5 coses del penis que potser mai t'han explicat

per Redacció, 4 de setembre de 2017 a les 10:35 |
Avui a la redacció hem dedicat uns minuts a documentar-nos i informar-nos sobre l'amic que els nois tenen entre les cames. Després d'aprofundir en l'apassionant món dels penis, n'hem tret unes quantes dades que hem trobat curioses :D
 

Versió sense Playbuzz.

Només un 6% dels nois han de fer servir condons XXL.

Quan un noi és fumador, el tabac li provoca atròfia vascular i això fa que la mida del penis en erecció es pugui escurçar 1 centímetre. Un motiu més per no fumar, entre molts d'altres.

La pell del penis és de les poques parts del cos que no sua. I també és una de les zones més sensibles i capaç de detectar canvis molt subtils de temperatura, moviments i textures.

Existeix un museu de penis. És a Islàndia i allà s'hi pot veure una extensa col·lecció de diferents penis dissecats o en formol.

La mida mitjana d'un penis és de 13,12 centímetres en erecció. El més gran que s'ha documentat al llarg de tota la història feia 34,3 centímetres en erecció. (Agafant regles per comprovar les mides en 3, 2, 1... XD)
Participació
13 anys 11 cm
Per Anònim el 1 de maig de 2018 a les 23:48
0   0
Tinc 13 anys i em medeix 11 cm, també haig de dir que m'estan creixent pèls en les aixelles, sota del melic, tinc pel en el pubis... no se si influeix però vull saber si em creixerà més... 😂☺.

34 cm?!
Per Anònima el 5 de setembre de 2017 a les 11:02
0   0
Dishhhh 34 cm. Pobrs ties amb les q ha follat o pobre dell.

No m'ho crec
Per Anònim el 12 d'octubre de 2017 a les 13:37
0   0
aixo dels 34 cm no m'ho crec
Mida
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 01:38
1   1
La tinc molt gruixuda i em demeix 16.5cm, tinc 16 anys xD esta be?¿?

.
Per Anònim el 6 de setembre de 2017 a les 03:40
0   0
Si molt gruixuda són 12 o més cm de diàmetre sí xD Si no, tampoc passa res
Tinc un amic guapo
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 00:50
2   0
Un amic meu te 6cm d'ample i mes de 18cm de llarga Si, una bona p*lla😂😂😂

6?
Per Anònim el 6 de setembre de 2017 a les 03:36
0   0
6 centímetres de perímetre? Això no és massa, la mitja són 12 cm Els 18 de llargària sí que están a sobre de la mitja 😂
Stiles
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 23:49
8   0
Sóc la única que s'ha adonat que la foto dels condons xxl es una escena de Teen Wolf?

No tot es penis
Per Anònima el 4 de setembre de 2017 a les 20:00
17   1
Si saps menjar un c**y la llargada de la po**a no és important😉

Un museu del penis?
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 18:58
2   1
Vinga anem totes a veure com la tenen els animals JIJIJIJI Xd.

Penis
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 16:22
2   2
Tinc 15 anys i em medeix 15cm. És normal o és poc?

Xd
Per Anònima💫 el 4 de setembre de 2017 a les 17:02
11   2
Si et diuen q la mitjana és 12-13 si et fa 15 és que està bé. 😂 PD: tius/ties amb genitals masculins, no us preocupeu per la llagrada, perqué dóna més plaer l'amplada :) I en el cas de que no sigui gruixuda hi ha moltes maneres de donar plaer, no us acomplexeuu!!! ❤
Recomanar series
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 15:12
1   2
Algú em podría recomanar series que estiguin a movistar tv pliss

Recomanar series
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 15:09
2   3
Hola! Algú em podría recomanar series que estiguin a movistar tv plss

Seriesss
Per Anònima!! el 5 de setembre de 2017 a les 09:33
0   1
Red band society!!
Enamorada de Riverdale❤️️
Per Anònima el 4 de setembre de 2017 a les 15:54
12   0
Riverdale mola molt🙌🏼 Però també depén del tipus de series que t'agradin... Bueno, tu buscala, està molt guai💗💗
Jeje
Per Anònimu el 4 de setembre de 2017 a les 15:04
7   1
Aqui llegint l'alrticle amb el meu millor amic (penis) sa rigut mol😂😂

Ajuda
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 15:01
6   7
Com es fa una palla? I quina es la part que dona mes plaer?

Part del cos?
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 12:00
0   0
Si et refereixes a quina part dóna plaer tocar mentre et fas/fan la palla a cadascú un lloc com ara els testicles
Part del cos?
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 02:07
1   0
Si et refereixes a quina part dóna plaer tocar mentre et fas/fan la palla a cadascú un lloc com ara els testicles
.
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 01:56
3   0
La part que dóna més plaer, sense cap dubte, és l'orgasme Es fa amunt i avall 😂 i després cadascú li afegeix el que més li agrada, com si fos una paella
Jajaj
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:04
4   2
fongs io amb 13 anys empalmada em fa 15cm

Amplària
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 01:58
2   0
És més important l'amplària que la llargària. De fet, les talles dels condons van per l'amplària
Tinc un problema
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:03
4   4
Em medeix 20cm però no és gaire gruixuda :(

.
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 02:02
1   0
Com ho saps? T'has mesurat el contorn? Diuen que nosaltres ens veiem el penis més petit del que és, per la perspectiva. A més, si la tens tan llarga pot ser que a proporció no siga massa gruixuda però si que siga una mida normal
Soc una nooia amb penis😋
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 17:01
8   7
Jajajaj ami em medeix 19 cm, me flipa tant tindre penis i no coñ ke bueno
Trans
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:03
24   17
Hi han noies q tmb el tenen entre les cames

Que us pasa
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 23:57
4   2
No entenc a que venen tants dislikes la veritat, es una cosa normal que hem d'acceptar.
Jsjs
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:01
11   36
Pues no soy catalán...

.
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 02:05
7   2
Mes aviat africà o asiàtic?
Per sobre de la mitjaa!!
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 13:53
11   12
15 cm en erecció! Sóc el millor 🤓 xdddd

Amplària
Per Anònim el 6 de setembre de 2017 a les 03:38
1   0
El que importa és el diàmetre!!
pringat
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 19:13
4   3
vaya primo xD estas 2 cm per sobre de mitja només... suposo que els meus 18 cm ja deuen ser la polla
Per al del segon comentari
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 01:53
5   0
Qui no s'ha mesurat al menys una vegada el penis?
....
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 15:50
13   30
Quin putu pringat q et medeixes el penis
Jajjaja
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 13:49
12   2
Sort que no fumo😂😂😂

Oleh yo
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 13:39
17   6
Em sento orgullós del meu penis després de veure la mitjana jajajajajaja

Fatal
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 13:36
12   8
No nomes el nois tenen penis, tambe hi han noies q tenen

ostia puta
Per Anònim el 5 de setembre de 2017 a les 18:46
3   1
Es que no pot ser que et queixis d'això. Ossigui actualment tothom s'ofen per qualsevol merda! Pareu ja joder pareu ja que sembleu burros. Tots els nois geneticament tenen penis, que el noi sigui trans es una altra cosa pero fisicament segueix siguent un noi joder putos pesats
Mitjana
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 12:17
14   2
La mitjana catalana és de 12/13cm☝🏻

.....
Per Anònima el 4 de setembre de 2017 a les 11:17
18   13
No semblen penis els que hi han a la foto del museu.... La veritat dubto que hi hagi un museu...quin fastic

La faloteca, sisisi
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:38
3   0
Si que es veritat que existeix. I he estat ✌️✌️️✌️️Molt recomanable😉 PD aixo son penis de balena i pots donar un motlle de teu penis per colaborarhi si vols
Fastic?
Per Anònim el 4 de setembre de 2017 a les 14:26
5   1
Fastic perque? Es una part del cos. No ho entenc
Museu
Per Anònima el 4 de setembre de 2017 a les 13:42
4   0
Suposu q el moseu de penis es de animals xd😂 pq lo q surt a la foto son penis de... Buah no menrecordo, pero tenen com una ungla que els serveix per agafar a la que es volen tirar (osigui com una violació, pq si es vol escapar es fa mal amb la urpa q tenen al penis)