Ladgertha
Ladgertha
Any: 2000
Comarca: Alta Ribagorça
Data de publicació: 07/08/2018 17:39
Cul gran i cintureta de vespa
Hola,bona tarda...



Moltes gràcies pel que feu, sou genials



Aixó que escriuré ara em fa molta vergonya. Tinc els glutis força grans i plan culo-pito i hi ha gent que em diu que tinc el cul perfecte per ballar tuerk i així i alguns nois ja m'han dit que tinc un bon cul i no m'agrada gens...Trucs per reduir o aixó es genética i no ho puc cambiar? Truc per disimular? Tinc un complexe que em preocupa día i nit.



Després sóc de caderes amplies...pero se'm noten els ossos de les caderes i no sé si ho puc compensar perbque tinc cintureta de vespa.



I la gent diu que tinc cames de noi...entenc bwn bé per qué pero si teníu una idea per reduir lao grasa dels contra cuixes...jo, encantada



I per últim, jo practico boxa i arts marcials i tinc bastanta força,pero en vull tenir més...Trucs per ser més forta i tindre més múscul? Ah, i trucs per la força de voluntat per fer dieta...es que m'acabo candant i deixant-la i a mi m'agradaria estar més prima i ser una noia d'aquestes que els hi encanta el esports i la dieta sana...Practico boxabi arts marcials ii medeixo 1'51 i peso 53 kg



Gràcies per tot
Laia Reventós
Laia Reventós
Data de publicació: 08/08/2018 10:17
Hola!

Abans de tot recordar-te que cadascú té un cos diferent, amb més o menys formes. El nostre cos té una genètic de base. Ara bé, si bé és cert, es poden dur a terme alguns "trucs" per modificar aquelles parts del cos que ens generen inseguretats, acceptant sempre que no podem aspirar a tenir un cos sense malucs-glutis si la nostra constitució ja és així de base.

Pel que comentes deus tenir un cos e forma de pera (tens la zona inferior més pronunciada -malucs amb corbes, cuixes amples i un glutis pronunciat- i la part superior més estreta -bust petit, espatlles estretes i una cintura ben definida-). Per tant, si tens inseguretats respecte la teva zona inferior del cos, una cosa que pots fer és remarcar la part superior. A l'hora de vestir portar colors més clars i estampats brillants a la part de dalt i vestir amb colors foscs a la part de baix. D'aquesta manera es compensa.

A l'hora de fer exercicis, com bé t'he dit tenir un cul i uns malucs pronunciats forma part de la teva constitució genètica. Ara bé, si resulta que no t'agrada ja sigui perquè tens cel·lulitis, o bé perquè no està fort, pots provar de fer exercicis que enforteixin la zona. Els esquats (sentadillas) són un exercici molt eficaç per reduir la cel·lulitis, eliminar el greix acumulat i enfortir la zona. Comentes que fas boxa i arts marcials però vols fer més múscul. Has de tenir en compte que fent aquests dos tipus d'exercici ja entrenes força el tronc superior del teu cos (braços i espatlles), de tal manera que ja estàs enfortint la part del cos que tens meys pronunciada. Si vols reduir cames i enfortir-les a la vegada, es recomana fer spinning, el·líptica i córrer entre d'altres.

La clau és sobretot portar una alimentació sana i variada amb moltes verdures i fruites, que ens mantindran hidratats i ajudaran en la eliminació de retenció de líquids.

Espero que t'hagin servit d'ajuda aquests petits "trucs".

Gràcies per confiar en nosaltres,

Laia Raventós,
Psicòloga

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.