Com et fas el nus de les sabates? Un nen de 5 anys té un truc ràpid i fàcil!

per Redacció, 5 de febrer de 2017 a les 19:36 |
Aprendre a fer-se el nus de les sabates no és gens fàcil. Tothom té el seu mètode per ensenyar-ho als més petits. Que si fer dues orelles de conill i lligar-les entre sí... etc.

Però saber fer el nus no ho és tot, ja que el més difícil és aprendre a fer un nus que deixi el peu ben subjectat. Doncs bé, Colton és un nen de 5 anys que té la solució, i t'ensenya com ho has de fer en només un minut.


Després de creuar els cordons de les vambes, introdueix la punta dels cordons en els foradets que hi ha a la part superior de les vambes. Després els agafa com si fossin dues orelles de conill i les entrellaça. Una vegada ha acabat, treu les puntes dels cordons dels forats, i ja té les vambes ben cordades.



 I tu, com vas aprendre a lligar-te-les? Explica'ns-ho més avall a través del formulari de comentaris!
Arxivat a:
ACTUALITAT, nen, calçat, nus, vambes
Participació
No mola...
Per Anònim el 7 de febrer de 2017 a les 17:28
0   0
El video no serveix per res perquè en cap moment el nen t'ensenya com s'està cordant la sabata, ni quan acaba te les ensenya, pffff...

El meu es millor
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 21:05
0   0
Jo tinc un truc millor que vaig veure per l'insta i es la clau, em cordo les bambes en 3 segons i els meus amics es rallen perquè no els hi ensenyo com ho faig ;)

Loool
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 20:27
0   0
Si jo sempre ho he fet aixi, menys lo de posaro als forats perque ho agafo amb els dits ns mmm...

Sóc diferent?
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 22:54
1   0
No em sé cordar les sabates com tothom ho fa, jo a mi manera🙄😂

Molt mono
Per Anònima el 5 de febrer de 2017 a les 22:25
7   0
Collons pues per ser RÀPID i senzill tarda 2 minuts per cordar-se-les!😂 Pero és molt monissim♥️

Ploru
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 21:27
3   0
Aquell moment en que ten adones que portes tota la teva vida cordante les sabates com un nen de 5 anys

Eo
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 20:55
12   1
Pels q critiquen emm crec q no es necessari! Si ja tens un mètode m en alegro i si realment tens algo bo a aportar ho dius i ja està El nen so curra deixeulos

Jo tmb
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 20:31
7   0
Jo tambe hi faig aixo desde fa ja molt

Vejam
Per Anònima el 5 de febrer de 2017 a les 20:09
8   7
Jo vaig aprendrem a lligarmeles amb les mansxdd

MMMM
Per Anònima el 5 de febrer de 2017 a les 20:07
22   5
PODRIA ENFOCAR NO?!

(:
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 22:33
0   0
Ja...😂😂
II*II
Per No sóc Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 19:58
38   24
UUAAAAUU!!! ÉS MÀGIC!!! com si a l'edat que tenim no sapiguessim cordar-nos les sabates!!!

per el que flipa de homòfobs mira mac@
Per Anònim GAi el 6 de febrer de 2017 a les 20:00
1   0
soc gai i se que el tema es serio, no crec que m'ho hagis de recordar perquè a mi m'ho fan cada dia, ho he posat aqui perque just ahir vaig tenir una mala experiència i estava cansat, ho sento si no tenia res a veure amb el tema i t'has ofès
pel de mira mac@
Per Anònimaconswag el 6 de febrer de 2017 a les 13:26
1   2
homofobs?????????????????????????? enserio? ya no sabeu a on colar la homofobia al final dependra de si menjas nutella o nocilla que ets homofob tu, joder que plastas, la homofobia es un tema serio i no el teniu que anar colan per tots els llocs tio, PLASTAS
MIRA MAC@
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 23:49
1   0
T'ho dic, ets el/la meu/meva idol!!! Es totalment el k penso, pero no se com explicar-ho als meus amics no independents! ❤️
Pel de mira mac@
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 23:29
1   1
Trobo absurdes cada una de les paraules que has dit.
mira mac@
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 22:25
17   7
estem a catalunya i prou, hauries de estar orgullós/a del teu idioma i la teva cultura, Espanya és un païs on tota la gent és com el seu president, si no et sents català i prefereixes anar a viure a espanya et convido a que deixis de embrutar l'orgull català i espero que mai et trobis amb mi perque acabaràs malament... Pd: Era broma, sou uns ignorants TOTS, la majoria de catalans ens volem independitzar però no volem crear una 3 guerra mundial... i als espanyols tampoc us passeu que no ens caieu malament ni us mossegarem per sentirnos catalans esque de veritat canseu molt que pesats en odiar sou uns superficials de merda i homofobs de merda
ets ruc?
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 20:58
22   4
No to diuen per ensenyar a cordarteles o diuen per que vegis un método nou que ens ensenyar un nen de cinc anys que per cert es molt mono😍 PD: algu mes ho ha provat despres de veure el vídeo?
OLE ESPAÑA?
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 20:32
23   92
Viva España i viva el Rey!!❤❤ Estem a España, i sera el nostre pais dirant moooolt de temps!👍🏼 (hater gonna hate) pero me la suda, es la cruda realitat😚 merda de independentisme
Ai doncs això és molt útil...
Per Anònim el 5 de febrer de 2017 a les 19:52
26   0
M'encanta el nen i tot, doncs a partir d'ara hi començaré a practicar aquest métode a veure si em surt bé. Si us agraden els llibres, entreu en aquest canal de youtube que aquesta adolescent és molt bona i crec que tindrà molt bones idees: Devoradora de Llibres Petons adolescents!!!

Si us agraden els llibres...
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 16:07
1   0
Si us agraden els llibres jo i uns amics tenim una conta sobre llibres!! És @all.books.read a veure si us agrada!!❤❤
ui
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 15:55
0   0
Jo tmbe ho vaig descobrir de petita
hola?