Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

Els 10 productes més inútils del mercat (BONÍSSIM)

Aquests aparells s'emporten el premi al fracàs més gran de vendes! I no és del tot estrany... O és que algú de vosaltres es gastaria un cèntim per algun d'aquests productes inútils? Repassem-los!

| Actualitzat el 25/12/2013 a les 13:30h


















COMENTARIS

+46
-20
paranoiaa
Anònimeeee, 02/04/2012 a les 11:45
quina paranoiaa!! per m'agradaria tenor-ne unn!! jajajajaj
Molt interessant
+226
-11
mare de DÉU
Max, 02/04/2012 a les 11:47
WTF?!
tot i que algun m'aniria b...
+53
-12
marinags
Anònimgcjmkgshduit, 02/04/2012 a les 11:47
aixó semblen productes de la teletienda:')
+20
-14
bn,b,kh
Anònim,hjb, 02/04/2012 a les 11:47
mare meva...
+5
-17
paranoiaa
Anònimeeee, 02/04/2012 a les 11:47
quina paranoiaa!! per m'agradaria tenor-ne unn!! jajajajaj
+12
-22
directioner14
DIRECTIONER12, 02/04/2012 a les 11:48
Home, el picnic pants es util en veritat...
+17
-5
TT
napolitana, 02/04/2012 a les 11:50
Es mol ridiculm, perpos'ha de admetre q lo de la tassa de vàter-golf mola molt.
+11
-4
ewfdceweeeeeeeeeeeeee
Anònimaaaaaaaa, 02/04/2012 a les 11:52
algunes coses son utils... xD (només algunes coses.)
+12
-1
XD
Isabeeeel Morata, 02/04/2012 a les 11:53
A veure, n'hi ha algun que tot i que sigui "inútil" com dieu vosaltres aniria bé per a a vida quotidiana...
+6
-1
:')
G22*, 02/04/2012 a les 11:56
Vaia tonteries:')
jajajaajajjaajaja em peto:')
+13
-1
WTF ?
Marina ·Too much to say·, 02/04/2012 a les 12:03
COM QUE PER FER FORMES AMB LA MERDA?? POSA QUE ES PER QUAN ET BANYES! ASDFJKHGASDFHBVZSKFBJKA se suposa que t'ho has de ficar perl cul i cagar?? QUIN FÀSTIG!
+8
-0
....
Anònimus, 02/04/2012 a les 12:10
així va el món...
+4
-0
maaaaaaaremeva.
XDDDDDD, 02/04/2012 a les 12:50
FLIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KE FAN.
+2
-0
alllaalallalalal
jbda19941998, 02/04/2012 a les 13:09
que gracia el primer .
bonisims tots!!
jajajjaa
+1
-1
.
Secnarf, 02/04/2012 a les 13:49
Aquestes coses es diuen XINDOGOS!
+3
-0
sfgvfd
dbgf, 02/04/2012 a les 14:31
Que mal... jo al cole vaig tindre que fer un anunci i vam fer el dels llavis, tothom es va partir el cul..quina vergonya:$
+2
-0
fdskflasdfj
Anònimaaaa, 02/04/2012 a les 14:37
Com s'avorreix la gent...
+3
-0
OC.
mss..., 02/04/2012 a les 15:55
aixis va el pais...
+1
-1
dons l'ultim..
Anònimhefidqwoi, 02/04/2012 a les 16:43
D'acord, no els compraria, pero són utils (alguns):
HI han nens que estan capficats en muntar a cavall com en la primera imatge( la meva cossina) i d'aquesta manera segur que no cauen, i l'ultim que,eh? segur que més d'una vegada no heu mirat l'hora per tan sols la goseria d'apartar el jersei.
Jo vull comprar aquests dos, ok no, no els comprooo!
+0
-1
poopy-time?
Eva Bleda, 03/04/2012 a les 14:29
redéu, qui coi agafa la "cacona" i fa motlles? les agafes amb unes pinces o què? ._.
+0
-0
tonteries
samia stiel, 13/04/2012 a les 19:32
son unes tonteries es podrien dedicar a fer altres coses nooo
+0
-0
asdfasdf
Anònimdfasdfas, 14/05/2013 a les 18:16
en serio?
Molt interessant
+130
-4
neghny
gnhe, 18/06/2013 a les 20:02
Brutals tots i molt inútils, pero molt imaginatius tots ajajaa
+38
-4
Q2F2WE4
AnònimQWFWE4F, 18/06/2013 a les 20:03
DIOS... JAJAJAJ QUINA XURRAADA PERO ALGUN GRAACIUUSETS ! TURUR



AABGRBHGVKNM ADKLGVNAIOGNAZEVMGSZGNMAEP
+30
-8
son utils xd
ieeyNuriaa, 18/06/2013 a les 20:04
Aquests invents son utils per a gent torpe, i an sigut inventats per a gent sense vida social:''')

Vale, son uns invents utils pro inutils
Senten?
OKno ajajajaj adeu!
+21
-5
hahahaha
AnònimaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 18/06/2013 a les 20:04
jan algus q estan bé com la de iPad i els gosos hhahaha pero jan alguns que joder enserio!? i love catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+10
-2
jajaja
daaaabeestt, 18/06/2013 a les 20:05
olé a la imaginació.
+4
-8
rfds
laWapixima., 18/06/2013 a les 20:08
M'agrada l'ultim guarrus!A voslatresel decagar no?
+13
-4
asdfghjkl
nisoawj, 18/06/2013 a les 20:08
looooool:" jaja quin fastic lu dels excrementsD:
+10
-2
qerg
juliettttaapooooouu, 18/06/2013 a les 20:21
hahaha em pixu de riure vaiia coses hahah
+9
-4
XD
isdjfiaosjrfiuher, 18/06/2013 a les 20:22
Tots una mica inútils, però a mi em mola el golf per fer cacones jajajaj.

Petons adolescents

Catalunya independent!! ||*||
+9
-1
enserio?
Anònim´´´´´´´´´´´´, 18/06/2013 a les 20:23
Juras que el segon es per fer formes amb la merda?
+8
-2
inutilitat forever
Anònimaaaa :), 18/06/2013 a les 20:27
Son bons, pero del tot inutils (vaia fastic els motlles)

petonss adolescentss!!


PD:aixo a ho vau posar oi?
+5
-7
............
........., 18/06/2013 a les 20:30
I per qué no feu els 10 artícles més inútils d'adolescents.cat?...
+10
-4
jomateixa
Anònimadeberguedà, 18/06/2013 a les 20:34
IMAGINACIÓ? 10! UTILITAT? 0!




||*||
+9
-0
ijijij :$
iqwenadfjk, 18/06/2013 a les 20:41
Lo del golf està bé jajaja i el dels llavis també jajajajjajajajajajajjajaj



PD: Independènciiia ja!!! ||*||
+2
-1
||*||
Nelliel_30, 18/06/2013 a les 22:37
Buenu els pantalons ja existeixen xDD
+1
-0
Dons n hi han que estan be...
Anònimmmmm10, 18/06/2013 a les 23:50
El de les sabates es força útil (dintre de tot) jajjaja
+1
-2
djskfu
Anna&Mariia, 18/06/2013 a les 23:55
jajaj realment els que els van inventar s'avorrien molt:')



http://ambarcelona99.blogspot.com.es/
+3
-0
bjvhj
Anònimghhgki, 19/06/2013 a les 00:05
el mes falç a set el dels llavis, pk no tutom te els llavis iguals
+2
-0
fdfdfbgv
Anònimcvvcvcfcv, 19/06/2013 a les 08:32
Quina tonteria¬¬
A mi man agradat els daus de pedra paper estisores!
+1
-0
rqeg
Anònimsgaer, 19/06/2013 a les 14:38
Dios que trist. JAJAJAJ
+3
-0
anonimaaaajdnsidbdjbd
jdosndkdkdnnd, 19/06/2013 a les 15:50
Vale a veure pero els q digueu que us voleu comprar els pantalons..
ok vas tu de picnic i si ets un guarro tels taques no? I vas pel carrer ee mireu els meus super pantalons i ells: les taques q son¿ - part de la decoracio. - no qu va es ketchup. Waf..
+3
-0
DIX !!!
Anònim2, 19/06/2013 a les 18:48
Invents útils, però invecils.
+3
-0
ladknbcf
Laioona, 19/06/2013 a les 20:27
Al meu germà li vam regalar el del golf pel vàter. Va ser bàsicament per fer una broma jajajjaj
+1
-2
Motles?¿
Anònima00000, 19/06/2013 a les 20:36
Emmm... lo dels motlles on van? Són per nens de 3 anys, jo crec q no seran excrements, sino potser xocolata o altre cosa. No crec que ningú comprés algu tant fastigós pels seus fills petits!!!
+3
-0
Promotor
Irenedelgadillo, 19/06/2013 a les 20:52
Doncs els dels daus per jugar a pedre paper o estisores mola molt eeee
+1
-0
testimoo
testimu, 19/06/2013 a les 22:17
enserio?
cal una mascara per pintarte els llavis? i una mini pista de golf mentre fas "cacones" de veritat??
jajaja mercii
+2
-0
jajajaja
Anònimaaaa!, 19/06/2013 a les 22:24
Jo vull lu e jugar a golf! És lostia! xD
+4
-0
OOO
Anònim44, 20/06/2013 a les 11:35
Com senten figures fetes amb merda???
Pero la gent que es pensa? #ESTAMOSLOCOS?
+3
-0
Silencis
Anònimmm, 22/06/2013 a les 00:27
Un grup de teatre Catala aniran aquest Juliol a Madrid a representar una obra de teatre que es diu SILENCIS, sobre la guerra civil. 1r premi de Catalunya dels Premis Buero Vallejo de Teatre Jove. La faran en Catala.

Necesiten la nosta ajuda per guanyar el premi del public, no ens costa res votar, i seria un orgull pels catalans guanyar un premi per una obra en Catala a Madrid!




https://www.facebook.com/FundacionCocaCola?sk=app_259782620829339&app_data




Gracies per la vostra ajuda Adolescents! Visca Catalunya!
+4
-0
Déu meu...
La Grinfleim, 23/06/2013 a les 13:33
A mi el que més m'ha sobtat ha sigut el de fer formes als zurullos. Però quin fàstic, que es pensen que som, mosques?
+3
-0
flipant!
jfdkjfdkf, 23/06/2013 a les 16:17
oixx k malament k estaa al mon! la gent saborreix molt, no?¿ no tenen res mes k fer, k inventar akets aparells inutils! hahaha pro el amb el k mes e flipat a sigut el k serveix per donar formes a les merdes! alucinant! kin fastic per favoor! jjajjaja
+0
-0
Juajuajua
Anònimmm..., 06/07/2013 a les 20:18
ES ABSOLUTAMEN INUTIL!!!!!! = ) fa masa gracia jajajajajajaj
+0
-0
Bons i no tan bons.
Anònim04, 23/08/2013 a les 14:03
Alguns encara són graciosos i utils, però d'altres.. tela!
Interessant
+88
-16
fa temps
Anònimtggfgfhgd, 25/12/2013 a les 13:37
aquesta noticia és repetida...


bon nadal!!!
+39
-11
jdvfjer
Anònierfg, 25/12/2013 a les 13:39
A mi em semblen força entretenits i divertits segur que si t'ho regalen et fa gracia
+49
-37
la primera *-*
Anònimuss, 25/12/2013 a les 13:39
wewewe per fi el primer comentari quina ilusiooo *-* i avui asobre es nadall! el millor dia de la meva vida.. ja se que es penos pero ho es jejejejje
vavav peteume a negatiuss a k espereuu?!
igualment soc feliççç booooon nadaallll!
+12
-3
asdfghjkl
RUT, 25/12/2013 a les 13:44
LOL Ö
+10
-4
sdfczx
Anònim4, 25/12/2013 a les 13:45
Dioooooos que pessim,pero el de pedra,paper i tissores no estaria malament:')
+24
-15
merda :'(
Anònimuss, 25/12/2013 a les 13:45
merda, perdo pero es k em pensaba k era el primer comentari jejej, m' havia ilusionat i tot... aixo no si val!
ingusticia, ara anire i em queixare al govern pero k no tenen res millor que fer.. es pasen tot el dia tocantse els "piiiii"! i nomes fan k fotre a la gent.. bno resumint: perdo, pensaba k era la primera :'(
+17
-3
ncjdcnac
poopy time... wtf?!, 25/12/2013 a les 13:49
lo del poopy time... no es una mica traumatic... vamos niños,eamonos un tubo con una estrella en la punta y hagamos mierdas divertidas... vale ocno. trauma d'adolescencia
+4
-3
jhdjkshdjsbdj
njbgjhjdsdhgsdhjgshj, 25/12/2013 a les 14:23
Algun, com el del pintallavis etsa be, ja que jo sempre emb surtuu i semblo un pallaso aunque hi ha alguns de inutils , com per exemple el de ¡pad esta inventat, per ser tactil, llavotrs ja no te cap gracia


pd: Bon nadal i feliç any nou

pd: dient amunt per la indepdndecia //*//
+0
-2
Sorteo PLAY 4
Anònim9832290, 25/12/2013 a les 14:48
+5
-1
Enseriooooo
gshshshsjbshAnònim, 25/12/2013 a les 15:32
Aquesta noticia ja leu repetit com uns tres cops.

PD: BON NADAL
+2
-1
:")
asdfghjklñ *-*, 25/12/2013 a les 15:46
POPPY TIME :"""""""""""") Deuu quee risaa!!

Bon Nadal!!
+1
-1
Clar que si cracks!
phahahahha:'), 25/12/2013 a les 17:10
Ja no saben que més inventar-se, algunes coses pots dir que spn utils però, en canvi n'hi ha d'altres que si t'ho regalessin et quedaries com: clar, m'ha necantat:'')
diios:$
Pd.Visca el nadal
+0
-3
generaciondel08
generaciondel08, 25/12/2013 a les 17:13
Hola geent! Us podrieu passar? és un projecte que estem fent unes quantes estudiants:) Esperem que us agradi, bon nadal adolescents:))



http://generaciondel08.wordpress.com/


A veure si torneu!;)

GENERACIÓN DEL 08, LA PÍNDOLA CONTRA EL NO SABER QUÈ FER
Una web d'entreteniment dedicada a tota aquella gent que es troba navegant per internet i va de link en link a la ferotge lluita contra l'avorriment i el no saber què fer. És aquest el teu cas? Doncs pren-te un GENERACIÓN DEL 08, la teva generació i la de tots els que viuen la crisi del 2008.
+1
-2
9
Lekunsi, 25/12/2013 a les 17:43
El nove asquerooosss la gent saborreix
+2
-1
no tan inùtil
ola que ace, 25/12/2013 a les 19:26
L'ultim pot servir, no ès gaire útil pel pare però si pel gos de la família.
+3
-1
WTF
AnònimES, 25/12/2013 a les 21:24
ja no saben que inventar...
+1
-1
xd
zayrina, 25/12/2013 a les 22:29
es molt bo la gent ja no sap que inventar...
+1
-1
wtf
zgmktrk, 26/12/2013 a les 00:15
La cosa aquesta que serveix per la caca, se suposa que t'has de fotre el tubu aquell pel cul només per que la merda surti en forma d'estrella? jajajjaj

BON NADAL!
+4
-1
Poopy Time
Lorenitaaa, 26/12/2013 a les 00:36
Poopy Time és tan sols un concepte, no existeix! i menos mal, perque sería asquerós i PENÓS.

PD; El que fan per vendre! :O
PD2; Flipaaaaant...

Petons Adolescents (:
+3
-1
Golf!
Marcus, 26/12/2013 a les 20:54
A mi em van regalar per el amic invisible el de camp de golf al lavabo! és divertit! hahaa
+1
-0
OLE TU!
Algu que passa per alla, 03/01/2014 a les 10:42
DInno damira
+2
-2
...
Anònimatatatat, 12/01/2014 a les 17:45
Vaia merda d'invents...
+0
-0
wtf
Anònim u, 01/02/2014 a les 13:55
poppy time fun shapes
en seriooooo
+0
-0
wtf
tatatattattatattatattattt, 02/02/2014 a les 11:07
el poppi time fun to piques pl cul?
(no mapenseu plis)