Alexandra Stan maltractada pel seu nòvio!

La cantant de Mr. Saxobeat és brutalment apallissada pel seu xicot després que ella demanés els diners que havia guanyat cantant a bolos. Tot va començar amb una discussió que ha tingut un final tràgic!

| 20/06/2013 a les 09:34h
Arxivat a: FAMOSOS, Alexandra, stan, maltractada, nòvio
 


La violència de gènere truca també a les portes de les famoses. Primer va ser Rihanna i ara Alexandra Stan, la cantant de All My People o Mr.Saxobeat. 

Tot va començar amb una forta discussió el passat dissabte quan ella li va demanar els diners que havia guanyat en varis bolos. El nòvio i agent de la cantant de 24 anys s'hi va negar rotundament i aquí va començar la disputa.

En un primer moment Alexandra va negar que l'haguessin agredit i va dir que havia estat un accident a través de les seves xarxes socials. Un cop a l'hospital i amb la cara desfigurada ha volgut parlar als mitjans de comunicació. 

La pallissa va durar dos dies... "Em va pegar molt fort i em vaig desmaiar. Vaig tornar en sí al cap de dues hores... em va agredir a l'únic ronyó que em queda". El nòvio d'Alexandra va fugir quan va veure que recuperava la consciència i ella va intentar sortir al carrer. Una patrulla policial la va acompanyar fins a l'hospital. 

Des de feia dos anys que Alexandra no sabia quan guanyava. Tot li gestionava ell i va decidir posar punt i final a aquesta situació. 

Tot i que està satisfeta d'haver parlat públicament Alexandra ara té por del que pugui fer ell. 

La redacció d'Adolescents.cat expressa el seu rebuig a qualsevol tipus de violència. Ànims Alexandra! 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

dfsvaerzdsufskhjkszd
Anònimaaaaaaaaaaa, 20/06/2013 a les 09:54
Interessant
+96
-4
increíble...
Joder tiio!
yoouu!, 20/06/2013 a les 10:01
Molt interessant
+125
-3
Joder... pobra, qe es creuen els tios? que poden fer el que volen? Dons no..
aanonimaaii
Anònimaaii, 20/06/2013 a les 10:18
Interessant
+62
-0
En serio, es frustrant que la gent pugui fer aixo a les persones que teòricamen d'estimen. Pff.....

Ànims Alexandra!!!
m aremeva
Juuuuuuuuuuuuuuuls!, 20/06/2013 a les 10:49
+48
-0
Bffff, pobra dona. Increïble que a ple segle XXI hi hagi gent tan subnormal que es dediqui a fer aquestes coses. És que de veritat, coses com aquestes fan que una deixi de creure en la humanitat i el seu progrés. Ànims Alexandra!
NO a la violencia de genere
Joan Rodriguez Garcia, 20/06/2013 a les 10:57
+42
-1
STOP! a la violencia de genere. Qui maltracta no te respecte ni vergonya. #prayforAlexandra
lml,ij
Anònimous23, 20/06/2013 a les 11:00
Molt interessant
+231
-1
NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE joder... espero no trobar-me en aquesta situació el dia de demà.

Ànims Àlex!!
Anim Alexandra!
Anònimwefrghrt5, 20/06/2013 a les 11:03
+16
-1
STOP.
Pobra noia tio..anims..!
:S
asfas, 20/06/2013 a les 11:05
+16
-1
Osti pobreta, molts ànims! Tots estem amb tu!
faltes...
kjahfjh, 20/06/2013 a les 11:16
+18
-9
Des de feia dos anys que Alexandra no sabia quan guanyava* al redactor, es diu quant* quan ens referim a una quantitat, quan* és per a moments temporals.
violencia
njnjj, 20/06/2013 a les 12:01
+18
-1
Que fill de putaaaa el novio !!!!
aanonimaaii
Anònimaaii, 20/06/2013 a les 12:04
+6
-18
He fet un video de quan vaig anar de vacances a Paris. Aqui el teniu:


ZVntiGKg6s

Siusplau, mireu-lo
LA gent esta malament....
dgdgfdgfd, 20/06/2013 a les 12:36
+21
-0
El del video o la del video... CREUS QUE AKI ES EL MILLOR LLOC PER POSAR AIXO??? estem parlant de maltracte no dun putu viatge....
lglkvl
Anònimkhgdkkghkhgdkhgdkg, 20/06/2013 a les 13:19
+13
-0
POCA VERGONYA pero com s'atreveix a fer-li això...molts anims alex
Alexandra Stan
Anònimccfdsg, 20/06/2013 a les 13:28
+43
-3
Jo sóc rumanesa, i aquests últims dies estic seguint de molt a prop el cas de l'Alexandra.
Primer, dir-vos que el noi, no era el seu novio, ella va dir que havia estat enamorada d'ell, però que no eren parella. En segon lloc, la pallisa no va durar dos dies, sino que, el dia en que es va desmaiar, estaven a l'estudi, i havien tingut una discussió perque ella estava molt cansada i no podia treballar, i ell, en certa manera, la volia obligar a treballar. Per culpa del cansanci, i del disgust de que s'havia barallat amb el seu mànager i no podia aguantar més, ella es va desmaiar. Al dia de després va ser que la va pegar, perque ella li va demanar que volia saber els diners que guanyava per cada concert. Per últim, ella no va ficar que havia tingut un accident de cotxe, sino que va ser ell, despres de pegar-la, qui ho va escriure.

Només comentava per aclarar les coses.

POSEM PUNT I FINAL A VIOLENCIA DE GÈNERE.
mare meva
Anònim17, 20/06/2013 a les 14:08
+11
-1
cuants fills de puta anda solt enserio no se como poden fer aixo hee
^^/
Anònim^^/, 20/06/2013 a les 14:13
+7
-2
Ostres tu ja no saben q fer!!!
Pobreta amb lo guapa q era...
ioflippo
Anònimjkhuyfv, 20/06/2013 a les 14:58
+11
-0
eiii el de daaalt, en serio k lo k mes et preocupa d akest cas es k ara esta lletja??? pk t he de dir k les ferides se li curaraaan!! apa si tu creus k aixo es l'important ja pots dormir trankil, pero si a mi em fessin el mateix k a ella, l aspecte ja no m importaria una merdaa
flipa tulipa
abcdeAnònim, 20/06/2013 a les 15:26
+5
-1
La gente cada cop esta pitjor,tu....

ANNiMS ALEXANDRA!¡¡¡!!
rumanaaa
rumana jaajaja, 20/06/2013 a les 15:43
+4
-0
HAI ALEXANDRA !!

*anims alexandra*
olakase?
ranagustava, 20/06/2013 a les 16:01
+5
-0
Qee fil de puta! Sen va a picar a la seva mare.. Pobreta:(
htftfjgfutdteut
Noalaviolenciadegeneree!!, 20/06/2013 a les 17:24
+5
-0
tiu pobre noia no su mareix am lu k canta be !!!
....
Anònimolaa, 20/06/2013 a les 18:53
+4
-1
Pobra Alexandra! Amb lo guapa que era....
???
Anònim0900077, 20/06/2013 a les 18:55
+3
-0
Com hi ha gent que pot pegar a qui més estima? no ho entenc

Ánims Alexandra, recupera't!
SDFG
ffvfv v vvvvvvvv, 20/06/2013 a les 19:02
+4
-0
Es el seu manager i ex novio!!
Ànim Alex
d nfijp, 20/06/2013 a les 20:20
+4
-0
Quin fill de puta, amb lo guapa que és.

Ànims Alexandra!
OMG!!!!
Soc tia..., 20/06/2013 a les 20:21
+3
-0
E d reconeixer k no tenia ni idea d ki era fins k es escoltat el tema k cantaa....UPS!!! Pobre pava...Peró una cosa es que s'etascapi una clatellada pk t'has posat nervios i li demanis perdó i un altre esque la apellicis i li deixis un ull mes gran que tota ella...
tghrh
DEU MEUU!, 20/06/2013 a les 21:20
+2
-0
K FIL DE P***, enserio, pero que es creuen?? que per ser homes poden pegar-nos?? desitjo que el dia de demà la violencia de gènere acabi i que tots puguem vivir tranquils!
deu meu, això es INCREIBLE!
fill de puta
Anna&Mariia, 20/06/2013 a les 21:48
+3
-0
joder pobreeta, espero que aquest tio es passi tota la vida a la preso!




Quina llastima
Lizza katherina, 20/06/2013 a les 22:38
+1
-0
Tinc que dir que aquet paio és un fill de puta i un cabro per haverli fet aixo a la Pobre Alexandra.Aixo també és un exemple de que els famosos també pateixen pels que creuen que ser famos és la maravella.
I desitjo anims a a Alexandra que es recuperi lo més aviat d'aquesta situació.
VAIAA CABRONÀS!!
Anònimaa cabrejadaa!!, 22/06/2013 a les 19:29
+2
-0
Vaia fill de puta!! K sa cregut apallisant a tot dèu?! Tant se val si piques un nen o una dona axo es ser un SUBNOMAL de collons! Joder, com u deu haver passat la pobre noia...
Alexandra Stan
Anims Alexandra, 23/06/2013 a les 10:48
+1
-0
Hola,
El missatge postat pel Facebook on es deia que l'Alexandra havia patit un accident, també havia estat postat pel seu manager per amagar els fets.
Soc de Rumanía y aixó fot molta rabia...NO A LA VIOLÈNCIA.
WTF?
Adri&Maxi, 23/06/2013 a les 13:59
+1
-0
pero q es pensa aquest pavo? tio, poden tenir una baralla, ... PERO TAMPOC CAL ARRIBAR A AQUESTA ALTURA!! s'ha passat el noi!! I MOLT
injust
djfdjfdfdsj, 23/06/2013 a les 16:32
+1
-0
jodeerr... pobretaa, ningu es mereix k li facin axoo! vivim amb una punyetera societat masclistaa!
aviam si entree tots, diem prou a la violència de gènere!