Així adapten els animadors de Pixar els seus dibuixos en funció del país d'emissió!

per Redacció, 18 de febrer de 2017 a les 14:00 |


Pixar té el detall d'adaptar els seus dibuixos animats en funció del país on s'emetrà la pel·lícula. Han publicat un vídeo on es poden veure aquests canvis. A continuació us ensenyem les fotos on es pot veure molt clarament!

 
 



Si no pots veure el vídeo clica aquí
 
 
  La ràdio d'Adolescents.cat
Participació
100% Fake no link Mega
Per Anònim el 18 de febrer de 2017 a les 23:08
5   1
Això és mentida XD Jo he vist la peli aquesta de les emocions (ara no em ve el nom) amb castellà i català i juga a hockey igual la noia aquella 😇 Peteume a dislikes si voleu

pero....
Per Anònim el 18 de febrer de 2017 a les 15:01
16   2
Per que?😕

asdASDadsASD
Per dASDasDASD el 18 de febrer de 2017 a les 14:42
4   3
Tampoc és res de l'altre món, està bé saber-ho però es normal que ho canvin depenent del país en que es projecta la pel·lícula

ERROR!!
Per Anònim el 18 de febrer de 2017 a les 18:27
1   1
La imatge de portada és del Disney Infinity, i hi ha personatges que no són de Pixar (Jack Skeleton, RompeRalph, etc)
asdASDadsASD
Per dASDasDASD el 18 de febrer de 2017 a les 14:40
13   4
Tampoc és res de l'altre món, està bé saber-ho però es normal que ho canvin depenent del país en que es projecta la pel·lícula

Molt interessant
Per Anònim el 18 de febrer de 2017 a les 14:21
46   1
Like si tha agradat aquesta seccio i en vols mes!

primeraaa
Per Anònim el 18 de febrer de 2017 a les 14:19
5   5
Primeraaa (crec)