Consells per posar-se moreno ràpid i de forma saludable

per Redacció , 1 de juliol de 2017 a les 23:00 |
Si et vols posar moreno o morena ràpidament per començar la temporada de vacances perdent el blanc, et donem uns quants consells perquè ho aconsegueixis. 

Tots els trucs que et donem estan orientats a que et posis moreno sense cremar-te i respectant la pell! Tingues en compte que és MOLT important cuidar-la!

Vota aquelles que posis més en pràctica: 


 
Tens més trucs?
Arxivat a:
ACTUALITAT, platja, moreno, morena
Participació
No te res a veure
Per Anònim el 2 de juliol de 2017 a les 01:26
8   0
Perque ultimament a la majoria d'articles no hem surten els comentaris? Sóc a la unica persona que mi pasa?? Gracies!

ñeñeññee
Per Anònim el 1 de juliol de 2017 a les 23:58
15   4
No deien que era un mite lo de les pastanagues? Adolescents.cat poseu-vos d'acord. :c

JAJAJAJ
Per Anònim el 2 de juliol de 2017 a les 11:09
4   0
deien q era un mite lo de q les pastanages anaven be per a la vista
Llegiu! Segur k no soc l'unica!
Per Anònim el 1 de juliol de 2017 a les 23:45
3   0
Jo vaig a linstitut i faig 2n d'ESO. Trobo molt guapo a un nen que fa 4t d'ESO. Ho sigui... es guapo, però no hi he parlat mai. Tinc el seu número de Whatts. M'agradaria obrir-lo per començar una conversa i saber si la seva personalitat m'agrada, ja que no sortire amb un nen que no m'agrada i no sabre si m'agrada si no el coneixo. Ara... que li dic? L'obro i li dic Hola i em dira Hola i despres jo que li haig de dir... Mai he obert a un noi.. pro he arribat al punt en que penso que si no obro mai a ningu pude tampoc m'obre ningu. A mes a mes... si lobro pensara que cullons vol ara aquesta... i si mel trobo per linstitut no sabre com mirarme'l... Que farieu 😥 es complicat tot plegat... es que segur que quedo malamen si lobroo.

Soc la de dalt
Per Anònim el 2 de juliol de 2017 a les 17:46
0   0
Per la primera: magrdaria ferho... pro es k soc timida i no tinc cullons... tinc por de tot el que em dia la gent... Per la segona: nuup... 🤗 i no entenc aixos que has posat amb "esteriscs"
segur que ets la J***A P**S*LA