Televisió

Hi haurà 2a temporada de «Merlí»? Avui TV3 n'emet l'últim capítol de la 1a

, Redacció | 07/12/2015 a les 13:47h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, segona temporada, TV3, Merlí
 

Aquesta nit, a les 22.35 h, TV3 emetrà l'últim capítol de la primera temporada de Merlí. Estarà dedicat a Nietzsche! Serà el moment de tancar alguns dels assumptes penjats de l'argument, com el futur d'en Merlí a l'Institut Àngel guimerà, l'enterrament d'en Santi, la lluita d'en Gerard i en Joan per seduir la Mònica de Villamore, l'adaptació de l'Oliver, el retorn de l'Ivan a l'institut o la malaltia del pare d'en Joan, entre altres qüestions destacades. 

Ara bé, el que més ens preocupa als seguidors de la sèrie és si podrem gaudir d'una segona temporada. Doncs bé, segons hem pogut llegir al diari Ara, la renovació de Merlí no està 100% tancada, però el seu creador, Héctor Lozano, ha explicat que «la cadena està completament oberta a fer-ho» i assegura que els guions de la segona temporada estan «molt avançats». 

Merlí ha tingut un èxit brutal d'audiència, acumulant, de mitjana 559.000 espectadors i un 18,2% de quota de pantalla! Heu de saber, a més, que la sèrie obté un 41,2% de share entre el públic de 13 a 24 anys, mentre que a les altres franges d'edat la quota se situa entre el 15% i el 20%.

Can't wait per a la segona temporada de Merlí!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

MERLÍ AMUUNT
Anònim, 07/12/2015 a les 14:26
Molt interessant
+207
-4
Sóon els millorr FAN#1
Es veritat
Anònim, 07/12/2015 a les 20:32
+40
-1
Polseres vermelles m'encantaben, però quan va acabar. No m'agradava ninguna altre serie, m'estaba aborrint. Però va apareixer merli i cada dilluns vaig al sofa per veure nomes Merli😍😍😍
Mencantaaaaaa
Anònim, 08/12/2015 a les 12:40
+5
-1
Aquesta serie es la millor, merli el putu amo . I el Bruno el millor Estic enamoradissima daquesta serie no volia k sacabes el ultim capitol
Es genial!!!
Anònim, 30/04/2016 a les 05:03
+0
-0
Siiii!! M'encanta aquesta sèrie. Vull una segona temporada.
És la millor sèrie que he vist!!
Anònima, 07/12/2015 a les 14:47
Molt interessant
+148
-2
És una sèrie amb la qual ens podem identificar i per això crec que està tenint tant èxit.
Game of thrones
Arya Stark, 07/12/2015 a les 22:16
+6
-8
Just watch Game of thrones and you'll never be the same.
In this game, you win or you die.

Winter is coming
SEGONA TEMPORADA SI O SI!!!
#JoSócPeripatètic, 07/12/2015 a les 14:52
Molt interessant
+116
-2
Ha de haveri segona temporada si o si! que sino no majudaraan a aprovar mes filosofia!!
Petons #Peripatètics2K15
Ai ai ai
Anònim, 08/12/2015 a les 08:42
+2
-0
Els guions i els contractes del personal de Merlí estan en marxa i preparats per rodar, però haurem de veure si els productors deixen de banda els seus problemes personals i tiren endavant la segona temporada!
Segona temporada ja!
Anònim, 07/12/2015 a les 14:57
Molt interessant
+128
-0
Ditet amunt si vols que hi hagi segona temporada 😁😁
NO VULL QUE ACABI
Anònim, 07/12/2015 a les 15:08
Interessant
+61
-0
Ojalá ja estigués grabada la 2 temporadaaaaaaaaaaaaaaa quien merda vull més jajajajajaja
POSEU EL GUANYADOOOOOR DE JERSEI DE MERLIII
Anònima 💕, 07/12/2015 a les 15:16
+15
-2
PORFAAAAAAAAAA
És clar que hi haurà segona part
Anònima, 07/12/2015 a les 15:17
+43
-3
Sinó, quan a TV3 anuncien el següent capítol, no dirien "Últim capítol DE LA TEMPORADA". Simplement dirien "Últim capítol", i no és així. Si ens diuen això és perquè hi haurà una altra temporada.
Iguaal
Anònim, 07/12/2015 a les 15:57
+12
-1
Tiaaa, quan he llegit el teu comentar mhe quedat flipaant 😂 just abans havia dit el mateix!
Es veritat
Anònim de Nadal, 08/12/2015 a les 14:27
+2
-0
tens rao 👍🏻
Segona temporada
Anónima , 07/12/2015 a les 15:33
+19
-1
Ha de haveri segona temporada sino la filosofía no te sentit
pta merda merli
alex esteban, 07/12/2015 a les 15:42
+2
-76
Es una merda de serie joder qe sacabi ya
Tu
Anònim, 07/12/2015 a les 17:34
+26
-4
TU ETS LA MERDA
Gilipollas
Anònim, 07/12/2015 a les 21:35
+11
-0
TU SI QUE ETS LA MERDA FAS PUDOR (per el que insulta a Merlí ehh)
Per tu
Anonim, 07/12/2015 a les 21:46
+8
-0
I BEN GRAN
perdona que et' ho digui
Anònima Isadora, 08/12/2015 a les 14:31
+3
-2
ets imbecil o que coi t' has pensat nano? si no t' agrada la serie y penses que es una merda que fots comentan aqui? mes subnormal y no neixes, tu ni tansols t' has limitat a veure la serie amb lo bona que es tu dius que es una merda, vesten a la merda apa nen
iiiiii
Anònima, 07/12/2015 a les 15:58
+25
-0
Segoonaa temporadaa sí o sí siusplaau! La milloor sèrie en moolt de temps!

#JoSócPeripatètic
UFFF
Anònimfssd, 07/12/2015 a les 16:05
+11
-0
He fet teatre des de fa molts anys, i m'encantaria presentar-me al càsting ja que aviat fare els meus 18 anys... Algú sap si es faran i com ens podem presentar?


PD: merci adolescents!
Jo igual
Anònim, 07/12/2015 a les 20:41
+2
-0
Mira jo enn fare 16 i magradaria fer figuració. Malauradament crec que es fa casting tancat:(
MERLÍ ESTEM AMB TU
Anònim, 07/12/2015 a les 18:03
+15
-0
En merlí continua si o si a lisntitut perquè sino la série perd la gràcia!!! Segona temposrada siusplau!!
Merlí 😍😍😍
Anònim, 07/12/2015 a les 18:14
+20
-0
Sincerament crec que el Joan acabarà amb la Mònica. #wewanttheseason2
Sii
Anònim, 07/12/2015 a les 23:27
+8
-0
Esq el gerard la lia
M'encanta
Anònim, 07/12/2015 a les 21:00
+8
-0
Espero que hi hagi una segona temporada i una tercera... Sinó em moro
xatxatxat
xatxatxat, 07/12/2015 a les 21:09
+2
-3
torneuuu aposar elxaaaaaaaaaat
Merlii
Anoniim, 07/12/2015 a les 21:26
+10
-1
El francesc orella (merlí) es va liar amb ma tieta de jovee jajaajajaj i va al meu poble, ho sento pero ho havia de diir jajajajjaaja😂😂😂
El merlí
Anònim, 07/12/2015 a les 21:33
+4
-1
El francesc orella que es l,actor de merli es va liar amb ma tieta i va al meu poble molt sovint
FANS DE MERLII!!!
Anònim, 07/12/2015 a les 21:39
+3
-0
PODEU ENTRAR A AQUESTA WEB PORFA, no esta molt avançada pero molaaa
www.merlicf.simplesite.com
MERSIII
El merlí
Anònim, 07/12/2015 a les 21:42
+3
-1
Lactor que fa de merlí es va liar amb la meva tieta i va molt sovint al meu poblee ho sento pero ho havia de diir jajajajajaj
enseriuuu???😂😮
Anònim, 07/12/2015 a les 22:33
+2
-0
Enseriu??? Jajajaja
💕😂😉🎀
mės merlí!!!!!!😍
Anònima, 07/12/2015 a les 22:30
+4
-0
Doncs jo ja espero 6a temporadaaaa!!!!
Mencataaaaaa merliiii😍😍😍😍
ei ei ei
Anònim, 09/12/2015 a les 08:35
+0
-0
pero s i encara han de fer la segona! no crec que hi hagi tantes pero a tots els fans ens agradaria jejejeeeej, tant de bo duri anys la serie es molt bona
Mencantaaa
Anònim, 07/12/2015 a les 23:47
+1
-0
Volem mes Merlíiiii!!!!!
Merliii
Anònim, 07/12/2015 a les 23:51
+2
-0
Mencanta segona temporada jaaaaa!!! 💞💞💞
segona temporada
Anònim, 07/12/2015 a les 23:55
+2
-0
Han de fer la sehona jaa no puc esperar #cantwait #josocperipatetic #merli
grup
Anònim, 08/12/2015 a les 00:21
+2
-1
Sabeu si hi ha algun grup de merli de whatsap??? Jo vull ser-hi!!!
#Peripatetics2k15
Amaranda, 17/12/2015 a les 18:58
+0
-0
hem de fer grup de whatsss
Merlí!!!