10 secrets de la sèrie Merlí

| 15/12/2015 a les 13:14h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, merlí, Merlí TV3
 
Imatge il·lustrativa
Ahir a la nit es va emetre el documental ‘Merlinades. El making of de ‘Merlí’ on vam poder veure com es va fer la sèrie i alguns dels seus secrets. Aquests són alguns:

Héctor Lozano és el creador i guionista de la sèrie Merlí.

  Abans de començar a rodar els posen un ‘coach’, van fer exercicis de química per connectar entre ells i fins i tot se’n van anar un cap de setmana de colònies junts.

  La sèrie es va rodar a dos instituts de Barcelona: l’Escola Mare de Déu de Montserrat i l’antic institut Menéndez Pidal.

  Eduard Cortés ha estat el director de la sèrie, imposava molt però també s’ha fet estimar.

  David Solans, que fa de Bruno, va haver de fer classes de dansa perquè no havia ballat mai professionalment. Al principi li costava però després li va agradar i tot.

  Pau Poch que ha fet d’Ivan va anar a un centre amb joves que tenien problemes d’agorafòbia i va fer una teràpia de grup amb gent que tenia trastorns com ansietat, fòbies, etc., per ficar-se més en el paper del seu personatge.

  En l’escena on es lien en Bruno i en Pol els actors estaven una mica nerviosos aquell dia però tot va sortir molt bé.

  Amb l’episodi de la festa van passar fred perquè havien de rodar escenes de la piscina a les 4,5, 6 de la matinada i ho tenien tot preparat amb tovalloles i estufes per no refredar-se.

  L’escena del tanatori es va fer en un tanatori real i els va impactar perquè mentre gravaven hi havia famílies que anaven a acomiadar-se dels seus familiars que havien mort el dia anterior.

  L’Oliver es va emocionar quan es va veure a l’escena on parla amb en Bruno sobre ser gai perquè sabia que això podia influir a molta gent.

Pots tornar a veure el documental:
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

oms
Anònim, 15/12/2015 a les 13:23
Interessant
+102
-21
ja em diras tu que heu dit de nou.... és el que van dir ahir al Making off...... d'on treieu als redactors?
LLEGEEEEIX!
Anònim, 15/12/2015 a les 17:42
+34
-2
Però tu llegeixes bé? Han dit que explicaven alguns dels secrets que es van dir ahir per la gent que no ho va poder veure.
2n temporada
Anònim, 15/12/2015 a les 13:41
Molt interessant
+144
-1
Necesito que comenci ja la segona temporada! 😶
Merlí😍😍😍😍
Anònim, 15/12/2015 a les 14:14
+24
-0
Segona temporada ja siuplau!😭
:(
Anònim, 15/12/2015 a les 19:41
+1
-15
no hi haurà segona temporada, per desgràcia:(!!
Per la de no hi haurà segona temporada
Anònim, 15/12/2015 a les 20:00
+10
-0
com saps que no n'hi haurà pk a mi m'han dit que si😳
k pesats
Anònim, 15/12/2015 a les 14:29
+8
-98
Sempre amb Merlí. Sou uns pesats. No enteneu k hi ha a gent k no li agrada? Cambieu una mica mes va
Merlinades!!!
Juuls❄️🖖🏻, 15/12/2015 a les 15:23
+46
-1
Però a la gent que ens agrada Merlí ens fa molt feliç entrar a Adolescents.cat i veure que hi ha una notícia sobre Merlí.

Redactors, això ho van dir ahir al Making of!!
Kabznai
Anònim, 15/12/2015 a les 15:26
+45
-0
Si no t'agrada no hi entiis!!! Posa amb lletres ben grosses MERLÍ, no?? Donc no hi entris cap de suro!!
keloke
flipat, 15/12/2015 a les 17:28
+22
-0
si no tagrada no entris a la noticia, es tant senzill com això
no fica merlí en lletres ben grosses eh
eme, 26/04/2016 a les 22:10
+1
-1
no fica merlí com tu dius eh
uaua
Anònim, 15/12/2015 a les 14:42
+21
-1
gran secret el primer
putu secret el 1r
SuppperrrrrAnònim, 15/12/2015 a les 23:43
+2
-1
ajajajajajajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjajjjjjjjjjj
Per el k k pesats
Anònim, 15/12/2015 a les 14:43
+26
-3
Mira [email protected] si ni tagrada no cal que hi entris e k ningu tobliga mira en el titol posa: 10 secrers sobre la serie MERLI. Si veus k posa MERLI i no tagrada pos nen no ientris i deixans la noticia als qui els hi agrada i punt. TOCACULLONS QUE ETS FILL
Merliiiiiiiii😍
Anònim, 15/12/2015 a les 15:26
+24
-0
Mencantamencantamencanta✌ es la millor sèrie!!!
Espero que hi hagi segona temporada😏
Hola?
Anònim, 15/12/2015 a les 15:40
+12
-9
Aixo son secrets???
naaa
Yepa, 15/12/2015 a les 15:52
+4
-3
Es Menendez Pidaaaal! de tota la vida ha sigut menendez Pidal! Es on jo vaig estudiar desde 1r de Primaria ;)
...
Anònim, 15/12/2015 a les 19:43
+3
-2
pos ok
Hola!
Sincerament m'encanta., 15/12/2015 a les 19:25
+9
-0
Buah, sincerament aquesta série m'encanta, tot i que m'agradaria que tractessin el tema de l'autolesió en els adolescents ja que ho necessitaria, la serie Merlí es la puta ostia, perdó pel llenguatge però és veritat, et fa pensar i et fa sentir sentiments, et fa sentir viu i amb ganes de continuar endavant tot i que hi hagi mals moments.
Ànims a tots!!!
pfff
Anònim, 15/12/2015 a les 21:06
+0
-5
mare meva no entenc com algú es pugui autolesionar, ves-te'n a un hopital psiquiàtric!!!
I love it
Anònim, 15/12/2015 a les 19:51
+6
-0
Aquesta sèrie m'encanta sobretot el Carlos Cuevas, està boníssim *__*
i tant!