Saray
Saray
Any: 2001
Comarca: Baix Llobregat
Data de publicació: 28/06/2018 15:52
AJUDA ESTIC MOLT PREOCUPADA
Hola! Primer de tot gràcies per l'ajuda que proporcioneu a tots els adolescents amb dubtes.
Bé doncs el cas es que ho vaig fer amb el meu novio per primer cop fa tres setmanes. Anàvem una mica beguts. però no gaire (erem conscients tota l'estona de tot). Vam utilitzar preservatiu però, en acabar, ens vam donar compte que s'havia trencat. Al dia següent no vaig dubtar en anar a la farmacia a prendre'm la pastilla del dia després. La farmacèutica em va dir que em baixaria la regla en una setmana i porto ja tres setmanes i encara no m'ha baixat. El que passa és que tampoc noto que tingui símptomes de embaraç llavors no sé si esperar-me perquè tampoc sé si és en totes les dones igual la tardança d'efecte de la pastilla.
Mariona Busto
Mariona Busto
Data de publicació: 04/07/2018 12:48

Hola Saray!

En primer lloc, moltes gràcies pels teus comentaris, ens alegra llegir que el Consultori t'és d'utilitat.

Si passats 21 dies des que et vas prendre la pastilla de l'endemà, no et baixa la menstruació, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho. 

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Saray!


Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabustpo
http://www.consultajove.cat


">www.consultajove.cat 

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.