Quin caràcter tens segons la forma dels teus pits? Comprova-ho

per Redacció, 1 de setembre de 2017 a les 11:15 |
Un estudi revela que la manera de ser de les noies té molt a veure amb la talla i forma dels seus pits. O això diu una «investigació» feta per sexòlegs italians l'any 2015. A la seva tesi, defensen que la forma dels pits influeix en la manera de ser d’una noia. 

Un estudi que, la veritat, ens fa dubtar una mica del mètode que han utilitzat aquests investigadors... Tot i així, ens ha despertat la curiositat comprovar si ens ho encertaven o no a la redacció d'Adolescents.cat.
 

Versió sense Playbuzz:

Pits meló: Són els més grans, rodons, com els d'un meló. Les noies amb pits meló semblen bones mestresses de casa però en realitat no ho són. Els agrada menjar bé i sentir-se adorades. Tot i ser molt aventureres en el sexe són força tranquil·les.

Pits pinya: Són els pits que tenen forma ovalada. Aquestes noies són intel·ligents, romàntiques i fidels. Tenen molt d'èxit a la seva carrera.

Pits taronja: Tenen una forma molt rodona i no tenen una mida molt gran. Les noies amb aquest tipus de pit són conservadores i sociables. Poden semblar tímides en el sexe, però en la intimitat són unes grans apassionades.

Pits pera: Rodons però amb una mica de punta. Diuen que són les reines del llit. Els encanta el sexe en totes les seves formes. Són dones molt romàntiques i apassionades.

Pits cirera: És un tipus de pit petit. Són les més encantadores i alegres. Els agrada el sexe i el viuen amb entusiasme.
Arxivat a:
CONSELLS, caràcter, mida, pits
Participació
jo
Per Anònim el 3 de setembre de 2017 a les 17:10
1   2
jo tinc els d melo i no es molt molest pq tacostumes i nenes he aribat al orgasme fentme dits i tocantme les tetas

.
Per Anònim el 2 de setembre de 2017 a les 09:11
0   0
Pues pera totalment😂❤

.
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 15:33
7   0
Quan ets tio i obres l article igualmemt

Sip
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 16:01
2   0
Jo també l'he obert no sabia que mirar
Soc l'unica?
Per DKYLE el 1 de setembre de 2017 a les 15:09
5   1
Soc l'unica q va pensar que era Selena Gómez la de la foto? Tenen certa assemblanca per la cara!!!

Vdjdndkdnd
Per Anònim el 2 de setembre de 2017 a les 01:08
0   0
Jo igual nenaaa
Proposta
Per Anònim ♂ el 1 de setembre de 2017 a les 14:51
8   0
S'està demanant molt que feu els tipus de penis que hi han per donar-nos informació sobre el nostre cos i també un caràcter sobre el tipus de penis. Gràcies per la vostra atenció 💕

💪
Per Anònimaa el 1 de setembre de 2017 a les 14:34
11   0
Pits cireraa!💪💪❤❤ Ben orgullosa 🤗 I aixo del sexe.... ho haure de comprobar😏😏

lol
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 14:13
7   0
tinc 13 anys i m'estan començant a creixer ara per tant pits cirera pero lol, no se si m'agrada el sexe perque no ho he provat :')

Mirala
Per Anònim el 3 de setembre de 2017 a les 12:48
1   3
La sabé lo todo q fins als 18 no podem contestar. I tu cunts anys tens???
A veure noies
Per Anònima el 1 de setembre de 2017 a les 15:21
5   1
Jo crec que aquests articles són per a quan els teus pits estan desarrillats del tot, si t'han començat a creixer ara no ho pots saber Jo crec que almenys fins els 18 no s'han acabat de desarrollar tor depen de la persona...
ningun
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 13:01
16   1
Doncs la meva forma seria pits piràmide, els tinc grans amb forma triangular xdd

En puntaaa
Per Anònim sexy el 1 de setembre de 2017 a les 14:20
6   0
Com dius tu m'encanteeeenjdjejdbffl 😍
.
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 12:41
14   2
Q passa si encara t'han de creixer?? Pq jo ara tinc els de cirera peri despres ns

M'heu alegrat el dia
Per Anònima el 1 de setembre de 2017 a les 12:29
5   0
Ho heu encertat de plè! (pits taronja)

ric per no plorar
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 12:15
29   0
melons que amb el pes i pas del temps s han convertit en pinya... ric per no plorar jajajaja

Nose😂
Per Anònim el 1 de setembre de 2017 a les 12:10
19   0
No els tinc com ningun d'aqui😂😂 potser com taronja pero mes petits pero no tant com els de cirera😂😂😂 algu mes? Jahaahaha

Igual
Per Anònima el 1 de setembre de 2017 a les 13:12
2   0
Em passa el mateix, els tinc més grans que els de cirera, però més petits que els de taronja xD
Us passa també?
Per Anònima el 1 de setembre de 2017 a les 12:09
36   0
Jo crec que els meus pits no surten en aquesta llista😅 S'assemblen als que tenen forma de pera, però no ho són ni de conya😂

Perque noo😂