Què vol dir si escrius sense fer faltes d'ortografia a Whatsapp? Un estudi ho ha investigat

per Redacció, 4 de novembre de 2017 a les 22:55 |
Una investigació realitzada per la Universitat de Bringhamton, ha arribat a la conclusió que l'estil ortogràfic i gramatical que utilitzem a WhatsApp marca molt la nostra personalitat.

Els científics que han dut a terme aquesta investigació confirmen que les persones que utilitzen punts en els seus textos, accents i punt final al final de les seves oracions... Són menys sinceres!


Abans de dur a terme l'experiment van determinar, prèviament, uns paràmetres psicològics per tal que les persones que participaven en el projecte els responguessin.

Així doncs, segons aquesta investigació, podríem pensar que quan algú ens escriu amb accents, signes de puntuació i punt final a les seves frases, pot ser que ens estigui dient una mentida! A la que hem sabut d'aquest estudi, a la redacció no hem pogut evitar analitzar els últims Whatsapps que hem rebut i els que hem enviat nosaltres...
Participació
putabida
Per anonima el 5 de novembre de 2017 a les 19:22
1   1
el noi que m'agrada escriu sense faltes d'ortografia i em diu que m'estima... després de llegir això no sé que pensar. Gràcies

Indignació!!
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 19:14
1   0
MENTIDA!!!! no entenc en què es basen per dir que aquells que escrivim com realment hauriem d'escriure tots són uns mentiders... Jo m'indigno!!

Indignació!!
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 19:11
1   0
MENTIDA!!!! no entenc en què es basen per dir que aquells que escrivim com realment hauriem d'escriure tots són uns mentiders... Jo m'indigno!!

Vaya tonteria, m’indigno
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 18:53
1   0
Jo sóc una persona que escriu bastant bé els missatges i tal... vaya tonteria, que passa, per escriure bé soc mentidera o com va la cosa??? Vaya merda estudi tio no t sentit....

.
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 16:05
4   0
Aquí l’únic fals d’aquí és l’article, i vosaltres per penjar-ho.

Sempre
Per Anònima el 5 de novembre de 2017 a les 01:49
7   0
Pengeu les mateixes coses

Jsb
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 00:36
38   0
O sigui, escriure tal com s'ha d'escriure (correctament, sense faltes), és signe de persona falsa? Doncs prefereixo ser un fals que no pas ser el típic que quan escriu es caga en el diec o en la rae i es queda tant ample.

xd
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 18:44
3   0
El titol " Jsb": Johann Sebastian Bach Puajajajajajaja
Hola
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 00:34
28   2
Sóc l'únic que té autocorrector i sempre escric "bastant" bé, però no perquè menteixi? Xdddd.

No sempre és així
Per Anònim el 5 de novembre de 2017 a les 00:31
32   0
Jo sempre poso accents i escric correctament al whatsap i no menteixo pas...

No és veritat!
Per Anònimaaa el 5 de novembre de 2017 a les 00:26
116   0
Jo escric amb accents per què sinó trobo rares les paraules, cambia molt un es-és i utilitzo comes per què sinó es poden malinterpretar frases, per exemple, "No no hi ha deures" - "No, no hi ha deures". I això no em fa menys sincera, al contrari, sóc de les que diu les coses a la cara siguin bones o dolentes! Aquest estudi està molt mal fet, no crec que això influeixi, depèn de la persona!

Tota la raó
Per Anònim el 6 de novembre de 2017 a les 12:48
2   0
Jo també escric sense faltes, perquè em molesta molt. No soporto les faltes garrafals que poden arribar a fer. Però això no vol dir que no siguis sincer, no te res a veure😂
Totalment d'acord
Per 7318 el 5 de novembre de 2017 a les 13:30
18   0
Totalment d'acord. No vol dir que siguem persones poc sinceres. Jo trobo que encara que sigui whatsapp ho haig d'escriure ben escrit. No sé si és una mania o el que és, però no trobo que sigui un problema de sinceritat. Estic totalment d'acord amb tu i em passa exactament el mateix.
Soc la mes sinceraa
Per Anònimaa😇✌🏼 el 4 de novembre de 2017 a les 23:39
20   3
crec k no ia ninguna persona al mon mes sincera k iooo✌🏼😂