-
-
Any: 2002
Comarca: Barcelonès
Data: 19/03/20 12:39
Pits
Sempre m'han agradat molt els meus pits la veritat, però he començat a prendre les anticonceptives i noto que estan més grosos. Sé que es normal, m'ho van avisar, al principi els veia més rodonets i grans i fins i tot m'agradaven més, però ara noto que comencen a caure i tinc por d'acabar amb els pits caiguts. Hi ha alguna manera d'evitar que caiguin més? Hi ha alguna manera de fer que creixin a lo rodonets i que no caiguin? O que tornin com avans. Portar sostenidor i el tipus influeix? Acostomo a fer bastant esport, però al gym mai feia pit perque pensava que per les dones era una tonteria, hauria de fer? Ara que estem en confinament hi han exercicis per fer pit a casa que no es necesiti material a part de flexions?
Moltes gràcies.
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: