ACTUALITAT

L'escola Vedruna Vall de Terrassa triomfa en la Final Nacional de Robòtica!

per Redacció , 6 de març de 2017 a les 12:27 |

Foto: Cristobal Castro - Món Terrassa


La final del concurs nacional de robòtica VEX Robotics es va celebrar ahir a l'Escola Vedruna Vall de Terrassa. En el concurs hi van participar 16 equips escolars i cinc d'universitaris de Catalunya, de l'Estat espanyol i també d'altres països. L'Escola catalana Vedruna Vall ja feia tres anys que participava en la final d'aquesta competició, però mai s'hauria imaginat que aquest any aconseguirien l'èxit que tant esperaven!


Aquest any l'escola Vedruna Vall va participar amb un total de sis equips i ha aconseguit vèncer en la categoria de batxillerat i també en la universitària. Però no tot acaba en aquesta final, ja que els guanyadors d'aquesta Final Nacional de Robòtica, en concret els guanyadors en la categoria universitària, viatjaran a Kentucky, als Estats Units, per representar l'Estat en la Final Mundial!
 

Foto: Cristobal Castro


Cada equip participant va haver d'assumir els rols necessaris per a la creació d'un robot: programadors per dissenyar l'estratègia; mecànics per construir l'estructura física; pilots per guiar el robot durant el joc; i relacions públiques per buscar promotors.

En aquesta final els participants havien d'aconseguir que el seu robot recollís i llancés les estrelles i cubs del terreny de joc al camp contrari. L'equip que ho fes en menor temps guanyaria.

Maikel Blanco, professor expert en robòtica de l'escola Vedruna Vall, declarava a Terrassa Digital el següent: "El treball de robòtica no només és robòtica sinó que també té una part de relacions públiques, en la qual els alumnes s'han posat en contacte amb empreses, sponsors, promotors... Cadascú té el seu rol i gaudeixen molt. De fet, cada dia es queden fins a les set o les vuit del vespre insistint i insistint. Crec que és un sistema que funciona i que els motiva".
 

Foto: Cristobal Castro


Des d'Adolescents.cat ens fa molta il·lusió veure el potencial que tenen els alumnes catalans i volem felicitar als guanyadors d'aquest concurs pel seu esforç i constància! Felicitats!
Participació
Maikel
Per Anònim el 24 de març de 2017 a les 18:23
0   0
Es l'amo. M'encanta😍 No el critiqueu tant perque es super bona persona. Les classes amb ell molen molt. No vull passar a quart i deixarlo de tenir

Maiikel
Per aluuumnes vedruna vall el 7 de març de 2017 a les 17:02
3   0
No feu cas a tots aquest comentaris, el Maikel es super bon profe, i tota la gent que el critica es per que no li cau be, explica super bé, a més tracta molt bé als alumnes i ens comprén. ATENTAMENT, alumne vedruna vall.

MAIKEL MAQUINOTEE
Per SUPERFANNUMERO2DELMAIKEL el 7 de març de 2017 a les 16:54
2   0
Si lees esto es porqué sabes leer #totssommaikel

Maikel pto amoo
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 16:51
2   0
Maikeel pivón eres un campeón leleleleelellele

El maikel puto amo es millor que el donald trump
Per Anònimguai el 7 de març de 2017 a les 15:06
0   0
El maikel es guai i la genr que l'insulta no te ovarios o ous per dirli a la cara

Maikel
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 13:34
0   0
Per mi es un non profe fa molta gracia

Sois unos mataos
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 13:15
1   0
Si lo insultais porque es, porque no estudiais y suspendeis? El es un excelente profe y si os quereis meter con el quitaos el anonimo chulos.

Maikel Puto Amo
Per nabito el 7 de març de 2017 a les 12:21
2   0
Maikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto AmoMaikel Puto Amo

Fills de puta tots
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 10:02
4   1
Tu que el maikel es el putu amo deixeu de criticar-lo💗💗 #totssommaikel

Què cony...?
Per Anònima del Vedruna Vall el 7 de març de 2017 a les 00:41
2   0
Estic flipant. El Maikel no és presisament el que se'n pugui un "expert", per diverses raons demostrables que no cal explicar. Però tot i així, em sembla una falta de respecte i de moral enorme que gent de la meva escola posi aquest tipus de comentaris (els quals no tindrien ovaris de dir-ho a la cara) dient que és "tonto". I el més graciós és que aquest comentaris estan PLAGATS de faltes d'ortografia (el meu també en té). Per tant, jo no sé doncs qui és el tonto aquí... 😒

Què cony...?
Per Anònima del Vedruna Vall el 7 de març de 2017 a les 00:16
4   0
El Maikel no és presisament el que se'n diu "un expert en robòtica". I això es pot demostrar amb el simple fet que el meu pare (i altra gent) amb una carrera més complexa i externa a aquest tema en sap bastant més que ell. Però bé, em sembla una falta de respecte i de moral enorme que hi hagi gent de la meva escola posant comentaris d'aquest estil sobre el Maikel (els qual no s'atrevirien a dir-li a la cara) dient que és "tonto". I el més graciós és que ho escriuen en un text plagat de faltes d'ortografia. Per tant, jo no sé doncs qui és més tonto...

VEDRUNA VALL LA MILLOR
Per junjo el de los güevos colgando el 7 de març de 2017 a les 16:58
2   1
Si lees esto es por que sabes leer. Va ara en serio, el maikel es el millor Tonto el que lo lea
MAIKEL CRACK
Per SUPERFANNUMERO1DELMAIKEL el 7 de març de 2017 a les 16:53
1   1
Maikel te queremos dentro del país #totssommaikel
Quins imbècils
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 16:50
0   0
Ben dit, potser no es un crack però es molt bon tiu. No es mereix tot aquestes faltes de respecte.
Quins imbècils
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 16:49
1   0
Ben dit, potser no es un crack però es molt bon tiu. No es mereix tot aquestes faltes de respecte.
VEDRUUNAA!
Per Anònimanarumaaa el 6 de març de 2017 a les 21:47
4   0
Qui diu que no a vedruna? que jo vaig a una escola vedruna i es la millooooor!!!!!!!

Al igual
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 21:35
4   5
En veritat el Maikeñ tant "expert" no és. A robòtica diu feu això i s'en va amb els grans i no torna amb tota l'hora. P.D: Cabrejat amb aquest article, la FLL també compte.

Indignacio
Per Final VEX espanyola el 6 de març de 2017 a les 20:44
5   5
Perdoneu però aqui es parla molt del Vedruna. i si que és veritat que en la categoria universitaria van guanyar la excelencia que els permet anar a la final mundial a Kentucky. Però en la categoria highschool van guanyar les classificatòries però tot i aixó no van guanyar l'exelencia que la va guanyar innova't virgins (de Verges) que són els que passen a la final mundial. Demanaria que apart de mencionar al Vedruna que van fer una fabulosa feina com a amfitrions i com a participants també mencionesiu als altres equips que tambe van fer una fabulosa feina 💙

Preguuunta
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 19:50
0   0
Qui va guanyar? Nomsss i nom del equip

Jo
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 19:31
0   0
Jo hi vaig anar el meu germa tambe hi participa pero en la categoria de mes petit de 2n no de universitat

Jo
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 19:25
2   2
Jo hi vaig anar el meu germa tambe hi participa pero en la categoria de mes petit de 2n no de universitat

Risas
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 16:18
7   5
No és tan intel·ligent com sembla, és el meu profe de tecno i es més tonto que los tontos, segon sell bicicletada s'escriu amb "V"

no puede serrrr
Per anonimaaaaaa el 6 de març de 2017 a les 16:08
11   4
Els del cole el tenim de profe i ja tasseguro yo que no es tan llest com sembla :) 6:2 dona decimal, segons ell. Pobret.

Jo també ho vaig veure
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 15:12
0   1
Ho van fer a la Salle 😃🤗

jo hi eraaa
Per Anónima el 6 de març de 2017 a les 21:04
2   1
vedruna vall es la meva escolaa! ho van muntar tot alla al poli vem nari amb unes amigues a veure-ho pd: perdo per les faltes i besituus :-*
Sobre el Maikel
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 16:07
5   1
Que sapigueu que a les classes no es tan avispat hahahhahahahahaha
ho van fer al poli del cole
Per Anònim el 6 de març de 2017 a les 16:05
6   0
Perdona eh, però esque jo era alla :)
Terrassenca
Per Anònima el 6 de març de 2017 a les 14:07
11   1
Terrassa capital, del vallès occidental!

FALSOSS
Per Anònim el 7 de març de 2017 a les 22:52
1   4
Això és mentida. Jo estava a la competició, a l'equip innova't Team. L'equip del Vedruna no va guanyar, simplement va tenir millors punts en l'ùltim joc del robot. Els que realment van guanyar el premi d'exel•lència (i tenen plaça a Amèrica) van ser els Innova't Virgins, I en segon lloc nosaltres, Innova't Team. Redactors; m'heu decepcionat profundament :(