Moda

7 looks que t'agradarà provar amb vambes blanques

per Redacció, 7 de setembre de 2017 a les 13:28 |
Cada vegada fa menys calor, però mentre no arriba el fred estem en aquella època en què no sabem massa com vestir-nos, però unes grans aliades per aquest temps són... les vambes blanques! Són unes grans aliades i queden bé amb infinits conjunts. 

I com que són molt versàtils avui et portem una sèrie d'idees de looks perquè les hi combinis, aprofitant aquesta època de l'any en què ni acaba de fer fred ni acaba de fer calor. Què et sembla?

 
Participació
Minundi
Per Anònim el 8 de setembre de 2017 a les 01:04
0   1
Es la epoca de les disfreses. 😭

Visca
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 22:09
1   1
Soc la unica que adora la foto de la noia que no esta prima? Visca el portar la contraria als estereotips😇

El primer...
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 21:01
0   1
El primer... mare meva que chonis sou.

Articles de moda per nois!!!
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 18:19
11   0
Als nois tambe ens encanta anar ben vestits i la moda! Podrieu fer aquestes seccions per tios tambe alguna que una altre vegada...

Em caus be
Per Anònim el 8 de setembre de 2017 a les 17:01
1   0
La persona que ha titulat al seu missatge "bonica" em cau bé
Bonica
Per Anònim el 8 de setembre de 2017 a les 11:33
7   0
Em queixo de que per 1 que fan de nois, en fan 80 per a noies... una altre cosa es que siguis noia i no et fixis en aquestes coses. Pero estic molt segur que hi ha mes d'un noi que pensa igual que jo
Perdonaa
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 23:31
0   3
No fa gaire tmb ho van fer abans de criticar mirat els articles potser no ho van titular igual pero sortien fotos de nois vestits i consells i t.b quin agradava mes... vull dir k no us caxeu tant k si que hi han coses per vosaltres tmb!!
.
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 17:29
5   4
Veig que el glamour s'està perdent...

Farta
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 16:38
9   5
Primer de tot. Aixo de comentar va fatal, almenys en el meu telèfon movil: iphone 6. Despres, m'agradaria respondre al comentari que posa "Ole". Crec que sou una mica pesats amb el tema que si models, que si noies grases que si no se que.... Podeu parar ja amb el tema? Que posin models si volen!!!! Ja sabem que tambe existeixen altres cosos.

Pf si tu ho dius
Per Anònim el 8 de setembre de 2017 a les 00:06
1   2
Es nomes que es contradiuen, ens diuen que estimem el nostre cos sigui com sigui i generalment nomes ens fiquen fotos de cosos perfectes, aixi es una mica dificil acceptarse no?
quina llàstima..
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 15:38
9   0
quina llàstima que les meves ja no siguin blanques hahahah que pena

Si us plau
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 14:53
0   0
Estic buscan a la noia que va respondre un missatge a l'article del noi que es volia suicidar i. A rebre la trucada d'una amiga i es van casar.si us plau que siguis obra a insa @cucutcucutcucut ( no es conta personal) si us plau! Mersi!

1234567890
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 14:52
13   1
Averrrrr tambe podrieu ficar coses de moda que els tios poguesin vestir dic yo eh

La que és una mica més grassa
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 14:44
20   3
M'ha agradat molt que sortís una imatge d'ella , ja és hora de que es normalitzi això!

Urgent
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 14:22
4   0
Estic buscant a la noia que va respondre un missatge a l'article del noi que s'anava a suicidar quan va rebre una trucada d'una antiga amiga i esvan casa. Si us plau qui siguis obra per insta a @cucutcucutcucut (No es conta personal) Si ho llegeixes si us plau contesta

.
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 14:06
5   1
Una de les coses més modernes. Ja veig q no estas a la moda

ja veus
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 14:03
1   6
no penso portar vambes amb vestit o faldilla, ho trobo horrible, aixo es portava als anys 80, amb la faldilla texana i les reebok freestyle hi blanques pero no ara😂😂

Ole
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 13:53
12   9
Magrada, perque perfi poseu a una noia amb curves, i no es la tipica model anorexica que sempre fiqueu en les fotos.Espero que quan fiqueu imatges mes endavant surtin mes noies de pes "normal" , amb curves, de pell fosca, que no les imatges que sempre fiqueu de anorexiques models. Perque despres dieu que ens acceptem, pro si vosaltres nomes ens enseyeu models!!! Us contradieu una mica no creieu?

Informa't guapx.
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 19:40
7   0
No té res a veure que ens acceptem, a com siguin les models que mostren. Aquesta publicació mostra "looks", no constitucions físiques. No et conec i, amb tot el respecte del món, agraeixo no conèixer a una persona amb aquesta mentalitat, però mostres un problema d'autoestima gran. Saps el què és un pes normal? Desconeixes l'alimentació, l'activitat física i l'IMC d'aquestes models, qui et creus que ets per jugar amb un transtorn sense saber res sobre la persona? Aquesta publicació és una guia, no cap mostra d'un IMC.
ESTIC FARTA
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 16:08
21   2
I la gent molt prima tampoc tenim dret a estar representades no? Ser anorèxica és tenir un problema i la gent que és molt prima NO HO ESCULL SER-HO, o acàs jo que estic com un fideu no sóc normal? Estic farta de la gent que critica als prims com si nosaltres tinguessim la culpa, el problema és dels demés per no acceptar-se...
Tio
Per Anònima el 7 de setembre de 2017 a les 13:38
22   23
Vestit amb vambes?.....

queda perfecte
Per Anònima amb bon sentit de la moda :') el 7 de setembre de 2017 a les 14:44
6   0
Doncs jo crec que tant el look 4 com els 6 quedan genial. Potser el 7 no i si que no me'l posaría pero els dos primers son super originals i personalment m'encanten i ho utilitzo molt.
aaa
Per Anònim el 7 de setembre de 2017 a les 14:38
14   0
Es lo millor del món que portar una merda de tacons
.