Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TEST: Ets un bon culé?

Molts de vosaltres us considereu del Barça de tota la vida i uns grans cules, però realment ho sabeu tot del Barça? Aquí us deixem el test perquè comproveu si sou bons cules o no:

| Actualitzat el 19/04/2012 a les 19:40h
Arxivat a: tests, test, barça


Ets un bon culé?
1. A quin any es fundar el F.C Barcelona?
2. Quina capacitat de públic té el Camp Nou?
3. A quin any va guanyar la primera copa d'Europa el Barça?
4. Quin ha estat el porter menys golejat de la història del Barça?
5.Quin és el jugador que més gols ha fet amb la samarreta del Barça?
6.Quants socis té el Barça?
25 a 30: Ets un súper culé! Ho saps gairebé tot del Barça! Si et fessin un examen sobre  història i cultura blaugrana trauries un excel·lent!
 
15 a 20: Ets del Barça i t'agrada sentir-te culé. Això no vol dir però que ho sàpigues tot del club. És més, no saber quina capacitat té el Camp Nou no és una cosa que et tregui la son.
 
 0 a 10: L'únic que tens de culé deu ser la samarreta que els teus avis et van regalar per la teva comunió! Segurament no ets una persona que visqui molt el futbol i el sentiment blaugrana.

COMENTARIS

Molt interessant
+178
-15
23424
3424, 19/04/2012 a les 19:51
no fa falta fer-ho per saber que si que ho soc! força barça i visca catalunya!
+34
-13
jeje
holaaa, 19/04/2012 a les 19:52
Visca el Barçaaa!!! Tots som bons cules!!
+26
-12
FCB!
Anònimkaet6jzd, 19/04/2012 a les 19:53
30 de 30! Yeaaah! Visca el Barça i visca Catalunya! El Barça és el millor! (L)
+15
-14
obvii
pepa de las flores, 19/04/2012 a les 19:54
k havia de treure? un 30!! OBVII!! visca el barça!!
+12
-9
100%
Anònim:D, 19/04/2012 a les 19:54
esclar que siiiiii:D
VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA
+29
-9
oiitant
neuusfb(:, 19/04/2012 a les 19:55
cal?? jo crek k fer el test es desconfiar del teu equip preferit.. es com un insult per jo..
VISCA EL BARÇA
VISCA CATALUNYA
VISCA EL CATALÀ
I ADOLESCENTS PUN CAT! AMUUN (:
+29
-10
vale
genial, 19/04/2012 a les 19:56
jajajjaja fantasic tinc un 10, pero m'encanta el barça disfruto mirant-lo, se els jugadors i m'estimo el club el que passa que no soc freak perduda :)
+19
-7
...
...,, 19/04/2012 a les 19:58
me fike 5?? nose mool sobre la seva història davans pero adoro el barça... no crek k necessita cap test i una cosa seguura..
EL DISSABTE GUANYEM SEGUR (:
+14
-5
kj3wr
Anònimjwkedf, 19/04/2012 a les 20:06
Culé fins la mort!!

Guanyarem contra el Madrid

Tenim possibilitats de donar la volta a la truita de la lliga.

Ens ho juguem tot en aquell partit!!

ÀNIMS!!
+16
-5
FCB!
nnnnnnnnnnnnoia, 19/04/2012 a les 20:06
(8) 1899 NEIX UN CLUB QUE PORTO AL COR, BLAUGRANA SÓN ELS COLORS, FÚTBOL CLUB BARCELOOOONA! (8)
lloll
+5
-6
barça
................................,, 19/04/2012 a les 20:08
^^^
+llll
< FCB >
lloll
v
+11
-10
asdasdasdas
asdasddasd, 19/04/2012 a les 20:11
MÀ CAP ADALT SI CREUS QUE EL BARÇA TÉ MES POSSIBILITATS DE GUANYAR CONTRA EL MADRID!

+8
-11
Es injust.
ClàudiaSL., 19/04/2012 a les 20:12
Es injust que feu test de "Ets un bon culé?", perquè no feu un test de "Ets un bon merengue/perico/gironí..?"
Catalunya es més que un club, puta far$a.
+3
-5
visca el barça i bisca catalunya
cule-noia, 19/04/2012 a les 20:18
ami ma posat um 30 pero apart de cule a mort jugo a futbol a l'espanyol i krec k tambe seria convenien posr el futbol/basket/qualsevol equip pero a nivell individual no em un gran equip
+5
-7
Vale..
Anònim3242342, 19/04/2012 a les 20:19
25/30... I no sóc culé... És més, no suporto ni el Barça ni el futobl...
+5
-5
es ser cule
estimar, 19/04/2012 a les 20:24
Jo de història poc però sincerament crec que ser un bon culé és estimar el Barça I aixòjo ho complesc al 100%. Viscaa el Barça!!!!
+3
-6
anonim
Girona17, 19/04/2012 a les 20:50
no, perke sok anticulé visca l'espanyol !!!
+3
-6
Jo ting la sang blaugrana
JVP, 19/04/2012 a les 20:51
fastic de test eehh una cule kom jo k he estat als moments mes dolorosos i mes fantastics !!!!

ho he passat de tots colors

i el cor el ting del barça!!!


+5
-13
:)!
Criisvtao, 19/04/2012 a les 21:04
I L'ESPANYOL QUE? ostia putaa yaaa eeeh! quina rabia de gent! RCDE♥ i 100% anticulé per sempre!SEM-PRE!!
+5
-7
:)!
Criisvtao, 19/04/2012 a les 21:06
per cert, PUTAAAAAAAA FAR$AAA!
+1
-4
http://www.youtube.com/watch?v=Z1Klz1VpLcE
Anònimadt, 19/04/2012 a les 21:17
+8
-3
més que un club♠
albt'estimuu!, 19/04/2012 a les 21:36
pues jo no sé qina capacitat té el camp nou i tampoc sé quans socis té però el qe se es que estimo al Barça, he plorat, he cridat, he disfrutat i ens ha ensenyat el que és el bon fútbol! Visca el baaaaaaarça i viscaaa Catalunyaaaa!
+5
-4
rcd espanyol
pfpfpf, 19/04/2012 a les 21:43
soc periku i e tret un 25! aket test es molt facil XD jejeje....
+4
-3
yutr
Anònimwsa, 19/04/2012 a les 21:49
30!.... LOL!!!... Visca el barça i sobretoot VISCA CATALUNYA!!! //*//
+3
-4
yyyyyyeah
buusbybabes, 19/04/2012 a les 22:28
30/30, buuuuuuuuut... BLUE IS THE COLOUR, FOOTBALL IS THE GAME, WE'RE TOGETHER.... AND WE WILL WIN TUESDAY!! que graaan CHELSEA, demostran que la PREMIER encara DIU ALGOOO!!!! aaaaaaanimssss madrid dissabte, pipitaaa hattrickkkk i UNITED CAMPIO DE PREMIERRR
barçaaaaaaaaaaaaa a chupaarculsss aquest anyyyyyy!! 8(
+4
-4
kdytgkydtkuyt
yttykk, 19/04/2012 a les 22:43
5/30, es nota que soc madridista no? ;)
+0
-3
...:D
...:D, 20/04/2012 a les 00:07
vamuuuuuuuuuuuuuuuus 25 segurament he fallat l'ultima... :(
+2
-2
culé
Anònimaaaa, 20/04/2012 a les 07:16
25 !! algu em pot dir les respostes??
+2
-2
escddac
Anònimmmmmmmm, 20/04/2012 a les 11:45
30 de 30! fuck yeah!pero no fa falta saber-ho tot del barça per ser un bon culer :)
+4
-1
Culé??
Núria7Guaje, 20/04/2012 a les 15:25
no fa falta fer un test per saver si ets un bon culé. Son culés les persones que viuen el futbol amb molta intensitat, les parsones que han plorat al veure la final de Wembley, les persones que ho donarien tot pel seu equip o les persones com jo que demà es el Barça Madrid i ja porto les ungles pintades de blaugrana!!!!! Visca el Barça i visca Catalunya!!!! *-*
+1
-2
R.Madrid
Anònim., 20/04/2012 a les 16:29
5 perquè sóc del R.Madrid Hala Madrid!!
demà lo parten ja veureuu!!
+0
-2
dema perdreeu culeeeess
uuuuuniteddddd, 20/04/2012 a les 17:52
anonimaaaa... les respostes son 1899, 99.000, 1992, antoni ramallets, leeeo messi, i 180,00 ;)
+1
-1
masca masca
Anònimmmmmmm, 20/04/2012 a les 20:49
30 de 30, pero per ser un bon culer com diueu el test no cal saberse tota la historia de barça
+0
-1
kjdk
kjhsdjurik, 20/04/2012 a les 21:16
25 jaajajajajjaj:$! FCB *_*!!
+2
-1
Visca lo Barça
Popo, 21/04/2012 a les 16:05
Visca lo Barça i visca Catalunya i al Madrid ke lo faiguen a fotree somm tots uns bonss culerrs no se te k demostra ree !!
+3
-3
RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥
Marina ·Too much to say·, 21/04/2012 a les 17:20
hahahaha! al link posa: ets bon cul muahaha
podrieu fer un de l'espanyol...? també hi ha adolescents catalans de l'Espanyol! ens ho mereixem! m'éss igual si em mateu a negatius, però no podeu dir que no tinc rao, el far$a surt a tot arreu i tenim el mateix dret de sortir-hi. A TeVen3 sempre far$a far$a far$a far$a far$a pero mai espanyol... ES INJUST! i fins i tot aqui, ens discriminen... ESTIC INDIGNADA.

PD: els negatius seran ben rebuts, perquè voldrà dir que us ho heu llegit, i tindreu constància del que pensem i sius plau, pericos i periques positius ^^ estic segura de que n'hi ha més d'un, i vull que ens fem veure, perque sense la resta d'equips, senyors cules, no serieu res, si voleu una lliga far$a - mandril, estariem tots encantats
RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥RCDE♥
+2
-0
gjfchj
AnònimOOO, 22/04/2012 a les 14:06
més de un segur que ha anat a la wiki per fer aquest test!! però bueno VISCA EL BARÇA!!!♥
+1
-0
fcb!!
ainoaaaaaaa wapaaa, 25/04/2012 a les 21:11
enserio???cal fer-lo???? culé fins a la mort!!! visca el barçai visca catalunya!!! amb un parell d'ous!!!

PETONS ADOLESCENTS!!!
+0
-0
CeesC Faabregass!! ♥
FCB ♥, 20/05/2012 a les 20:28
Oiixxx sooc la fan numero un del barça tink l'habitació ooficiial bamos tot del barça!!! 5 samarretes del abrça oofiicials soocia del camp nou i he treu un 20 aiixo es bergonyos jeje peroo!!! SOOC CULE FINS LA MORT viisca el barçaa♥♥
+0
-0
ncs
cncvn, 18/09/2012 a les 19:09
no soc del barça però tinc cultura general del club, això es una tonteria...
+0
-0
un 10!!!! :(
Anònim10g, 10/11/2012 a les 20:33
tinc 10 pro mencanta veure els partits i els animo sempre!!!

visca catalunya!!

peto adolescents!! ;)
+0
-0
barça
Sin nombre, 03/12/2012 a les 12:29
Visca el barça i visca catalunya!
+0
-0
fcb
independencia!, 20/02/2013 a les 14:32
visca el barça i visca catalunya espanya a tomar pel cul

culer fins la mort!
+1
-0
Olè!
Yeah!!, 22/05/2013 a les 21:33
sóc super culè! visca Barça!