-
-
Any: 2004
Comarca: Baix Llobregat
Data: 18/01/20 18:44
pastilles anticonceptives i molts grans
holaa!
fa més o menys 1 any que em van detectar quan vaig anar al ginecòleg que tenia un ovari poliquístic, i des de fa 4 mesos m'estic prenent unes pastilles que suposadament m'haurien d'ajudar a no tenir tants grans, menys pel corporal, la regla regulada, menys sang,....
Porto 4 mesos en total i de moment només m'ha millorat la regla regulada, i en canvi tinc moltíssims grans que cada setmana van a pitjor i no paren de sortir més i més. Li vaig dir al ginecòleg però em va dir que hauria d'esperara que s'em regulin les hormones, però esk no veig ninguna millora des de que me les estic prenent, i noto que cada cop van a més i més grans. He agafat una por i ansietat a que la gent em vegi amb els grans que tinc que em fa por sortir al carrer i cada cop que em miro al mirall em sento fatal. No em sento gens còmode amb el meu cos, no puc sentir-me com que sigui el meu ja que no tinc el control del meu cos. Cada dia em rento la cara dos cops i em poso productes i encara així surten més i més.
En conclusió, ns que fer, m'agradaria deixar les pastilles i tornar a com era abans, sense grans i m'estimava, al meu cos, em sentia segura i podia ser jo mateixa, però no les puc deixar pq sinó deixaria un cicles d'hormones i bla bla bla.
JO NOMES VULL QUE EM MILLORI LA CARA I NO VULL ESPERAR MÉS TEMPS A QUE MILLORI SOLA PQ ES REGULIN LES HORMONES! no puc aguantar més.
Andrea Esquerdo
Andrea Esquerdo
Data: 20/02/2020 11:34

Hola bonica!

Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!

Preguntar al ginecòleg és el millor que podies fer, són ells els especialistes i els que en funció del teu cos et va donar unes pastilles, millor que ell no t'aconsellarà ningú. Entenc que ja ets conscient, però estàs en l'adolescència i en aquesta etapa és molt natural que ens surtin granets a les noies, i quan ens ha de venir el període de la menstruació. El consell que et donem, és que preguntis al teu ginecòleg, o a una farmacèutica algunes tovalloletes, alguna crema o alguna cosa pels granets. Sobretot, no deixis de prendre les pastilles sense el consentiment del ginecòleg perquè com dius, te les estàs prenent per regular la menstruació. Portes 4 mesos prenent-les, el cos s'ha d'acostumar, com bé diu el teu ginecòleg.

Comentes que no et sents còmode amb el teu cos i no t'acceptes igual que abans. És molt important estimar-nos i acceptar-nos,  tens molt de guanyat perquè ets conscient de la seva importància. Com hem comentat, estàs en una edat de canvis i és molt natural i normal que en alguns moments no t'acabis d'acceptar igual que abans, perquè també t'has d'acostumar als nous canvis. Tot i així, dir que l'autoestima no és quelcom estable, hi ha dies que ens veurem millor i dies que no tant, però hem d'intentar que els dies que no tant sigui menys. 

Accepta't i estima't

Andrea (psicologa)

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: