Mourinho i Guardiola faran les campanades a TV3

Si sou dels que doneu la benvinguda a l'any nou mirant TV3, heu de saber que aquest any els responsables d'armar xou i cantar les campanades seran José Mourinho i Josep Guardiola, però en la seva versió al Crackòvia, és a dir, amb Pep Plaza i Toni Albà

| 31/12/2011 a les 15:27h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, campanades 2012, crackòvia, guardiola, mourinho, pep plaza, toni albà, guissona, adolescents.cat, tv3
 


Aquesta nit entrem al 2012 i cal saber quins personatges cantaran les campanades als diversos canals de televisió.

A TVE hi veurem la gastada Anne Igartiburu i José Mota, a Telecinco Isabel Pantoja i Kiko Rivera, mentre que a TV3 han optat per repetir la fórmula de l'any passat i presentaran el xou de cap d'any els personatges del Crackòvia, el famós programa de sàtira esportiva.

Pep Guardiola (Pep Plaza) i José Mourinho (Toni Albà) aplanaran el terreny perquè els catalans pugin entrar a l'any 2012 entre rialles! 

Amb aquest divertit duet, TV3 pretén repeteir l'èxit d'audiència de l'any passat, en què es va assolir el 40% de la quota de pantalla. 

L'emissió de les campanades d'enguany es farà des de Guissona, un poble de la Segarra que viu amb la particularitat de no tenir ni un habitant a l'atur, cosa que amb els temps que corren és més que singular i lloable.



Us agrada la idea? 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Hifew
Fukencia, 18/11/2011 a les 11:34
+11
-0
Quee guaai! Jajajaj jo i vui anar! :)
;) que bé!
Anònim, 18/11/2011 a les 12:57
+14
-0
M'agrada molt aixo, ames ames fa bona pinta i sobretot els dos son bonissims!!!
:D
Anònim, 18/11/2011 a les 12:58
+43
-2
jjaja aquest any ens riurem, o el que be... ;)
sami
Anònim, 18/11/2011 a les 14:19
+2
-33
MOURINHO CRACK! pero no ho penso mirar perquè sempre es riuen del madrid...
...
Anònim, 18/11/2011 a les 15:10
+2
-2
esta be....
perk despres es keixin de que en el crakovia nomes surt el barça...
ara que surten l' entrenador del barça VS l' entrenador del Madrid, ja us u podeu ben mirar!!!!
JEJEJEJ XDDDDD
photoshop???
photoshop??, 18/11/2011 a les 15:11
+2
-6
una cosa, al Maurinho a la foto el seu cabell es una mica rarot no trobeu??
de conya!
emm.., 18/11/2011 a les 15:39
+6
-2
GENIAL! no m'ho perdo pre res del món! polònia MOLEU!
dasdseasvg
Anònim, 18/11/2011 a les 16:42
+6
-1
diiioooss un poble am niiingu a l'atuur. Mira k es dificil....no em perdo les campanadeees!! ziga zaga (uva zziga, uva zaga)xd
jiji
Anònim, 18/11/2011 a les 17:16
+3
-0
ELs PU-tos!!!
:)
Anònim, 18/11/2011 a les 17:18
+4
-1
Llegint aixo he dit:
Mama mira aixo!!!!!!!
:)
Anònim, 04/12/2011 a les 23:46
+4
-1
coom deu molaar! pero crec que podrien fer-ho un any els polseres:) molariia moolt!!
http://sommiar.blogspot.com/2011/12/31-de-desembre.html
http://sommiar.blogspot.com/2011/12/31-de-desembre.html, 31/12/2011 a les 15:34
+0
-3
a3
12star12, 31/12/2011 a les 15:56
+2
-8
i antena 3 que? joder ja

VIVA ESPAÑA!
:$
Anònim, 31/12/2011 a les 15:59
+3
-3
No només ho fan aquests dos eh? Que també les campanades les fa la Agnès Marquès !!!