Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TEST: Quin tipus de pare tens?

Tot i que el pare és una persona que hem de tenir present durant tot l'any, avui 19 de març és oficialment el seu dia. Per això et convidem a respondre aquestes preguntes i descobrir quin tipus de pare és el teu.

| Actualitzat el 19/03/2012 a les 18:25h
Arxivat a: tests, test, pare, 19 març, tipus


TEST: Quin tipus de pare tens?
És dissabte i tens ganes de sortir de festa. Li comentes al teu pare i et respòn:
T'adones que has perdut la càmera de fotos, no la trobes per cap lloc. Quan li dius al teu pare...
És el teu aniversari i vols convidar els amics a dormir a casa.
Arriba una factura de mòbil estratosfèrica de més de 100 euros...
Obre el sobre de les notes i hi veu quatre assignatures suspeses...
T'agradaria tenir una moto i vols treure't el carnet.
0 - 20 punts: Pare autoritari. És aquell que exigeix obediència a la seva autoritat i és partidari de l'ús del càstig i la disciplina per controlar els comportaments que no considera correcte. No facilita el diàleg a la família, és poc comunicatiu i afectuós.
Els seus fills acostumen a ser tímids i tenen una baixa autoestima. No gaudeixen de la llibertat que desitjarien i acostumen a ser poc feliços.

21 - 40 punts: Pare democràtic. S'estima el seus fills i intenta fer el millor per ells. Escolta els seus problemes, les seves peticions i intenta ajudar-los tan bé com pot. No és gaire partidari dels càstigs i prefereix solucionar-ho tot mitjançant el diàleg. Sap escoltar i això fa que els seus fills siguin capaços d'afrontar situacions noves amb confiança i iniciativa, es relacionin fàcilment amb altra gent i tinguin personalitat.

41 - 60 punts: Pare permissiu. Són pares amb una actitut general positiva respecte el comportament del seu fill. No li exigeix responsabilitats ni ordres, i sovint no existeixen normes que estructurin la vida quotidioana. Per això els seus fills poden tenir certes dificultats a l'hora d'assumir responsabilitats però són més alegres i vitals que els altres.

Font: rmm.cl

COMENTARIS

+26
-8
eleleleflelelelelelele
cfhmjhdsfgdASD, 19/03/2012 a les 18:34
el millor de tots ^-^
Molt interessant
+164
-12
separats
Anònimaaaaaaa, 19/03/2012 a les 18:36
i si els tens separats que? això no serveix de res si el teu pare passa olimpicament de tu...
+19
-7
lala
lalakakalla, 19/03/2012 a les 18:36
el meu papa el millor :)
+50
-2
xD
fnfriiiiiii, 19/03/2012 a les 18:37
axio es una tonteria !!!!!! tots els pares son unics !!!!i si ens agraden es per com son!
+16
-4
jhb
Anònimmmm, 19/03/2012 a les 18:37
el meu papa és el millor de tots! me l'estimo molt!
+14
-2
xD
fnfriiiiiii, 19/03/2012 a les 18:38
axio es una tonteria !!!!!! tots els pares son unics !!!!i si ens agraden es per com son!
+22
-1
----------------------------------------
Anònim-------------, 19/03/2012 a les 18:38
10 cunata veritat ell es infeliç i jo soc timida i tinc poca autostima....
+18
-2
dfghjkl
lalakakalla, 19/03/2012 a les 18:39
bueno 20 mes o menys perquè quines preguntes... hi ha que no pot elegir una ---
+15
-3
ami
Anò, 19/03/2012 a les 18:48
ma sortit demòcratic :) posa k s'estima els seus fills
+16
-5
...
Anònima;), 19/03/2012 a les 18:49
Jo tinc un problema...mon pare em pega, em fot les bronques de mil i un milió i tal..i jo no tinc l'autoestima baixa i no soc tímida...xd Al contrari, jo sempre somric i sóc molt extrovertida...algú m'explica això? xd Això és com una mica farsa, no? xdd
+14
-0
LELELELEL
Anònim@, 19/03/2012 a les 18:51
0 - 20 punts: Pare autoritari. És aquell que exigeix obediència a la seva autoritat i és partidari de l'ús del càstig i la disciplina per controlar els comportaments que no considera correcte. No facilita el diàleg a la família, és poc comunicatiu i afectuós.
Els seus fills acostumen a ser tímids i tenen una baixa autoestima. No gaudeixen de la llibertat que desitjarien i acostumen a ser poc feliços.

EL MEU RESULTAT: 10 JA ES VEIA A VENIR TT
+3
-1
asdfafdafas15
mi.Lacasitos♥, 19/03/2012 a les 18:51
15!!! jajajajajajajajajaj
+43
-2
:(
pfff, 19/03/2012 a les 18:52
No tinc pare, poseu-me negatius pero es la veritat..
+21
-11
5.
Anònima.............., 19/03/2012 a les 18:53
A mi m'ha sortit 5. Odio el meu pare. No em deixa fer mai res.
+13
-0
Per l'altre anònim
Irene *__*, 19/03/2012 a les 18:53
A mi també m'ha posat 10 com la claven soc tímida i tinc poca autostima.vv'


Jejeejje
+8
-3
POS yooo..
blblbllblb, 19/03/2012 a les 18:54
YO TINC EL MILLOR PARE DEL MÓN I S'HA ACABAT!!! :d
+14
-2
...:$
Papa! (:, 19/03/2012 a les 18:54
Em surt democràtic. Potser és veritat, però el que si que es segur, es que es el millor Pare del món!

Feliciittaaaats Rei!:)
+7
-4
xD
fnfriiiiiii, 19/03/2012 a les 18:54
axio es una tonteria !!!!!! tots els pares son unics !!!!i si ens agraden es per com son!
+18
-0
.l.
fuckinginw0nderland, 19/03/2012 a les 18:55
pel comentari destacat, jo no en tinc, es va morir de càncer, així que pensa que almenys en tens..
+8
-0
.l.
fuckinginw0nderland, 19/03/2012 a les 18:56
i per la pfff:(, sé com et sents...
+13
-0
fdvb ,dj
fdvjndkfv, 19/03/2012 a les 18:58
jo en tinc, però com si no n'haguès tingut mai.. vv' TT
+8
-3
.
adfgsfhrewert, 19/03/2012 a les 18:59
aixo de que els fills de pares autoritaris son menys feliços que els fills daltres pares no ho trobo correcte, prefereixo un pare autoritari que un pare permisiu.. despres acaben tots malament
+5
-3
...
gvtebger, 19/03/2012 a les 18:59
Ja m'agradaria tenir 4 asignatures supeses...
+7
-0
Pare democràtic!
Bruna Capdevila, 19/03/2012 a les 19:01
35 punts, pare democràtic! La veritat és que l'ha clavat jajajaj
+5
-2
jejeje
Anònimaaa, 19/03/2012 a les 19:02
Jo tinc els pares separats, el veig al mati de dilluns a dimecres mensy dijous q tmb el veig al migdia i un cap de setmana cada dos setmanes i sempre li demanu a me mare
+5
-0
sdfsdf
fiusdfosd, 19/03/2012 a les 19:10
Pare democratic:D
+4
-2
ajjjjjjjjjjj
Anònimaaa, 19/03/2012 a les 19:14
un puto 0! pare, no m'esperava això de tu..
+9
-4
vrvgrrbrb
Anònimatoo, 19/03/2012 a les 19:15
a vale m'ha tocat 15 i mesteu dient que jo no sóc feliç..ben equivocats que esteu..
PD:un test no et diu quin tipu de pare es el teu pare ok...
+10
-1
pff..
:::.123456789.987654321:::, 19/03/2012 a les 19:19
voleu para de fer coses de pares? hi ha gent que no en té de pare! tt
+3
-4
NO CAL FER EL TEST!
maaaar., 19/03/2012 a les 19:20
Nose a vosaltres, però a mi no em fa falta fer aquest test per saber quin tipus de pare teniu! JO JA SER QUE EL MEU PARE ÉS ÚNIC I NO EL CANVIARIA PER RES DEL MÓN!
t'estimo papa
+3
-1
hcbed
cnwu, 19/03/2012 a les 19:28
A mi avegades puc arribar a oensarq e no es just que no em deixi fer depen de quines coses,pero se que tambe es preucupa per mi,tot i que també m'agradaria ua mica mes de llibertat,pro ÉS EL MILLOR PARE DEL MÓN!♥
+6
-1
pff..
:::.123456789.987654321:::, 19/03/2012 a les 19:32
voleu para de fer coses de pares? hi ha gent que no en té de pare! tt
+1
-1
Mm....
Aryadnaa, 19/03/2012 a les 19:43
Mm.... no es el tipus de pare democratic de 25 punts que diu el text però.... T'ESTIMU PAREEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+4
-0
...
anna_95, 19/03/2012 a les 19:48
hi ha persones com ara jo que em perdut al nostre pare...aixi que si no us sapigues greu, no poseu noticies aixi mes que res perque cada vegada que veus algo sobre els pares i ten dones conte que tu no en tens, et sents com una merda. Gràcies :)
+5
-1
Grand dictador
Anònim15, 19/03/2012 a les 19:48
He tret un 5. Dono fe de que el meu pare es Adolf Hitler.
+3
-1
Grand dictador
Anònim15, 19/03/2012 a les 19:50
He tret un 5. Dono fe de que el meu pare es Adolf Hitler.
+1
-2
lelele
qu(noia), 19/03/2012 a les 19:57
20 jajaaj TT k mal
+3
-1
Bareja...
GOMINOLA, 19/03/2012 a les 19:59
El meu pare és una barreja d pare autoritari i democràtic.
És nega a q vagi d festa, però hem deixa, el cas q el dia següent hem fa llevar a les 9:00h i això q arribo a casa a les 6:00h!!! Hem protegeix molt i no li agrada q surti d casa i menys encara amb nois! M'està molt a sobre amb els estudis, però quan hi ha males notes no s'enfada molt.
Però jo me l'estimo moltissim!!!!!!! I no el canvaria x res del món!
T'estimuuu papa! :)
+4
-0
pares
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 19/03/2012 a les 20:11
10 punts , tinc 16 anys i no em deixa tenir mobil. ho passo fatal
+0
-5
Nova web!
nquehacer, 19/03/2012 a les 20:26
Nova web, entreu! -->
http://nquehacer.blogspot.com.es/


Viñetas, actualitat, concursos, etc...
+4
-0
papass
adolescent indignada, 19/03/2012 a les 20:30
doncs jo tinc els pares divorciats i me mare te un novio. hu e calculat amb els dos :
Pare biologic 55
Novio de me mare 10
No crec k sigui molt normal sincerament un tiu k no es ni de la meva familia ma amarga la vida!!! #fafastic
+5
-0
sdjghadfjgh
Laura:), 19/03/2012 a les 20:31
A mi m'ha sortit el Pare autoritari i em sembla que us heu passat una mica. No és tan exigent, pero vol el millor per mi. Ademés jo sóc feliç i me l'estimo molt...
Un petó adolescents!
+1
-0
...:D
...:D, 19/03/2012 a les 21:04
15 el meu pare es la poli! pero tambe es el millor! :D
+3
-0
Pare democràtic!
Andreiita1, 19/03/2012 a les 22:07
La clava...! Tot i que jo penso que cada pare és unic i no es pot valorar del 0 al 60!
+2
-1
Felicitaats paapi :D
Anònimooooooooooous, 19/03/2012 a les 23:06
El meeu paare es el millor! No el canviaria per res del món, n'hi per ningú! Ha mi m'ha sortit 15, però hi havia moltes preguntes que no s'havia com respondre'les perquè no m'han passat mai tipo la de: si tens 4 assignatures suspeses, io no en suspenc cap, la de la càmera de fotos, de moment no l'ha he perdut, la de sortir, sóc molt petita per sortir encara! pero tot i així m'estimo com res als meus pares!
Felicitats bitxo! peerquè són ells els que ens aguanten cada dia, estiguem com estiguem, i tinguem l'humor que tinguem!
+3
-0
cscd
Anònimvffffff, 20/03/2012 a les 13:43
10,i la explicació de 0-20 punts té tota la raó sóc timida i amb baixa autoestima i poc feliç...
+3
-0
5 punts
Anònimaa23, 20/03/2012 a les 18:52
5 putos punts.. te tota la raó el test.. excepte de lo de tímida, que fara un anyet que no! jajaja
+2
-0
clavat
clavat!, 20/03/2012 a les 21:23
Déu meu com la claven m'ha sortit 10 i tenen tota la ra´´o, avagades desitgeria marxar de casa!!
+5
-0
Molt fort
Anònim emprenyat, 21/03/2012 a les 14:02
Flipo si a la penya li deixen gastar 100 eurakos amb el mobil i que despres faci la vista grossa o bé que et digui que ell tambe ho feia... perdoneu pero si això és fer de pare democràtic moolt bé no ho fa... aixo es pare permisiu que no en te ni idea de com tractar els seus fills.
Fins aqui acabo.
+0
-1
.
:D, 21/03/2012 a les 17:27
30, Molta raó
+0
-1
s´kfañsokfñasodf
Anònimaaaa, 21/03/2012 a les 20:52
25 punts! l'ha clavat!!! :P Visca els pares demmocràtics!
+3
-0
testimomoolt *-*
neuusfb(:, 21/03/2012 a les 22:29
la veritat es q se com es monpare i no necesito NI JO NI NINGU un test per a saberho
+0
-2
Stabé
Laiia Gomes, 24/03/2012 a les 17:34
Jaja
+2
-0
Veritat
fhgdfgnhhhfvgy, 30/03/2012 a les 15:27
M'ha donat 5 punts. Tot en que dieu després es veritat. ADV
+2
-0
La veritat
ukelele, 31/03/2012 a les 17:17
La cosa va així: -Digali a la teva mare!
+3
-0
Sense rao!
Maburooo!, 31/03/2012 a les 23:41
Jo he obtingut quatre punts, el meu pare es poc permisiu, pero jo no soc gens timida i no tinc poca autostima, be aixo em be de la meva mare, ella majuda amb tot!
+2
-0
mentida q els d 10 punts siguin desastrosos..
JOOO:), 02/04/2012 a les 21:56
El meu pare es un 10 punntss proo jo soc molt feliç i gens vergonyosaaaa!!!!I tinc l' autoestima molt altaa!!I a mess, tinc molt bona relacio amb ell!!:D
+0
-1
PARES
ainoa, 07/04/2012 a les 21:28
JO PENSO K CADA PARE ES COM ÉS I PUNT!! TOTS SÓN IGUALS I ENS ELS ESTIMEM A TOTS SIGUIN COM SIGUIN!!
+2
-0
fals total
lewiis_4, 07/04/2012 a les 22:58
aixo es mes fals k els xandalls adidos!!! el meu pare es autoritari pro passa una mica de lo k faig jejeje :)
+2
-1
Jejeje
HolaaaaaaaxD, 19/04/2012 a les 20:13
Us stimoooooo wapooooos i wapaaaaas!!! Souuuuu looooo miillllloooooorrr!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
+1
-0
mmhh..
mimi32452, 27/04/2012 a les 11:00
0 punts ._.
autoritari...
sort que la meva mare es tot el contrari xD
+0
-1
paranoies..
LaNenaah', 10/05/2012 a les 20:52
Vaya tunteria enserio.
Un 30.. PURA MENTIDA!
saps com es el meu pare? Si u sapiguesis no diries pas un 30!
ff. :/ y com que feu un test per saber la teva clase de pare tenim? jo almenys ja se com es el meu pare.. per algu es meu.. sabeu-.-'
Enfin, que només u e pruvat per aveure que deia, i les reespostes avegades són incorrectes!
+1
-1
fals
sisisisisisiis, 31/05/2012 a les 22:09
0-20 i tens una vida d'infelicitat?!?! pero que us penseu! no jutgeu als altres sense tenir ni idea, pq tots els tests son falsos! i un pare permissiu no es necessàriament el millor
+0
-1
na fent!!
NOIA , 31/05/2012 a les 23:23
bueno no ho heu encertat gaire!! pero el test està bé!!!!
+0
-1
pares bipolars...
cosa rara..., 03/06/2012 a les 13:25
gominola, jo estic ammb tu, el meu pare es un bipolar.
si li demano per sortir em diu que no, al cap d'una estona em deix marxar de casa i a lan demà s'enfada amb mi per que vaig mig morta de son...

aixo si pero ME L'ESTIMO MOTISSIM!
+0
-1
...
:'(..., 03/06/2012 a les 13:31
sisplau pareu de ficar coses de pares... que hi ha gent que no en té i ara mateix ho està passant molt malament... :'(
tots sabem que el nostre pare es el millor del mon i no veig nescessari fer un test... qui no en te u passa molt malament.
i encara que molts de vosaltres no vulgueu jo ara mateix donaria qualsevol cosa per que el meu pare entres a la meva habitació i em castiques o s'enfadés amb mi... o que no em deixés fer la festa que jo voldria... pero ja se que no sera així i u assumeixo... pero no cal que ho aneu recordant... per que enserio que hi ha gent que u passa fatal... :'(
+1
-0
o_O
Anònimaaaaaaaaaaaaaaa, 17/06/2012 a les 19:50
Em sorpren haver tret 20. M'hi esperava menys. El meu pare m'està amargant una mica la vida, i ja estic una mica fins als nassos d'ell. No ens parlem, i vivim sota el mateix sostre. Sol tinc 12 putos anys i ja estic a hòsties amb la família!
+0
-1
IDIOTES
NOusimporta, 04/07/2012 a les 02:06
Quin tipus de pare tens?
m'esperava altres coses del blog.
+1
-0
:(
Gina!!!, 05/07/2012 a les 13:19
M'ha sortit el pitjor pare del món. La veritat es que te raó pero en una cosa s'ha equivocat, alla diu que els fills son timids i ambl'autoestima baixa, l'autoestima la tinc baixissima, vaig nar al psicòleg i tot... pero aixo de timida... Soc molt sociable jo...
+1
-0
.....
Noelia., 04/03/2013 a les 20:30
AIIIIXO ES UNA XORRADA!!! SENT EL TIPUS DE PARE QUE SIGUI SEMPRE VOLDRÀ EL MILLOR PELS SEUS FILLS I ELS TRACTARÀ COM SI FOSSIN REIS. TOTS ELS PARES SÓN ELS MILLORS. SI ESTAS D'ACRORD AMB MI POSA POSITIU!!
+0
-0
||*||
asdfñlkjasdfñlkj, 09/04/2013 a les 22:50
M'ha ofès una mica el comentari de:

0 - 20 punts: Pare autoritari. És aquell que exigeix obediència a la seva autoritat i és partidari de l'ús del càstig i la disciplina per controlar els comportaments que no considera correcte. No facilita el diàleg a la família, és poc comunicatiu i afectuós.
Els seus fills acostumen a ser tímids i tenen una baixa autoestima. No gaudeixen de la llibertat que desitjarien i acostumen a ser poc feliços.

Trobo que en això no teniu raó pke hi ha pares, com el meu, que encara em faci pagar la meitat de la factura del meu mòbil o que no em compri una altre càmara si perdo la meva; trobo que si ho fa es pke aprengui a tenir cura de les coses i a valorar-les.

Catalunya independent! ||*||
+0
-0
noo m'ho crec
@lorena, 12/05/2013 a les 15:15
M'ha sortit la primera i no és res el que visc a casa... Al contrari, ens comunicam molt, es afectuós i som molt feliços!!!!!
+0
-0
juasjuasjuaaaaaaaaaaaas
olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadeuuuuuuuuuuu, 16/12/2013 a les 14:42
Pare deocràtic ^^ tot i q algunes respostes les e agut d suposar una mica perque no el veig gaire (estan separats)
Feu un sobre mareeeeeeeeeeeeeees