Sèries

5 coses que ja sabem de la nova temporada de «Merlí»

| 12/06/2017 a les 19:00h
Arxivat a: VIRALS, televisió, sèries, Merli, Merlí TV3
 
Imatge il·lustrativa
El rodatge de la tercera i última temporada de Merlí fa unes setmanes que ha començat, i ja sabem algunes de les novetats de la sèrie! Recordem que els peripatètics tornen de vacances de Nadal per encarrilar la recta final de segon de Batxillerat; serà una aventura de 14 capítols que culminarà amb la Selectivitat.

A més, la temporada passada vam viure la tràgica mort de la Coralina, la professora que es portava malament amb tothom i que es va acabar convertint en la directora de l'institut; la marxa d'en Bruno cap a Itàlia per viure amb la seva mare i trobar-se amb el seu amor, i l'embolic entre les relacions de l'Oksana i en Gerard, i en Joan i la Mònica. 

 


Versió sense Playbuzz:

1- Nous professors

Arriba en Gabi, un professor de literatura interpretat per un jove Pau Vinyals. Es tracta d'un personatge que arriba a l'institut amb ganes de viure i que intenta divertir-se per sobre de tot. 

L'altra cara nova que arriba a l'Institut Àngel Guimerà és la nova professora d'història, la Silvana. Es convertirà en l'antagonista positiva d'en Merlí, ja que s'assemblen en moltes coses, perquè no tenen pèls a la llengua, però no sempre pensen el mateix. La Carlota Olcina és l'actriu de donar vida a aquest personatge.

2- Neix un fort vincle entre l'Oksana i la Mònica

L'Oksana (Laia Manzanares) ja no ha d'amagar que té un fill, i per fi descobrirem d'on va sorgir aquesta rebel·lia. Per la seva banda, la Mònica (Júlia Creus) estarà emocionalment més tranquil·la i estarà més amb els seus amics. A partir d'aquí es crearà un fort vincle entre l'Oksana i la Mònica que els serà d'ajuda mútua.

3- Amor i odi entre la Berta i l'Ivan

Recordem que l'Ivan (Pau Poch) es va declarar a la Berta (Candela Antón). Entre els dos hi haurà un estira-i-arronsa que no sabrem si s'estimen, si s'odien, o ambdues coses.

4- Trames més profundes per la Tània, en Marc i en Pol

La Tània (Elisabet Casanovas) tindrà unes trames més adultes i coneixerem la seva mare i veurem la Tània a casa seva. A més, veurem com evoluciona la seva relació d'amistat amb l'Oliver (Iñaki Mur), qui s'instal·la a viure a casa de l'Ivan. A més, els problemes familiars d'en Pol (Carlos Cuevas), guanyaran pes aquesta temporada, i veurem com evoluciona la seva relació amb la Tània. Finalment, en Marc (Adrian Grösser) marcarà els primers capítols de la temporada, ja que es retrobarà amb el seu pare, i es generaran molts conflictes.

5- Temes que tractaran

Aquesta serà una temporada més madura, més fosca i més forta. Es tractaran temes com el TDAH (Trastorn de Dèficit d'Atenció amb Hiperactivitat), les drogues, el sexe, i la selectivitat, però sobretot veurem l'evolució emocional dels personatges. I entre els filòsofs que tractarà en Merlí (Francesc Orella) a les seves classes, hi haurà Albert Camyus, Kierkegaard i Karl Marx.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Like
Anònimaa 💕, 12/06/2017 a les 16:29
Interessant
+77
-1
Si TENCANTAA💕 merlii!!!

Tinc unes ganes de que comenciii
A la fí!
Anònima, 12/06/2017 a les 16:59
+25
-0
M'encantaaaa! Quines ganes de que començi ja!
Nooo😢
Anònim, 12/06/2017 a les 17:32
+11
-4
El david solans no hi es a la foto perque??
a paris em sembla
Anònim, 12/06/2017 a les 18:55
+4
-0
pq no estara.
recorda que s'en va anar
hbdhkw
Anònim, 13/06/2017 a les 18:35
+1
-0
crec que ha deixat la serie
M'ENCANTA
Anònim, 12/06/2017 a les 17:41
+20
-2
SIUSPLAAU que no s'acabi maiii
PV
Anònim, 12/06/2017 a les 18:35
+20
-2
Millor q sacabi a q la deixin sense acabar ehemPolseresVermellesehem
Bruno
Anònim, 12/06/2017 a les 17:42
+15
-2
Algú sap si en Bruno tornarà?
potser(?
Anònim, 12/06/2017 a les 20:18
+8
-0
A les stories del rodatge surtia, així que en algun moment haurà de sortir. A lo millor no tots lluents, el Bruno per una banda, a Itàlia, i els altres a l'Insti
Se'n van de colònies i...
Anònim, 12/06/2017 a les 17:49
+5
-4
fan una festa de l'espuma!! jajaja petons
PD: 100pr100rialnoufeicunlinc

Juru que no es conya. Feu pantallaso a favorits perq axi us en recordeu de mi.
Per què ha marxat en Brunooo ?
Anònim, 12/06/2017 a les 17:54
+20
-1
Em segueix encantant la sèrie però em mata que ja no surti el Bruno.
....
Anònim, 12/06/2017 a les 19:27
+2
-1
Va marxar a roma
M'encanta
Noia amb TDAH, 12/06/2017 a les 18:00
+29
-2
Like si tens TDAH o coneixes a algú que en tingui i t'agrada que les series com Merí normalitzin el tema i facin que la gent no sigui una desentesa del tema
...
Anònim, 12/06/2017 a les 21:32
+2
-1
Alfu mexplica que vol dir més ben ecplicat?? Esk no ho he acabt d'entendre be
Petonsss💜
Quan comença
Anònim, 12/06/2017 a les 18:06
+8
-0
M'encanta!!! 😍
Quan comença ???
Setembre
Anònim, 12/06/2017 a les 18:36
+2
-0
Setembre
Merli
Anònim, 12/06/2017 a les 18:47
+2
-0
Em sembla que a mitjans de setembre.
i el bruno imagino que no surt..
Anònim, 12/06/2017 a les 18:14
+12
-2
joder
La hòstiaaaa
Anònim, 12/06/2017 a les 18:19
+8
-2
No puuccc esspeeeraaarrr meeeeesssss
Em sembla
Anònim, 12/06/2017 a les 20:12
+2
-1
em sembla que no tornarà a la serie, que va dir que tenia altres projectes
Jaa ni jooo
Anònim, 12/06/2017 a les 21:21
+0
-0
Jajsjsh
Spam
Anònim, 12/06/2017 a les 18:49
+2
-0
Estic fent spam d'adolescents.cat a traves d'un club de fans de la Elisabet Casanovas (Tània)
La serie mai mes sera el que era
Anònim, 12/06/2017 a les 20:04
+7
-0
Sense el bruno, el personathe principaal en la 1a temporada despres de merli que va quedar apartat a un raco en la 2a i expulsat en la 3a aquesta temporada no aribara a ser el que era, la historia daquest noi no nomes era la ho homosexualitat, que era maquissima, sino també la força i la importancia de lamistat, reflexada en la Tania, dos elements que estan en perill de perdre's en un no res, lescena de silencis amb la bruno i la tania quan es reckncilien ha estat la millor de tota la serie.
Tot això ja ho sabia (extra de Merlí)
Anònimaaa, 12/06/2017 a les 20:11
+6
-1
Malauradament aquesta es la última temporada i per la gent que pregunta pel Bruno, no sortirà més perquè se'n va anar a Roma.

Us recomano que no us perdeu aquesta 3a temporada perquè passaran coses molt guais i fortes ( ho se de primera mà ja que he fet d'extra a la sèrie i em vaig emportar uns quants spoilers jajaj)

Like a qui li agradi Merlí i hagi fet de figurant d'extra a la sèrie!!!😍
Jo tambe vaig ser extraaa
Anònim, 12/06/2017 a les 22:19
+4
-0
Tinc uns altres spoilers amagats pero no sortiran de la meva bocaaaaaaa🌚

Us encantará aquesta temporada adolescents!!!!

Va ser una meravella grabar amb ells😍
Extra
Anònim, 13/06/2017 a les 19:57
+1
-0
Jo també he fet de extra aquesta tercera temporada!!
Bruno i Pol
Anònim, 12/06/2017 a les 20:18
+6
-0
Siplau en burno i en pol juntss
Buaaaa
Anònima, 12/06/2017 a les 21:51
+4
-0
Mencanta meerlii😍😍 és brutaal no puc esperar més❤😨
br u no
Anònim, 12/06/2017 a les 22:46
+3
-0
Aki falta el Brunooo!!! El trobo A FALTAR
sabeu cuan l' estrenen?
Anònimaperipatetica, 13/06/2017 a les 07:34
+1
-0
m' agrada molt l a serie i crec que sera molt interesant amb els temes que tractaran, a mes, nose que pasara entre la Monica y el Pol