Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

TEST: Cultura general volum II

Posa't a prova responent les preguntes d'aquest nou test de cultura general. La nostra intenció és que aprenguis moltes coses i puguis comprovar el teu nivell! No utilitzis buscadors ni la Viquipèdia per resoldre el qüestionari. Al final del test hi ha un enllaç per conèixer les opcions correctes! Ah, i deixa de treure't burilles en plena classe d'història!

| Actualitzat el 03/05/2012 a les 17:18h
TEST cultura general Vol. 2
Quin d'aquests planetes és el més gran?
Quants costats té un pentàgon?
Quin dels següents animals NO és un mamífer?
Per a què serveix un cisell?
Quin d'aquests rius té més cabal?
Quants habitants té aproximadament la Xina?
Quines són les parts d'una flor?
Qui va fundar les colònies comercials?
Quin d'aquests climes té la ciutat de Barcelona?
Quin dia va acabar la Guerra Civil Espanyola?
D'1 a 4 punts: Suspès. Estaria molt bé que paressis més atenció a les lliçons dels teus professors. Cal tenir en compte que es tracta d'un test molt bàsic. Posa't les piles i repassa qüestions essencials de cultura general

de 5 a 7 punts: Felicitats! Has superat l'examen. Tens coneixements suficients per afrontar un control bàsic de cultura general. Amb tot, estigues alerta i segueix estudiant per millorar aquests resultats. T'anirà bé per defensar-te i "navegar" per la vida.

de 8 a 10 punts: Moltes felicitats! Només cal esperar que no hagis usat el Google per respondre les preguntes. Sigui com sigui, ja saps moltes coses fonamentals de cultura general. Estigues atent a adolescents.cat per resoldre futurs tests com aquest. 



Comprova AQUÍ les respostes correctes

COMENTARIS

+10
-33
...
Anònimuss, 03/05/2012 a les 15:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-8
aisodj
Anònimaksdj, 03/05/2012 a les 15:15
de 5 a 7 punts: Felicitats! Has superat l'examen. Tens coneixements suficients per afrontar un control bàsic de cultura general. Amb tot, estigues alerta i segueix estudiant per millorar aquests resultats. T'anirà bé per defensar-te i "navegar" per la vida.


jijijij. I sense buscar-ho!
Interessant
+66
-15
weaa
xd, 03/05/2012 a les 15:27
de 8 a 10 punts: Moltes felicitats! Només cal esperar que no hagis usat el Google per respondre les preguntes. Sigui com sigui, ja saps moltes coses fonamentals de cultura general. Estigues atent a adolescents.cat per resoldre futurs tests com aquest.

weeeeaa sense buscar-ho! XD
+14
-6
lelele
lelele, 03/05/2012 a les 15:28
8 puntssssssssssssssss, lelele (8)
+16
-14
ifsdiofbnñasdnfb
.Èliaaa., 03/05/2012 a les 15:30
un 3, jajajajajajaajajjjajjaa, hi aporvo historia amb un 9!!
+13
-9
UN 10!!!!
Anònimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, 03/05/2012 a les 16:00
era massa fàcil...
+0
-6
ueee
eee, 03/05/2012 a les 16:14

https://twitter.com/
#!/f1esport3

https://twitter.com/
#!/f1esport3

https://twitter.com/
#!/f1esport3


https://twitter.com/
#!/f1esport3


https://twitter.com/
#!/f1esport3

TWITTER F1 ESPORT3
+5
-1
h,g,khg,
jkhyg,gh, 03/05/2012 a les 16:25
5!
+3
-8
jejejje
mireietta, 03/05/2012 a les 16:48
he tret un 6! :)) que ama qe socc.... es conyaa!!! :))
+2
-9
bdjfsibvk*_*
meeriii, 03/05/2012 a les 17:18
De 8 a 10!:$
woooowÖ Sóc més culturista de'l que'm pensava....jijiji:$
Aupa! Adolescents.cat sempre*_*
+2
-4
-..
xenaa, 03/05/2012 a les 17:44
de 8 a 10 punts: Moltes felicitats! Només cal esperar que no hagis usat el Google per respondre les preguntes. Sigui com sigui, ja saps moltes coses fonamentals de cultura general. Estigues atent a adolescents.cat per resoldre futurs tests com aquest.
+3
-6
facil
el sindi, 03/05/2012 a les 17:47
Un 10 sense buscar-ho jejeje era molt facil
+4
-3
jaiimenzito
Anònimwded, 03/05/2012 a les 18:10
jaime ets feo
+1
-4
hewbd
livio gay, 03/05/2012 a les 18:17
vesten a la merda cabroncettee
+1
-2
dryiry
dryi, 03/05/2012 a les 19:23
He tret 9 punts! Ole yo! jajaja
+3
-2
...:D
...:D, 03/05/2012 a les 19:52
Mare meva del Prat a Oxford
+5
-1
.
Anònim*, 03/05/2012 a les 19:56
Suspès amb un 4. Ole yo.
Uale, el/la de dalt també ha dit 'ole yo' jajajajaja, la diferència és que ell/a ha aprovat el test i jo no._.
+15
-1
PER LA MERI
Anònim* (PER LA MERI), 03/05/2012 a les 20:05
El missatge de la Meri (comentari número 10) és:

De 8 a 10!:$
woooowÖ Sóc més culturista de'l que'm pensava....jijiji:$
Aupa! Adolescents.cat sempre*_*

·SAPS QUE VOL DIR CULTURISTA? Res a veure amb ser una persona amb cultura. Si tens cultura ets una persona CULTA. Amb això demostres que... FAIL, no ets més culta del que et pensaves, perquè de culta 0 sinó coneixes ni la paraula CULTA.

· SAPS QUE EL TEU TECLAT TÉ ESPAIS, OI? QUÈ ÉS AIXÒ DE QUE'M? QUE+EM= QUE EM. No QUE'M...

· SAPS QUE SÓN LES CONTRACCIONS? PREPOSICIÓ + ARTICLE. La paraula DEL ho és, és la unió de DE (preposició) i EL (article). No va apostrofat com tu l'has escrit (DE'L). Mai havia vist una falta tant greu, i mira que n'he vist... DEL, DEL, DEL, DEL, DEL, ho has d'aprendre! I tu ets culta???? Ah no, que tu ets culturista...
+13
-1
PER LA MERI
Anònim* (PER LA MERI), 03/05/2012 a les 20:06
El missatge de la Meri (comentari número 10) és:

De 8 a 10!:$
woooowÖ Sóc més culturista de'l que'm pensava....jijiji:$
Aupa! Adolescents.cat sempre*_*

·SAPS QUE VOL DIR CULTURISTA? Res a veure amb ser una persona amb cultura. Si tens cultura ets una persona CULTA. Amb això demostres que... FAIL, no ets més culta del que et pensaves, perquè de culta 0 sinó coneixes ni la paraula CULTA.

· SAPS QUE EL TEU TECLAT TÉ ESPAIS, OI? QUÈ ÉS AIXÒ DE QUE'M? QUE+EM= QUE EM. No QUE'M...

· SAPS QUE SÓN LES CONTRACCIONS? PREPOSICIÓ + ARTICLE. La paraula DEL ho és, és la unió de DE (preposició) i EL (article). No va apostrofat com tu l'has escrit (DE'L). Mai havia vist una falta tant greu, i mira que n'he vist... DEL, DEL, DEL, DEL, DEL, ho has d'aprendre! I tu ets culta???? Ah no, que tu ets culturista...
+8
-1
PER LA MERI
Anònim* (PER LA MERI), 03/05/2012 a les 20:07
El missatge de la Meri (comentari número 10) és:

De 8 a 10!:$
woooowÖ Sóc més culturista de'l que'm pensava....jijiji:$
Aupa! Adolescents.cat sempre*_*

·SAPS QUE VOL DIR CULTURISTA? Res a veure amb ser una persona amb cultura. Si tens cultura ets una persona CULTA. Amb això demostres que... FAIL, no ets més culta del que et pensaves, perquè de culta 0 sinó coneixes ni la paraula CULTA.

· SAPS QUE EL TEU TECLAT TÉ ESPAIS, OI? QUÈ ÉS AIXÒ DE QUE'M? QUE+EM= QUE EM. No QUE'M...

· SAPS QUE SÓN LES CONTRACCIONS? PREPOSICIÓ + ARTICLE. La paraula DEL ho és, és la unió de DE (preposició) i EL (article). No va apostrofat com tu l'has escrit (DE'L). Mai havia vist una falta tant greu, i mira que n'he vist... DEL, DEL, DEL, DEL, DEL, ho has d'aprendre! I tu ets culta???? Ah no, que tu ets culturista...
+2
-1
FAIL º.º?
KURO , 03/05/2012 a les 22:23
Un cisell no serveix per perforar????? º.º?
He tret un 9 >,<
+1
-1
FAIL º.º?
KURO , 03/05/2012 a les 22:32
Un cisell no serveix per perforar????? º.º?
He tret un 9 >,<
+1
-0
'
Anònim..................., 03/05/2012 a les 22:42
No, serveix per esculpir. I ara suposo que li preguntaràs a Sant Google què vol dir esculpir. Que ningú d'aquí és tant cult, no ens enganyem (encara que no saber que vol dir esculpir...)
+1
-0
:)
Ireñe, 04/05/2012 a les 16:10
He tret un 10!! (:
+5
-0
Perdó
KURO, 04/05/2012 a les 16:54
O.O no me'n havia adonat ^^ havia llegit escopir XD gracies per corretgir-me sinó no me'n hages adonat ^^

PD: no, no sóc una inculta només he llegit malament i com comprendràs de les tres la que més arribava a la definició correcta era perforar ^^ (es clar que se que significa esculpir que d'inculta en tinc poc)
+2
-1
:))
anonimaaa*, 04/05/2012 a les 22:03
Sí però estaria bé que ho corretgís perqè no se el que he fallat...
+0
-2
Mataaaaaos
Pastí, 08/05/2012 a les 13:15
ueea nen uuuunnnn............................................0 i sense buscar-ho al google jaja que machine que sóc benga mataos sóc millor que vosaltres perque 'he fallat 0 ueeuue :D
+0
-1
8!!
annetaa1123, 07/06/2012 a les 18:28
he tret un 8!! m'agraderia saber quina edat teniu per saber si amb 13 anys es normal o soc retrassada....
+0
-0
xznjknaj
1!!!, 10/06/2012 a les 12:27
pos jo e tret un 1!!!!
soc una inculta xd
+1
-0
REBECA!!!
Rebecaaa!!, 06/07/2012 a les 19:53
averee el test esta be pero... ja se que aqui no som superdotats pero preguntes com " Quin d'aquests planetes és el més gran?" o "Quants costats té un pentàgon?" sincerament perdem el temps... TOTS ELS ADOLESCENTS ho han de saber! es basic !! qu eno sapiguen quin riu te mes cabal vale pero aixo... es caotic!
+1
-0
jdjqgd
Anònimus, 05/01/2013 a les 00:13
un 9! soc super llest! foteu-vos!
+1
-0
fhv
Anònim:(, 28/03/2013 a les 16:18
jo he tret un 6 pero nomes me'n savia 3 com es?
+0
-0
//*// & FCB
Anònimaaaaaa , 07/04/2013 a les 00:57
Primeeeeraaaa!
Un sis! No esta gens malament :D
+0
-0
Un 9