SECRETS!

7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 270]

| 06/11/2017 a les 12:57h
Arxivat a: VIRALS, Adolescents.cat, Secrets
 
Imatge il·lustrativa


 


Compra ARA el llibre dels «500 Secrets Adolescents»! Continua sent una de les publicacions juvenils més venudes a Catalunya!

Versió dels secrets sense PlayBuzz:

Noia, 17 anys


L'altre dia vam fer-ho a casa la seva àvia que es súpeeer creient i tenia al davant una verge i un jesus mirant-me mentre li menjava la p***a i el lligava a lo «50 sombras de grey» jajajjaj. Salu2 àvia.

Noia, 16 anys

Quan estem al bar amb les amigues sempre juguem a cartes i el que no saben es que em paso les cartes pel c***. 

Noi, 17 anys

Fa poc temps que he començat a creure que els vampirs existeixen. La veritat és que m’agradaria ser-ne un. A vegades em tallo perquè em surti sang i la xupo. Però encara soc humà.

Noia, 17 anys

Des de fa uns mesos, cada cop que estic sola a casa, vaig a l’habitació del meu germà, engego la play i agafo qualsevol joc de «tiros». Disparo tota l’estona perquè el «mando» vibri i me’l poso al xixi. El cas és que em dona molt morbu i no puc parar.

Noia, 15 anys

Puc estar mesos perfectament sense canviar-me les calces.

Noia, 16 anys

Casi cada put* dia sento la meva mare i el seu nòvio f***nt i em fa bastant fastig, però em dona molt morbo i em venen ganes de masturbar-me. Algú més li passa?

Noia, 44 anys. 

Aquest estiu vam anar amb les meves filles i el meu home a Roma, un cop allà dormíem tots 4 junts i la penúltima nit vaig fer l'amor amb el meu home amb les meves filles a 3 metres dormint.
Espero que no ens escoltessin😏 

T'agradaria compartir el teu gran secret amb nosaltres? Omple el formulari següent i... qui sap? Potser surt publicat en la propera entrega d'aquesta secció!


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Fals
Anònim, 06/11/2017 a les 13:27
+60
-13
El de la mare es molt fals
Em
Anònim, 06/11/2017 a les 17:09
+3
-4
Quin distespecte a l'avia no?
Que sois españoles, despertad! Nadie aqui es catalan joder
Vivaa españa coñoooo!!!, 06/11/2017 a les 13:33
+41
-328
Primeraaa. Viva españa joder!
doncs mira
Anònim, 06/11/2017 a les 17:40
+49
-22
ni has sigutt el primer ni res
viva catalunya i viva espanya
...
Anònim, 06/11/2017 a les 17:43
+11
-1
dafuq
.
Anònima, 06/11/2017 a les 18:01
Interessant
+82
-11
Viva espanya i viva Catalunya, cadascú té una opinió i s'haurien de respectar totes, i si no u acceptes doncs et convido a anar-te a la merda❤
.
Anònim, 06/11/2017 a les 18:19
+58
-25
Ets un faxista. Deixeu en pau als catalans
No le veo la gràcia :) 💕
Anònim, 06/11/2017 a les 18:48
+49
-6
Cada uno puede ser lo que quiera ser. Yo soy la reina de la República Independiente de Mi Casa y aún nadie ha venido a meterme en la cárcel. (sé perfectamente que no se puede ser reina de una república) 😂

Besoooos 🌈
Per la k diu k es un feixista
Anònim, 06/11/2017 a les 22:10
+22
-23
Es un feixista per dir visca españa? (Es cert que el comentari que h fet es de burros) pero tu ho ets sipenses q es per dir visca españa, perque llavors tu que ets quan dius el crit de visca catalunya?
AJUDA ADOLESCENTS
Anònim, 06/11/2017 a les 14:04
+16
-3
Tinc novio i fa uns dies que no estem haire be pero per res en concret, havia pensat en portarlo en algun lloc especial tipu algun lloc que sigui nostre en plan un banc al mig del bosch per liarnos o tipi auxi, digeume ideas❤️❤️
Tinc una idea
Anònim, 06/11/2017 a les 17:29
+5
-4
Regala li algo que li faci molta Il·lusió
jooo...
Anònim, 06/11/2017 a les 18:56
+6
-0
... amb el meu novio hem trobat un turó al que no hi va mai ningú i des d'on veiem com es pon el sol... és molt romàntic i pots fer QUALSEVOL cosa que no et veurà ningú, jejeje ;P
idea
Anònima, 06/11/2017 a les 19:30
+2
-0
No fa falta res material penso que amb que passis un bon dia amb ell o ella ja n'hi ha prou si vols el pots portar algun lloc especial o simplement aneu a donar una volta, el lloc es lo de menys!
Igual
Anònim, 06/11/2017 a les 23:48
+1
-0
Últimament no veig molt al meu novio però amb dit molta mandra saber denara veure'l en un entrenono per tot quan ell tampoc ve als meus entreno i competicions però tenim moltes confiança i ja portem bastant i seva gent normal no és una problema tranquila
tu fesme cas
estudiant amb recursos per fotre un bon clau, 14/03/2018 a les 23:18
+1
-0
si ets de barcelona portal a bunkers per la nit o sinó a zona alta, et diria finestrelles però tampoc es tan alt, també a alguns tius que conec els hi fa bastant fer-ho a la platja i més si es de nit, si es estiu i no pasas fred ni res, a l'aigua es una molt bona elecció, tot i que com a mmolt bon recurs, també, a la sorra de la platja amb una tovallola o algo estesa sobre la part, s'està de putu pare. També haig de dir, que jo sempre he estat de Cau, ino hi ha res millor que dormis sota un cel estrellat, i mes si es la persona que estimes, també deu molar fer l'amor sota les estrelles. No se tia, jo de tu el portari a algun lloc aií que os porti bons records, a tots dos, o sinó mira. Parla amb s'ha mare, i preguntali on li agradava molt anar al teu novio de etit, del pal: a una pastisseria en concret, a una platja en concret a un cinema en concret, a menjar xurros amb xucolata a un lloc en concret i despres anar al parc. Es a dir, intentarli demostrar interès, tot i que ja sigui la teva parella, també es molt maco, mai t'has de deixar d'enamorar de la persona de qui estas enamorat, sinó, no es amor (això no ho diu ningú, es una teoria meva jejeje) enfí que si el que vols es pasar una estoneta a,mb ell xerrar i com amolt liarbos, busca un lloc com el que t'he dit de preguntarli a la mare o sinó algun lloc així espiritual o sensible amb BONS record. Pero si el que vols es fotre un polvo, que no esta mal, emportatal sota les estrelles, o a la sorra de la platja (SOBRETOT DE NIT) lo de bunkers es més pel morbo de fer-ho al damunt d'una ciutat però sense que ningú vegi res.
"Puc estar mesos sense canviar-me les calces."
Anònim, 06/11/2017 a les 14:14
Molt interessant
+178
-7
Doncs que guarra, sincerament.
Ehemmm
Anònim, 06/11/2017 a les 18:11
+46
-4
Jo me les canvio cada dia i el cap de setmana passat vaig estar dos dies amb les mateixes Pq M’encanten i em veix súper secsi i em vaig sentir un putu porc
la de les calces
Anònim, 06/11/2017 a les 22:45
+43
-0
flipa, i no et fan pudor? a mi sempre se'm queda el flux aquell escarós... ew.
No es per tant
Anònim, 07/11/2017 a les 07:41
+13
-6
Jo he estat una setmana i no mors, quan tens la regla i portes tampó les calces no sembruten gens
jaja
Anònim, 07/04/2018 a les 22:33
+0
-0
no s'embruten però es questione d'higiene i de ser neta guapa xd
Uala pero k hipócrita!
Anònim, 06/11/2017 a les 15:11
Interessant
+62
-12
Diu que li fa fàstic escoltar a la seva mare, i després es fot dits, molt de fàstic no eta xavala...
ç
Anònim, 06/11/2017 a les 17:06
+19
-2
ç
Ç
Anònim, 06/11/2017 a les 22:42
+12
-0
Molt fan
"Puc estar 1 mes sense canviarme les calçes"
Anònima❤, 06/11/2017 a les 17:47
+35
-2
Tia això fa molt fastic i és antigienic
El tres l'ha escrit un tio
Anònim, 06/11/2017 a les 20:17
+4
-0
Sta clar, tots els tius hoy han pensat alguna vegada.
El noi de 17 anys vampir
Anònimaaaa, 06/11/2017 a les 22:08
+9
-0
casat amb miiii !!! jo també crec que els vampirs existeixen des de que vaig veure la saga de Crepúsculo , si ens casem podem formar una familia on ens convertim en vampirs. jajaj es conya, però m'he posat molt contenta al veure que algú pensa com jo. (lo de el matrimoni segueix en peu ;) )
Trio de vampirs
Anònima, 07/11/2017 a les 00:10
+6
-0
Jo també hi crec en els vampirs!!!!!!! Vull ser un VAMPIIIR JOOODEER!!!!!!
Vampir
Anònima, 07/11/2017 a les 07:19
+8
-4
Ves a un psicoleg.
Ala alaa
Anònim, 07/11/2017 a les 16:55
+4
-2
No calsaben exageraat, tio no podem tindrequedar imaginació ara o que? A la que dius alguna cosa una mica exrranya ja has d'anar al psicòleg? Llavors es forrerienva els tius😂😂
what????
Anònim, 05/04/2018 a les 21:19
+0
-1
que fa un seret duna dona de 44 anys en una pagina web per a adolescents??????????????????????????????????