Saps per què els pèl-rojos són especials?

Ets pèl-roig o pèl-roja o coneixes algú que ho sigui? Només un 2% de la població ho és. Descobreix les seves singularitats!

| 01/11/2013 a les 01:23h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, cabell, pèl-rojos
 


1. Ser pèl-roig et fa especial: només un 2% de la població mundial ho és.

2. Hi ha gent que considera que els pèl-rojos són molt sexys!

3. Als Països Baixos celebren el dia dels pèl-rojos a principis de setembre.

4. La majoria de pèl-rojos són d’Irlanda, Regne Unit i Australia.

5. A Dinamarca tenir un fill amb el cabell vermell és tradicionalment un orgull familiar.

6. Tots tenim en ment a personatges o famosos pèl-rojos que ens encanten (la sireneta, Ed Sheeran, Ron Weasley (Rupert Grint), Sansa Stark de Juego de Tronos (Sophie Turner), Nicole Kidman, Pipi Lamstrung...).

7. Les persones que tenen el cabell roig solen ser de pell blanqueta i amb pigues lo qual era considerat per molts artistes un cànon de bellesa natural.
 
Algú que sigui pèl-roig o que en conegui algú?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

uau
kaycat, 01/11/2013 a les 01:30
Interessant
+78
-10
WOW, mai hauria donat tanta importància a ser pelroig
||*||
asdfghjklñ
ariane16, 01/11/2013 a les 03:04
Molt interessant
+270
-18
La meva tieta és pèl-roja amb el cabell molt llarg i els ulls verds i es preciosa. Ha fet varies sesions com a model i coses d'aquestes, i jo soc rossa cobre i tinc tons vermellosos :P
Oi taaan
Hermione, 01/11/2013 a les 06:40
Interessant
+88
-1
Els pèl-rojos són mooolt sexis *^*
rosos
Anònimsdsdsds, 01/11/2013 a les 07:51
+61
-32
Els rosos també sóm sexis eeh!;)
Pelroigoos
Anònim4186/8, 01/11/2013 a les 08:41
Interessant
+73
-2
Jo sóc pèl-roja i n'estic orgullosa però no hem considero sexy:)
Jo
anoooonim:), 01/11/2013 a les 08:57
+40
-5
Jo tambe soc pel·lroja i em considero sexy. La meva mare tambe ho es.
erty
hjkl, 01/11/2013 a les 09:03
+40
-2
La meva germana i jo som pelrojes i sexyyyys ;););)
Voz Misteriosa :)
Anònimaoeoe, 01/11/2013 a les 09:46
+35
-4
La Voz Misteriosa és pèl-roja! Qui segueixi a la Yellow Mellow ja sap de què parlo...
a..
Crecqueusdeixeu..., 01/11/2013 a les 10:20
+27
-1
No heu pensat en posar a Chuck Norris?
I una cosa...
Anònimaaaaaaaa, 01/11/2013 a les 11:01
+29
-4
Hi ha gent que considera que els pèl-rojos son molt atractius però nomes hi ha una raó i és perquè desprenen una pheromona (que es el que fa que ens enamorem i tal) que es molt forta i fa que a tothom ens semblin molt guapos i sexys.
pèl-roja
jdkfis, 01/11/2013 a les 11:05
+18
-0
wooow!! jo sóc pèl-roja però ja no ho sóc tant com quan era petita, ara sóc pèl-roja tirant a castanya, però no sabia res d'això!!
u soc!
pelrojaa1, 01/11/2013 a les 11:06
+9
-1
jo soc pel roja i no sabia res d'aixco.. guau!

catalunya indemendent "*"
nzknnkalnke
lancklneña, 01/11/2013 a les 11:08
+47
-1
Doncs jo soc castanya i em considero sexy igual (H)
lalalala777
lalalala777, 01/11/2013 a les 11:13
+20
-3
JPelirrojo for the win!!
Aburiment mortal!
Anò[email protected]@, 01/11/2013 a les 11:18
+19
-4
Jo coneixo a una persona, la meva profe de física i química.
I pel que jo trobo la meva profe de f&q no es gens especial, es cruel i borde amb els alumnes.


PD: INDEPENDÈNCIA!!!!
la ariii guapa
mm..anonim, 01/11/2013 a les 11:24
+12
-2
La ari es peliroja amb els cabells arrinxolats i pigues, la mes guapa♡

Ah i esquerrana!:')
ssds
sense nom (anonim), 01/11/2013 a les 11:26
+12
-0
el nen k magrada s pelroig s super ultra mega wappo *-*
pel-roig
Anònimdafgdfv, 01/11/2013 a les 11:33
+5
-3
tenim una profe q es pel-roja i no se perque tots li diuen la pastanaga :')
Jp!!
Pool:), 01/11/2013 a les 11:39
+7
-1
Que s'ho diguin al JPelirrojo!! jaja :D
sdfh
*dreen*, 01/11/2013 a les 11:51
+9
-2
El meu germà es pel-roig,blanquet,amb pigues i amb els ulls verds, i jo soc castanya amb ulls marrons pero tincs metxes pelrojes i quan em dona el sol s'em veu el cabell pel-roig.
pelirojis al poder
pelirroja, 01/11/2013 a les 12:10
+5
-6
jo soc pelroja i sempre ma mulat perque soc especial ara se mesta anat el color i mestic traumant pro molu moltisim soc la unica pelirroja a lescola pelirrojas al poder qui diu que no dominarem el mon?
Sóm més sexys
PEL-ROTJA, 01/11/2013 a les 12:29
+3
-6
No era pel-rotja, però la meva tia ho és, i jo tenia pigues, moltíssimes, així que vaig decidir posar-me un tinte i la veritat, és que si ets pelroig és molt més sexy! Et diuen que es espectacular, al meu institut només hi ha dues noies pelrotjes, i jo sóc una d'elles. Em sento orgullosa.
viingaaaa
pèl-rojaa:D, 01/11/2013 a les 12:58
+7
-3
jo sóc pèl-roja però no sé com qui he sortit.. perquè els meus pares i avis no ho són, crec que seria per un vesavi o vesàvia.
els meus amics em criden per pelirroja.. jajaja ia se m'ha quedat el mote

sóm sexys :3
independènciaaaa! //*//
:3
Anònimaa:3, 01/11/2013 a les 13:15
+7
-1
doncs la meva profe de catala i socials es pelroja i es una amargada i una borde que no fa mes que cridar als alumesvV' no vull dir que tots siguin aixi eh^^
sexy!:$
sfefgrg, 01/11/2013 a les 13:57
+9
-2
sis els pelrojos son molt sexis pero no em negareu k els castantnys amb ulls marrons no molem, encara q sigui mes normal no vol dir k no moli!!

PD:els rossos tmb molen ee :P
les meves 2 millos friends
Anònima99, 01/11/2013 a les 15:35
+5
-0
Les meves dos millors amigues son germanes bessones i son pel-roiges i tenen dos germans pens grans i un es moreno i l'altre rubio jaja
qwdjbwlef
Anònimgaiuveag4yva, 01/11/2013 a les 15:46
+5
-1
Ed Sheeran*.*
gordis
jojojo, 01/11/2013 a les 16:23
+1
-1
el meu pare, i familia de part de mun pare són pèl-rojos, jo sóc més rossa però tinc reflexes pèl-rojos i mola moltíssim!
dvdvd
Anònimddf, 01/11/2013 a les 16:35
+3
-1
a mi em posen, vaig estar amb un pel roig:$
uueueu
carliiiiiiiiiii, 01/11/2013 a les 17:17
+1
-0
A mi quan era petita em va trigar en sortir el cabell i TOTS els metges asseguraven que seria pelrroja pperò al final no, i m'hagués agradat molt... per això ara em faig banys o reflexos pelrrojos!! visca el color roig!!!!!!!!
Lídiaaaa!
:)))))), 01/11/2013 a les 18:49
+0
-0
Jo sóc morena d'ulls verds, però cuan em toca el sol tinc reflexes pel-rojos, no sé, algu extrany en el meu cabell jajaja i sí, jo trobo que la gent pel-roja és unica... i alguns molt atractius jej!!! :)
anònimaaaaaaaaaa
fdsgsdf, 01/11/2013 a les 19:03
+2
-0
El meu ex és pel-roig, però totalment d'acord, són molt sexys!!!!
g
Anònimg, 01/11/2013 a les 19:05
+0
-0
bndiuerogtejklvan
Anònimaaaaa, 01/11/2013 a les 19:20
+1
-0
El meu noviuu es pel-roig, i es el mes sexy*-*
fdasfasfsdad
jooooooooo, 01/11/2013 a les 19:53
+3
-0
jo sóc pèl-roja però no crec que la gent em trobi sexy, més aviat els nois no es fixen en mi..

peeeeeetonets!
byubgygboigt7i
oiobgyuigcvfyh, 01/11/2013 a les 19:58
+1
-0
sóc pèl-roja, la única de la família.. mola ser-ho,ara tothom es tenyeix de roig^^
asdfghjklñstry
Anònim4q364ut, 01/11/2013 a les 21:00
+0
-0
Jo tmb conec a un nen que és pèl-roig ii tmb li diem pastanaga:')!!
*-*
Anònimaaaaaaa, 01/11/2013 a les 21:13
+0
-0
HO SOC DE PÈL-ROJA, I BÉN ORGULLOS QUE ESTIC. hm.
*-*
Anònimaaaaaaa, 01/11/2013 a les 21:14
+0
-0
HO SOC DE PÈL-ROJA, I BÉN ORGULLOSA QUE ESTIC. hm. **********
Pèl-rojos al poder!!
Anònima!! II*II, 01/11/2013 a les 23:21
+0
-0
Jo sóc pèl-roja, com el meu pare i tots dos tenim pigues i els ulls entre verd i marró.

Pd: INDEPENDÈNCIAAAAAAAAAAA
rossosssssssss
Anònimcfghbjkl, 01/11/2013 a les 23:25
+0
-0
doncs jo sóc rossa,, ven guapos k som els rossos:$$
eeeoooo
Anònimua morenahh, 02/11/2013 a les 13:48
+1
-0
donss jo soc morenah i ademes soc danesa amb ulls marrons i crec que els pelrojos no son els unics sexys que hi ha los morenos i los rubiohs tambe som molt sexyys ?¡eh¿!
PD: que ningu pensi qa no magraden els pelroijos nomes dic que no son el unics sexys qe hi ha
Si xatu si
Nuriaindependentista, 02/11/2013 a les 19:17
+0
-0
Pel duns llocs mes amunt, a traves de la pantalla del meu ordinador no crec q desprenguin cap feromona i els trobo súper sexys jajajajaja
udchjx
Anònimaash, 02/11/2013 a les 22:07
+1
-0
El meu cosii es pel-roig i es moolt guapu:) Jo soc castanya am els ulls molt foscos y tmbe soc sensi eeh:'')
hahavsjagr
jahahshsjag, 03/11/2013 a les 01:29
+0
-0
El meu nòvio és un un pel-roig guapíssim i molt sexy!
uñibb
Anònimaaaaalallala, 03/11/2013 a les 22:35
+0
-0
A mi m'encanten els pèl-rojos, els trobo molt sexys.
la voz misteriosa de yellow mellow
anonima pinguina meh, 21/11/2013 a les 11:53
+1
-0
es veritat!! "la voz misteriosa" es pelroja!!! si segueixes a la yellow mellow(esdiu Melo) sabras de que parlo,i un altre noi que es diu juan es pelrroig el seu nom artístic es jpelirrojo... fa rap, es molt bo personalment m'encanten els pelrojos
molt mes que sexy...
j.patordi, 18/01/2014 a les 19:03
+0
-0
pelroja i amb pigues... queda curt dir bellesa natural.

son la perfeccio feta persona
mare
cdlku, 27/01/2014 a les 14:07
+0
-0
Jo tinc un fill pelroig i no passa decepercebut, la veritat es k pateixo una mica per si quan vagi a l' escola es burlin d'ell x ser tant diferent dels altres nens......
:)
Anònim111, 30/10/2014 a les 21:27
+0
-0
Jo soc pelroja i lo k tinc despecial son els ulls perk la majoria de palsroijos son amb els ulls blaus o verds i jo els tinc marrons i soc de Catalunya i BULL LA INDEPENDESCIA!!!
:)
:p
*-*
Anònim, 30/10/2014 a les 22:07
+0
-0
Jo tinc gens de pel-roig i soc una noia amb la pell blanca i pigues pero soc rossa. Algunes persones depen del dia em diuen k em veuen amb el cabell pel-roig jajaja ami sincerament magrada molt
casicasii
Anònimaa, 31/10/2014 a les 08:48
+0
-0
L'avi de ma mare era pel-roig i jo ho semblo, pero no ho soc, soc super blanca i tinc moltes pigues i els ulls practicament verds, pero em falla el cavell, soc morena. A vegades depen de la llum que hi haigi se'm veu el cavell com taronja:')
adf
Anònim, 31/10/2014 a les 12:01
+1
-0
Jo tinc un altre motiu:

·Weasley's!!
peliroja♡
Anònim, 31/10/2014 a les 15:39
+0
-0
Jo soc pel-roja amb castany i negre pero algo es algo Visca les pel-rojes!
Firmat: Peliroja♡
Sí, clar
Mack6384, 31/10/2014 a les 16:06
+0
-0
JAJAJAJAJAJAJA sí home, és com allò de "els/les rossos/es d'ulls blaus són guapíssims/es"; MENTIDA! HI ha tios i ties així que son ben lletjos, de la mateixa manera que hi ha pel-rojos i pel-roges que són de tot, MENYS SEXYS :'D
ELS PEL-ROJOS...
VullSerPelRoja, 08/05/2015 a les 16:09
+0
-0
Els pel-rojos són molt més atractius i són al·lucinants (a mi per exemple m'agrada un nen pel-roig, jejeje) Pfff... sempre he sentit atracció amb ells.
pel-roig
Anònima*.*, 06/06/2015 a les 14:04
+0
-0
Jo no soc pel-roja pero mencantaria sero! Una amiga de la meva clase ho es i es super guapa