Preparats, Llestos, Universitat

El teu somni és treballar en una feina creativa? Si és així, aquest article t'interessa!

per Redacció, 6 de febrer de 2017 a les 11:33 |


Si ja has començat a pensar en el teu futur acadèmic i et queda poc per entrar a la universitat, estem segurs que aquest article t'ajudarà!


Si t'agrada el disseny, desenvolupar aplicacions per a mòbils, videojocs, webs o productes multimèdia, tenim un grau universitari que t'agradarà!

Parlem del Grau en Multimèdia. Aquest grau té un 50% d'enginyeria i un 50% de creativitat i és la millor opció per a tu si t'agrada tot el que hem esmentat abans. A més, 8 de cada 10 joves d'entre 20 i 30 anys trobarà un lloc de treball relacionat amb l'àmbit digital en els pròxims anys, per tant, segur que aquest grau t'anirà perfecte!

Segur que, si t'interessa aquest Grau, t'has fet moltíssimes preguntes sobre com seran les classes i què hi aprendràs exactament. Preparats, Llestos, Universitat ha entrevistat un estudiant de tercer curs del Grau que respon a totes aquestes qüestions:

 El Grau en Multimèdia en 12 preguntes!


[youtubesensepubli]uFtPc8WVKYk[/youtubesensepubli]
Si no pots veure el vídeo clica aquí

 Com saber si aquest grau és per a tu?

El Grau Multimèdia encaixarà amb tu si compleixes aquests 10 imprescindibles per ser un/a estudiant del grau!





 Si vols buscar més informació sobre el teu futur acadèmic, pots entrar a la pàgina web de Preparats, Llestos, Universitat!
Participació
Una cosa
Per Anònim el 4 de gener de 2018 a les 15:42
0   0
La gent es pensa que tots els adolescents que tenen una creativitat boníssima són frikis i els hi agraden els vídeojocs? Pq segons aquest article és una mica així, no? Jo tinc molta creativitat i m'encanten les ciències i tecnologia i no compleix els requisits aquets merdosos q hi ha al final... Estic sola en aquest món? 😂😂

PEDRAA
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 20:03
1   0
Inees holaa

Sisplau, redactors!
Per Anònimaaa❕ el 6 de febrer de 2017 a les 15:51
6   1
Sisplau, feu més articles com aquests! Sobre xerrades, tallers... de cursos universitaris. Personalment, m'anirien super bé!

Jo igual
Per Anònimaaaaaaaaa el 6 de febrer de 2017 a les 18:40
1   0
Stic super perduda, anire al salo d lensenyament tot i aixi stic espantada no la vull cagar, encara k se k pots canviar i aixo, pero ns...
LLEGIU AIXO SIUSPLAU 💕💕
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 15:49
3   3
Holaa, sé que no té res a veure amb adolescents.cat xd però el tema és que una amiga meva i jo estem organitzant batalles Nerf a la província de Lleida per a nois i noies d'entre 9 i 17 anys aproximadament. Si algú estigués interessat contacteu amb nosaltres pel gmail: batallasnerflleida@gmail.com instagram: @batallasnerflleida o facebook: Batallas Nerf Lleida mercii i animeu-vos pliis que ens falta gent graciees :)

graus
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 15:49
2   1
Holaa!! Podrieu fer un video d'aquest estil sobre logopèdia o estudis relacionats?? He estat buscant i no hi ha gaire informació sobre aquests temes i m'agradaria que algú m'expliqués millor en què consisteix. (Si teniu alguna experència, opinió o recomanació expliqueu-ho als comentariss!) Mercii :)

hola
Per Anònim el 6 de febrer de 2017 a les 12:58
3   6
pero que merdes es aixo xdddddddddd

em...