La nova promesa musical barcelonina es diu Walkiria Espino i canta així [VÍDEO]

Walkiria Espino (23), de qui ja us vam parlar a Adolescents.cat, està preparant el llançament del seu EP de debut per aquesta temporada d'hivern. Escolta el seu primer senzill "Don't Let Me Go".

| 26/08/2014 a les 09:19h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Walkiria Espino, Don't Let Me Go
 



Walkiria Espino viu a Barcelona, malgrat que el seu origen és dominicà. Canta des de ben petita, però va ser durant l'adolescència quan va descobrir que volia convertir la seva afició en la seva professió. Durant la tardor del 2013, Adolescents.cat ja us va compartir un cover que la cantant va fer del Mirrors de Justin Timberlake, el qual va tenir una gran acceptació entre els lectors del portal. Ara, la Walkiria espera llançar el seu primer disc, ple de ritmes pop i R&B, abans que acabi l'any. L'àlbum inclourà un màxim de 5 cançons originals.  





 Flipa amb el cover que Manel Navarro ha fet de 5SOS [VÍDEO]

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

WAW!!
Conillet Rosa XD, 26/08/2014 a les 12:32
+15
-3
WAW!! Que bé que canta!!! M'encanta!!

Rosa al poder!
m'encantaaaaaa
Arantxa Gonzalez, 26/08/2014 a les 12:43
+9
-4
jo es tic flipant amb aquenta tia i lo be que canta quan va publicar el de mirrors em vaig fer fan es que m'encanta
canta molt molt molt be
aleix cervera, 26/08/2014 a les 12:54
+7
-4
Aquesta noia si que ho val te una veu molt maca m'agradaria anar a algun concert seu o que li fesiu una entrevista i coneixer mes d'ella
Sense paraules
Marti Catala, 26/08/2014 a les 13:21
+6
-4
Fins ara no la coneixia però ho fa molt be jo soc d'aquest estil de música però la veritat es que te una veu suau qua m'agrada
ole ella!
anonimeta, 26/08/2014 a les 13:21
+5
-3
Canta genial i la cançó m'encanta!! A veure si té sort ^^
El tio
Anònimet, 26/08/2014 a les 14:31
+3
-3
Canta molt be, pro el senyor esta una mica empanat no?
Tot el rato fa la mateixa cara...
dominicana
Anònim, 26/08/2014 a les 15:54
+1
-3
La cançó no està malament jajajajaja, espero que segueixi i que ens sorprengui amb les altres a mesura que va treient cançons :)
Sense paraules
Marti Catala, 26/08/2014 a les 16:05
+1
-3
Fins ara no la coneixia però ho fa molt be jo soc d'aquest estil de música però la veritat es que te una veu suau qua m'agrada