Vols veure Barcelona totalment deserta, sense cotxes ni persones? (VÍDEO)

Impactants imatges d'una BCN fantasma.

| 20/09/2014 a les 14:45h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, nopeople, Barcelona, time-lapse
 



Alejandro Amenábar, en la seva inquietant pel·lícula "Abre los ojos", ens mostrava una inèdita estampa de la Gran Vía de Madrid totalment buida de cotxes i persones. El director NNtonio Rodríguez ens ha volgut acostar la sensació de veure Barcelona en la mateixa situació, amb el seu darrer treball NOPLEOPLE_BARCELONA.


Els carrers deserts, sense ni una ànima, desprenen una situació de calma intranquil·la. Com si tothom hagués abandonat la ciutat per algun estrany motiu que desconeixem. Tots els altres elements hi són, menys la vida. Una amenaça alienígena? Una plaga devastadora? Esperem que no. En qualsevol cas, les imatges són impactants.

Nopeople és una especialitat dins de la tècnica del time-lapse que consisteix en esborrar les persones i el trànsit en postproducció, deixant els altres elements intactes.

Durant els quatre minuts que dura el vídeo es poden veure els punts més cèntrics de Barcelona: Avinguda Meridiana, Carrer Aragó, Metro Universitat, Metro Trinitat Nova, Passeig de Gràcia, Avinguda Diagonal, Carrer Pelai, Gran Via de les Corts Catalanes, Plaça Catalunya, Passeig Lluís Companys, Avinguda Reina Cristina i Parc de Joan Miró.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Persona
Anònim, 20/09/2014 a les 15:45
+31
-0
min 00:43
a l'edifici de l'esqueraa hi ha una persona amb una samarreta blava que entra i surt BOOOOUM
kjl.
Anònimhijokl, 20/09/2014 a les 16:18
+21
-0
Aixo sembla el meu poble...
PD:VISCA ELS POBLES PETITS
mal rollo
anonimaaaaaa:)), 20/09/2014 a les 16:38
+4
-0
em dona un mal rollo aquest video... jajajjajaajja super impactant!
SOS
Anònim, 20/09/2014 a les 17:14
+2
-0
Una pregunta, algú em pot dir com es diu la cançó? Si us plau, gràcies
Per cert, m'encanta el video, pero no m'agradaria que alguna vegada passés aixó, que Bcn, o qualsevol lloc, estigués així de solitari.
sajkd
Anònim., 20/09/2014 a les 17:25
+5
-0
Quin mal rollo, sembla una epidemia zombie...
En resposta al comenari "SOS"
Anònim, 20/09/2014 a les 20:25
+2
-0
La cançó es de M83 i es diu "Outro", i a més ho diu al final del vídeo :)
Aquest grup mola molt, també tenen una cançó molt bonica que es diu "Wait" i forma part de la banda sonora de The fault in our stars.

Espero haver-te ajudat!! :D
una altra persona
Anònim, 21/09/2014 a les 00:17
+0
-0
I al minut 02.48, a sobre l'edifici de l'fnac, també hi ha dues persones!
BÈEEEEEENGG jajajaja
una altra persona
Anònim, 21/09/2014 a les 00:19
+0
-0
I al minut 02.48, a sobre l'edifici de l'fnac, també hi ha dues persones!
BÈEEEEEENGG jajajaja
SURTEN 4 PERSONES
Anònim, 21/09/2014 a les 01:01
+0
-0
coneixo al director i he vist les quatre persones,encara us falta una
SURTEN 4 PERSONES