a les 16:48
jajaja soc a unica que ha fet el test o que???
+2
-0
woo
oleeee visca catalunya, 13/04/2013 a les 23:06
amb 13 anys resultat 21 C putu amo
+0
-1
19
Anònimaa, 14/04/2013 a les 16:40
19 punts amb 11 anys i mig!!
Va l'any que ve més punts!
+1
-0
28
Anònima_a, 21/04/2013 a les 15:56
28 punts! chupate esa Anónimaa 19...u.U
+4
-0
:)
Anònimousa, 03/05/2013 a les 23:23
Està bé, un pèl llarg, i s'haurien de posar respostes i solucionaris als d'aquest estil... m'agradaria saber què he fallat exactament :)
+1
-0
ole jo!
AnònimUS :)))), 18/05/2013 a les 12:44
nivel B!!
amb 12 anys!!
+0
-0
La canya
AnònimLR, 20/05/2013 a les 13:14
Pos io en 15 nivell C!! :) i sense anar a repàs ni res, i això que al meu astudi el nivell és prou baix
+1
-0
Tomaa
Izumi, 20/05/2013 a les 22:54
29 :D
Aquest any em trec el First :)
+1
-0
AMAI
Algú que passa per alla, 08/06/2013 a les 09:46
Nivell C
+0
-0
Error, Error, Error404#
Si, pos dw., 12/06/2013 a les 15:58
Nivell C! I quatorze anys...Lo bó és que he tret més bona nota en aquest test d'anglès, que no pas al de català...Algo raro pasa! D:
+1
-0
Gràcies "Holly!
Boddah, 26/06/2013 a les 01:42
27 punts! Ole jo!
+0
-0
està força bé...
estudiant de 15 anys, 14/08/2013 a les 22:03
Estic força contenta, un 23! I jo que em pensava que no m'anava gens bé l'anglès... jejej
+1
-0
asdfghjklñ´
Anònim@s, 28/09/2013 a les 15:24
jo estic en el nivell B^^
+1
-1
24!!!
rakastajad, 27/10/2013 a les 16:17
nivell c!!!
es clar,esque si no treieu aquesta nots esqque sou uns palurdus que no teniu ni puta idea d'angles ;)
+0
-0
ves...
núria98, 08/08/2014 a les 17:40
tic nivell B un 19, ara mestic treien el ket, m'anira bé??
+0
-0
27 punts!
Anònim, 01/09/2014 a les 18:31
go go sele!
+0
-0
21;)
Anònimaaaaaaaaaa, 08/09/2014 a les 13:51
21-30!!!!!!!!!!
+0
-0
soc el millor
Donatello, 12/09/2014 a les 16:21
32 punts, a veure qui hem supera!