TEST: Quin tipus de cor defineix la teva personalitat?

per Redacció, 13 de gener de 2017 a les 19:00 |
Participació
despreocupat
Per Anònim el 16 de gener de 2017 a les 23:24
0   0
curios, tenint en compte que sempre estic estressada, i per aixo tinc una vista de merda i tinc l'esquena super tensa

WTF
Per Anònim el 15 de gener de 2017 a les 08:58
1   0
Osigui hola??? En la primera pregunta l'u del gat, fomentant la compra d'animals, no podia ser també l'opció de pensar que pobret esta alla dins i els fan servir de negoci??? Perque jo penso aixo. I a la segona foto hi ha "Nous reptes" I POSEU UNA PUTA FOTO D'UN HOME CAÇANT ANIMAS SALVATGES? Denigrant. Almenys per a mi.

No
Per Anònim el 14 de gener de 2017 a les 15:37
1   0
El primer que se'm passa pel cap quan veig un animal (sigui el que sigui) a una "botiga de mascotes" és que l'animal no hauria d'estar allà tancat i a la venda. No tinc res en contra d'adolescents.cat però crec que això és algo que s'hauria d'ensenyar i no només als adolescents, sinó a la gent en general ja que els animals no són menys que les persones i també mereixen ser lliures i no tancats a una gàbia fins a que algú els vagi a COMPRAR

Cor bohemi
Per Anònim el 14 de gener de 2017 a les 13:23
1   0
Estimes ser lliure i trobar més formes d'aprendre i créixer. El món el veus bonic encara que tinguis un passat difícil. T'esforces en ajudar la natura o altres, fins i tot posant per davant les necessitats dels altres abans que le steves. El teu esperit és feliç quen no tens preocupacions, i la teva ment és capaç de pensar en les coses més profundes de la vida, tot i que també prefereixes gaudir només de les coses senzilles. jejejejej

sense ofendre pero...
Per Anònim el 14 de gener de 2017 a les 07:33
2   8
jo si veig un sense sotre la meva mare m'ha ensenyat a que m'allunyi d'ells ja que si an acabat aixi es per algun motiu. (i ni ha que ho fan de mentida)

Per el de sense ofendre
Per @karpe_die (jo paso d'anònims) el 14 de gener de 2017 a les 13:54
5   0
Doncs jo si que m'he ofés, en quin món vius? creus que ells estàn al carrer perquè volen? mira, el capitalisme va així, alguns podem estar dintre i altres es queden fora, ja sigui del sistema o de la societat. Una part dels sense sostre són joves que no tenen ni diners ni estudis i que tampoc tenen a uns papis amb diners que els pugin ajudar. Si es cert que fan una mica de teatre per guanyar més diners però es que si no no poden viure, la majoria són persones interesantissimes que si et paresis a coneixerles et podrien explicar mil histories. Nomes una part dells són drogadictes i tot i així es merexen el respecte de considerar-se persones. Ja se que tu ha ensenyat la teva mare, pero està bé pensar les coses per tu mateix.
clavadisim
Per Anònim el 14 de gener de 2017 a les 00:06
0   0
Hu han clavat tot es impresionant

Cor tradicional
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 23:59
0   0
Mentida pr 😒🖕

Repetit?
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 23:04
1   0
Aquest text no el vau publicar ja?

Repetit?
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 23:00
3   0
Aquest text no el vau publicar ja?

Gran Cor
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 20:13
17   1
Like qui li hagi sortit aixoo!!!

Ho han clavat !!!
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 19:52
12   1
"Tens tan afecte i amor que a vegades una abraçada o una xerrada no són suficient per expressar tanta emoció. T'encanta parlar quan estàs envoltat/a per la gent correcta, encara que ells no t'escoltin, però normalment ets una persona callada i reservada. Et sents atret/a per persones que t'escolten. Et preocupes molt pels teus amics i faries qualsevol cosa per ells/es."

A mi tambee
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 21:07
3   1
M'ho ha clavet pero esque requeteclavat
Buscant la meva anima bessona💜
Per Anònima el 13 de gener de 2017 a les 19:51
15   2
M'encanta viatjar, fer fotos i llegir❤️ M'apassiona qualsevol art (dibuixar, ballar, cantar)🌵 M'encanta Harry Potter i Stranger Things🍿 Tumblr is my life🌙 Vull ser youtuber i instagrammer✨ Sempre m'he sentit diferent dels demes, soc la tipica fangirl de la vida. M'encantaria trobar un amic/ga de veritat. Necessito trobar-te anima bessona!!

Oloooi
Per Anònimuus el 14 de gener de 2017 a les 11:30
0   0
Eiii jo tambe soc aixii!!!! M'encanta fer fotuuus, dibuixar,decorar,escoltar musica.... I tinc un mun de series pendeents però ara mestic veient PLL😍 M'agrada youtube i he pensat algun cop que m'encantaria viatjar i gravar videos per despres editar-los com jo vulgui, i seria guay que la gent ho veiès, pero primer haig de viatjar més!
Soc la del comentari😌
Per Anònima el 14 de gener de 2017 a les 00:03
1   0
He fet un insta @anonimaadolescent obriume directtt❤️
Sóc la de deu meu
Per Anònimaa el 13 de gener de 2017 a les 22:00
0   0
I si una es fa una compta falsa i parlem les tres?? O per la compra ens diem el nom real😉 esq realment hi ha vegades q necessito algú amb qui parlar eh
Deu meu
Per Anònimaa el 13 de gener de 2017 a les 21:34
5   1
Sembla que m'hagués descrit a mi!!😱 Menys per què no miro stranger things😟 esque tinc moltíssimes series pendents!! Però per descomptat HP forever and ever!!! Deixa el teu insta, bno esq comunicar-se O deixar alguna info per aquí es dificil... Pd: jo tb busco una ànima bessona, no trobo ningú amb les mateixes característiques i gustos q jo 😂
holee
Per Anònima multilove el 13 de gener de 2017 a les 20:59
5   1
Eee tio jo soc aixxi lunic que lo de ser youtuber no crec que ho arrivi a ser mai pq soc vergonyosa. I si et soc sincera io tambe busco un amic/ga de veritat,tots els que mhe trobat mhan anat fallan i critican... mencanta dibuixar i fer fotos 😊😍😍
Pregunta del gat
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 19:49
13   3
Sincerament, us sembla adorable un gat tancat dins una gabia de vidre?

Ja veeus
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 23:24
2   0
Jo quan veig algun animal al aparador hem sento tant malament😣
Jo ho odio
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 21:40
17   1
A mi hem fa molta pena. Un gat tencat en un aparador es molt cruel
Falta una resposta la primera pregunta
Per Anònim el 13 de gener de 2017 a les 19:36
14   3
M'ha faltat un: "pobre mare, que segurament estará en una habitació fosca donant a llum cada una mesos perque tu puguis comprar un esser viu"

Awww!
Per Pepita la cerda el 13 de gener de 2017 a les 19:16
29   8
Tinc un gran cor amors meus! aixi que quan volgueu esteu convidats tots a casa meva per menjar magdalenes i xocolata calenta mentres mirem un programa de television española... hahah en tu vidah! A mi no te me acerques lagarta.

CLAVAT
Per Anonimaa el 13 de gener de 2017 a les 19:13
101   13
L'han clavatt Ditet amunt si ho han acertat👍 Petonetts❤