Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Comprova si has encertat:

Un cop ja has decidit si has llegit o no les paraules anteriors, és l'hora de saber si realment ho has endivinat o no...

| Actualitzat el 01/04/2012 a les 18:10h
Arxivat a: jocs


SÍ que has llegit la paraula llaminadura.
NO has llegit la paraula pa.
NO has llegit la paraula dolç.
SÍ que has llegit la paraula ull.
NO has llegit la paraula llum.
NO has llegit la paraula agulla.

La majoria de les persones creuen que han llegit les paraules "dolç" i "agulla", però no és així! I segurament a tu també t'ha passat.
Això es deu a la memòria associativa. Associem o connectem paraules o objectes amb altres objectes relacionats. Per exemple, les paraules llaminadura i xocolata estan associades en la nostra memòria a dolç. Paller i cosir estan associades a agulla.

I tu, has caigut en la trampa?

Font: Basat en estudis de Harry Roediger.

COMENTARIS

+51
-7
xd
Anònimvbliuihu, 01/04/2012 a les 18:33
jjajaajaj jo he caigut en la trampa :$

sou genials adolescents!
Molt interessant
+134
-17
hi he caigut
Marta98987, 01/04/2012 a les 18:34
Sii... :P
+7
-29
no
Anònimerht4h, 01/04/2012 a les 18:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+27
-4
ajbnfisdkadcjnscjn
Anònimajcndojnadocn, 01/04/2012 a les 18:36
si que hi e caigut si... merda! jajaja
+9
-11
:)
Anònimaaaaaa, 01/04/2012 a les 18:37
doncs jo no m'he equivocat en aquestes xd m'he equivocat en llum i pa:)
+17
-5
adfga
alkjfbsdf, 01/04/2012 a les 18:51
Jo la d'agulla la he fet bé pero la de dolç no
+9
-15
sd
AnònimS, 01/04/2012 a les 18:58
NO
+8
-3
xhhcdhdhduid
eeeeeeh!, 01/04/2012 a les 19:09
sii..:$
+2
-8
gh
Anònimgh, 01/04/2012 a les 19:19
nomes he fallat la d'ull
+9
-3
ajajaja
AKSDHNHSJDFXNCJSDFJASDJASKLSKDFGJASK, 01/04/2012 a les 19:19
que cabronss (de bona fe) ajajaja m'heu pillat
+7
-2
k llestos
HIODAKJMIOLC, 01/04/2012 a les 19:40
oi, doncs tenen rao, les he endevinat totes, menys que he pensat que havia llegit dolç i agulla, com so fan, que algu m'ho expliqui!
+4
-4
que bo!
anneeeeee, 01/04/2012 a les 20:37
jajajja nomes he caigut en una!
+4
-3
bes.......
jo, 01/04/2012 a les 20:46
no sta malament, pro jo numes e caigut en la paraula dolç, pos crec k tmpoc esk tingui gaire importancia de k tagis confos no?¿
+6
-1
Qe foort!
Sorpreesa!, 01/04/2012 a les 21:15
Uala, qe foort! Es molt curiós!^^
+7
-1
yeyyy
Flipant!, 01/04/2012 a les 21:29
Flipant! jo hi he caigut!...
+1
-9
Enseriu
Annaaa, 01/04/2012 a les 21:59
Dons io no he caigut! I mira qu les paraules me les e llegit super ràpid, i sense fixarme gaire....
+6
-0
joc
evvaa, 01/04/2012 a les 22:13
doncs jo hi he caigut de ple!!!
gent, sou els millors!!
jijiji...
+3
-3
utfygviuol
fgykuh, 01/04/2012 a les 22:21
jo no HI HE CAIGUT!;D PERO REALMENT ESTA MOLT BE!
+6
-0
...
laau., 01/04/2012 a les 23:44
oh merdaaa!! jajajaja molt bo :)
+4
-1
vayaaa trampaaa
.......:), 02/04/2012 a les 08:52
doncss siiiiiiii..... :S
+3
-1
Trampa
suave kiss me, 02/04/2012 a les 09:07
Si, si que hi he caigut xD. Bestyaa... :O
+5
-1
Diooos
Neeeel, 02/04/2012 a les 10:43
Flipa tulipa! Com mola!
+0
-6
no!
Sortpertot, 02/04/2012 a les 11:30
jo no he caigut en cap! ja m'esperava que fos algo axí, trampa.
+2
-0
si
Anònim XD, 02/04/2012 a les 15:57
si he caigut com una tonta
+1
-1
Agulla TT
Anònimiug, 03/04/2012 a les 10:40
Si... :$ pero només he fallat Agulla :P
+2
-0
:P
keeslukee?, 03/04/2012 a les 12:59
ostiii!!! qe forrttt nooo???? YO SI QUE HE CAIGUUUTTT I BEN AL FONSS!!!
+1
-1
asdfghjkl
Claudia, 03/04/2012 a les 18:00
jo no he caigut :D
jo, sóc una crack B)
+1
-1
Explicacio
rgseregresgesgesrgerwsgr, 03/04/2012 a les 22:45
Aixo ho han pogut fer perque quasi totes les paraules estaven realcionades o amb dolç (paraules o menjars dolços) o relacionades amb agulla
PD: No he fallat caaaaaaaaaaap☺
+2
-0
SouGenials*-*
CBCN*-*, 18/04/2012 a les 22:42
He caigut a la trampaa... Molt bo, sou els millors ADOLESCENTS.CAT!!
+1
-0
anonimaa!
Anònimaa, 29/04/2012 a les 17:03
Siii que hi he caigut! teniu molta imaginacio!
sou els millors dels millors adolescents.cat!!
+0
-0
aaa
Anònimkll, 11/05/2012 a les 08:36
Hi he caigut!!! mare meva jaja quina rao:) molt bona adolescents.cat!!! :D
+1
-0
3
Anònim 1, 30/05/2012 a les 22:44
n'he fallat 3 !!!
+1
-0
...sc tnta?
Anònimuus, 18/06/2012 a les 22:07
O soc tonta o soc tonta... Pero no pillu el jooc... quina es la intencioo? Algu mu explikaaa?
+1
-0
no enten el joc
laiettah_12:D, 27/06/2012 a les 21:03
algu mexplica el jooc? no pillu res :|
+1
-0
jajaja =P
Anonimaa =), 23/07/2012 a les 14:29
Io he escomençat per este i no men ai anterat de res!!! jajajaja :) k tontaa...
-Sou bonisims,adolecents
+0
-0
A mi no ._.
Jo sóc JO!, 29/07/2012 a les 20:00
A mi no m'ha pasat aixó .__.
He pensat: Sí,l'he llegit, No, no l'he llegit, Aquest tampoc.
Ep! Aquesta sí! No, no l'he llegit. No, tampoc l'he llegit.
:O
+0
-0
buagg
Anònim473829d4xbqc2u, 12/08/2012 a les 12:38
es una merda
+1
-0
giiii
SSSSSSSSLK, 29/08/2012 a les 01:00
jo no he fallat amb cap, no tothom cau en la trampa.
+0
-0
X
fsadbfdhnklbjgfv , 28/10/2013 a les 18:15
JAJA ES MOL FACIL HO HE FET TOT BE!
+0
-0
X
fsadbfdhnklbjgfv , 28/10/2013 a les 18:17
JAJA ES MOL FACIL HO HE FET TOT BE!
+0
-0
HOLAA
Anònim23456789, 18/04/2014 a les 11:01
Jo ho he endevinat tot :) jajjaja