SECRETS!

7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 267]

| 30/10/2017 a les 18:10h
Arxivat a: ACTUALITAT, Secrets, Adolescents.cat, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'entrega 267 dels Secrets d'Adolescents.cat! Recordeu que també tenim publicat el nostre llibre dels «500 Secrets Adolescents», que trobareu a qualsevol llibreria per només 9,95€. En la versió de paper hi trobareu un munt de secrets que no s'han publicat mai a Adolescents.cat i també els millors que s'han penjat fins ara a la pàgina! xD

 


Accedeix a tots els secrets publicats fins ara!

Versió sense PlayBuzz:

Noia, 16 anys

M'he enamorat d'un professor que té 53 anys, m'afalaga estar al seu costat, és per això que faig el TDR amb ell, tot i que el tema m'importi...

Noi, 17 anys

He batejat el meu pene amb el nom de Cristina. Es el nom de la meua ex i amb la que he perdut la virginitat. Ho he fet per recordar-la sempre, ja que es una persona especial, com part de la família.

Noia, 15 anys

l'altre dia no m'aguantava la diarrea i em vaig cagar a sobre i vaig passar molta vergonya, i em vaig tancar al lavabo i amb la aigua del vater els vaig netejar

Noia, 13 anys

Em costava molt dormir, fins que un dia vaig descubrir que em relaxava pentinar-me els pèls del cony amb aquelles pintes de mirar polls... Desde aleshores nomès puc adormir pentinant-me allà abaix amb aquella pinta...

Noia, 14 anys

El dia de Sant Valentí la vaig cagar. Estava parlant amb el noi que m'agrada, fins aqui perfecte, però de cop, mentres el parlava el vaig escupir a la cara. El pitjor que em podia passar i just aquell dia... Ningú ho sap, em fa vergonya explicar-ho

Noia, 18 anys

Em menjo la cera de les orelles. No està bona però és una addicció que tinc...

Noia, 16 anys

Tinc afició a treure’m mocs i anar-los plantant per tot arreu on passo sovint… sé que és fastigós, però m’agrada perquè sento que és com la meva manera de marcar territori.

Tens un secret i el vols compartir amb nosaltres anònimament? Ja tardes a omplir el següent formulari:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Quin de secrets mis fastigiós jajaj
Anònim, 30/10/2017 a les 18:26
Molt interessant
+155
-3
entre la pava que es pentina els pels del cony, el que li ha ficat el nom de la seva ex al seu pene, la que es menja la seva cera, el k enganxa els mocs, la que escup al seu nóvio i la que es caga a sobre, hem fet una recopilació de porcs, jajajaja
Dioos
Anònima, 30/10/2017 a les 22:28
+21
-0
Me ha puto encantat el teu comentari osigui esque mavies de veure rienme sola a la habitacio😂😂 nose que te qe me fa gracia lmao
Es el meu millor amic flipada
Anònima, 31/10/2017 a les 20:07
+5
-0
I soc lelia per cert
per la noia del profe
Anònim, 30/10/2017 a les 18:34
+12
-7
q cony vol dir TDR? sisplau explicacio
Significa
Anònim, 30/10/2017 a les 19:10
+18
-2
Treball de recerca, es fa a bachi
jajaj que moni
Anònim, 31/10/2017 a les 14:02
+9
-2
jajjajj deu meu quina inocencia
Cera orelles
Anònim, 30/10/2017 a les 19:08
+34
-0
Que asco, casi vomito xd
Pliss
Anònima, 30/10/2017 a les 19:09
+17
-6
Penjeu indirectes d'amor sisplau!
Secrets poc interessants ????
Anònim, 30/10/2017 a les 19:41
+33
-2
Uei,,, surten moltes noies i pocs nois... i els 2 ultims cops dels secrets no són massa interessants, ahi lo dejo...
Per la que es pentina el c***
Anònimmmm, 30/10/2017 a les 19:41
+18
-0
Per la que es pentina el c**y abans d'anar a dormir, i si estàs a casa d'un amic o dormint amb algú altre, què fas?😂
VOLEM MÉS EXPERIÈNCIES!
Anònimaaaaa, 30/10/2017 a les 19:55
Interessant
+68
-12
DITET AMUNT QUI VULGUI MÉS EXPERIÈNCIES I MENYS SECRETS!
Per la del profe del TDR
Anònimaaaaa, 30/10/2017 a les 20:15
+8
-1
EM PASSA EL MATEIX QUE A TU. Però amb una profe tia que tindra uns 49-51 tmb.. nlse si m'agrada o nose pero em possa nerviosa i a sobre soc la seva prefe a clase (no dire la materia q em fa, q em delato hahaha). Total estic boja x trobar-me-la x tot arreu i a sobre viu a prop meu
Em toca confessar
Anònima, 30/10/2017 a les 20:45
+4
-0
A mi em va passar també això... Amb una profe de mates que voltava els 40. Vaig estar gairebé dos anys super pillada i encara no sé com va poder passar-me... Evidentment, aquest secret no el sap ningú i crec que mai el diré
juu
white, 31/10/2017 a les 14:04
+0
-0
jjajaja jo tinc una amiga que l'altre dia em va explicar el mateix.
per la que es meja la cera de les orelles i el que es meja el mocs i els enganxa
Anònim, 30/10/2017 a les 20:53
+3
-2
1-Quin fastig noia , es fastigos
2-Quin fastig aixo de penjar els mocs
La de la cagalera
Anònim, 30/10/2017 a les 20:58
+0
-0
A la meva mare li passa molt sovint i es que això es un problema, si et passa més cops ves al metge
Carta escrita en castellà, merci si la llegiu tota i espero que hos agradi :)
Anònima independentista, 30/10/2017 a les 21:12
+8
-4
Y te lo digo desde el fondo de mi corazón, algún día me iré de tu vida y dejaré que tú nunca vuelvas a la mía de la misma forma que entraste; porqué me estoy cansando de tus cambios de humor, de que a veces ignores mis mensajes y de que a veces te intereses demasiado en ellos. De que si los ignoras, cuando me ves no haces más que querer llamarme la atención, de que si te abrazo no te apartes… Al revés, que juegues con tus dedos encima la palma de mi mano, o de que la cojas o la acaricies; me cansa que a veces digas que no aunque sea riendo, que algunos días me des besos en la mejilla i otros consigas contenerte... Me dan rabia tus cambios de humor, sí, pero más rabia me da que tengas miedo. Porqué si actúas así no es por más que eso, por puro miedo; y lo sé. Lo sé más que nada porqué conozco ese sentimiento como nadie, porqué vivo congelada en el sin opción de salida… O eso pensaba hasta que te conocí. Hiciste que cada pedazo compuesto por el frío hielo de Noviembre que estaba plasmado en mí, adentrado en mi piel y que mantenía mi cabeza cuerda, explotara y volviera a ser lo que algún día fue… Algo cálido pero tranquilo aunque desbordante y lleno de energía, como el mes de Septiembre; que a diferencia del Noviembre, va lleno de sorpresas y cosas nuevas… I aquí entendí, que me arrastraste a tu territorio, y que prefería cambiar mis 30 vidas por las 7 que tú tienes, para pasarlas junto a ti. Conseguiste lo imposible; conseguiste llamar la atención de aquella que nunca siente, conseguiste dejarla enganchada a la droga que son tus ojos café oscuro, unos de esos casi negros, que te mantienen despiertos y que cuesta dejar de mirar; conseguiste que te admirase, y que aún te admire… Que te admire hoy y te admire mañana, como si fueses arte… Porqué lo eres, jodidamente lo eres. Hiciste que te enseñara algo de mi parte más vulnerable, y que de alguna forma te la enseñe cada día tratándote como te trato, la que piensa y raciona, la que siente y comprende, siendo así capaz de leer la mente, el corazón, y el alma, pensando así, que tienes miedo; porqué el miedo puede hacerte inseguro, puede hacer que a veces no te veas capaz de contestar - como yo mientras escribo esto - pero como te pasa a ti, no hace que no mires de reojo o que contemples descaradamente hasta que te pille; no hace que dejes de sonreír por la mínima tontería, no hace ninguna de las dos sea capaz de apartar la mirada mientras hablamos y terminemos sumergidas en un mar inestable y lleno de tormentas, donde el relámpago que cae en la turbia agua es tu perfecta sonrisa, entonces, el cielo teñido de color gris se vuelve de color azul celeste y brilla con una intensidad inmejorable; imitando el movimiento y desplazamiento, ese cambio que parecía imposible hace solo unos meses atrás.
Y pese a todo, pese a que te estoy empezando a querer como nunca he querido a nadie, pese a tener miedo y seguir adelante, pese a quedarme mirándote con unos ojos de enamorada y una sonrisa de tonta de la cual tomo conciencia, me iré. Me iré, aunque esperare a no tener más opción, porqué si al final no soy capaz de quererte como te mereces y de hacerte decir adiós al miedo… Simplemente, me iré esperando a que venga alguien que sea capaz de tratarte y hacerte sentir como te mereces.
Pero lo mejor, es que aunque algún día sea tan estúpida para irme como digo, nunca dejaré de quererte.
Goiingtoparadise?
Anònima, 30/10/2017 a les 22:47
+1
-0
Adoro tus cartas, de verdad. Esta historia me ha atravesado de lado a lado. Gracias. Necesito más de esto. Jajaj

Salutacions :)
M'encantess hhahahah
Anònima, 01/11/2017 a les 22:17
+0
-0
Que mona, merci de tot cor! :)
Tocaya
Anònima, 30/10/2017 a les 21:46
+2
-0
Hostia tinc una tocaya p***a jajajjajajajaja
mare meva
Anònim, 30/10/2017 a les 21:46
+1
-0
la que es menja la cera de les orelles m'ha agafat un oi molt profund
pero que collons
Anònim, 31/10/2017 a les 08:32
+4
-0
quina puta merda de secrets son aquests? sense ofendre eh, pero sou unxic guarros nais.
Per la que es pentina els pèls del cony
Anònima, 01/11/2017 a les 17:47
+0
-0
Una pregunta, així rapideta. Com nassos vas esbrinar que el què veritablement necessitaves per adormir-te era pentinar-te els pèls del cony? Pregunto #novaamalas