anonimalila
anonimalila
Any: 2004
Comarca: Bages
Data de publicació: 23/10/2018 23:21
pes correcte?
hola, fa anys que ja ho arrastro i ja nose que fer. estic desesperada, nose que fer per baixar de pes, ho he intentat tot. per exemple porto dos semanes menjant lo mínim i arriba una nit que sem va la olla ( pq els meus pares sempre menjen guarrades i mes dificil controlarme) i menjo mes del compte, llavors em sento malamnet i em faig un tall ja que no puc bomitar (no molt profunt simplement per saber que el que he fet esta makamnent). Es la única manera de "sentirme algo millor per el que acabo de fer). medeixo 1'70 i peso 50,5kg i tinc 14 anys se que direu que estic dins d'un pes saludable pero jo no hem sento be, si no no estaria escribint això. també he de dir que les meves amigess fan comentris a vegades com dient que estic gorda i per molt que elles no hu pensin a mi m'afecta i MOLT. vaig intentar de parlaro amb una amiga aixo que em pasa, que tenia por a engordar i a cauree en el bucle de no menjar ( pq el any passat em va passar) Pero ella no va saber reaccionar i em va "fotre la bronca" dientme que estava prima i que no sem passes pel cap fer cap tonteriia. per mi va actuar com un adult i sense entredre la meva posició. Ara estem rallades i ella suda de mi. Ja ns que fer, paso de perdre amistats per un problema meu. em podeu dir alguna dieta saludable o algo?? que creieu que em pasaa?
això estariia be?: al matí menjar un iogurt i dos tortitas d'arròs, pel mitdiia arros amb peix, i pero sopar una amanida amb truita fransesa.
Espero que s'hagi entès
Laia Reventós
Laia Reventós
Data de publicació: 25/10/2018 11:36
Hola,
Primer de tot seguir-te animant a que facis el que estàs fent a través d'aquest escrit. És a dir demanar ajuda, tant a través d'aquest portal com de les persones que estan al teu voltant i t'estimen.
Llegint les teves dades físiques i els hàbits alimentaris que expliques, no sembla que siguin del tot saludables. T’ animaríem a seguir un estil saludable d’alimentació, per exemple en el teu cas començar a realitzar les 5 ingestes diàries i sobretot no fer-te mal (tallar-te) per cuidar-te i seguir una línia d’alimentació saludable com la que et proposem.
Hi ha una part del que ens expliques que considerem molt important que és com et sents amb tu mateixa i que amb alguns amics s’hagi agafat distància podent arribar a sentir-te sola. T’animen a que reflexionis en quines coses creus que ets bona i se’t donen bé (de les teves habilitats, personalitat...), així com a que puguis parlar amb persones de confiança, no sols com et sents amb el menjar sinó amb que necessites emocionalment.
Desitgem que t’ haguem pogut ajudar.
Gràcies,
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.