Estudi

Els científics asseguren que les noies amb el cul gros són més...

per Redacció, 18 de gener de 2017 a les 16:02 |


Investigadors de la Universitat d'Oxford han conclòs que les dones amb el cul més gros són més intel·ligents que les que no el tenen. Però no només això, sinó que també han afirmat que són més resistents a les malalties cròniques. Per arribar a aquesta conclusió es van analitzar més de 16.000 dones.




Però, què fa que les dones amb el cul més gran siguin més intel·ligents? Bé, la resposta es troba en el fet que tenen més quantitat de greixos Omega 3, les quals s'encarreguen de canalitzar el desenvolupament del cervell, el seu coeficient intel·lectual i intel·ligència se'n veuen beneficiades.

L'investigador principal, Konstantinos Manolopoulos, va declarar: "El greix del voltant dels malucs i les cuixes és bona; l'única que és dolenta és la del voltant de la panxa". A més, afirmava que els nens nascuts de mares amb els malucs amples són estadísticament més intel·ligents que la resta.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR LLEGIR:


Participació
FATAL
Per Anònim el 20 de gener de 2017 a les 15:41
2   0
No crec que aquesta notícia sigui adequada per a una web d'adolescents, on tots som molt sensibles encara que no ho diguem. Aquesta notícia pot sentar molt, però molt malament a les noies que no tenen cul. No són més que estereotips que ens marca la societat, i totes les dones poden ser intel·ligent, sense dependre del seu cos ni del seu físic.

Altre cop...
Per Anònima el 20 de gener de 2017 a les 10:41
4   1
He llegit aquesta noticia com 4 cops ja... I no fa més que deprimir-me perquè jo no tinc el cul gros, ja m'agradaria. Aquí ho plantegen com per donar seguretat a les que tenen el cul gros dient que son més intel·ligents. Perdo però si jo tingues el cul gros no estaria acomplexada. Per tant, que passa amb les que no el tenim? Res, que bé, seguiré enfonsant-me.

mmmmmm
Per Anònim el 20 de gener de 2017 a les 04:27
0   0
Doncs me da a mí que no :)

pues
Per Anònim el 19 de gener de 2017 a les 17:36
0   0
Pues me mare es super plana, no te cul ni els malucs amples i sóc de les més inteligents de la classe no se mmm

Indignacio
Per Indignacio el 19 de gener de 2017 a les 11:51
3   0
No tinc ni molt cul ni poc pero si compares la inteligencia de les dos noies que tenen mes cul del meu curs una es la que treu pitjors notes i laltre treu males notes i no cau be a ningu

Vale ja es
Per Anònim el 19 de gener de 2017 a les 09:47
10   0
Ja ens heu fet sentir malament a les primes novament. Gràcies. Ara només espero que publiqueu el meu comentari perque últimament no ho feu mai

...
Per Anònim el 19 de gener de 2017 a les 15:20
5   0
Donc si tens molta rao, perque jo soc prima i tinc un cul considerem que normal i igualment soc inteligent.
...
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 18:44
5   0
Una cosa però esque això ja ho veu penjar...

ajuda alcohol||
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 18:44
4   3
men vaig de festa i volem fer botellón però estem cansades de veure sempre el vodka blau+ fanta o malibú+suc de pinyaa siusplauu alguu ens pot diir mes barrejees? k estigui boo (en plan dolç)

Hkohgb
Per Anònima el 18 de gener de 2017 a les 21:26
0   3
43 amb cocacola, a mi és el que més m'agrada
sklbbg
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 20:26
0   4
Suc de pinya i vodka. Vodka i red bull. (està més bo del que sembla)
hjk
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 19:25
2   4
A mi m'encanta redbull i 43. esta bonissim
Donsss
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 17:01
13   6
Soc superdotada

No entenc
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 16:59
11   8
En un article d'ahri deia que les noies anb cul gros ereb mes porperes a les enfermetats i avui diu que son mes resistens ... en que quedem?

NOOO
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 20:11
5   2
No, deia que el cul gros ajudava amb la prevenció de diabetes.
Aver
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 19:25
4   2
Carinyu, va dir que era més probable que NO tinguéssin malalties😘 abans de dir res, informa't😉
Repetit
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 16:42
15   1
Un altre repatit!!

eiz
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 16:28
21   2
jo tinc bastant cul per tinc els malucs molt amples i no magrade gens i no magrade portar jerseis curts pq no em queden bé i per lo que me diu la gent... que puc ferrrrrrrr? si ja se que no mhe de deixar influenciar xels demes pero no m'agrade i em raallo pq soc la unica tia de classe aixi

A mi memcanten
Per Anònim el 19 de gener de 2017 a les 01:17
4   1
Soc noi i algo q realment matrau de les noies son uns malucs macos on poder recolzar la ma sincerament. Estimeu-vos que nomes hi ha ulls que no us saben valorar segur aue sou totes precioses!!
Cintura i cadera
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 22:20
1   2
A una amiga meva li passa el mateix, però es posa un tipus de samarretes que fa que sembli que tinguis molta curva. I per exemple jo que tinc les caderes grans i la cintura molt petita no sem nota perq no magrada que sem noti😅 no perq no magradi, ho faig perquè sinó les meves amigues comencen a comparar cossos i acaben barallantse😂😌
Carinyoos
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 21:20
4   2
Jo sóc la tia amb els malucs més amples de tot el curs, i si vull posar-me una samarreta curta me la poso, i tant contenta. No heu de viure acomplexada s per això, segurament, no són tan amples om us penseu, pasa que les altres són molt primes. Cadascú s'ha d'estimar com es, posar-se la roba que li agradi i amb la que es senti còmode i sudar de la opinio dels demés. Petons
No passa res
Per Anònima❤ el 18 de gener de 2017 a les 20:18
1   3
A mi em passa el mateix, pero en porto igualment. Si us agrada portar-ne, porteu les que us agradin més i us quedin millor, ja que n'hi ha molts estils diferents. Peton adolescents 😘
Fuaa a mi em passa el mateix
Per Anònimaa el 18 de gener de 2017 a les 20:12
3   1
Tinc la cadera sueper ampla i moltes peces de roba no me les puc posar pq no em queden be i es una putada pff...
No passa res
Per Anònima❤ el 18 de gener de 2017 a les 20:05
8   3
A mi em passa el mateix, pero en porto igualment. Si us agrada portar-ne, porteu les que us agradin més i us quedin millor, ja que n'hi ha molts estils diferents. Peton adolescents 😘
Ja som 3
Per Anònim el 18 de gener de 2017 a les 19:49
4   1
M' encanta el meu cos, i el meu cul però odio els meus malucs, jo em posaria tota la roba ajustada que hi ha, però no me la poso perquè em fa semblar gorda.😭
T'entenc
Per Anònima el 18 de gener de 2017 a les 18:07
12   1
A mi em passa exactement el mateix, totes les noies de la meva classe estan molt primes i els hi queden bé les semarretes curtes i apratades i a mi m'agradaria portar-ne (no perquè tothom en porti sino perquè em fa sentir millor) però s'em veu fatal i bastant ample, què puc fer?
Aaaa
Per Anònima el 18 de gener de 2017 a les 16:18
85   7
Doncs si aixo es veritat jo soc tonta fins a dir prou

Ja som dos