Manel Navarro s’ha proclamat vencedor de Teen Star 2

Bruno Franquet i Anna Gorgoll han quedat segons, Roger Argemí ha sigut tercer i la concursant més jove, Carla Gibert, ha rebut una menció especial del jurat.

| 23/12/2013 a les 13:03h
Arxivat a: TEENSTAR, Manel Navarro, Teen Star
 


La sala Bikini de Barcelona va acollir ahir al vespre la segona edició de Teen Star, el concurs de joves talents musicals de Catalunya, organitzat per la discogràfica Música Global i Adolescents.cat .

Manel Navarro, guanyador de TeenStar2, assajant als camerinos abans d’actuar a la sala Bikini

El sabadallenc Manel Navarro (17) va proclamar-se vencedor de la nit, interpretant el tema Hold on we're going home de Drake i això li permetrà començar una carrera musical amb el segell discogràfic TeenStar Records. "Em sento molt orgullós i content d'haver aconseguit el primer premi. La competència ha estat molt dura aquest any. Ha estat un honor fer amistat i compartir rivalitat amb tots els concursants d'aquesta edició! Estic molt agraït a totes les persones que han assistit a la gala final i espero que s'ho passessin molt bé ", declarava Navarro a Adolescents.cat!

Bruno Franquet i Anna Gorgoll, 2n premi de Teen Star 2.

El segon premi va ser per als gironins  Bruno Franguet (18) i Anna Gorgoll (17),   que van interpretar Lucky de Jason Mraz , mentre que el collbatoní Roger Argemí (15) va quedar tercer amb la seva versió d' All Night , de les Icona Pop . Carla Gibert (12), va rebre una menció especial del jurat, pel seu talent i singularitat a dalt de l'escenari, malgrat la seva joventut.

Roger Argemí, tercer classificat de Teen Star 2, cantant a l'escenari de la sala Bikini

Mentre els membres del jurat deliveraven i el públic de la sala Bikini emetia els seus vots mitjançant SMS, van haver-hi diverses actuacions musicals que van mantenir l'ambient musical, festiu i nadalenc de la mà d'OKEY OK, LAPSUS, Guillem Riera, FiVer i finalment de la guanyadora de la primera edició del concurs Teen Star, Adriana Bonet. La cantant igualadina va interpretar el seu nou senzill Vull un món nou, un tema que ja té videoclip oficial que podeu veure com a Nadala de Canal Català TV.



L'esdeveniment, que ha tingut 40 Principals d'emissora de ràdio oficial, ha comptat amb la col·laboració de NacióDigital.cat, THUYA MC Decorados. La gala es podrà tornar a veure per televisió en diferit per Canal Català TV el dia 24 de desembre (17.30 h) i el dia 29 (17.00 h).

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

asdf
Anònimababa:)', 23/12/2013 a les 14:54
+22
-15
una cosa.. MENCANTA COM CANTA EN MANEL JODER!
yeah
omg666666, 23/12/2013 a les 14:55
Interessant
+85
-13
Felicitats!!! A més de ser bo cantant i tocant la guitarra estàs molt bo noi!
uala
dreaaaaaa, 23/12/2013 a les 14:55
+14
-14
s'ha sembla bastant al que canta la cançooo :o canta moolt be enhorabona!!!!!!!!
mare meva ...
Anònima99, 23/12/2013 a les 14:57
+16
-13
Quin nivell més alt hi ha agut en Manel canta super be m'encantaaaa. Crec que arribarà molt lluny :)
Manel Navarro
Anònimaaaajifhsikjawoawefkpoekfapf, 23/12/2013 a les 15:12
+16
-13
Joder... si te més bona veu que els cantants famosos, m'encanta com canta, té bona veu, és guapíssim i està bo i toca bé la guitarra. Què voleu més? Sí s'ho mereix!
Felicitats!
Anònimjkujok, 23/12/2013 a les 15:15
+11
-11
Felicitats!Canta molt be
normal xd
guyffjhygh, 23/12/2013 a les 15:18
+13
-11
s'ho mereix!canta i toca super be! enhorabona;)


javlab
jfjaflb, 23/12/2013 a les 15:21
+11
-20
només dir que hi havia altres finalistes que es mereixin guanyar molt més que en MAnel
Brindis
Anònimsf, 23/12/2013 a les 15:37
+20
-8
Jo vaig anar a la gala i no coneixia a cap dels finalistes, pensava que el grup Brindis guanyaria algun dels premis, va ser molt espectacular i ho van fer millor que els artistes convidats. pERÒ la musica ja es aixo... injusticies

felicitats al roger argemí! i a tots els altres concursants
Amoor
Anònima2358948949309384, 23/12/2013 a les 16:55
+13
-9
M'he enamorat *-*
ukukuk
Anònimkjk, 23/12/2013 a les 17:14
+17
-10
La gent es idiota o que? En aquests comentaris aneu posant negatius pqe ha guanyat el Manel? Si ha guanyat es pqe s'ho mereix mes que els altres!
ets català?
Ets català?, 23/12/2013 a les 18:15
+13
-5
Manel si ets català i independentista m alegru molt que hagis guanyat, i no et facis il·lusions x la que et diu q estas molt bo, que per mi que va ser que no gaire.
Un petonet :D

INDEPENDENCIA ||*||
heyy!
Anònimdenadal!, 23/12/2013 a les 18:24
+17
-2
Felicitats Ariadna! Tens una veu molt dolça...arribaras molt lluny, maca :)
(m'encanta quan cantes la paraula 'contaminació' ...! )
FELICITATS!
9è comentari
:))))))))))))))))BRyndis, 23/12/2013 a les 18:35
+20
-5
estic tan d'acord amb el 8 i el 9 comentari!!
i és veritat jo vaig anar a la gala per veure en Roger perquè és amic meu i desitjava que guanyés alguna cosa però sincerament l'actuació de Brindis va donar mil voltes a les del 1r i 2n premi, però mil eeeee. us dic els motius? :
1.- canço pròpia
2.- la única cançó en català de tot el concurs
3.- van fer un mini "xou" al principi que va donar molta alegria a la gala

noseee em va decebre bastant la decisió del jurat sabeu??? evidentment mai les coses es faran com la manera que m'agrada, i ho accepto totalment.aixi que BRINDIS a seguir endavant nanuus que sou uns cracks i que per mi tenieu el 1r premi... :)

PD: Roger tu també ho vas fer genial guapo, ens veiem d'aquí poc no?
jiji
Anneta 123456, 23/12/2013 a les 18:36
+10
-9
roger i manel per mi els millors sou uns makinas !!!!#continueu aixi tots k u feu mb!!
per la de daltttttttttttt
per la de daltttttt, 23/12/2013 a les 18:37
+12
-2
jajajjajajaja que monaaaa, per la de dalt, es nota has llegit poques vegades el nom: brYndis jajaja però ee nnono tens tota la raó ho van de putis. felicitats noisss
i felicitats manel
Cooollons tu..
Anònimaaaaa, 23/12/2013 a les 18:42
+8
-7
Moooltes felicitaaats maneeel! tooqes i cantes supeeeeer be i apaart estas superbo.. em fiqes la pell de gallina enserio! :)
Manel Navarro
Anònimsdfghjkqaswdfghj, 23/12/2013 a les 18:54
+9
-3
A mi era el que més m'agradava de tots, tant com a cantant com fisicament asdfghjkl
generaciondel08
generaciondel08, 23/12/2013 a les 19:59
+1
-3
Hola geent! Us podrieu passar? és un projecte que estem fent unes quantes estudiants:) Esperem que us agradi, un petó adolescents:))








GENERACIÓN DEL 08, LA PÍNDOLA CONTRA EL NO SABER QUÈ FER
Una web d'entreteniment dedicada a tota aquella gent que es troba navegant per internet i va de link en link a la ferotge lluita contra l'avorriment i el no saber què fer. És aquest el teu cas? Doncs pren-te un GENERACIÓN DEL 08, la teva generació i la de tots els que viuen la crisi del 2008.
la teva fan numero 1
t'estimoManel, 23/12/2013 a les 21:21
+5
-3
si el llit l'ha fet ell m'hi casoo *-*
asdf
Anònimouses, 23/12/2013 a les 21:41
+5
-0
te els mateixos llençols que jo! visca ikea!!!! :)) ho fa molt be! felicitats!
:3
Anònimaa:3, 23/12/2013 a les 22:46
+0
-2
si tens algun dubte, problema o qualsevol pregunta, pasa't:

intentare donar solucions, opinions i consells que espero que siguin ajuda:3
DE LA TEVA VEÏNA
SOU ELS MILLORS, 23/12/2013 a les 22:48
+1
-5
Brunooo i Annaa!!!
FELICITATS!! de veritat m'encanta com canteu!!
buaah quina iluu!! 2n premii!!
quan et vegi passar amb la moto ja et felicitaré BRUNO!!
que no ens veiem mai! ^^

deveritat ho feu mooolt bé!!
MOLTÍSSIMES FELICITATS!!

PD: sóc la teva veïna! jejeje
jkfhjf,icdjlkjy
gkhcgk, 23/12/2013 a les 23:18
+2
-2
q boo q estaa el maneel!!
Ariadna!!
Anònimhah, 23/12/2013 a les 23:34
+6
-2
Quina veu que té l'Ariadna!!! M'agraaaaaaada!!
Realitat
Defensor del músic, 24/12/2013 a les 00:47
+4
-9
La realitat d'aquest concurs queda en evidència només en veure la mediocritat i baix nivell dels concursants, contribuint aixi, alhora de deixar el panorama musical català en un pèssim nivell. Felicitar als únics músics del concurs, Bruno i Anna que tot i no poder presenciar la gala, puc posar la mà el foc que van ser, amb clara diferència, els millors de la nit. Em sembla molt trist que sigui a través d'aquesta mena de concursos que ofeguen l'artista, només és premi amb una gravació d'un disc amb tant poc nivell per part de l'estudi. Aquesta és la meva crítica al concurs, i deixo clar, que mai entro aquest pàgina ja que simplement no l'aguanto. Només he volgut fer una excepció per compartir la meva opinió i intentar encoratjar els artistes purs i de veritat que no es desanimin en veure les injustícies d'aquest concurs.

PD: No tinc cap intenció d'ofendre a cap dels que es sentin identificats, la meva intenció és totalment constructiva.
BRINDIS SEMPRE
Anònimalskjfghljk, 24/12/2013 a les 01:03
+6
-5
Personalment m'agrada moltissim la veu del manel i el felicito però BRINDIS van fer una gran actuació i eren qui realment es mereixien guanyar, per mi BRINDIS CLARS GUANYADORS!


PD: ens fan votar i després ni els tenen en consideració..brindis els més votats i algun premi? jajajaja igualment sé que arribaran lluny
que us donguin
Estic fins al putu cony, 24/12/2013 a les 01:45
+3
-9
ESTIC FINS ALS PUTUTS CULLOOONS D'AQUEST MERDA CONCURS! no pareu de ficar aquesta mera i la tinc mega rallada, us felicitu a tots, pero em teniu fins als cullooons ! ADOLESCNTS.CAT ABANS MOLAVA! ARA ES UPUTA MERDA COM UNA PUTA CASA DE UN PUTU TROL QUE VIU A UNA PUTA MUNTANYA DE PUTA MERDA COM LA PUTA SOCIETAT D'AVUI EN DIA TETE, la murintse i fent una puta merda concurs de musica!
QUE US FOLLIN!
hiwdcjfo
berta1D*-*, 24/12/2013 a les 12:09
+6
-2
M'HE ENAMORAT*-* CANTA SUPER BE!!! NO M'HABIA INTERESAT X AQUEST CONCURS PERO AVUI HE ESCOLTAT LA CANCO DEL MANEL I ME QUEDAT INPRESIONADA! K GUAPU K EEESSS!!!


HAPPY B-DAY LOUIS WILLIAM TOMLINSON I'M SO PROUD OF YOU BEST IDOLS EVER
rrrrrrrrr
gggggggggggg, 24/12/2013 a les 14:23
+3
-2
vaig descobrir aquesta cançó gràcies a ell i estic super enganxada! m'alegro moltissim que hagi guanyat
companyaa descola jeje
Anònimasepfhyuaspdof, 24/12/2013 a les 14:31
+3
-2
Visca Catalunya Visca Sabadell i Visca el Sant Nicolau!!!!
jajajjaa MANEEEL ETS MOLT GRAN
Manel
Mrs.Horan, 24/12/2013 a les 15:46
+2
-2
Ole tu Manel!
uioiñj
Anònimiuthfgj, 24/12/2013 a les 15:53
+2
-2
no ha guanyat en roger pqe altres ho fan millor!
FOREVER YOUNG
Happy birthday Louis Tomlinson! #22 , 24/12/2013 a les 15:54
+2
-2
En Manel es el millor! La teva veu tio.. *-* i estas com un tren! Br
FGLlfgL
FJHGFJHS, 24/12/2013 a les 16:28
+3
-1
PFFFF....... QUINA INJUSTÍCIA DE CONCURS DÉU MEU. JO NO VAIG ANAR A LA GALA PERQUÈ NO CONEIXIXA A NINGÚ PERÒ ARA LA HE ESTAT MIRANT PEL YOUTUBE I NO SÉ EL CRITÈRI QUE HA FET SERVIR EL JURAT SINCERAMENT. BRINDIS I CARLA GIBERT ES MEREIXIN GUANYAR ALGUN PREMI. PFFFFFF ESTIC INDIGANADA PERQUE NO ÉS JUST I AQUÍ EL QUE ES BUSCAVA ERA EL JUSTIN BIEBER CATALÀ I NO UN GRAN TALENT JA QUE N'HI HA POCS
Concurs de pandereta
Can pixa, 24/12/2013 a les 20:20
+2
-0
Diu la llegenda... que algun dia, el Teen Star, hi participaran músics de veritat... Sht!
jbk
Anònimla, 21/01/2014 a les 01:48
+0
-0
23